Auteur Topic: Emily (Hongaars/Roemeens)  (gelezen 26520 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Emily (Hongaars/Roemeens)
« Gepost op: 14 oktober 2016, 23:49:13 »

[box title=Emily]
Land:            Hongarije / Roemenie
Taal:            Engels
Leeftijd:        20-25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:           slank
BH:              B-cup
Haarkleur:       Donker Rood
Haarlengte:      Lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC Likken GFE PSE
[/box]
[box title=PRO EN CONTRA]
+ Lieve meid, vlotte babel, mooie lach
+ Goede pre en aftersales
-  Ietwat slappe borstjes
[/box]
[box title=INFO]
Zegt Hongaars te zijn maar gedeeltelijk in Roemenie opgegroeid.
[/box]

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Emily (Hongaars/Roemeens)
« Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2016, 23:51:51 »
Een stralende glimlach keek me aan en nodigde me uit om bij haar te gaan zitten. Ik hield de boot af omdat ik een andere dame in gedachten had. Bij nader inzien had ik er eigenlijk direct op kunnen ingaan want deze dame stond me wel aan.

Emily heeft lang rood haar en een grote engelen tattoo op de bovenkant van haar rug.
Even later zat ik weer bij haar in de buurt en nodigde haar uit. Ze vleide zich lekker in mijn armen en we praten en knuffelden wat. Het zat goed en piemelmans reageerde positief. Dan maar naar de kamer.

Knuffelen en zoenen op de kamer zoals ik het graag heb. Enige minpuntje zijn de wat hangende borstjes, maar eigenlijk deerde me dit niet.
Blowjob waarbij ze me lekker aankeek en even later 69 waarbij ik haar poesje kon proeven. Er werd ook geneukt, zij eerst on top en daarna in missio al zoenend naar het einde. Prima sessie.

Aftersales waren super, ze kwam nog diverse keren in mijn armen liggen.
Het was een aangenaam verblijf met deze dame en mogelijke herhaling zit er zeker in.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Emily (Hongaars/Roemeens)
« Reactie #2 Gepost op: 9 juni 2017, 23:30:08 »
Terwijl ik in de bar eigenlijk op Andrea aan het wachten was kwam ze naast me zitten. We spraken eerst in het Engels, maar ze gaf aan dat ze de voorkeur gaf aan Duits. Al spoedig verdween haar hand onder mijn badjas. Mijn "vriendje" reageerde hier snel op. Ze kwam van de kruk af en liet haar kontje erover heen glijden voor een staaltje droogneuken. Een andere Roemeense kwam er bij staan en Emily zei tegen haar in het Roemeens dat ze me heel leuk en sympathiek vond en hoopte dat we naar de kamer gingen. Toen ik haar bedankte voor het compliment keek ze verbaasd opzij. Ze had er duidelijk geen rekening mee gehouden dat ik Roemeens verstond. We besloten om verdere smeerlapperij voor de kamer te bewaren.

De sessie zelf was vrij standaard. Eerst opwarmen met een redelijke HJ gevolgd door een vrij standaard BJ. Ze nam in reversed cowgirl plaats op mij en na een tijdje in missio verdergegaan waar het me ondanks dat het mijn 1e kamertje was nog de nodige moeite kostte om het rubbertje vol te spuiten.

Ze is een lieve, aardige vrouw (33 naar eigen zeggen). Haar inzet is goed en wil het je naar de zin maken op de kamer. Zeer correct met de tijd. De chemie ontbrak echter en kans op herhaling is dan ook uiterst gering.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Emily (Hongaars/Roemeens)
« Reactie #3 Gepost op: 26 juli 2017, 22:51:52 »
Persoonlijk kan ik wel vinden bij deze dame. Omdat ze er goed uit ziet maar voornamelijk om haar spirit. Steeds goedlachs en volle inzet,
ze weet wat piemelmans en zijn baasje leuk vindt en laat hem volop genieten.
Presales zijn steeds zeer uitgebreid met wat knuffelen en plagen. Verdorie nu krijg ik toch weer zin in haar.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Emily (Hongaars/Roemeens)
« Reactie #4 Gepost op: 31 augustus 2017, 22:19:03 »
Weer super, met haar speciale moves weet ze piemelmans de hele tijd op topspanning te laten staan.
Ik ga er hier niet meer woorden vuil aan maken, probeer zelf maar en ontdek wat deze dame in haar mars heeft.
Persoonlijke nummer 1 in Sixsens voor mij op het moment.
Pre- en after sales heel aangenaam en de kamer als bengalees vuurwerk.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Emily (Hongaars/Roemeens)
« Reactie #5 Gepost op: 22 januari 2019, 20:20:32 »
My Dear Emily,

It was more than a year ago since my last visit to you. During the christmas holidays we finally did meet again.
We had a small sofa talk but the chemistry was less then before. The naughty twinkle in your eyes was missing.
Even though I thought let's give it a try and see that the hornyness will raise again.

In the room you talked and complained a little. You positioned your butt so I could start playing with your pussy.
But a distance remained between us. You did your job but the passion was gone. No craziness anymore.

Still enough to donate some swimmers but 30 minutes later we were out of the room.
In 2017 you were one of my favorite girls but at the moment I miss the old emily.

Stop the moaning and give us back that crazy, naughty and sweet girl.

Your sincerly
Mr. Aka Kwakje