Auteur Topic: Daisy (Togo)  (gelezen 11383 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Daisy (Togo)
« Gepost op: 21 augustus 2016, 16:36:55 »
Naam: Daisy
Herkomst: Togo
Leeftijd: ca. 25 jaar   
Taal: Engels
Haarkleur : Bruin, krullend, wild en lang.
Lengte: 1.65
Postuur: Normaal
Tatoeage: nee   
Piercing : nee   
Cup-maat :B
Kleur ogen: bruin
Prijs : 40 euro per 30 minuten
Service: NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, GFE, Aftrekken
Pro: Hele aardige sociale meid, service uitstekend.
Contra: Borsten niet zo heel mooi.
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2016, 17:09:37 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Daisy (Togo)
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2016, 17:11:52 »
........een Afrikaanse, waarvan ik had gehoord dat de Theke haar met Daisy aansprak. Aha, daar had ik iets over gelezen, een meisje uit Togo, en die moest goed zijn. Het kwam zo uit dat ze tegenover me zat te eten, vergezeld van een man die hele verhalen tegen haar ophing. Die haar niet bijzonder interesseerden, aan haar lichaamstaal te zien. Ik liet heel subtiel mijn belangstelling blijken. En niet zonder succes, want zodra ze klaar was, loosde ze haar metgezel en kwam er gezellig bij zitten op de schommelbank in de tuin. Daisy is een gezellige sociale meid, merkte ik. Never a dull moment. Hoewel de meeste dames naakt liepen (FKK) had Daisy een of ander stuk doek om haar heupen. Toch viel haar prachtige Afrikaanse achterwerk niet te verhullen, merkte ik toen we opstonden om vanwege de regen naar binnen te gaan. Op een bankje in de gang werd de conversatie voortgezet, waarbij ze het nodig vond om mijn middelste been helemaal stijf te friemelen. Nu vond ik het wel eens tijd worden om me voor te stellen. By the way, I’m nlnu. Oh sorry, I forgot, I’m Daisy. Waarbij ze me de tong even vacuüm zoog. Hier kwam het punt wat ik gezien de nieuwste berichten verwacht had: zou er van me verwacht worden om haar ter plaatse te nemen? Ik had nog geen openbare actie gezien, helaas. De verdere avond zou ik het ook niet zien, dus is het mogelijk pas na 1 september dat men dit wil gaan stimuleren. Daisy nam me gewoon mee naar boven, en vroeg om samen te douchen. De edele delen werden ingezeept en afgespoeld, waarop de eerste pijpaanval plaats vond onder de stromende douche. In een hap naar binnen tot het schaambeen. Even de maat nemen voor straks zal dat wel geweest zijn. Die mond was ervoor gemaakt trouwens. We bleven nog gezellig een tijdje staan tongen onder de douche, droogden ons af en trokken ons terug voor een heftige geile sessie. Non stop tongzoenen, deepthroat pijpen met hol gezogen wangen, en neuken in allerhande posities, dan de een boven, dan de ander. Daisy verstaat als een van de weinige vrouwen die ik ken de kunst van het kutmelken. Door het telkens aanspannen van de vaginaspieren krijg je een heel sensationeel gevoel in je lid. Na een drie kwartier durende uitputtingsslag schoot ik mezelf dan toch leeg in die wulpse Afrikaanse stoot. We praatten nog wat na over hoe mannen en vrouwen de seks beleven, en of een tits job raadzaam is en zo. Bij haar denk ik van wel, maar pas op wie je dat laat doen. Dr. Bibber heeft meer boezems verknald dan verfraaid. We rondden onze date af en ik ging wat zitten zweten in de sauna.
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2016, 18:10:24 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Daisy (Togo)
« Reactie #2 Gepost op: 21 september 2016, 13:52:16 »












"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Daisy (Togo)
« Reactie #3 Gepost op: 20 oktober 2016, 17:32:49 »
Plots kwam Daisy bij me zitten en we raakten aan de praat.

Daisy is een hele secure want ze stond erop dat we samen gingen douchen. Ook goed, alhoewel ik dat net had gedaan … Geen gemaar dus.
Op kamer ontwikkelde deze donkere schone zich tot een waar seks beest. Het gas ging er vlot op en ze stak er behoorlijk wat energie in. Daar was helemaal niets mis mee en alle gekende standen werden weer goed geoefend. Daisy kon pas tevreden zijn als ze me helemaal uitgemolken had. En dat was na verloop van tijd onvermijdelijk. Een uitstekende sessie met Daisy gehad.
Ze stond erop dat we daarna opnieuw samen gingen douchen en opfrissen. Ook goed en nog een beetje na-gefriemeld, geknuffeld …. De dame is toch de baas. Moet toch echt bekennen dat Daisy misschien niet de allermooiste is die hier rondloopt, maar ze is wel heel erg lief, aardig en bovenal verstaat ze haar metier. En ze heeft natuurlijk een prachtig kleurtje. Hhg is er zeker.