Auteur Topic: JANICE (DUITS/VENEZOLAANS)  (gelezen 4882 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
JANICE (DUITS/VENEZOLAANS)
« Gepost op: 26 december 2016, 02:56:53 »
Nee, ik had mijn zinnen weer gezet op Jeanine. Ik trof haar bij de lockers en had een kort gesprekje met haar. Al snel kwam de kamervraag en ze meldde tevens dat ze alleen kamers deed van 1 uur of langer. Dat vond ik op zich geen probleem, want ik had me toch al voorgenomen om een kamer van een uur met haar te gaan doen. Ik liep dus met haar mee naar de bar, waar ik even moest wachten tot ze een sleutel had gehaald. Daarna met haar meegelopen naar een kamer. Ze zei dat ze zich even ging opfrissen en zo weer terug kwam. Ik bereidde het bed vast voor en kleedde me uit. 2 minuten later kwam ze de kamer weer binnen. Ze begon zich uit te kleedden en kwam bij me op bed zitten. Ze zei tegen me dat een uurtje met haar €140,-- zou kosten, omdat het kerst was en dat ze het redelijk vond dat ik haar een fooi zou geven met de kerst van €40,--. Ik dacht 't niet...! Ik zei haar dat ik dat niet van plan was en dat ik het standaard tarief van €100,-- zou betalen. Dat vragen ook alle andere dames, dus waarom zou ik haar meer betalen? Ze was het daar niet mee eens en wilde toch de €140,--. Ik gaf haar nog een laatste kans en zei €100,-- of ik verlaat nu de kamer. Misschien dacht ze dat ik blufte, want ze ging niet akkoord. Resoluut trok ik mijn witte berevel weer aan, zei haar tot ziens en verliet de kamer.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.