Auteur Topic: PARIS  (gelezen 33713 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
PARIS
« Gepost op: 22 augustus 2016, 12:23:14 »
Paris - Schlanke Gazelle

25 Jahre jung, braunhaarig, 170 cm groß, 50 kg leicht, blaue Augen, Körbchengröße 75A, komplett rasiert. Paris spricht Englisch, polnisch und etwas Deutsch.


[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]
[attachimg=6]

[attachimg=7]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PARIS
« Reactie #1 Gepost op: 22 augustus 2016, 15:19:01 »
Paris......ja Paris........ :censored
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
PARIS
« Reactie #2 Gepost op: 22 augustus 2016, 19:04:42 »
Last spring she worked in Living-room under the name of Margarita. This summer she was spotted in Oceans and Planet Eden. As far as I remember she provides a soft GFE service, I met her long time ago so I can't tell more.
I'll be curious to see how she will integrate herself in Babylon, she's not the kind of extravert girl but she can learn from other girls  :))

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PARIS
« Reactie #3 Gepost op: 2 november 2016, 00:29:59 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Devil69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
PARIS
« Reactie #4 Gepost op: 3 november 2016, 17:19:58 »

I'll be curious to see how she will integrate herself in Babylon, she's not the kind of extravert girl but she can learn from other girls  :))


She is very well integrated in Babylon and she works, she works and she works. And after working, she works more and more...and when she stops to work she do it again ;). Paris is one of the revelation of the casting of Babylon. Smart and nice :happy, soft character and not fake. She is a real sex girl-friend. I flashed about her wonderful body I eat and I lick.  :kissass. I had already two sessions with this lovely lady and I intend to do it again :-P. Very good service and I think she has quickly learnt the Babylon's standard's and the special extras 8).
I prefer to book her in the beginning of the day and in the middle of the week to be sure she gives the best, but even at 11 pm, she is fresh... :ladyred but it is hard to book her during the day or the evening...Paris is very booked.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PARIS
« Reactie #5 Gepost op: 18 december 2016, 00:53:02 »
=> Samya
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PARIS
« Reactie #6 Gepost op: 13 mei 2017, 21:02:37 »
En ze is weer in Babylon
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PARIS
« Reactie #7 Gepost op: 13 mei 2017, 21:04:46 »
En ze is weer in Babylon

Vrouwen...  ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PARIS
« Reactie #8 Gepost op: 5 augustus 2017, 00:22:03 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PARIS
« Reactie #9 Gepost op: 10 september 2017, 08:01:18 »
Paris stond al langer op mijn verlanglijstje. Lijkt wat ingetogen over te komen, maar dat blijkt achteraf reuze mee te vallen.
Ik trof Paris op het terras. Een leuk gesprek in het Engels volgde. Een dame die de tijd neemt om elkaar wat beter te leren kennen. Na een klein half uurtje richting kamer getogen, alwaar de vonken er meteen afvlogen. Een 100% GFE meid en lieffie pur sang. Vrolijk type met de nodige humor. Ik mag dat wel.
Een vol uurtje met Paris op de kamer geweest. Tongzoenen und kuscheln op hoog Bab niveau. Blasen uitstekend. Een GOSP van 0,95M. Bijzonder hoog  ;D Mede omdat ze een stevige deepthroat heeft, die ze lang volhoudt. Oftewel, ze kan lang haar adem inhouden. Van een wasbeurt kan ze zichtbaar genieten. Ondanks dat de sirene niet afging :o
Deze ronde afgemaakt in cowgirl position. Samengevat: een topkamertje!
Een herhaling met Paris zal niet lang op zich laten wachten.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline p456

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
PARIS
« Reactie #10 Gepost op: 17 februari 2018, 17:03:11 »
Zoals al te lezen in het verslag over babylon van mij waar ik op 3-2-18 was. De eerste keer Paris ontmoet in het bubbelbad, en hier vlogen de vlammen gelijk van beide kanten af, en heb ik met Paris een ontzettend leuke tijd gehad. Ze is een ontzettend relaxte meid en voelde mij goed aan en wist wat ik wou. De service in en buiten de kamer was geweldig te noemen en er was een goede klik tussen ons.
Al met al genomen is Paris dus een ontzettend leuke meid om bij in de buurt te zijn en ze heeft een leuk karakter en bied dus een ontzettend goede service op alle gebied. :great: een meid waarbij ik zeker terug ga komen.
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2018, 17:21:28 door p456 »

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
PARIS
« Reactie #11 Gepost op: 17 februari 2018, 18:49:24 »
Geen plek in Babylon is meer veilig voor Paris en jou.
Ik moet nog gaan uitkijken waar ik loop straks. :lol

Offline p456

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
PARIS
« Reactie #12 Gepost op: 17 februari 2018, 19:30:27 »
Haha :lol ik heb al zin in in 9 maart hoop dat Paris er dan ook is. ;)  :king:
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2018, 19:48:00 door p456 »