Auteur Topic: RAISA  (gelezen 39615 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
RAISA
« Gepost op: 20 oktober 2016, 20:39:56 »
Leeftijd : 20 jaar    
Taal : Engels (matig)
Haarkleur : Zwart, lang
Lengte : 1.75 m - 1.80 m    
Postuur : Zeer slank
Tatoeage : Ja, armen, billen
Piercing :    Ja, tong
Cup-maat : A    
Kleur ogen :    Bruin    
Herhalingsgevaar :    best mogelijk
Prijs : 40 euro    per 30 minuten
Service :    NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, Aftrekken
Extra info : ze valt op door lengte en slanke postuur. Ze heeft lekkere billen wat niet naar verhouding is met haar postuur.

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Reisa (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 21 december 2016, 10:55:21 »
She is tall (1m75 / 1m80), brunette, and she wears a leather shorty, and especially: she turns like a real formula one, chaining the rooms one after others.
I approached, she tells me her name is Reisa, and we walk to the Kino for a pre-test session.
A little later, in a room, I feel very quickly that she remains tense from all sides, and that she does not let her go ... Too bad for her. I can not win every time.
Very average session in the end, and thus unlikely recidivism.
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline Pitouille

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 99
    • Bekijk profiel
Reisa (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2016, 21:29:54 »
I've met Raisa and Lori on 19 December.

In the afternoon, I first spoke to Raisa (young Romanian, 20 y.old maybe, cup A) and the feeling was good.
Later, because Lori (young Romanian, too, Cup B) was busy, I have choosed to wait a bit.
Suddenly, I invited Raisa for a Trio with Lori (it was then, my first Trio in my life)...

In kino, we talked and touched each other, it was a nice start before to go to room.

In the room, a lot of fun, a lot of possibilities. Raisa was kissing me while Lori was blowing me, then the opposite. Several positions with each other (despite the tiring change of condoms), these two girls were in a good mood, and they like each other. Good point for a trio.

Nice experience (for 80€ in total), why not to do it one day, again...

Offline Alexandre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Reisa (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2017, 00:04:38 »
She is quite tall, young, and I was attracted by her.
I think she is the kind of girls that needs to feel confortable to provide a decent session.
Personnaly I had a nice time with her, but when we were sitting together she pointed me a group of guys, stating "I'm nice with you, but not with them" :o :)) Maybe that's why she has mix reports?
Regarding me, I'll take her again next time I suppose.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
RAISA
« Reactie #4 Gepost op: 18 mei 2017, 07:46:53 »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
RAISA
« Reactie #5 Gepost op: 8 juni 2017, 19:38:09 »
Raïsa (Heaven7): het leuke vluggertje met de interim-secretaresse.
Bij deze recensie

Neeneenee, doe nu gewoon ff deze fantasie mee...
 


Hoe hij ze leerde kennen


Hij liep rondjes door de werkruimte, de dag zat er bijna op en hij werd wat nerveus. Het personeel stond op vertrekken en de bevallige dames haastten zich naar huis voor ze het aan hun rekker hadden en ten prooi vielen aan hun wellustige collega. Eentje bleef er braaf zitten in een sofa bij de magazines in het hoekje van de kantine. Op zijn weg naar het terras, zijn neus optrekkend voor het eten, zag hij haar toch wel zitten, zeker? Zich wegsteken dat lukt niet bij den dezen, dat kent hij zelf al veel te goed! Ze stond recht om de blozende collega lichtjes te kussen en haar volle lengte deed een en ander zich in volle lengte meebewegen daar vanonder. Vazkor heeft een zwak voor lange grote dames. Dames groter dan hij. Ze ziet er sexy uit op een normalere manier ttz geen fake gedoe met sili's, botox en ander speelgoed dat de baas paait voor wat opslag via natura. De dame was real. Ze ging weer naar de zetel na de kus en hij volgde haar en ging naast haar zitten. 2 verlegen mensen naast elkaar.
 
 
Bijzonderheden
 
Zoals gezegd een grote lange dame, iets groter dan deze kerel. Ja een zwakte werd hierdoor geraakt. Ze had een elegant brilletje aan. Ze heeft wat sproetachtigs (of hoe heet dat dan) en ze is erg jeugdig en ingetogen. En beleefd. Wat verlegen misschien zoals deze schrijver des verhaals. Haar haren zijn roodachtig en mogelijks wat bijgeverfd. Ze heeft een A-cup van borsten maar wat dan nog, Vazkor loves real girls alsof ze, wel ja, op het meisje lijken waar je stiekem op geilt op kantoor en zo. Tijd om dat fantasietje tot een lekker seksueel hoogtepunt te brengen.


Foto
 
[attachimg=1]

[attachimg=2]
 
 
 
Presales
 
Na een kort gesprekje omtrent de wensen op kamer, met nog niets anders dan hier beschreven,  begaven we ons richting het afgezonderd vergaderkamertje van de baas compleet met bed. Simpel: wat strelingen, kusje en dat gesprekje. De rest ging naar huis, tijd voor wat ondeugends.  :censored
 
 
De kamer (praktisch)
 
Deze moet 5 zijn geweest, heeft een prachtige afbeelding/schilderij aan de muur hangen. Een van de kleine kamers op de bovenverdieping. Het was er erg warm maar nog net dragelijk.
 
 
De sessie
 
Deze verliep goed, niet slecht, niet de top dat Vazkor al had leren kennen en nog zal leren kennen maar gewoon een goede kamer die nooit het volle half uur kon hebben wegens het late uur en dat hoefde niet. Ze voldeed al m'n voorspelwensen vlot en het neuken verliep wel heel snel en was erg bevredigend. De wellustige collega hield het slanke mooie lichaam van deze interim-dame zo graag vast. Ze ziet er zo lekker naturel uit, en het is moeilijk later niet terug te denken aan haar als je in een everyday life situatie bent en een schone dame ontmoet dat je graag apart wil nemen om vervolgens samen in die afgesloten ruimte met de kopiemachine terug te trekken en niet om wat kopiekes te maken of 't is van haar borsten als souvenir. Dat soort fantasie werd ten volle beleefd. Ze kon er nog om lachen en er was iets van een klik maar ergens bleef het allemaal net koel. Ja je kent elkaar pas, de nieuwe sexy secrateresse die al ten prooi valt aan de wolf: not done. Ze zal verlegen geweest zijn, not bad, it's normal. Ze liet haar haren los op Vazkor's vraag want hij speelt gaarne met losse lange rode haren. Rode haren, nog een zwak uit de tijd dat hij school liep.
 
Vreemd ook is dat als je de seksuele fantasie echt speelt het lijkt of je daar op een vreemde manier 'uit wil stappen', het even niet meer weet en je boven je eigen verhaal voelt staan: 'ik beleef het nu, nu! Ik wil dat de tijd stilstaat, wat moet ik met al die opwinding in elke seconde dat het wordt beleefd?'. De regisseur is de acteur van z'n eigen verhaal.
 
Ze bewoog dat kontje zo heerlijk, het werd door de wolf stevig vastgepakt en aan alle kanten bewogen tijdens het neuken. Traag, trager, snel en bij het klaarkomen weer erg traag alsof hij er in wil blijven hangen in dat orgasme. Dan was het gedaan. Altijd die droefenis en het gevoel dat het weer te snel voorbijgegaan is. Je wil graag al opnieuw maar het kost toch allemaal geld.  Toch was er ruimte om wat na te spelen haar rug te masseren en ja, zelfs een gesprekje. Zo leer je pas de nieuwe sexy collegaatjes kennen.
 
 
Afsluiten
 
Hoe verbazend ook, dit alles gebeurde in kort 18-22 minuten, de plaats van arbeid ging sluiten dus moesten we maar gauw afruimen voor we waren ingesloten en de baas ons de volgende dag betrapte. Het zwijggeld werd vlot geregeld en we gingen elk ons weegs. Niks gebeurd. 4 dagen later zag ik ze terug. Ze speelde dat ze me niet herkende maar haar ogen blonken. Parmantig bleef ze in de sofa's van de kantine zitten en kek me af en toe aan.
 
 
Aftersales
 
Geen want de plek sloot.
 
 
Conclusie en score
 
Hoewel de score niet al te hoog kon worden vast gezet, blijft dit een gedenkwaardige kamer op 2 vlakken: het denkbeeld van 'een vluggertje met de interim-meid' schakelde wat de stress dat een nakend sluitingsuur kon veroorzaken helemaal uit. Raïsa heeft wel degelijk het uiterlijk van een dame waar hij van kon dromen sinds de schooltijd tot de eerste jobs, ja interim-jobs, wat dacht je? En op ander vlak zijn vluggertjes normaal niet aan Vazkor besteed maar ze kunnen fungeren als een fantasie an sich, een vlug blussen van het overweldigende vuur met een dame dat je stoppen doet doorslaan. 


Score: 6,0/10
« Laatst bewerkt op: 8 juni 2017, 19:43:37 door Vazkor »

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
RAISA
« Reactie #6 Gepost op: 13 november 2017, 17:26:53 »
Een bezoekje aan H7 en Raisa was een dame die ik nog niet getroffen had. De foto's zagen er aantrekkelijk uit en ik moet zeggen
in het echt zeker zo goed.
Ik heb ze maar niet onmiddelijk besprongen want ze was nog een hapje aan het eten. Wat later op een wat onorthodoxe manier me naast haar neergevleid.
Ze nestelde zich in mijn armen en wisselden de eerste weetjes uit.
Vriendelijke en aangename presales alvast.

Op de kamer kwam ik niets te kort maar met haar poesje spelen vond ze wat minder. Zeer mooie dame met een matige service. Noch GFE noch PSE stijl.
Laat het ons maar een lekker tussendoortje noemen.

Afhankelijk van wie er nog in 'da house' is is een herhaling mogelijk. 

Offline smouse

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
RAISA
« Reactie #7 Gepost op: 14 december 2017, 20:13:19 »
Afgelopen 2 weken loop ik deze jonge dame in happy garden tegen het lijf  ;D
(op de vrijdag avond)

See ya Smouse

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
RAISA
« Reactie #8 Gepost op: 17 februari 2018, 00:11:45 »
RAÏSA  ======>  Happy Garden (Quelle/Bron : Youppie.net)

Citaat van: Pitouille
me voici au PHG, club que je connais plutôt bien et que j'apprécie...

Je retrouverai une vieille connaissance, Raissa, qui officiait encore en 2016 à l'AcaGold, qui est passée ensuite par l'Heaven7 et qui bosse finalement au PHG et avec qui, j'ai eu l'occasion de discuter un peu au canapé.
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
RAISA
« Reactie #9 Gepost op: 26 februari 2018, 22:48:05 »
Ze is dus terug in H7. Zelf vind ik ze de knapste hier en heeft dus volgens mij ook geen gebrek aan klandizie.
In de omgang vind ik ze ook aangenaam. Vlot en uitstekende service.
Kleine borstjes met fluffy tepeltjes die ik wel geil vind.
Volgende keer neem ik haar al staand in doggy. Als ze wil natuurlijk ;)

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
RAISA
« Reactie #10 Gepost op: 19 maart 2018, 22:10:41 »
@ modo : She is working at Heaven7.

Raisa : http://relaxxxboard.com/index.php/topic,24571.0.html
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like