Auteur Topic: RAMONA  (gelezen 9498 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
RAMONA
« Gepost op: 11 juli 2016, 19:41:38 »










"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
RAMONA
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2016, 23:44:51 »
Na de capuccino was het weer eens tijd voor weer een lekker frisse koude Desperado. Ik zit er buiten gezeten nog niet lang aan te lurken of daar komt een jonge ranke dame met lang zwart haar naast me zitten. Dat blijkt de Roemeense Ramona  te zijn. Zij praat het liefst in het Engels (of Italiaans) omdat ze het Duits nog niet beheerst.Ze werkt sinds twee weken in H7. Ik moet zeggen dat ze er in werkelijkheid een stuk lekkerder uitziet dan op de foto’s bij haar SED-card. Een kwartiertje met haar gezeten, gebabbeld en gelachen en toen, terwijl ik dat eigenlijk niet van plan was geweest, met haar voor een derde kamergang gegaan. Omdat ze er zo appetijtelijk uitzag had ik enorme zin om haar poes te likken en zo geschiedde, met merkbaar genot van Ramona. Maar toen het haar beurt was, vond ik het tegenvallen. Het tongzoenen was al mager het pijpen was eigenlijk benedenmaats en daarom vond ik het niet erg dat ze me al vrij vlug beklom. Alleen het geile uitzicht op dat mooie jonge vrouwenlichaam maakte dat het niet lang duurde alvorens ik mijn bijdrage in natura aan Ramona schonk. En het was daarna meteen tijd vond ze. Ze trok een zuur gezichtje toen ik haar geen fooi gaf. :-P

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
RAMONA
« Reactie #2 Gepost op: 5 augustus 2016, 14:55:25 »
Wat eerder op de dag had ik al een knappe slanke zien rondlopen. In het voorbijgaan al eens op geknikt.
Even later zit ik op het terras en deze slanke komt naar buiten voor een sigaretje. Ze nestelt zich in mijn armen op het schommelbankje en we zwiepen zo wat heen en weer. Ramona, 21 Roemeense en nog niet lang in de club. Het was wat frisjes buiten en we verkasten dan maar even naar de bar. Aangenaam vertoeven met deze meid.
Op de kamer eerst elkaar wat plagen en voorzichtig zoenen, nadien kwam hier wat tong bij. Elkaar stevig verwent en blijkbaar heb ik wat goed gedaan want nadien werd er wat geroddeld in de wandelgangen wat als resultaat had dat elke dame even kwam solliciteren. (Ik voelde me een echte loverboy :)).
Ramona heeft een zeer mooi poesje en lekker om te likken en bij het neuken was het ook nog eens lekker strak en ondertussen lekker zoenen.
Zeer goede sessie en zeker herhaling waard.