Auteur Topic: CARMEN  (gelezen 8559 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CARMEN
« Gepost op: 15 november 2016, 22:01:35 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CARMEN
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2017, 10:46:05 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zondag 15 januari 2017
« Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2017, 23:17:48 »
Na de eerste 2 sessies met Aline, waarbij het niet wilde lukken, besloot ik om eerst een paar kamers te nemen met een aantal andere dames. De tweede dame was Carmen, een nieuwe dame die ik nog niet kende. Ze had een erg leuke outfit aan met een strak blauw shirtje, waar haar grote borsten mooi in uit kwamen en een rood minirokje. Deed me een beetje denken aan supergirl.

[attachimg=1]

Met haar een kort gesprekje gehad aan de bar en vervolgens naar de kamer. Op de kamer een standaard sessie met haar gehad, PZC en NMC. Het zoenen stelde niet veel voor en niet met de tong. Verder wel een leuke dame, maar in een saunaclub zou ik niet voor haar gaan, met name vanwege haar standaard service. In principe ga ik in een saunaclub alleen met dames op kamer, die ook tongzoenen, anders is het een “no go”.

Naam: Carmen
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits
Leeftijd : 28
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,52 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 55Kg, maat 38/ C-cup
Service: PZC, NMC, 69
Beoordeling: 3½/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.