Auteur Topic: DENISE  (gelezen 5597 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
DENISE
« Gepost op: 9 augustus 2016, 19:19:41 »
[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]

[attachimg=7]

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
DENISE
« Reactie #1 Gepost op: 9 augustus 2016, 19:22:47 »
Op maandag 8 augustus op terras uitvoerig met deze dame gesproken en gedold. Zeer leuk, volgens voor mij veel in en sympathiek. De foto's doen behoorlijk afbreuk aan haar uiterlijk jammer genoeg...  see for yourself zou ik zeggen..

Uit mijn verslag over die maandag:

Op terras enkele wat lossere dames die meteen gesprekken aanknoopten en grapjes uithaalden, waardoor de sfeer er toch een beetje in kwam. Nieuwe dames waaronder Denise, volgens mij Duitse (bleek later correct), pas 5 dagen aanwezig, geheel volgroeid (in de lengte, pietsie in de breedte), rood haar in een paardenstaart, brilletje (af en toe) en lekker brutaal. Zo iemand die je na een "Guten apetit" meteen influistert: "Brauchst du extra Kräfte für mich später?"... Ze had bij mij al meteen een punt verdiend toen een van de dames op terras opmerkte dat Bob0808 en ik Holländer waren en zij meteen reageerde met te zeggen dat er een groot verschil zit tussen Holländer en Niederländer. Het had niet veel gescheeld of ik had haar meteen meegenomen...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...