Auteur Topic: ARIANNA  (gelezen 6470 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ARIANNA
« Gepost op: 4 februari 2017, 21:22:47 »
Na nog een beetje door de club te hebben gelopen, kwam ik Firehawk weer tegen. We liepen samen door de kleedkamer, op weg naar de bar. In het gangetje tussen de kleedkamer en de ingang kwam ik Arianna tegen. Ze had direct door dat ik haar zeer gulzig aan het bekijken was en ze liep gelijk op me af. Na een heel kort praatje van amper een minuut gingen we naar een kamer. Ik had haar nog wel even gevraagd of ze zou zoenen en tongzoenen en ze gaf aan dat inderdaad te doen, hoewel ik wel mijn twijfels hierover had, maar dat nam ik op de koop toe. Firehawk was erg verbaasd dat het zo snel ging. Ik had hier op voorhand al rekening mee gehouden, want dat is de tactiek van Arianna. Snel een kerel aan de haak slaan, afwerken en de volgende. Vorig jaar op Kerstavond viel me dat ook op en ik zag haar soms binnen een half uur al weer terug in de bar, nadat ze met een rakker naar een kamer was geweest en toch wilde ik deze meid ;)

We gingen dus snel naar een kamer en op de kamer probeerde ik Arianna te zoenen. Verbazingwekkend was dat ze best lekker kon zoenen. Af en toe ook het tongetje erbij, hetzij wel heel minimaal. En erg opvallend was dat het lekker relaxt ging. Ik had juist verwacht even snel afwerken en dan snel van de kamer. Na wat gezoend en met elkaar gesproken te hebben, waarbij opviel dat ze best een leuke meid is met wie je een leuk gesprek kunt voeren, begon ze met een blowjob. Ze ging zo liggen, zodat ik met mijn vingers haar poesje kon bewerken en daar had ze geen problemen mee. Dat poesje wilde ik ook wel even proeven en ik stelde na een tijdje voor om haar even te verwennen. Gewillig ging ze liggen en deed ik mijn ding. Ik merkte wel dat ze er opgewonden van werd, vooral wanneer ik flink op haar klit zoog, maar tot een orgasme is het niet gekomen.

Daarna hebben we even een rookpauze ingelast, waarbij we nog wat met elkaar gesproken hebben en waarbij ze me nog wat foto's op haar telefoon heeft laten zien. Ook met normale kleding is het een bijzonder mooie meid. Het werd tijd dat ik nu ook aan mijn trekken zou komen en ze begon weer met een blowjob. Vervolgens heb ik haar in verschillende standjes genomen en uiteindelijk in misso genomen, zodat ik van haar mooie gezichtje kon genieten. Ik kon het erg lang volhouden, wat mede kwam door de 2 kamergangen van de vorige dag. Na mijn orgasme hebben we nog even op bed gelegen om uit te rusten. In totaal ben ik met Arianna 2 uur oop de kamer geweest. Vooraf was dat niet echt de bedoeling, maar ze viel me niet echt tegen. Ok, een echte topper is het niet, maar ze voldeed wel boven verwachting. Ik zal niet gauw weer met haar 2 uur kameren, maar spijt heb ik er zeker niet van. Komt ook mede doordat het een bijzonder mooie schoonheid is.

Na de tijd heb ik haar nog regelmatig even gezien in de bar. In het begin gaf ze me nog een glimlach, maar later op de avond liep ze me stijl voorbij...

Naam: Arianna
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 1/5 (verwacht geen uitgebreide presales van haar)
Aftersales: 1/5 (en ook geen aftersales)
Cijfer: 4/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.