Auteur Topic: INA  (gelezen 10711 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
INA
« Gepost op: 31 juli 2016, 11:09:02 »
Die ene dame die mij optisch wel beviel was Ina. Ina is een meid van 25, maar ze ziet er jonger uit. Ze heeft een mooi gezichtje, maar ze gebruikt naar mijn idee wel iets te veel make-up. Ze heeft een normaal figuurtje (niet dik, maar romig) en een stel mooi borsten en een lekker kontje. Vanaf het eerste moment dat ik in de club was, had ik al contact met haar. Ik heb een paar keer kort met haar een paar woorden gesproken en we hadden veel oogcontact, vooral bij het zwembad, waar ze lag te zonnen met een vriendin van haar.
Ik wilde niet gelijk een kamer met haar nemen en eerst nog eens kijken of er nog andere leuke dames aanwezig waren. Daarnaast was ik nog wat vermoeid van de dag er voor in Babylon, maar uiteindelijk aan het eind van de middag toch gekozen voor Ina. Dat kwam ook, omdat ze weer contact met me zocht. Ze vroeg of ik voor haar een colaatje wilde halen en ja, tuurlijk wilde ik dat wel. Met 2 colaatjes kwam ik weer bij haar terug en onder het genot van een colaatje hebben we een tijdje met elkaar gesproken bij het zwembad in de zon.
Na het colaatje vroeg ze of ik een kamer met haar wilde. Ik zei wat ze zoal deed op de kamer en ze bevestigde dat ze ook tongzoende. Als dat zo was, wilde ik wel een kamer met haar en dus liepen we naar de overkant, waar de kamers zich bevonden. Ina is overigens een meid die veel makeup gebruikt. Op de kamer ontdeed ze zich eerst van haar lippenstift. Daarna kwam ze bij me op bed liggen en wilde gelijk beginnen met een blowjob. Ik wilde eerst haar (tong)zoen kwaliteiten proberen, dus ik trok haar naar me toe om haar te zoenen. Ze zoent helaas niet zoals Mirella en Susi uit Babylon de dag er voor, wel een stuk beter dan Ilona. Haar tong gebruikt ze bescheiden. Na even met haar gezoend te hebben, stelde ik voor om haar eesrt te verwennen. Ze ging er goed voor liggen en ik begon haar heerlijk gleufje te verkennen. Toen ik haar gevoelig plekje gevonden had, begon ik haar steeds intensiever de likken, tot ook zij uiteindelijk klaar kwam. Bij haar weet ik het niet 100% zeker of ze daadwerkelijk is klaargekomen of dat ze deed alsof. Wel mocht ik haar poesje niet meer aanraken, vlak nadat ze was gekomen, maar dat is nog steeds geen garantie.
Nadat ze haar gleufje even had schoongemaakt was het mijn beurt. Ze begon aan een blowjob, die ze vrij goed en gevarieerd deed. Toen ik op volle kracht was, nam ik haar in missio, zodat ik haar af en toe kon blijven zoenen. Ze zoende gewillig, maar nog steeds erg bescheiden met haar tong. Alles bij elkaar voelde het wel lekker met haar en omdat het een knap meisje is, duurde het niet lang voor ik een orgasme had. Na mijn orgasme maakte ze me schoon en begon zich gelijk aan te kleden. Misschien dat dat gebruikelijk is in Planet Eden? Ik ben gewend om nog even samen uit te rusten op het bed, maar goed. Ik begon me dus ook maar aan te kleden. Ik denk dat we al met al net een half uur op de kamer waren. Als Ina nog een tijdje met me op het bed had gelegen had ze er een uurtje van kunnen maken. Dat zag ik wel zitten met haar.


Ik heb een vermoeden dat dit foto's van haar zijn:

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]

Naam: Ina
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 8/10 (Spontane, vrolijke meid, waarmee ik een leuk gesprek heb gehad)
Aftersales: -/10 (later niet meer gezien, omdat ze met andere beren op de kamer was en ik niet meer zo lang in de club ben gebleven)
Cijfer: 7,5/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
INA, ex Planet Eden en nu Sixsens
« Reactie #1 Gepost op: 28 mei 2017, 12:36:48 »
Deze Ina zit nu in Sixsens

Dit weekend haar daar gezien en misschien wel de mooiste meid van de club op dat moment, zeker kwa body. Haar gezichtje is wel een beetje een poederdoos. Nou ja, een beetje, een beetje veel. Ik vraag me af of ze dat wel nodig heeft. Volgens mij blijft het ook een mooie meid als ze vele malen minder make up zou dragen. Maar die kont en dat figuurtje maken heel veel goed. Iedere keer als ze voorbij kwam paraderen, moest ik er gewoon naar kijken. Leuke van haar is ook dat ze me nog herkende van Planet Eden, terwijl ik maar een kamer van een half uurtje met haar had destijds. Ik denk wel een leuke aanwinst voor Sixsens, deze Ina. Een killer body en een service die prima is.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.