Auteur Topic: Vulkanstraße 26 Erospark, kamer 205 Galia (Roemeense)  (gelezen 11256 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstraße 26 Erospark, kamer 205 Galia (Roemeense)
« Gepost op: 31 juli 2016, 15:09:48 »
Leeftijd       22 jaar   
Taal               Duits (matig), Engels (goed)
Lengte       1.65 m - 1.70 m   
Postuur        Slank
Tatoeage        ja
Cup-maat         B
Kleur ogen        Blauw   
Prijs               30 euro   
Tijdsduur       20 minuten
Service       NMC, PMC

Extra info     ook een PZ in haar paket voor auf prijs


« Laatst bewerkt op: 17 juli 2017, 02:05:07 door Rolly »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
galia (Roemeense) Vulkanstraße 26 Erospark, kamer 108
« Reactie #1 Gepost op: 1 augustus 2016, 17:47:34 »
Het is vakantie tijd op de vulkaanstrassen te Duisburg .de bezetting is nog niet slecht te noemen ma matig is een gepaste beschrijving  . voor mijn heeft het een voordeel al mijn vaste dames die ik bezoek zo nu en dan. genieten denk ik van een vakantie . ma er staat nog zoveel om is een Probefahrt mee te maken . :adult

•   Zo als afgelopen zaterdag galia van Roemeense kom af werkzaam op kamer 108 . slanke blonde dame met lange blonde haren en blauwe ogen . lichaamslengte circa 170 cm ma dat is visueel bekeken ik had me rolmaat namelijk niet op zak . galia werk al een poosje in eros 26 en kwa uiterlijk was dat de reden dat ik vaak extra rondjes maakte langs kamer 108 .als een reu snuffelde ik er in de ronte . ma ik dorst simpel weg niet naar binnen reden ze is te mooi om waar te zijn en een Roemeense  . ik stapte binnen zo rond de klok van 1 uur galia was snelle uitgekleed als ik . wat een body mooie bille mooie borsten en een lijntje wauw . op de kleine vulkaan  vulkaan spesjalist had haar lichaam al ze uitwerking . poela was haar reactie wat dat voor betekenis heb weet ik niet .eerst me even opgefrist aan de wastafel en toen op bed beland condoom was er al snel om heen gemonteerd ma stijf hoefde ze de kleine vulkaan spesjalist niet meer te maken . vol overgaven begon ze me te pijpen. en keek me aan met haar geile blauwe kijkers heerlijk likte ze aan de rode condoom . na een pakweg 10 minuten lag galia heerlijk met de beentjes om hoog om in misjonaris genomen te worden . daarna gevolg door doggy . waarbij ze mijn met haar mooie geile blauwe ogen ontdeugen aan keek in de spiegel . langzaam drukte ik haar plat op haar buik en haar ogen werden groter en grote en grote ze beet op haar lip zetten haar nagels gelukkig in het bed laken . ze begon te trillen haar kutje begon samen te treken . en ik kon het zaad niet meer binnen houden . een grote glimlach kwam op haar gezicht . en ze liet de kleine vulkaan spesjalist nog even in haar grotje zitten ik lag plat op haar en zoende haar nek . galia vond het wel genoeg en trok de slape vulkaan spesjalist uit haar grotje . nerveus keek ze na de klok de tijd was overschreden. en ik lag nog in me blote kond  . aftersals waren er niet ma toch was ik uiterst te vrede . :kissass

Herhaling gevaar is zeker aanwezig en de volgende keer ga ik meer in op haar   auf prijs is kijken wat een uur gaat kosten zonder auf prijs ma met sauna club service inclusief  jacuzzi samen  bad2
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2017, 15:47:12 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstraße 26 Erospark, kamer 205 galia (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2017, 15:48:41 »
dame werk nu op kamer 205 van het zelfde huis