Auteur Topic: Valerie  (gelezen 5026 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Valerie
« Gepost op: 21 januari 2017, 14:37:17 »

[box title=Valerie]
Land:             Nigeria
Taal:             Nigeriaans, Engels
Leeftijd:         ca24-28
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,69m
Ogen:       donkerbruin
Model:           slank model
BH:                 kleine B*
Kontje:         toch wel lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    erg lang stijl haar, froufrou stijl
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Lieve dame
- Onzeker (ze was nieuw)
- Neuken ging gewoon niet vlot met haar
[/box]
[box title=extra info]
2 Kamers mee gemaakt. De tweede kamer valt onder de categorie 'mercy fuck' to coin the term. Het mocht niet baten, ze deed haar best maar neuken bleek gewoon niet goed te lopen bij deze meid. Jammer. Ze had wel iets dat me aantrok anders zou ik geen 2 kamers maken met haar.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2017, 19:09:36 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Valerie
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2017, 17:30:40 »
Valerie (Babylon) - EBONY: Een kamertje met een herkansing achteraf
Bij deze recensie


Bijzonderheden

Deze Nigeriaanse zag ik zitten in de bar waar ze me al aan klampte. Ze had iets weg van Iman qua uiterlijk, haar in een carré boven haar ogen, lang haar, slank maar daar stopte het. Ze is donkerder, heeft een plattere neus en prachtig lang zwart haar. Ze heeft mooie sensuele dikke lippen, de zwartjes eigen wat me erg aantrekt bij hen. Haar neus is redelijk breed en plat. Er was toch iets dat me voldoende over de streep trok om haar een herkansing te geven in een 2e kamer.
 

Presales #1

Ze heeft me beneden in de wellnessruimte terug gevonden terwijl ik over een andere dame twijfelde, die zag er echt lekker uit en was erg speels onder de douche. Maar ja, ergens had ik wel langer zin in seks met een zwartje. Het stond in de sterren geschreven, zeg maar. Ze legde zich op me terwijl ik op de relax-stoel naast de jacuzzi lag en verleidde me met kussen, haar haren. Ik besprak wat ik graag had en waar. Daarop gingen we een kamer opzoeken. Dit meisje was nieuw en koos een verkeerde kamer, niet beneden maar een naast de bar. Had ik maar op mijn strepen gestaan en gezegd dat ik daar niet wilde maar nee.
 
 
Kamer #1

19: een kamer gelegen in de barruimte aan het einde ervan tegen de tuin. Het is erg warm, donker en spaarzaam verlicht. De verlichting die kon ik niet helderder krijgen dan ik wilde. De muziek drong hard door in de kamer en zorgde voor mij voor teveel verstoring. De slechtste omstandigheden zorgde voor de slechtste kamer van het jaar, dit was niet geheel haar schuld in al haar onervarenheid. Hier was ik ook nog met Tanja (ook minder) en Iman (goed als altijd) geweest maar beide keren was het overdag of was het veel rustiger.
 
 
Sessie #1
 
We waren niet helemaal op elkaar in gespeeld maar aarzelend en zeker lukte dat wel. Een beetje toch. De kamergang was echter een diesel die niet helemaal op gang kwam. Ik kwam al helemaal niet goed op gang door de herrie daarbij, hoe ze ook haar best deed. Ik doe zelf altijd het condoom om  -die lange nagels...- en deed dat niet goed. Tot overmaat van ramp was het seksen (zij on top) hierdoor ook klungelig. Ik kon niet klaar komen, gewoon niet hoe lekker ze ook was. Haar mooie prachtige lange haren waren fijn om te strelen en aan te raken maar zaten dikwijls ook in de weg. Ik moest dan behoorlijk voorzichtig doen.
 
Een ander condoom werd later bevestigd, beter deze keer maar niet helemaal goed. Het mocht niet baten, de seks ging gewoon niet vlot bij haar. De tijd was om en het kalf was verdronken. 
 
 
Afsluiten #1

Ze stelde nog een andere kamer voor maar ik weigerde dat, ik wou dit ook niet aan de haren trekken en wilde me terug trekken en pauzeren. Dat meisje was echt niet blij dat het zo slecht ging. We rekenden aan de lockers af. Ik was teleurgesteld. Dit bevat gewoon te veel fouten: foute kamer en toch gegaan, aarzelend voorspel, klungelige seks, you name it. 50€ met tegenzin gegeven.
 
Score  #1
Ik: *
Dame: **
Kamer: 0,0

 
 
Aftersales #2 = Presales #1
 
Ik lag wat bij de biosauna te relaxen toen die weer verscheen en smeekte om het overnieuw te doen in een kamer hier beneden met betere conditie. Na wat liefkozingen en verleidingen viel ik toch weer voor de bijl voor die mooie babe en gaf ik ze maar een kans. Karla was gewoon te druk bezet om een 2e maal te kunnen hebben met haar.
 
 
Kamer #2

We gingen naar boven om het op te schrijven en dan weer terug naar beneden. Ik zag niet goed welk nummer ze nam. Natuurlijk nam dat schaap de 8, de voyeurkamer. Ik stuurde ze weer terug naar boven voor een andere sleutel en dat werd de kamer ernaast, nr 9 en die was goed verlicht, geen last van luide muziek, het raam was open...gewoon veel beter. Dat verschil vertaalde zich in een betere sessie.
 
 
Sessie #2
 
We waren beter op elkaar in gespeeld en een en ander lukte beter. Een beetje beter toch. De kamergang was soepeler en ik was meer op mijn gemak. Het werd een leuke stoeipartij met deze stoeipoes en ze voldeed mijn wensen beter zoals ze had beloofd. Ik streelde haar mooie donkerbruine lichaam, haar lange mooie haar dat ze in vlechten had gedaan kon ik nu niet strelen.  Het kon ook niet meer in de weg zitten. Ik doe zelf altijd het condoom om  en deed dat deze keer beter dan de eerste maal.
 
Het seksen (zij on top) was nog steeds erg moeilijk, het leek wel of m'n lul en haar poesje geen vrede met elkaar wìlden sluiten ondanks dat hun verbonden eigenaars beter op elkaar waren afgestemd. Hij floepte er steeds uit. Te nauw? Ze vroeg vaak of ik al klaar was, ook ergerlijk en zei haar dat niet meer te zeggen omdat dit remmend werkt en ze verbeet het. We probeerden doggy. Beter maar nog steeds lastig. Wat is er toch dat niet lukt bij deze dame? Lichtjes gefrustreerd maar masturberend klaar trachten te komen wat me gelukkig slaagde. Ik kon er wel vrede bij vinden, ze probeerde nog steeds alles goed te doen.  Ik kon dus masturberend klaar komen, net omdat de omstandigheden beter waren en ze beter haar best deed. Had ik een andere keuze? We hadden nog een conversatie achteraf, standaard gesprek dat ik al met meer meiden had. Ze was echt lief, hoor. Maar de seks aan zich was jammer genoeg niet de beste dat ik gehad heb en dat zeg ik niet snel. Dit is niet noodzakelijk haar schuld.
 
 
Afsluiten #2

Ze stelde nog voor om met me in de hotelkamer te komen maar zei haar geduldig dat dit hier not done is. In Babylon gaan dames niet met de ijsberen mee in een van de drie kamers. Ze was er naar eigen zeggen pas enkele dagen en ik denk dat ook zo is aan haar gedrag te oordelen. Ik geef ze maar credit omdat ze haar best deed en de tijd al bij al ok was. Afgesloten en haar aan de lockers een 2e briefje van 50€ overhandigd. Achteraf gezien was het geen goed idee om toch een tweede maal te gaan en dit te sparen voor een andere meid wat mijn eerste gedachte was.
 
 
Score #2
Ik: **
Dame: **1/2
Kamer: ***