Auteur Topic: ELENA (Oekraïne)  (gelezen 4251 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ELENA (Oekraïne)
« Gepost op: 26 september 2016, 21:58:27 »


[box title=ELENA]
Land:             Oekraiïne
Taal:              Engels, Duits
Leeftijd:         23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,55m
Model:            Normaal met babyvet
BH:                 75B
Kontje:           strak
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Zeer beperkt TZ PZC NMC Vingeren
[/box]
[box title=pro en contra]
-TZ zeer beperkt; geeft dit wel vooraf aan
[/box]
[box title=extra info]
Zie hieronder
[/box]

Op 24 september voor een kort bezoek in Living Room. De formaliteiten geregeld bij Manuela.
Met een kop koffie was ik op het terras wat schrijverszaken aan het bijwerken toen een aardige dame aan mijn tafeltje plaats nam. Ze stelde zich voor als Elena afkomstig uit Oekraïne. Een girl next door, met een klein buikje. Wel een leuk koppie. De dame spreekt goed Engels en zegt ook Duits te spreken.
Van de tafel naar een van de sofa's in LR. Daar kwam ik er achter dat TZ niet haar ding was. Ze gaf aan dit wel te doen op de kamer, maar zeer beperkt.

Op de kamer konden en enkele oppervlakkige TZ'tjes vanaf. Knuffelen en strelen was ook niet echt aan haar besteed.
Ze vroeg hoe lang ik op kamer wilde blijven. Met deze beperkte service was 30 minuten wel het maximale. Blasen deed ze vrij goed met een GOSP van 0,7M. Het was de eerste kamer van mijn vrijgezellen weekend, dus de explosie was zo daar in Cowboy. En dit alles in een kwartier tijd. Aansluitend heeft ze nog een massage gegeven. Die was opvallend goed; zeer stevig.
HHG 0%
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke