Auteur Topic: KATY  (gelezen 4057 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KATY
« Gepost op: 17 oktober 2016, 23:25:08 »
Ik heb uiteindelijk gekozen voor Katy, inderdaad de dame die iets weg heeft van Katy Perry (vandaar haar naam denk ik). Ze had vandaag al een paar keer contact met me gezocht en omdat de andere dames op dat moment niet aanwezig waren of bezet waren, haar aangesproken, met dank aan Pret overigens  :-P

Met Katy heb ik een kort gesprekje gehad op 1 van de sofa's, maar ze stuurde al vrij snel aan om een kamer te gaan nemen. Wel eerst even gechecked wat haar service was en of ze ook tongzoende. Op de kamer deed ze alles naar behoren, maar het voelde toch een beetje gehaast en plichtmatig. Afwerkseks wil ik het niet noemen, omdat alles wel de revue passeerde, maar vergeleken met de sessie die ik met Dani had, viel dit enigszins wat tegen. Ik had in het begin dan ook moeite om op temperatuur te komen, maar uiteindelijk is dat wel gelukt. In een Pauschalclub zou ik tevreden zijn geweest met deze dame, maar in een saunaclub (terecht of onterecht) verwacht ik wat meer. De presales waren er op gericht om zo snel mogelijk naar een kamer te gaan en op de kamer was het doel om je toch snel tot een orgasme te krijgen. Ik heb voor een half uurtje betaald en dat vooraf ook aangegeven, maar ik stond na ongeveer 20 minuten weer buiten, hoewel ik dat nog niet eens zo erg vond. Na mijn orgasme vond ik het ook voldoende met haar. Een klik die ik met Dani wel heb, voelde ik niet bij haar. Ik wil haar niet bestempelen als een dame met een slechte service en misschien als je haar voor een uurtje boekt, dat het beter is.



Naam: Katy
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
Leeftijd: 22
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 7/10
Aftersales: -/10 (niet meer gezien na de tijd)
Cijfer: 7
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.