Auteur Topic: DARIA  (gelezen 24627 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DARIA
« Gepost op: 25 januari 2017, 21:07:13 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
DARIA
« Reactie #1 Gepost op: 25 juni 2017, 17:02:11 »
Visit of Thursday, June 15th :
 
Profile : 20 yo, 1.63 m, red hair, silhouette very slim, chest cup-A. Pleasant social time with a friendly girl.

Service : very good session sweet and sensual  :happy. A service GFE done with a natural behavior  :ladyred.

Appreciation : 8,5 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DARIA
« Reactie #2 Gepost op: 2 juli 2017, 11:21:35 »
Het hing al een paar bezoeken in de lucht. Erg aanhankelijk en toonde veel interesse in de persoon Sjeuf. Dat vind ik niet helemaal erg.

Van meerdere collega's vernomen dat ze goede service geeft en zeker een kamer waar is. Zeker als het gaat om een GFE.
Nadat ze weer eens kwam liefkozen afgelopen vrijdag, besloot ik mijn stekker toch maar een keer in haar stopcontact te steken.
Samen het bed opgemaakt al waar we neerploften. Ik bespeurde wat onzekerheid en nervositeit. En dat bij ome Sjeuf! De pijn zat 'm in het feit dat ze bang was om te falen. Waren alle DVP's maar zo!
Met haar 19 lentes deed mejuffer precies datgene dat ze moest doen....namelijk een uitstekende kamer geven.
In den beginnen was het TZ wat onwennig, maar dat verbeterde snel. Behoorlijk wat tijd genomen voor het zoen en knuffeldeel. Ik lig tenslotte niet elke dag met een 19-jarige te rollebollen. Blasen, dik oké. De onderdruk mag wat meer zijn, maar zeker een ruime voldoende. Op de GOSP-schaal komt ze uit op een 0,7M. Gezien haar leeftijd zit daar nog zeker potentie in.
En dan de wip. Engtevrees kreeg ik er van in Cowboy. Ik ben meer van het blasen, maar deze wip was letterlijk en figuurlijk een schot in de roos.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DARIA
« Reactie #3 Gepost op: 5 augustus 2017, 00:25:54 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DARIA
« Reactie #4 Gepost op: 6 augustus 2017, 08:57:20 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
DARIA
« Reactie #5 Gepost op: 2 februari 2018, 16:55:30 »
Daria is er (vooralsnog) mee gestopt weet ik.
Tevens staat Daria niet meer op de AWL en bij de Reisedamen.
Jammer, erg natuurlijke spontane dame.
Maar, je weet maar nooit natuurlijk.

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
DARIA
« Reactie #6 Gepost op: 4 februari 2018, 03:22:59 »
Die vrouwen bedenken zich snel zeg.. ik had van haar begrepen dat ze ermee zou stoppen, maar niets is minder waar. Afgelopen zaterdag weer present!

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
DARIA
« Reactie #7 Gepost op: 4 februari 2018, 09:48:52 »
Die vrouwen bedenken zich snel zeg.. ik had van haar begrepen dat ze ermee zou stoppen, maar niets is minder waar. Afgelopen zaterdag weer present!

Tsja ,dat wordt door de zeer ervaren rakkers ook gezegd, hoelang houden ze het vol, dat stoppen!
Er moet toch geld binnen  komen.

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
DARIA
« Reactie #8 Gepost op: 5 maart 2018, 16:57:50 »
Voor mij een nieuw ruimte meisje die mijn aandacht getrokken had toen ik de laatste keer op planeet Babylon was. Haar naam is Daria en na leuke pre-sales ben ik met haar vertrokken na een speelkamer wat resulteerde in een prima sessie.
Heerlijk stok slobberend vroeg ik haar of we een wipje konden maken en ze gleed heerlijk met haar strakke poes richting mijn dinges.
Na heerlijke seks ook weer in de Babylonische 7de hemel beland.
Heel tevreden de kamer verlaten.