Auteur Topic: TINA  (gelezen 12943 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
TINA
« Gepost op: 21 november 2016, 20:47:18 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2016, 21:47:10 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #2 Gepost op: 24 november 2016, 23:51:07 »
Bij de naam Tina word ik altijd alert.
Mooie dame, maar ik verkies Tina in Bab........... :17:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #3 Gepost op: 22 december 2016, 23:12:10 »
Maar zoals gezegd, kwam ik met name voor Tina en ik had hoge verwachtingen. Nadat ik me gedoucht had en een colaatje had besteld aan de bar, kwam ik bij haar zitten. Ik moet zeggen dat ze er in het echt wat minder uitziet dan op de foto's, maar misschien komt dat ook wel door de ondeugende outfit die ze aan heeft op de foto's. Nu droeg ze een stoffen zwart jurkje. Was net even wat minder, maar ik bleef goede hoop houden, dat het met haar service prima zou zijn. Ik met Tina een minuut of 10 op de bank gezeten, maar een echt vlot gesprek kwam er niet. Later kwam ik er achter dat ze nog maar 3 maanden in Duitsland is en ze niet al te veel Duits kent.

Ik had mijn colaatje op en ze vroeg of ik naar de kamer wilde. Ik dacht, laten we dat maar doen, want een lang gesprek zou het toch niet worden. Hopelijk had ze op de kamer betere kwaliteiten ;-P Op de kamer begonnen we met (tong)zoenen. Op zich niet slecht, maar niet met veel gevoel en niet al te lang. Ze wilde snel overgaan met een blowjob. Nou ja, blowjob, ze was meer met haar handen bezig dan met haar mond. Niet de beste blowjob die ik ooit gehad heb, zullen we maar zeggen. Uiteindelijk heb ik haar in missio genomen. Nu kon ik haar weer zoenen, wat ik ook gedaan heb, maar er miste wel iets. Weinig gevoel... Ondanks dat, had ik mijn eerste orgasme van de dag.

Naam: Tina
Nationaliteit/Taal: Roemeense/ Duits en Engels (beide matig) en Spaans
Leeftijd: 24
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaa : slank, 49Kg, maat 34/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Cijfer: 6,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #4 Gepost op: 9 februari 2017, 20:49:12 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.