Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 620375 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #480 Gepost op: 20 januari 2018, 22:44:59 »
Visite du samedi 13 janvier, de 16 heures jusqu'à la fermeture.
Aida, la réceptionniste, m'informe de l'absence de Farina, partie travailler au Mondial, pour une durée indéterminée.

Le line-up était de qualité moindre que d'habitude (les remplaçantes n'avaient pas, pour la plupart, un physique aussi avantageux que les permanentes), et également en terme de quantité (donc pas d'attente pour aller en chambre).

En l'absence de ma régulière, j'allais devoir choisir de découvrir au moins un nouveau talent.
J'hésitais entre Beatrice, Vanessa.hg, Bibi et Andar.
Les quatre oursonnes étaient rapidement happées par des connoisseurs.
Deux d'entre elles sont revenues avant les autres : Bibi et Andar.

J'ai opté pour Andar, qui s'est avérée être un très bon choix.
Elle ressemble à la réceptionniste Aida, en moins mignonne et avec des petits seins.

Egalement vues :
Alexandra, Alina, Bria.tu, Carlotta, Ines, Katea.ru (n'est plus LA Star), Lavinia, Raissa, Rayra

Absentes:
Selon Andar, Carmina serait partie travailler en Espagne (car n'aurait pas souhaité déclarer son activité).
Egalement selon Andar, l'oursonne ayant pour nom de scène Georgia reviendrait sous peu.
Erika, après un an d'absence, devrait reprendre au plus tard le mois prochain.

J'ai été voir l'action au kino : trois couples s'activaient (ou essayaient) en même temps.
Ils étaient toutes et tous trop saouls. Ils simulaient tous car n'arrivaient pas à baiser : cela ressemblaient davantage à une fête foraine.
Les grosses dondons hautaines semblaient être dépourvues de talents également.

Prochaine visite : le samedi 10 février (avant celles des samedis 10 et 31 mars, puis celle du samedi 5 mai).


Bezoek van zaterdag 13 januari, van 16 uur tot sluitingstijd.
Aida, de receptioniste, informeert me over de afwezigheid van Farina, deels werk bij de Wereld, voor onbepaalde tijd.

De line-up was van een lagere kwaliteit dan normaal (de substituten hadden voor het grootste deel geen fysiek voordeel dat even voordelig was als de permanente), en ook qua aantal (dus niet te wachten om in de kamer te gaan) .

Bij afwezigheid van mijn reguliere, zou ik ervoor moeten kiezen om op zijn minst een nieuw talent te ontdekken.
Ik aarzelde tussen Beatrice, Vanessa.hg, Bibi en Andar.
De vier beren werden snel opgepakt door kenners.
Twee van hen kwamen terug voor de anderen: Bibi en Andar.

Ik koos voor Andar, wat een zeer goede keuze bleek te zijn : http://relaxxxboard.com/index.php/topic,8980.msg115025.html#msg115025

Ze lijkt op receptionist Aida, minder schattig en met kleine borsten.

Ook gezien:
Alexandra, Alina, Bria.tu, Carlotta, Ines, Katea.ru (niet langer LA Star), Lavinia, Raissa, Rayra

afwezig:
Volgens Andar zou Carmina in Spanje zijn gaan werken (omdat ze haar activiteiten niet wilde aangeven).
Ook volgens Andar zou deze beer genaamd stadium Georgia binnenkort terugkeren:

Erika zou na een jaar afwezigheid niet later dan volgende maand moeten doorgaan.

Ik zag de actie bij de kino: drie stellen waren tegelijk bezig (of probeerden).
Ze waren allemaal dronken. Ze simuleerden allemaal omdat ze niet konden neuken: het leek meer op een carnaval.
De lange, hooghartige dondons leken ook geen talent te hebben.

Volgend bezoek: zaterdag 10 februari (vóór die van zaterdag 10 en 31 maart, daarna zaterdag 5 mei).


« Laatst bewerkt op: 20 januari 2018, 22:50:19 door French Lover »

Offline east_side_beat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Vendredi 26 janvier
« Reactie #481 Gepost op: 28 januari 2018, 13:24:22 »
Rentrée plus précoce que prévue en cette nouvelle année.

Arrivée au club vers 17h et pour une fois accueil sympa et souriant de la theke. Normal ce n'était pas la brune siliconée mais une blonde d'une quarantaine d'années.

Soirée très calme pour une fois, c'est plutôt rare. Ce ne sera jamais la cohue : toujours de la place pour s’asseoir, aucun problème pour booker la fille de son choix et pas d'attente en chambre même au plus fort de la soirée.
Bref, ce fut la soirée idéale pour les oursons. Par contre au niveau des filles, manque de clients depuis la rentrée, c'est la soupe à la grimace comme certaines me l'ont expliqué. D'ailleurs les propositions de trio n'ont pas manqué... :))

Sessions pour ma part avec Rayra (toujours aussi cool), Marie (toujours aussi hard mais ses variations d'humeur dans la soirée sont surprenant surtout pour elle je me demande si elle ne souffre pas de cyclothymie), Francisa (nouvelle et cousine d'Hanna, belle découverte) enfin Inès que j'adore et ne présente plus.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #482 Gepost op: 1 februari 2018, 12:36:03 »
Was mache ich am Samstag den 27.01.18 im Samya???
Meine eine Stammfrau ist im Urlaub, die zweite mutierte zur Ex. Also was mache ich im Samya? Essen, Trinken, Fußball schauen…der Sex des alten Mannes. Wellness und ein bißchen Party, mehr war nicht geplant.
Es läuft, bis ich zum Rauchen raus auf die kühle Terrasse gehe. Was sehen meine müden Augen?
Gulia ist wieder da. Gut in Form und wie ich Sie in Erinnerung habe lächelnd und quasselnd wie ein Wasserfall. Sie erkennt mich und schenkt mir über zwei Bistrotische ein Extra-Lächeln. Sollte es heute was mit Uns Beiden werden? Abwarten. Sie hat Ihre Fangemeinde sodaß ich nicht gewillt bin mich in Reihe zu stellen um zu warten und Zimmerkärtchen zu ziehen.
Gefühlte Stunde später gleicher Ort, gleiches Spiel. Und bei mir regt sich was. Still da unten, heute ist Ruhetag. Aber Junx, ihr wisst selber, Der da unten hat seinen eigenen Kopf.
Nächste Runde fragt Sie mich nach Feuer und wie zufällig sucht Gulia Körperkontakt da zwei Gäste Sie zu arg bedrängen und sich bei mir sicher fühlt. Gentleman halt.
„Mein Mann“ sagt Sie. Hab ich in den letzten zwei Stunden was verpasst???
„Ich geh jetzt tanzen“ (seit geraumer Zeit auch schon zeigefreudig mit ‚oben-ohne‘) läßt Sie mich in der Kälte stehen. Luder, das ist doch Berechnung. Wer Sie kennt, weiß dass Sie mit dem Tanzen auf der Bühne die Männerschw… anschwellen läßt. Hab ich meine Chance verpasst?
Als alter Zocker geh ich erstmal duschen, sehe dass einige schöne Zimmer oben frei sind und signalisiere Ihr: Wir Beide…Jetzt…auf Zimmer. Erst fragend, dann lächelnd schwebt Sie von der Bühne und in meine Arme. „Wirklich“? „Klar, jetzt“! Und schon sind Wir mit Schlüssel und Handtüchern bepackt auf dem Weg in die 4. Mit Gulia ist es sehr unkompliziert und selbst bei unserem erstem Mal zusammen fließt das Zimmer sehr harmonisch und mit gutem Sex durch die Stunde. Schöner fraulicher Körper, weiche C-Titten, küsst gerne und gut. So haben Wir Beide Spaß und zum Ende nach meinem Kommen haben Wir noch etwas Zeit zum Reden. Was Sie sehr gerne macht, vllt. der einzige kleine, wirklich kleine Minuspunkt. Sie gesteht mir, dass Sie seit unserem ersten Kennenlernen, wo Sie mir einen Korb geben mußte da dauergebucht, Sie mit mir aufs Zimmer
wollte. Gründe warum werden nicht veröffentlicht. Sorry!
Leicht die Zeit überzogen aber nicht der kleinste Versuch noch ein Extra zu bekommen verabschiedete ich Gulia um Sie in die ach so ‚kalte Clubnacht‘ zu entlassen.
Die restliche Zeit noch mit klönen, Kölsch und Kumpels verbracht und wieder Mal hat mich das Samya überrrascht und glücklich gemacht.
Horridoh ihr Jäger!

vanKees
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2018, 12:42:51 door vanKees »

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #483 Gepost op: 11 februari 2018, 17:32:30 »
Vrijdagavond onverwacht in Samya belandt. Rond 20:00 uur aangekomen.
Van de dip is in Samya niet zoveel te merken. Zij hebben het echt goed voor elkaar, veel meiden en uiteraard veel mooie. Ook veel nieuwe gezichten.

Eerst eens even gaan eten, dat was ook weer goed in orde. De döner smaakt er altijd goed. Het restaurant is ook altijd een mooie plek om alle meiden te checken.
Lekker rustig eten met allerlei moois wat voorbij komt.

Na het eten Gabriella getroffen (ex-PHG) die zich in Samya Bonnie noemt. Na een tijdje weer allebei onze eigen weg gegaan.
Lekker genieten weer van de dansende meiden. Die gingen later op de avond weer allemaal het podium op, blijft mooi om te zien.

Later Bonnie weer tegen gekomen ze had geen zin meer en was moe. Ze wou rond 2-3:00 uur naar huis maar moest blijven tot 5. Toen zijn we onder naar de
relaxruimte gegaan, 2 bedjes tegen elkaar geschoven waar we lekker hebben liggen relaxen onder de sterrenhemel. Wat ze mooi gemaakt hebben daar.
Ook nog 2x tussendoor in de sauna geweest, wat voor mij de allereerste keer was. Ja dik 1,5 jaar clubs bezoeken maar was nog nooit in een sauna geweest.
Uit mijzelf zal ik er ook niet meer zo snel in gaan, veels te warm. :roll3:
Uiteindelijk viel ze ook nog in slaap in de relaxruimte. Haar rond 4:30 uur maar eens wakker maken maar was nog een opgave om haar te laten opstaan.

Nog even gedoucht en zelf ook aanstalten gemaakt om naar huis te gaan. Echt een goede club, genoeg meiden, mooie sfeer, goed eten en vriendelijk personeel. Alleen jammer dat de club zover weg is.
Anders kwam ik er geheid vaker. De doemdenkers over de nieuwe wet moeten Samya maar eens bezoeken.

Offline Billy the kid

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #484 Gepost op: 11 februari 2018, 18:34:46 »
Ik wil erg graag een keer hier naartoe.
Maar kan iemand me vertellen hoe het zit met de parking mogelijkheden daar?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #485 Gepost op: 11 februari 2018, 18:42:43 »
Ik wil erg graag een keer hier naartoe.
Maar kan iemand me vertellen hoe het zit met de parking mogelijkheden daar?
Parking te over daar  ;)
Je gaat je bolide makkelijk kwijt kunnen (is trouwens in een industriezone gelegen)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Billy the kid

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #486 Gepost op: 11 februari 2018, 19:18:53 »
Dank voor het antwoord want meestal is parkeren nogal een issue in Duitsland.
Ik heb gehoord dat er nogal wat bordjes langs de kant van de weg staan met daarop parkeerverboden en dreiging tot wegslepen van je wagen. Een bevriende club bezoeker is er al eens de dupe van geworden en dan heb je natuurlijk wel wat uit te leggen thuis.
Hebben ze een eigen parking? Dat is natuurlijk altijd het fijnste.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #487 Gepost op: 11 februari 2018, 19:23:05 »
Dank voor het antwoord want meestal is parkeren nogal een issue in Duitsland.
Ik heb gehoord dat er nogal wat bordjes langs de kant van de weg staan met daarop parkeerverboden en dreiging tot wegslepen van je wagen. Een bevriende club bezoeker is er al eens de dupe van geworden en dan heb je natuurlijk wel wat uit te leggen thuis.
Hebben ze een eigen parking? Dat is natuurlijk altijd het fijnste.
Ja, ze hebben een eigen parking, en nogal dom om ergens te parkeren als er een bord staat dat het verboden is te parkeren, nietwaar?  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #488 Gepost op: 11 februari 2018, 19:23:23 »
Er is een kleine parking achteraan, en je mag onder toezicht van een parkeerwachter ook achter de club tegen een appartementsblok gaan staan.

Voor het overige is er parkeerplaats genoeg; let wel : let op de borden...

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #489 Gepost op: 11 februari 2018, 19:30:10 »
Ik ben er altijd alleen maar in de avond geweest. En dan is er altijd een jongen die iedereen begeleidt naar een parkeerplek.

Offline Billy the kid

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #490 Gepost op: 11 februari 2018, 19:36:31 »
Dank voor het antwoord want meestal is parkeren nogal een issue in Duitsland.
Ik heb gehoord dat er nogal wat bordjes langs de kant van de weg staan met daarop parkeerverboden en dreiging tot wegslepen van je wagen. Een bevriende club bezoeker is er al eens de dupe van geworden en dan heb je natuurlijk wel wat uit te leggen thuis.
Hebben ze een eigen parking? Dat is natuurlijk altijd het fijnste.
Ja, ze hebben een eigen parking, en nogal dom om ergens te parkeren als er een bord staat dat het verboden is te parkeren, nietwaar?  :-\ :-\ :-\

Ja, maar je weet wel, als er echt nergens parkeerruimte is en je hebt zojuist meer dan 200 km afgelegd om in de club te geraken en je bent echt geil, dan doet je soms domme dingen. Gelukkig zijn de parkeerboetes in Duitsland niet duur. Maar ik heb dan ook wat te verantwoorden bij het thuisfront en daar gaat het mij om.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #491 Gepost op: 11 februari 2018, 19:40:23 »
Dank voor het antwoord want meestal is parkeren nogal een issue in Duitsland.
Ik heb gehoord dat er nogal wat bordjes langs de kant van de weg staan met daarop parkeerverboden en dreiging tot wegslepen van je wagen. Een bevriende club bezoeker is er al eens de dupe van geworden en dan heb je natuurlijk wel wat uit te leggen thuis.
Hebben ze een eigen parking? Dat is natuurlijk altijd het fijnste.
Ja, ze hebben een eigen parking, en nogal dom om ergens te parkeren als er een bord staat dat het verboden is te parkeren, nietwaar?  :-\ :-\ :-\

Ja, maar je weet wel, als er echt nergens parkeerruimte is en je hebt zojuist meer dan 200 km afgelegd om in de club te geraken en je bent echt geil, dan doet je soms domme dingen. Gelukkig zijn de parkeerboetes in Duitsland niet duur. Maar ik heb dan ook wat te verantwoorden bij het thuisfront en daar gaat het mij om.

Geil in de wagen als je naar de club rijdt, zo geil dat je de parkeerborden negeert? Zolang je maar niet dronken bent  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline east_side_beat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #492 Gepost op: 12 februari 2018, 16:07:18 »
Passage au Samya samedi 10 février.

C'est la période carnaval et toute la ville est déguisée et maquillée. C'est tout simplement sympathique et bon enfant, de la bonne humeur dans tous les coins. J'ai également croisé des jeunes anglaises se maquillant dans le tgv. Je m'en suis ouvert à mon voisin (un dj bordelais allant mixer de la "housse progressive" - j'ai appris quelque chose de nouveau - je ne sais plus dans quel lieu) de siège en lui disant que certaines étaient plus jolies après maquillage.
Fiesta également dans le tramway avec chants traditionnels estampillés carnaval. Honnêtement j'ai eu  peur que l'affluence soit pléthorique en soirée.

Bref arrivée au club vers 16h avec un nouveau venu au Samya, il se reconnaîtra (je lui avais proposé d'oublier un peu son Prestige et de venir voir autre chose et ma foi, il n'a pas été déçu). Plus de clients que d'habitude à cet horaire, effet carnaval ?
Match de Köln au kino et présence de quelques supporter qui vont animer un peu le club malgré la défaite (encore) de leur club fétiche avec une probable descente en Bundesliga 2 en fin de saison. Mention particulière à l'un d'entre eux avec son maillot et son caleçon, spécimen original qui a passé sa soirée à boire et danser sur le podiums et au niveau des canapés.

Concernant la raison de mon passage, ce fut une soirée sympathique où je suis resté en terrain connu. Pas eu envie, pour une fois, de partir en découverte de contrées inexplorées. Bien m'en a pris car je n'ai eu que des sessions de qualité avec des filles jolies et sympathiques. Je ne les présente plus car il suffit de jeter un coup d’œil à mes précédents post...
Par contre, il y a beaucoup d'anciennes que je ne vois plus, effet nouvelle loi ou toujours en congés ?

Katea a fait un carton : cela fait un moment que je ne l'avais pas vu bosser autant. Elle est peut-être en train de retrouver sa place de star du club. Je vais finir par me laisser tenter car elle a pris quelques kilos agréables à ma vue.
Beyoncé était aussi présente : a beaucoup dansé sur le podium mais toujours aussi hautaine la petite blonde.

Finalement, ce ne fut pas la cohue à laquelle je m'attendais avec le carnaval. Je suppose qu'entre boire et b... il faut choisir.

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #493 Gepost op: 13 februari 2018, 12:00:09 »
Visit of Saturday, February 10, from 4 pm to 5 am.

Line-up

Good quality, but less ladies than sometimes (not until 120).
About 20 ladies before 06:30 pm, because most of them were hidden in their lockers room.
The reason was that most of the customers were looking at local team football game (they lost ;D).
When the contest stopped, a lot of ladies appeared in kino.
From 60 until 80 ladies after 8 pm.

Ratio was one for one, all time long.
Consequence : any promiscuity in the main area, and less than five minutes waiting to get a key to go to the room.

Working ladies : Alexandra, Anna.ro, Beatrice, Bibi, Bria, Carlotta, Cristina, Hannah.bg and "her cousine" Francisa, Ilona, Ines, Iren, Joanna, Katea.ru (overbooked), Madalina (skeleton), Patricia, Raissa (to flee), Rayra, Sweety (with a new hair colour).

Missing ladies : Andar said that Carmina is preparing her documents to register (so she will come back). Valentina and her friend Warsa weren't there.

Ambiance

Nice music  :djparty: (but too heavy volume sound), ladies were dancing on and around the podium.
No sex show in the kino. I was a little bit disappointed about it. Usually, that's a good way to test the talents of some "targeted" ladies, especially the new ones.

Food

Hot and cold delicatessen about 4 pm. I really need it to take energy.  koch
During nightime, meats, pastas, rices, hot and cold vegetables, fruits, and oriental pastries. It was good.
The kebab seemed to be strange this time.

My sexperiences

I asked Bianca, the moody theke if this Lilly was working today, because I didn't see her neither in the club, nor on the register.
She just answered : "Yes" (she was eating so I didn't get another informations).
I waited for her in the kino during the afternoon (about two hours), near ladies' locker room, for my first session, but she wasn't working .

So I picked another lady : Andar >>> http://relaxxxboard.com/index.php/topic,8980.msg115932.html#new

Later during the night, I was going to prepare myself for another round.
I took a towel in reception and saw Lilly going to a room with a customer.
I waited for her in the kino, to be sure to catch her before another customer picked her : http://relaxxxboard.com/index.php/topic,24342.0.html

Next visits : March 10th and 31th, May 5th  :pica

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #494 Gepost op: 15 februari 2018, 21:46:47 »
SAMYA, 14 FEBRUARI 2018.
OP VERKENNINGSTOCHT MET p456


Valentijnsdag. De dag van de liefde..... eehh van de commercie. In plaats van overprized cadeau's te halen werd het voor p456 en mij Samya dag. 
Gewapend met een vrijkaartje, dank aan Relaxxxboard (sexmachine) en Samya, gingen we met ondeugende schoenen richting Köln waar we zonder al te veel gedoe tegen 16:30 aankwamen.
Kaart werd zonder problemen geaccepteerd, we kregen ons ijsberen uniform en we konden ons gaan omkleden.
vanKees was ook aanwezig en even kort een praatje gemaakt.
Daarna op verkenning. Nou wat ons dus opviel, dat Samya een prachtige club is. Modern, schoon en luxe;
-Mooie kamers
-Prachtige wellness
-Mooi bargedeelte met moderne apparatuur
-Vriendelijk personeel

Enige nadeel:
Geen verwarmd rookhok. Met deze weersomstandigheden....
Ja oke, er waren wel heaters bij de rookruimte achter het restaurant maar daar kon ik beter met een potje olijfolie gaan staan, want mijn hoofd schroeide bijna weg, terwijl ik daar beneden 2 sneeuwballen had. Ze stonden simpelweg niet tactisch. Ook de dames waren hier erg ontevreden over.

Enfin, na het rondje het ritueeltje waarna we tot dik 18:30 in de wellness hebben gehangen.
Heeeeeerlijk Turks Stoombad met Efteling muziek op de achtergrond.
Hopelijk vind ik boven ook een paar sprookjes...
Na de ontspanning bijtanken, complimenten naar de koks. Het eten smaakte me erg goed. Verschillende soorten vlees, groenten en aardappels/pasta/rijst,

Daarna weer lekker uitbuiken in de wellness.
Tegen achten naar boven. De muziek stond lekker hard en de party sfeer begon aardig op gang te komen.
Een paar biertjes verder eens een sigaretje doen buiten. Daar troffen we een paar leuke dames. P456 stond met een Russische dame. Ze kwam spontaan over, sociaal en zag er ook nog eens erg goed uit. P456 heeft het geluk Kroatisch te kunnen, dus hij komt vaak een heel eind met de dames. Daar moet ik juist weer meer moeite op een andere manier voor doen. ::)
P456 op hok met From Russia with Love en ik zat alleen in de bar eens de kat uit de boom te kijken met een pilsje.
Kwamen wel wat dames op mij af, maar verder dan wat vragen als Hoe oud ben je, Waar kom je vandaan kwam het niet. Ja, Go to Room?
Daarmee lukt het bij mij niet.
Plots komen er 2 dames naast mij zitten. Een oudere dame met een jong ding.
De jonge dame had iets weg van een van mijn droomvrouwen, Ariana Grande.
Ze was blond, 19 lentes jong en heeft een slank maar gevormd figuurtje.
Ze probeerde er een trio uit te slepen maar dat konden ze mooi vergeten. Die blonde gaat met mij mee!
Hoewel het bij, ik dacht dat het Francisa was, ook aan presales ontbrak, kon ik zo'n beauty niet laten schieten.
Let's go!

Francisa
Een beeldschone, speelse meid. Met haar blond opgestoken haar pareerde ze voor mij op weg naar +1.
"I want sex, I got so much energy!"
Nou laat maar eens zien dan!
De duwde me op bed en begon me langzaam te zoenen, in de nek en op mn buik. De mond werd  helaas overgeslage.
Ondertussen nog een beetje lachen en grappen tussendoor, waarna ze aan Little PoarNeemn begon. HJ oké, BJ dik in orde. Ze heeft een tongpiercing ;D ;D
Het wasmachinetje bleef uit, ze kroop gelijk na de Bj bovenop me. Zonder gel floepte die erin. Cowgirl en Doggy en de oerknal was een feit.
Ze deed lekker mee!
Na de seks nog een massage gegeven als kleine blijk van waarderingen voor haar inzet.
Al met al, met een ruim voldoende de kamer af!

Terug in de bar lachend de ervaringen gewisseld met p456. Die had ook een prima kamertje.
En zo vulde de avond zich, afwisselend wellness, restaurant en bar.
Later in de avond ging de Yallah Yallah muziek op standje gehoorbeschadiging en gingen de Samya billetjes op standje turbo. Elk nadeel heeft z'n voordeel zeg maar. ;) Met enige regelmaat gingen de dames op voor heerlijke dansshowtjes.

Maar toch konden we ons draai niet echt vinden. We zaten scannend rechtsachter in de bar, waar enkele dames met turbo de kamer op wouden. Dames, de meeste mannen houden wel degelijk van een leuk gesprekje. ;)
Op een gegeven moment liep ik door de bar waar een gast mij wenkte. Of ik even wou komen.
Hij zat met ene Laura en Laura zag mij wel zitten. Laura ziet er mooi uit en is gelukkig wél in voor een fatsoenlijk gesprek.
Na een tijdje dus naar de afzondering.

Laura
Maar eenmaal op de kamer bleek Laura wel erg van het kletsen. Laura, maar ikzelf ook hadden de luie modus aanstaan.
Leuke klik was er wel, maar de zin ontbrak op een een of andere manier.
Na een tijd ging ze er dan toch voor maar ik was moe geworden. Ook Laura kust niet en had haar focus alleen op die kleine vriend. Maar ik vond het wel goed want dacht dat t toch niet meer wat zou worden.
Met pijn en moeite werd meneertje hard en heb het maar zo laten afmaken. Laura had hier gelukkig wel de inzet voor en de ik kon gaan rubber vullen.
Al met al een sociale kamer, erg leuke dame maar het seksuele gedeelte ontbrak er een beetje aan. Laura is wel er een die ik opnieuw wil proberen.

Inmiddels was het half 3 en de tent liep langzaam leeg. Nog een paar pilsjes en op naar huis.
p456 de autosleutels overhandigd, want hij drinkt geen alcohol. We houden het wel verantwoord natuurlijk. 8)

Samya, een mooie club die het goed voor elkaar heeft.
Alleen mogen de dames van mij een cursus markering volgen.
Een dubbel gevoel voor Samya
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2018, 21:55:19 door PoarNeemn »