Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 380568 keer)

Offline French Lover

• rakker
Samya belevenissen
« Reactie #533 Gepost op: maandag 13 augustus 2018, 23u41 »
Visit on Saturday, August 11 th, from 16:30 until closing.  :pica

During the first hours, ladies go to the office to present their administrative documents.
And go back quickly to their locker room.
As a result, few of them are in the bar, on the terraces, or in the kino.  :wtf:

At the reception, I consult the register to identify the names of ladies, such as Feria, Mina (chaining sessions of ten minutes), Sandra.
Katea also continues the sessions.  :laydown

I navigate between the different parts of the club.
In kino, a cute lady, just put his pretty little ass  :shakekontje on Bandito Dracului Junior.
The upper brain regains control and asks her to introduce herself.
But she does not understand anything.
I zap her.
I will learn from one of my new friends that this is Rosalinda. He appreciated her talents.

Discovery of Lavinia   :movingtits, 29 years old (including 3 in the club).
Lip Kisses (but not lip service either).
Good blowjob.  :xrated
Good fuck.  :bonken
For information, the air conditioning of room 8 is out of order.

I go down again : the club begins to fill. Quality line-up (less than last Saturday).  :olaaaa

Lilly explains that she abused the solarium (check made: she is covered with sunburn).
And refuses to be touched  :character0029:. Which is convenient for our favorite hobby.  ;D
She insists to be boarded. I answer that she must suffer from sunstroke.  :sign0151:

Andar's fiddling, but no room with her this time.
 :ecomcity: with Stella : she now knows that guys from Prestige claim her.
To complete the line-up : Beatrice, Denisa, Francesca, Iren, Isa, Johanna, Kim  :blonde, Lori  :ladyinred, Madalina, Marina, Samira.

Sharing experiences with new friends.  ;D
They enjoyed Flori, Mina (PSE trash, messy :sign0135:) and Mirela.

On the terrace of the first floor, voices escape from the window of room 1, in which this orgy.  :06:
A lady mouths more than the other participants, but no pleasure.  :014:
She tries to explain to the three  that they will have to pay each 50 Euros to be sucked.  :043:
These three comics were convinced they could get a group prize.  :lostit

I collapse in the rest room, until closing.  :bedtime2:
A nice visit. Hurry the next one.  :dance:
« Laatst bewerkt op: maandag 13 augustus 2018, 23u53 door French Lover »

The following users thanked this post: Sjeufke, delaplace

Offline French Lover

• rakker
Samya belevenissen
« Reactie #532 Gepost op: dinsdag 07 augustus 2018, 21u21 »
Visit on Saturday, August 4 th, from 18:30 until closing.  :pica

Quality and quantity line-up.  :olaaaa
Fewer ladies & guys than two weeks ago.
There was therefore more room on the seats, completely replaced.
One of the benches was squatted, because of its strategic position: in the passage, near the slot machine, in front of the toilet.
The bears were lying there, raised buttocks :shakekontje : guaranteed effect.   000008

Laies were dancing "manele" on podium.  :djparty:

As usual, Katea was in great demand.   :gtgal
I could contemplate the silhouette of Kim, naked, climbing the stairs leading from the reception to the locker room, with my head just inches from her great ass...  :great:
Madalina became Madalina again: she pulled the face all night.  :043:

Also seen : Beatrice, Giovanna, Johanna, Lavinia, Raissa, Stella

Not seen : Anna.ro, Catalina, Gülbahar, Hannah.bg, Ilona, ​​Ines, Iren, Mandy, Marina, Patricia, Valentina (actually working in Six Sens), Vanessa, Warsa.

Good sessions with already practiced ladies : Lilly  :bonken (becoming more possessive: "Why do you go with other girls ?"  :character0029:), then Andar:sign0098:

Why not expand my hunting chart at the next visit Saturday, with prey such as Bibi or Cristina ... :showtits1

It is a real sauna club : it was too hot in all common areas.
The air conditioning worked well in room 4, unlike that of room 2.
Choice between "hot water" and "very hot water" in four of the five showers.  :-[
Freshness only on the first floor terrace, during the night.  :sleepy:

The food was good.  :103:

The members of the Heavy Arms Brigade looked funnies  ;D when they had to pass, urgently, through the turnstile to the terrace on the ground floor, to put an end to the muddle between alcoholic two clans.   :098:

Hakan and some staff members greeted me when I left.
I can not wait to return.  :dance:
« Laatst bewerkt op: dinsdag 07 augustus 2018, 21u28 door French Lover »

The following users thanked this post: Sjeufke, delaplace

Offline Shakir

• Schalkse Ruiter
  • rakker
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
Samya belevenissen
« Reactie #531 Gepost op: zaterdag 04 augustus 2018, 17u33 »
Dit verhaal is opgedragen aan rakker TAFKAP
{Die net als ik Samya ook wel kon smaken}

Men schrijve vrijdag 20 juli.

Een vrijkaartje in de box zorgde ervoor dat ik koers zette richting Het Beloofde Land Samya. Bij mijn neuktripjes komt er meestal ook de nodige tegenslag kijken (jullie kennen me al wel, zeker?): deze keer werd ik reeds een week geplaagd door een pijnlijke nek, en was ik niet volledig gevechtsklaar. Tegen beter weten in toch maar richting Keulen getogen, maar dan wel met een rugzak volgepropt met zware pijnstillers. Mijn experimenteerdrift was weer flink aangewakkerd: hoe zou het zijn om te seksen op NSAID pijnstillers? Tja, op de kamer zal lulverstevigende brol wellicht effectiever zijn.

Als liefhebber en deskundige van volslanke dames had ik mijn zinnen gezet op Ilona, mijn Samya-liefje. Een dame die bovendien goed in haar vel zit en fier is op haar forse rondingen, heerlijk! Ze doet me beseffen waarom skinnies volslagen oninteressant zijn. Bestaat er überhaupt nog iets leuker dan die grote stevige tieten op en neer te zien bewegen tijdens het pletsen? Al mijn natte dromen en voorbereidend werk ten spijt, ze was er vandaag niet... Ze behoort nochtans tot het meubilair van Samya. Tegenslag, tegenslag!

Daar zat Shakir dan in de bar, met een nek die nog onwrikbaarder was dan een kapstok. Zou hij hierdoor al dat loslopend wild wel in zijn gezichtsveld kunnen vasthouden?

Gedurende de gehele avond telde ik minstens 50, misschien wel 60 meiden! Wat een verschil met Living Room waar de line up zowat gedecimeerd was tijdens mijn laatste bezoek in mei. In dit pessimistisch tijdperk waar de apocalyptische doemscenario's hoogtij vieren blijft Samya overeind staan. Een nóg mooiere line up zal je in NRW waarschijnlijk niet vinden, die vond ik enkel terug in FKK Goldentime in Wenen.

Er wordt behoorlijk wat afgejaagd in Samya. Nergens ben je veilig. Overal moet je dekking zoeken. De meeste jaagtechnieken zijn meer moderne geëvolueerde vormen vanuit de prehistorie, maar sommige meiden zijn nog blijven steken. Een overzichtje:

[-] Een jong Bulgaartje hield er nogal primitieve jaagtechnieken op na. Telkens ze passeerde greep ze me ostentatief in het kruis. Op volautomatische piloot bleef ze maar jagen en zat ze veel te snel onder het ijsberenvel. "Rustig meid, rustig. Ik weet dat ik een geweldige sabel heb, maar zo gretig hoeft het nu ook weer niet voor mij."

[-] Ik ben ook nog eens een keertje besprongen geweest door twee tattoo chicks met een triovraag. (Auw, weer een pijnscheut in mijn nek!) Sorry dames, ik kan moeilijk multitasken. Ik heb nu eenmaal niet de hersenen om een trio tot een goed einde te volbrengen. Om brokken te vermijden heb ik het maar niet gehad over mijn diepgewortelde aversie tegen tattoos.

[-] Ook een veel gebruikt trucje waarvoor ik je wens te waarschuwen. In Samya krijg je een nek-sleutelhanger mee voor je locker. De sleutel kan je er gemakkelijk afnemen. Op een onbewaakt moment durft een meid je sleutel er al eens af te trekken. Drie keer raden wat nu de voorwaarde is om hem terug te krijgen? ;D In den beginne zijn dit soort broekzakspelletjes wel leuk, maar na vier vriendelijke pogingen wou de lichtelijk geïrriteerde Shakir zijn sleutel terug. Na een tijdje begon het spelletje sneller en bruter te worden en via een subtiele Aikido klem kon ik mijn sleutel afhandig maken. "Zeg kerel, het was maar om te spelen, hoor." Ach, het zijn maar doordeweekse spanninkjes die zelfs in de beste huishoudens voorkomen. 

[-] Toen een meid hoorde dat ik uit België kwam, probeerde ze me te charmeren in haar beste Frans: "Zamber! Zamber!". Rarara wat betekent nu "zamber"? :017: Voor de ijsberen die het Frans niet machtig zijn, waarschijnlijk bedoelde ze "chambre" (=kamer=zimmer). Afijn, ik zal maar zwijgen, want als ik mijn Jean-Marie Pfaff-Duits bovenhaal zal er ook eens goed gelachen worden.

Eén van mijn goede voornemens - de eerste twee uur nog niet kameren - was vrij snel gesneuveld. Een uur na de aankomst om precies te zijn.

:tietjes  Rosa

We hadden elkaar al van bij de aankomst in de smiezen. Leuk gezicht, sprekende ogen, een lekker blank velletje, en vooral: ze deed normaal. (Er zijn veel crazy girls in Samya). Niets geplamuurd, geen verfpot of een mislukt kapsel. Gewoon puur natuur zonder al te veel kapsones. Een beetje tegen de Samya-normaal in nam ze uitgebreid de tijd om te presalen (*). Rosa lijkt zowat de ideale schoondochter te zijn. Gevolg: een paal zo hard als een stuurknuppel. En dat onder invloed van pijnstillers? Alle lichten stonden nu op groen, en we zouden spoedig naar ons liefdesnestje gaan.

Inmiddels was één van de grootste spanningsmomenten van ons ijsberenbestaan aangebroken: de BH die uitgaat! Ow...Oeps...Eeuhhh...  Links een A-cup, en rechts een B-cup? :017: Moeder aarde maakt soms als eens een vergissinkje. Niet dat die asymmetrie echt storend was, ik vond het alleen een beetje vreemd.

Vanwege mijn pijnlijke nek plofte ik mij neder op bed en zette ik haar aan het werk. Nochtans ben ik onder ideale omstandigheden geen lamlendige ligger op de kamer, en neem ik meestal het voortouw. Waar ik bvb. echt van door het lint ga is van staand neuken. Kortom, deze sessie zou uitmonden in een atypisch Shakir-kamertje. Spijt heb ik er zeker niet van, het moet voor alles een eerste keer zijn, nietwaar?

Kussen deed ze nogal zuinig, en het orale gedeelte was conform de nieuwe wetgeving (je voelt gewoon de aanwezigheid van Merkel op de kamer). Vervolgens bereed ze me als een losgeslagen cowgirl, een standje waarvoor ik uit mezelf nooit zou opteren. De oerman in mezelf kan dan niet helemaal losgaan, en op deze manier een orgasme krijgen lukt me met geen mogelijkheid. Na enkele standenwissels hield ik niet meer vol en was het was kaboem!

Ik was ook aangenaam verrast door de afbouw van de kamer. Rosa maakte het halfuur volledig vol door me een massage te geven. (Meestal ben ik het die de massage geeft). Bij de meeste andere Samya-girls ervaar ik een kruid-verschoten-is-opkrassen-mentaliteit. Voor een hitsige snelschieter als den deze hier ben je dan wel een gemakkelijke prooi.

Omdat ze zich zo goed had ingezet op de kamer besloot ik om er nog eens een half uurtje aan te breien.

Samenvattend moet dit zeker één van de beste sessies zijn die ik al ooit had in Samya. Geen grondverzakking weliswaar, maar dat lag puur aan mezelf (en Merkel), en ook aan die VERDOMDE nek natuurlijk. Godzijdank liet mijn trouwe vriend me in deze benarde situatie geen enkele keer in de steek.

(*) Bericht aan de werkloze jaagsters: een kerel strikken doe je dus zo.

Voor de rest

Om 22 u kroop DJ Ali Baba achter de draaitafel. Vanaf dan is het hup met de beentjes en verbroederen al de ijsberenzielen. Met een bliksemsnelle mixstijl flanste hij allerlei Balkan House plaatjes aan elkaar. Man, wat liet die kerel de bassen beuken! Normaal gezien hoor ik dan in mijn element te zitten, maar vanwege die klote nek stond mijn kop niet echt naar feesten. Zelfs voor seks kwam ik niet meer uit mijn zetel.

Shakir, gezeten op zijn troon, genoot van de huppelgrietjes op het podium en hiermee ook van het typische Samya-sfeertje. Het zicht werd hem echter verdoezeld door menig zwaar behaarde "dansende" ijsberen met zweterige pens. Met een door begeerte en alcohol verdoofde blik werpen ze zich met hun foutste danspassen op de meiden. Sommige van die dansmariekes spelen het slim, en weten genoeg geld bij elkaar te harken door zich 10-euro briefjes in hun BH te laten steken door beschonken beren. Wat ordinair.

Geheel onverwacht dook daar een louche gangster op uit het Groningse criminele circuit. Het was de illustere Vendezz. Dat was zeker geleden van Sjeufke's verjaardagsfeest in Babylon. Blijkbaar leeft hij nog. Hij moet wel een ongelofelijke dorst hebben gehad, want later op de avond stond hij er met twee pinten tegelijk in zijn poten.

Inmiddels was de bobijn af en was het heilige vuur gedoofd. Ik ging naar het wellness-gedeelte om me te leggen in de voorziene rustruimte. Tijdens één van mijn vorige recensies deed ik nogal lacherig over die "intergalactische" rustruimte, maar ik moet zeggen dat het nu goed van pas kwam. Ik zou mezelf ook maar eens spiritueel gaan ontwikkelen in dat eigenaardige hok. Algauw viel ik in slaap maar de rust werd na een tijdje verstoord door een luid snurkende beer naast me. Spiritualiteit alom...

Nog voor middernacht gaf ik er de brui aan, en besliste ik om de zaadjes te sparen voor Parksauna Residenz de dag nadien. Toen ik afscheid nam van Vendezz legde de grote loebas zijn onbehouwen poten op mijn schouder, met een pijnlijke scheut in mijn nek als gevolg. Ongetwijfeld was dit een vriendschappelijk gebaar, hij wist trouwens niets van mijn pijnlijke nek. (Ik ga niet heel de avond over die nek zitten zeiken namelijk).

Conclusie

@ Ondertussen heb ik Samya al zo'n 10 maal bezocht en ik blijf het één van de gezelligste clubs vinden die NRW rijk is. De club is uiterst verzorgd en heeft duidelijk alles voor elkaar.
@ De party animals onder ons zullen Samya zeker smaken want het is een soort van veredelde discotheek. Hou je niet van herrie dan zou ik Samya ten stelligste afraden, zeker tijdens de weekends.
@ Samya is ook niet zo geschikt voor de warme zomermaanden omdat er nauwelijks buitenfaciliteiten zijn. Als je dan toch van nachtelijke herrie-clubs houdt dan vormt Happy Garden wellicht een betere keuze dezer tijd.
@ De struikelblok van Samya is voor mij het gemiddeld lagere servicegehalte van de dames (maar dat geldt ook voor zowat elke andere nachtclub natuurlijk). Geregeld komt die aardig in de buurt van de vitrine-service, met uitschieters naar boven, dat wel. Nog een ander heikel punt zijn de bemoeienissen van Merkel op de kamer.
@ De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik enkel voor Samya niet meer naar Keulen zou afreizen. Je kan toch evengoed uit de bol gaan in Café d'Anvers (gelegen in hartje SKW), en daarna binnenwippen bij de buren? Het beoogde effect zoals in Samya is ongeveer hetzelfde.
@ Vroeger was Samya het hoofddoel van mijn tweedaagse Keulen-trips. Het laatste jaar ben ik echter meer geëvolueerd naar de meerwaardeneuker en zijn er andere clubs op de voorgrond gekomen. Nu beschouw ik Samya eerder als een leuk opwarmertje, en geniet ik van de wiebelende kontjes op het danspodium. Het echte werk begint dan pas op dag 2 in Parksauna Residenz of Babylon. Desalniettemin zal ik Samya zeker blijven bezoeken.
O0

The Day After

Als je een beetje vertrouwd bent met mijn schrijfsels, dan weet je wellicht dat dag 2 der neukweekends in het teken staat van de totale degeneratie. Zware clubavonden in combinatie met miserabele nachten in één of ander raar hotel zorgden ervoor dat ik zowat gesloopt de tweede club van het weekend betrad. In the day after beschreef ik mezelf wel eens als "een gestrande walrus" of "een schotelvod", etc... Ik begin toch aan een andere hobby te denken, jongens...

Nu ging het zelfs nog een stap verder. Na een slapeloze nacht in een broeierig hete hotelkamer van meer dan 30°C was ik bijna verdampt! Nog eventjes en er was van Shakir geen sprake meer. De tweede ronde van de uitputtingsslag werd uiteindelijk geleverd in de mooiste en charmantste saunaclub van Duitsland: Parksauna Residenz. We zien wel of ik er nog over ga berichten. Na een X aantal verslagen van een zelfde club, met veel egocentrisch gelul en geile nonsens, weet ik het na een tijdje ook niet meer.

« Laatst bewerkt op: zaterdag 04 augustus 2018, 18u03 door Shakir »

The following users thanked this post: Vazkor, Sjeufke, forgetskinnyletsgetfatty, TAFKAP, mentholbear

Online vanKees

• rakker
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
Samya belevenissen
« Reactie #530 Gepost op: woensdag 25 juli 2018, 08u46 »
Zum Viertelfinale am Samstag den 07.07. war wieder Samya angesagt.
Mußte meinen serbischen Puffkumpel doch ärgern und gegen ihn wetten und für
Kroatien stimmen.
Das Wetter war bombig und so war es entschiedene Sache, das Spiel auf der Terrasse
anzuschauen.
Wen sehe ich den da? An(i)ca, ich kenne Sie aus einem anderen Club. Jetzt 24J, schöne
große D-Titten, ca. 165cm, mit schönem Lächeln in einem schönen Gesicht. Etwas über
schulterlange schwarze Haare. Ca. 60kg, frauliche, griffige Figur.Spricht gutes Deutsch
und noch weitere 6? Sprachen. Manchmal ein bißchen launisch, nicht schrecken lassen,
ist ne Liebe.
Sie freut sich mich zu sehen und da ich schon stundenlang viele hübsche Frauen um
mich habe will ich jetzt ‚zimmern‘.
Gemeinsam noch eine Zigarette draußen geraucht, die neuesten Infos ausgetauscht.
Ich zum duschen, An(i)ca schaute nach einem Zimmer oben. Die 4, gut, mit Fenster und
schön groß.
Ein Knutschmoster wird Sie wohl nie werden, aber es gibt leichte Zungenküsse. Hungrig
nach meinem ‚Pula‘ taucht Sie ab. Bläst mit Druck, will dann aber auch geniessen bevor Sie
auf mir reitend das Tempo bestimmt. Langsam beginnend nimmt Sie ihn tief, mag aber
lieber Doggie und Löffelchen. Bei den Temperaturen auch die nicht so anstrengenden
Stellungen. Sie will dass ich aktiver werde (viele würden das als abspritzorientiert nennen),
es stört Sie nicht dass ich noch lange nicht komme. Wechsel in die Missio wo An(i)ca
die Beine so weit spreitzt wie selten eine andere DL. Sie will dass ich tief und schnell
mit ihr Sex habe. Leichte Küsse gibt es zwischendurch auch, aha, und Wir Beide leicht verschwitzt
nimmt Sie meinen Absch(l)uß lächelnd wahr. Schmusesex ist nicht ihres, GFS jain, aber wer eine
sportlich-aktive Nummer schieben will ist bei Ihr richtig.
Korrekte Abrechnung 100460 und das Versprechen, dass Wir Uns nach dem Fußballspiel
noch einmal zum Quatschen treffen.
Das Fußballergebnis versüßte noch dazu den Abend -- Hrvatska osvojila/Kroatien gewann—
und mit den Kumpels den Rest des Abends abgehangen. Mit An(i)ca wurde es nichts
mehr, war gut beschäftigt. Naja, das nächste Mal wieder.
Samya und die Mädels, immer wieder gut. Bis bald!

vanKees

Nachtrag zu An(i)ca: Sie wollte dieses Wochenende zum 28.07. wieder zurück sein.
« Laatst bewerkt op: woensdag 25 juli 2018, 08u54 door vanKees »

The following users thanked this post: Sjeufke, French Lover

Offline manureva

• rakker
Samya belevenissen
« Reactie #529 Gepost op: maandag 23 juli 2018, 20u19 »
Visit of Saturday, July 7th :

Pleasant visit with several french-speaking friends  :happy. A large french colony was also present which gave a south accent and a good atmosphere in the club  :035:.

Very good lin-up with about sixty girls  :showtits1.

I did a nice session with the pretty italian girl Valeria.

Valeria (italian) :

Profile : 25 yo, 1.70 m, curly blond hair, nice and elegant silhouette.

Service : Very nice session with this "bellissima raggaza"  :ladyred !!! I could appreciate her beautiful body  ;D .... gfe profile, sensuality and sweetness : what a nice discovery  :cheer: !

Appreciation : 9 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.

Tot ziens ...  :039:

The following users thanked this post: Sjeufke, delaplace, nrwaddict, French Lover

Online vanKees

• rakker
Samya belevenissen
« Reactie #528 Gepost op: dinsdag 03 juli 2018, 06u58 »
Good morning French Lover!
We were at the same day there with different goals so we did not meet intentionally.
I am sorry that You dont read the flyer for this WM 2018 correctly because
T-shirt or Jersey is not trikot!

But this i find fair for a next free entrance. You have a next chance in a few days, for me
is this deal empty.
We'll see us next time there.

vanKees

The following users thanked this post: manureva, French Lover

Offline French Lover

• rakker
Samya belevenissen
« Reactie #527 Gepost op: maandag 02 juli 2018, 23u57 »
Visit of Saturday, June 30th.  :pica
Arrival around 16 hours, at the same time as Lilly, who snubs me.  :angry:
My "unofficial" jersey of the French team did not allow me to fool the member of the staff, called in reinforcement by the whimsical theke Bianca, in order to benefit from a free entry later.

Hot shower mandatory because no cold water (and until closing). The club was a giant sauna.
Also scalded by all the little butts seen (especially those seen from the central station to Michaelshoven), I quickly wanted to "business". :character0029:
Too bad for the football match.

I wanted to make a session with one of the following cubs, in order of priority: Patricia, Vanessa, Andar, Cristina, Bibi, Catalina (Lilly having received a red card).

After consulting the register (which has the gift of irritating this bitch Bianca  C:-)), it was indicated that Patricia was in the room.
When she came back, she informed me that her lucky cub was rebooking for several hours.  :-[
She will be absent from Wednesday, and should not return until mid-august, or september.
She will return with Catalina, who will be on vacation from the beginning of August.

I did not see Andar, neither Cristina, nor Vanessa.
I kept watching Bibi, who was not in place either, or it was me who was driving her away, I do not know, impossible to ask her to go to her room.  :nofuck

Catalina finally appeared ... behind the bar, which she had to hold for ten minutes, the time that the bartender could eat.
I was so upbeat that I equated that with a bogus excuse not to go to the room with me.
She must have understood that, and as I walked away from the zinc and approached Beatrice, she called out, "Wait a few minutes, and then you could talk to me !"  :shakekontje
When her service bar ended, she joined me on the sofas.   :ecomcity:
I told her that I did not want to talk  :sign0023:, but fuck. :schaap
She did not ask for directions to zimmer.
There was no way to get to the room until the chubby Ilona finished bawling with her Teutonic cub because they were blocking the hallway.  :021:
It was rather a good fuck, even if it only kissed the lips, and the pipe was worse than usual.
Question jerks, she has participated well, has shown flexibility, and listening to chain positions.  :shakekontje

Re-hot shower and dinner (accompanied by seasonal fruits and oriental pastries).  :103:

During the evening and the night, I saw:
- skeletor Madalina, though less than before, smiling  :017:
- Raissa, who kept the kino bears in the Uruguay-Portugal match, but did not perform. :017:
- Lilly, who had suddenly remembered that we knew each other. It's my turn to snub her. :sign0151:
- Iren "the head of the job" topless walking, with his silicone boobs pointing like shells, and chaining sessions (just like Ines and Katea)

To complete the line-up: Anna.ro, Giovanna, Hannah.bu, Kim, Lavinia, Valentina, Warsa.

Strongly the next visit (Saturday, July 21st) !  :pica

The following users thanked this post: manureva, nrwaddict

Online vanKees

• rakker
Samya belevenissen
« Reactie #526 Gepost op: donderdag 28 juni 2018, 07u14 »
Meine Geburtstagstour durch die NRW-Clubs  TAG 3

Samstag, Tag 3 der Feierei.
Heute war das Samya auserkoren, die Party-Location für weiteren Spaß mit
Frauen und Kumpels zu sein.
Mit Hakan’s Erlaubnis durfte ich eine gewisse Anzahl Leute einladen, die Gruppe
bekam einige kleine Vergünstigungen und ich als ‚Purzel-Kind‘ ein aufs Haus
gehendes halbstündiges Freizimmer (dazu später noch mehr).
Pünktlich eingecheckt. Das kurze Wellnessprogramm ist jetzt schon fast Ritual,
kurzer Plausch mit der Köchin und Bestellung meines Eierfrühstückes. Wie immer
deftiger Männerteller. Bratkartoffel und Fleischküchchen als Vorgeschmack auf
„junge Hühnerbrüste und –körper“ (ach wie sexistisch).
Dem Sonnengott für 3 Stunden gehuldigt, unterbrochen mit kurzen weiblichen
Intermezzis die dem Vorgeplänkel für einen möglichen Liebesdienst vorausgingen.
Eingenickt, verschwitzt und durstig aufgewacht. Utensilien eingepackt und runter
um mich neu aufzuhübschen.
Ahh, die ersten Gäste auch schon eingetroffen. Auf die erste Kölschrunde (und nicht
die letzte) auf der Terrasse verabredet und huschhuschhusch saßen Wir zu fünft
beim Bier und in netter, wechselnder Damengesellschaft. Ab 18.00 Uhr wußte ich dass
etliche meiner Favo-DL`s nicht kommen werden, so hieß es für mich nocheinmal
neu umzuschauen. Raluca, die sonst zu quirlig umeinanderspringt ähnlich einem
Flummi,  machte einen traurigen Eindruck und als Sie auf meinem Schoß saß sprudelte es
nur so aus ihr heraus. Wieder Problemtag! Aber da wollte Sie nicht weiter stören ….
…upps. Eine neue Raluca???
Nachdem Einer nach dem Anderen sich mit seiner Holden aufs Zimmer verzog oder von
da zurückkam war es Zeit, auch mich dem *Laster* zu ergeben.
Raluca ist gut auf dem Zimmer. Schöner fester Body mit echten, festen B-Titten und einen knackigen
Popo. Nach groß Küssen war mir nicht (ihre Worte, ich küsse nicht mal meine Mutter) wegen ihren
anderen guten Fähigkeiten habe ich Sie nochmal auf meinen Schoß beordert.
„Du holst Wasser und reservierst Zimmer oben für Uns. Ich gehe derweil duschen“.
„Ja Chef“. So mag ich es.
Mein Tag, also wollte ich pascha-like verwöhnt werden. Die ersten 5 Minuten war ein bißchen
Ausloten Wer das sagen hat. Sie hat schnell kapituliert und sich ganzheitlich um meinen
#Adoniskörper# gekümmert. Kurz das Feuchttuch gezückt und schon hatte sie sich
meinen *In-den-Ruin-Treiber* gesetzeskonform einverleibt und nach aller Regel der
Kunst verwöhnt.
In Reiter, Löffelchen und zum Ende in Missio schubste ich mich selber über den Berg.
Hahaha, war ich stolz. Für 3 Sekunden. „Bist Du schon fertig? Schade“. Die Kleene
wollte mehr. Bis dahin wirklich gute Zeit.
Und jetzt kommt’s: Holt Raluca doch sofort das Handy raus und begann ihre SMS
zu lesen. Auch mein Einwand dass ich das nicht will störte Sie nicht. Widerwillig dann
doch und startete die Erklärung warum. Interessiert mich nicht, ich zahle für volle
Stunde. Weiteres Palaver, ich bin aufgestanden und ihr deutlich gemacht dass ich gehe.
Wie dumm viele DL’s sind, ich zahlte und da hat Sie wohl eingesehen welchen Bock
Sie geschossen hat.
Angesäuert aber nach 3 weiteren Kölsch habe ich mich wieder im Partymodus befunden,
hatte noch viel Spaß mit all meinen ‚weiblichen und männlichen Gästen‘!
Danke Samya, danke Kumpels. Raluca….??

vanKees

The following users thanked this post: Vazkor

Online Vazkor

• De zwarte wolf
  • rakker
Samya belevenissen
« Reactie #525 Gepost op: donderdag 14 juni 2018, 23u09 »
Vazkor heeft een zeer leuke tijd in Samya
24 Mei 2018

Citaat
Het valt me niet mee, de tussenperiode waarin ik mijn werkplek wens te verlaten om elders aan de slag te gaan. Nood aan veranderen geeft ook stress omwille van de verandering zelf en in deze contreien maakt men er een hobby van alles moeilijk te maken. Met de moed der wanhoop, strompel ik door de vacaturemap en onmogelijkheden. Ik sla ze met een smak dicht: ik heb nood aan (te dure) afleiding: ik wil verdomme hoeren neuken en wel NU!!! Waarom is hoernenneuker nou geen jobfunctie? :D De afleiding die ik eerder in Mondial, in deze club en later in Babylon vond resulteerde in een doorslaand succes zonder zwakke momenten als vorige maand in SixSens. Het sloeg een gat in het budget maar ik heb terug redens om niet af te laten. Ik dank de dames ervoor...alweer.

=> Vazkor krijgt een aangename verrassing in Mondial

Fazit
1) Werkpunten
- Zeer heet afgestelde douches, je moest het op de koudste stand zetten en dan nog.

2) Neutraal
- Eten kan ik niets van zeggen want ik heb daar niet gegeten.
- Nauwe parking! Er was een personeelslid die hielp met het parkeren in het laatste vrije plaatsje achteraan.

3) Positief
- Hier kan je je wel volledig terugtrekken in de wellness en dan wel in de afzonderlijke rustruimte binnen de wellness.
- Turkse stoomcabine en Sauna erg goed
- Ondanks dat het door de week is toch redelijk wat ambiance in de bar met dansende dames op leuke muziek.
- Line-up beperkter dan in het weekend doch genoeg keuze, vooral optisch.
- Voordeel in de week: drukte viel mee en toch voldoende pitspoezen om te stengelen.
- Roken is apart op daartoe gereserveerd deel van buitenterras, bereikbaar vanuit restaurant.

Kamergangen en overall service

Een goede sessie met Ramona en uitstekende sessie met Joanna. De line-up was beter dan verwacht voor een 'saaie' donderdagnamiddag.

=> RAMONA - Herhaling met het mooie jonge vriendinnetje - 7,5 / 10
=> JOANNA - Ze weet hoe het moet en dat doet ze goed - 9,0 / 10

GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES: 8,25 / 10

Ook dit is een hogere score dan ik dacht te mogen geven voor een doordeweeks Samya anno 2018. Ik weet het is bijna verdacht en nee, ik heb er geen centjes voor gekregen om te boffen lol.

CLUBVERSLAG

1) Directives, het hotel en iets bijzonders

De rit van Mondial naar Samya is een klein half uur en ik kwam rond 22u aan bij de club. Vertwijfeld draaide ik de parking op en wou net achteruit terugrijden toen de security annex parkeerhulp naar me zwaaide en me een klein plaatsje toewees tussen 2 grote hoerensloepen. Lichtjes zwetend wrong ik mijn vehikel erin met de neus van voor (ik parkeer altijd achterwaarts). Ik nam mezelf voor de club bij sluitingstijd te verlaten zodat ik niet de zelfde moeite heb me eruit te manoeuvreren.

Het vrijkaartje van RB werd vlot geaccepteerd en ik werd vriendelijk begroet als kennen ze me hier zelfs al is het een goed 10 maanden geleden! Ik nam het grizzlyberenvel en handdoek in handen en ging naar beneden omkleden.

2) Rust: wellnessruimte

Ik douchte me en merkte dat de douches behoorlijk heet stonden. Dat belooft als dit ook voor de dames geld, de sessie met Beatrix zat nog in mijn hoofd.  Ik zet de douche op de koudste knop en dan nog was het water erg warm en werd je huid verbrand. Ik trok m'n berenvel terug aan en ging naar de kino, vele trappen omhoog. Ondertussen vond ik het jammer dat de doorsnee brillendrager dat kleinood in een pocket van z'n badjas moet stoppen bij de douches. Het is nog niet gebeurd dat een andere rakker ermee weg is met bril en al. Zeg nooit nooit natuurlijk...

3) Kino

Ofwel is de werking ervan aan het uitwerken want de duizeligheid en overweldigende sensaties waren hier minder aan de orde. Ik heb reeds verteld over dat bijzonders in mijn verslag van Mondial. Onmiddellijk na aankomst was ik naar de kino getogen: een mooie grote kino met meer kleine schermen gemonteerd dan ik van m'n eerste keer kan herinneren. Ineens dacht ik terug aan de grote sekskino in een favoriete 3D shooter Duke Nukem 3D (allereerste level in deze game). De Samyakino is eveneens groot en een vleugje nostalgie overviel me: de student Vazkor die het spel speelde wist nog niet dat hij nog volop zou genieten van het neuken van vele, vele mooie babes en dat hij in grote sekskinos zou zitten dromen om vervolgens te worden tegengehouden door zo'n babe terwijl zijn 22 jaar oudere zelf zijn weg zocht naar de bar beneden. Waar een mens allemaal niet aan terugdenkt in een Turkse hoerentent.

Spijtig genoeg ben ik niet met haar geweest, twee andere dames eisten mijn volle aandacht op. Eerst ging ik relaxen in de wellness.

4) Wellness & relax

Een verademing en een voorbeeld voor veel andere clubs is de inrichting van de wellness in Samya: afgeschermd van de baractiviteiten en met daarbinnen een aparte rustruime met sfeervolle decoratieve verlichting op het donkere plafond. Hier kwam ik regelmatig rusten. De ligbedden hebben een zacht watermatras en een soort kussentje. De muur aan die kant is bewerkt met een erg mooie steensoort. De sauna en hamam zijn goed op temperatuur en heb er vooral gedurende de nacht gebruik van gemaakt.

5) Barruimte en ambiance

Na wat rust ging ik nu de bar in en zag dat het rustiger was. De laatste keren arriveerde ik er steeds laat op de Zaterdagavond in Samya als alles in volle gang is. Wat een verschil nu: er waren minder gasten en minder dames aanwezig. De dames zagen er doorgaans erg mooi uit. Later op de avond en gedurende de nacht  zou er veel meer ambiance volgen en werd er goed gedanst op de typische Zuidoost-europese muziek gewisseld met Duitse muziek. Ik werd door dames uitgenodigd om mee te dansen, hopend op een kamertje natuurlijk, een trio dan nog wel. Nu had ik niet veel zin in dansen en trio's dus liep ik verder om naar het buitenterras te gaan.

6) Restaurant, terras en eerste dame

Ik kan helaas niets zeggen over het eten, ik was al voldaan in Mondial. Ik heb er zelfs geen aandacht besteed aan het aanbod, het zag er op eerste zicht hetzelfde menu uit als in Mondial met een groot aanbod groentes. Vanuit het restaurant kan je via een draaideur op een buitenterras dat grenst met de straatkant. Ik zag er Inès zitten. Helaas was ze niet beschikbaar voor mij. Ik vermoed dat het niet haar dagje was, ze deed geen pogingen om me op kamer te krijgen en leek eerder passief te reageren. Ze schoof veel later wel haar vriendin Joanna naar voor die zich eerder aan me had voorgesteld met de belofte dat ze zeer goed zal zijn. Op datzelfde terras zag ik een dame die me erg bekend voorkwam. Ze draaide zich naar me om en keek me lang aan. Ze herkende me eveneens...en dan viel de euro: Anna! Alleen hier heet ze Ramona. We knikten elkaar toe en ik ging terug naar het restaurant. Ramona volgde me en sprak me aan dat ze me nog kende en dat ze nu anders heet. We gaven elkaar een kus en ik ging verder naar de bar waar ik een cola haalde en ging zitten. Ramona volgde me nog steeds. Ondertussen overzag ik de line-up nog eens en er waren meer dames. Ramona ging naast me zitten en keek me weer zo aan. Ze wilde weer met me op kamer en ik reageerde verwonderd of ze weer een extra ging vragen. Deze keer niet, zei ze. De service an sich was niet verkeerd, deze dame geeft GFE-service en ik gaf in voor een 2de keer. Ze blijft een mooie meid met lange zwarte haren, mooie lieve ogen en dat ontwapenende lachje en mooie zachte grote borsten. Ergens doet ze me aan Mila denken uit Babylon qua uitstraling.

=> RAMONA - Herhaling met het mooie jonge vriendinnetje

7) Meer ambiance

Na de sessie met Ramona ging ik m'n vel verbranden onder de douches en maakte ik gebruik van de wellness en de rustruimte waar een rakker tot zichzelf kan komen. Tijdens m'n saunabeurt raakte ik in gesprek met een Franstalige Belg die hier vaak komt.

Terug in de bar merkte ik op dat de ambiance nu in volle gang was. Op donderdagavond is het eveneens een damsmariekesfeest in deze club waar ze dansen zowel op als naast het podium. Er waren meer dames en rakkers binnen zonder dat het een grote drukte werd. Een tweede kamergang werd gezocht en werd aangesproken door een dame die er op eerste zicht wat ouder uitzag: Joanna. Later speelde ze samen met Inès aan een speeltafel aan de ingang. Vertwijfeld vroeg ik aan haar of ze me nog kende en ze knikte. Ik liet ze maar met rust, ze had iets afstandelijks die dag. Wat later zaten ze weer in de bar zelf en werd ik door Joanna opnieuw aangesproken. Ik liet Inès haar uitleggen wat ik graag had op kamer en die zei me dat haar vriendin dat zeker goed zal doen. Dit trok me over de streep want Inès vertrouw ik wel. En terecht, het werd de een na beste kamer van de dag! Het niveau aan energie en nymfomaan enthousiasme van Beatrix had ze niet maar wat ze deed was super en ze zag er erg sexy uit. In haar gezicht oogde ze ouder (30?) maar dat lijf, die borsten, die mooie lippen...wow! Ik dronk ze in met mijn ogen.

=> JOANNA - Ze weet hoe het moet en dat doet ze goed

8 ) Een cadeau voor een dame en einde

Na de zeer goede sessie was ik eindelijk in een staat dat als ietsje meer verzadigd' kan worden aangeduid. Ik ging weer naar de sauna en rustruime, vervolgens naar de bar voor een laatste biertje zonder alcohol. Een dame met kort blond haar stond me vaak aan te kijken en sprak me soms aan: Beatrice. Het is de dag van de Beatrices, lijkt het wel. Ze ging plots naast me zitten en vroeg ineens een massage. Die gaf ik haar en haalde na een basale massage met de hand mijn massagetoestel uit de lockers erbij en gaf haar nog meer massage. Ze was gefrustreerd en het moest allemaal veel beter en harder van haar en ze speelde dan zelf met het toestel waar ze duidelijk verzot op was. Ik gaf het haar cadeau nadat ze er over doorzeurde want ze was er gek van. Het ding kostte me amper 10€ op de eroticabeurs en ocharme het schaap lijkt wel rugproblemen te hebben dus waarom niet. Ik gaf haar nog de doos mee en toonde waar de batterijen zaten. Toen was het 3u: sluitingstijd en tijd hotelwaarts te rijden. Ik douchte me een laatste maal onder de veel te hete douchestralen en verliet de club na een kus van een uiterst dankbare Beatrice. De parking was leeg dus kon ik probleemloos de parking verlaten zonder ongelukken en voldaan reed ik naar het hotel een vijftiental minuten verder.

Volgende keer moet ik er toch maar weer 2 van kopen. Ik hoop dat ze er nog lang van kan genieten. Mijn ervaring met Mickey (SS) vorig jaar vertelt me namelijk dat die dingen niet lang meegaan als je er te hardhandig mee omgaat...

Ter afsluiting een populair nummertje bij de dames, de ondertitels zeggen voldoende waarom, zeg maar: bani, bani bani :D

=> Word vervolgd in Babylon...
« Laatst bewerkt op: donderdag 14 juni 2018, 23u32 door Vazkor »

The following users thanked this post: Shakir, French Lover

Online sexmachine

• admin
Samya belevenissen
« Reactie #524 Gepost op: vrijdag 01 juni 2018, 12u11 »
Einladung zum Geburtstag am 26.05. im Samya
Intro und Erklärung
[Du fragst Hakan wegen dem Termin, dann erstellst Du eine BesucherNamensListe. Ab 10
Gästen funktioniert es so: Du hast freien Eintritt und deine Gäste zahlen 30€. Sind
10 anwesend bekommst Du auf Kosten des Hauses ein Freizimmer für eine halbe
Stunde].
vanKees
vanKees,

Wil je een handeltje opzetten? zoek de smilie er zelf bij, gebruik geen google translate en vooral .... me geen schurk noemen, het is bedoeld als flauwe humoristiche opmerkzaamheid (ook hier slaat google translate op tilt) ((met smilie))
RB regeltgraag de feestjes voor de leden, want wij ondervinden dat er steeds wel een en ander misloopt, iedereen hier weet dat.
Afspraak maken met Hakan, lijst bezorgen, alles regelen, daar dient een forum voor, veel makkelijker dan al die rompslomp over te laten aan leden die daar geen enkele ervaring mee hebben.
Wij doen dit al jaren voor leden ..... nooit iets fout gelopen ... de (pakweg) 10 feestjes die de leden zelf organiseerden .... gezeik over ditjes en datjes ....
Zelfs de clubeigenaars zijn blij als WIJ de organisatie in handen nemen .... met die opmerking .... toch iemand die nadenkt en de dingen deftig doorgeeft.

Dusse .... bij deze ..... sneeuwwitje en doornroosje samen en doe er assepoes ook bij  :douchen :douchen :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online vanKees

• rakker
Samya belevenissen
« Reactie #523 Gepost op: vrijdag 01 juni 2018, 09u09 »
Einladung zum Geburtstag am 26.05. im Samya
Intro und Erklärung
[Du fragst Hakan wegen dem Termin, dann erstellst Du eine BesucherNamensListe. Ab 10
Gästen funktioniert es so: Du hast freien Eintritt und deine Gäste zahlen 30€. Sind
10 anwesend bekommst Du auf Kosten des Hauses ein Freizimmer für eine halbe
Stunde].
Um noch Energie zu sammeln bin ich nach dem gutem Frühstück zum Sonnenbaden
in den 1.Stock auf die Terrasse. Da auch nóch einige Mädels auf die Idee kamen, so hat es sich
für eine längere Zeit aushalten lassen. Zum Abkühlen sind die zwei Duschen dort aus-
reichend.
Zum Nachmittag dann nach unten und da war mir klar, heute wird gefeiert und eher
nicht gezimmert. Pustekuchen, gegen 21.00 Uhr, wenn sehe ich da an der Kaffeebar
stehen.
Der russ./ukrainische Traum einer DL, MILENA! Sie hat mich gleich erkannt und schenkte
mir zum Bussi links/rechts auch ihr leicht verruchtes Lächeln.
Ein Gast, der noch die zweite Halbzeit der CL-Finales anschauen wollte, hatte Sie auf
danach vertröstet aber nicht fest gebucht. Meine Chance.
"Ich gehe duschen und Du besorgst einen Schlüssel für oben"! "Aber sicher!" Mit einem
dicken Schmatzer auf den Mund war ich schon auf dem Weg unter die Dusche.
Zimmer Nr.8 und kaum war die Tür zu standen Wir schon Uns umarmend und knutschend
eng an eng. Bett bereitet und liegend ging es weiter. Alles schön weiblich rund, fest
und schon das Streicheln war erregend für Uns Beide.
Nach einiger Zeit fragte mich Milena ob ich Sie liebkosen wolle. Klar, da ich weiß dass Milena
nur ins Samya kommt wenn Sie Bock auf Alles rund und mit Sex hat. Die russische
Seele zu berühren bzw. die Frau aufzutauen ist nicht schnell passiert aber dann...
...eine Gletscherschmelze gleich unter tropischer Sonne... beschreibt ihr Kommen
nur unvollständig.  Wouw! Einige Minuten ruhig in meinen Armen um runterzukommen
und dann:"Jetzt bist Du dran". Küssen, Schmusen, Lecken und vieles mehr...oben, von unten.
Seitlich und wieder von vorn...Und was war dann? Die Stunde war vorbei und Wir hatten noch
nichtmal Sex. Aber mit dieser Frau habe ich jede Sekunde! genossen.
Fair und korrekt (wegen dem anderen Gast) wie Milena ist bat Sie um das Ende unseres
Zimmers: "Das nächste Mal möchte ich aber wieder Sex mit Dir мой любимый!"
Und ich vermisste nicht mal den Sex.
Mit einem fetten letzten Schmatzer verabschiedete Sie sich von mir. Da entschwand
ein Topper von StundenGeliebte...immer wieder gerne.
Noch ganz von Milena's Charme verzaubert brachte mich das Clubgeschehen leider zu
schnell wieder in die Realität zurück und zu späterer Stunde war wieder der zum Teil
ungezügelte Alkoholgenuss für mich abtörnend.
Doch noch überwiegend die vielen kleinen schönen Dinge, dass ich bestimmt bald
wiederkomme.

vanKees
« Laatst bewerkt op: vrijdag 01 juni 2018, 09u16 door vanKees »

The following users thanked this post: French Lover

Offline Rivera

• rakker
Samya belevenissen
« Reactie #522 Gepost op: donderdag 24 mei 2018, 21u33 »
NLD im Samya (23.05.18)

Nach längerer Abwesenheit bot sich der NLD für einen Samya-Besuch an.

Diese Idee hatten gleich mehrere Fk, die Folge waren nette, lockere Plauderrunden. Einen neuen sympathischen Kollegen kennengelernt, feine Sache. Ansonsten war’s recht übersichtlich im Kirschbaumweg, ca. 40 Dls und überschaubarer Gästeandrang.

Buchung 1: Joanna – Rumänien

Attraktive Schwarzmeer-Mittzwanzigerin mit strammem Body und gut gemachten B/C-Titten als Aufhänger.

Küsse recht innig, obwohl sich ein direkter Zungenkontakt kaum ergibt. Respekt, wie Joanna trotzdem diese Illusion vermittelt. Auch sonst eigentlich alles im grünen Bereich: Joanna brilliert weniger als Vollgasrakete, sondern eher als einfühlsame Teilzeitgeliebte. Man kann ihr guten Gewissens die Tempoführung überlassen, es geht relativ gemächlich, aber umso gefühlvoller zu. Doggy bei dem tollen Arsch natürlich Pflicht.

Fazit:
Gediegene Nummer mit hohem Wohlfühlfaktor. Viel falsch machen kann man mit Joanna wohl nicht.

Kurzübersicht Joanna

RO, 25
Lange glatte braune Haare, KF 36/38, B/C-Cups (getunt)
Ca. 165 cm; Konversation vorzugsweise in Englisch

OV: Engagiertes und variables Gebläse
EL: Ja, aber etwas kurz geraten
Augenkontakt: Hat sie ebenfalls gut drauf
ZK: Kaum direkter Zungenkontakt, 
Lecken: Sehr angenehm, ohne sie aus der Reserve locken zu können
Fingern: Machbar
GV: Reiter und Doggy; Joanna performt eher gemächlich und sehr gefühlvoll
GF6-Faktor: Niedrig bis mittel
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 80%
Optik: Attraktives Schwarzmeergirl
Nähe: Hat sich zweifellos eingestellt

Ein Anbahnungsgespräch mit der (deutschen?) Candy Shop-Blondine Lara verlief ziemlich chaotisch. Vielleicht läuft es beim nächsten Mal aufschlussreicher, ein Hingucker ist sie zweifellos; oder noch besser: ein Kollege opfert sich für eine Testbegehung. Ada (Ex-PSR) ist wieder zurück an alter Wirkungsstätte, zumindest optisch ebenfalls eine Bereicherung.

Buchung 2: Tamana – Iran/Türkei

Lustiges junges Geschoss aus der Barbie-Liga. Tamana ist (angeblich) 21, ich hätte sie auf Mitte 20 geschätzt. Tophübsches Gesicht, lange gefakte blonde Mähne, beeindruckende D-Naturmöpse, Solariumbräune. Die frisch getunten Lippen dürfen natürlich nicht fehlen; Fluch und Segen zugleich, wie sich noch herausstellen sollte.

ZK aufgrund des Lippeneingriffs nur eingeschränkt möglich, ist dann eben so. Beim Blasen ist die Problematik plötzlich kein Thema mehr, diese Unlogik erlebte ich nicht zum ersten Mal und werde sie wohl nie verstehen. Tamana bläst jedenfalls mehr als gekonnt, die vollen Blaselippen sorgen für zusätzliche visuelle Untermalung.

Bei der Abschlussaction ist ihre schräg-versetzte Reiter-Hockstellung zunächst etwas gewöhnungsbedürftig, sorgt jedoch für fehlende vorzeitige Abspritzgefahr. Dirty-Talk bei Doggy zu aufgesetzt, gehört aber manchmal eben auch dazu.

Fazit:
Trotz der ZK-Einschränkungen eine recht gute Nummer mit zusätzlicher Optikkomponente. Mal sehen, ob sie die ZK-Zusage beim nächsten Mal einhält.

Kurzübersicht Tamana

IR/TR, 21
Lange glatte blonde Haare, KF 36/38, D-Cups (natur, leicht hängend)
Ca. 165 cm, perfektes Deutsch

OV: Schon in jungen Jahren eine Topbläserin ohne Wenn und ohne Aber
EL: Auch im Programm enthalten
Augenkontakt: Ja, permanent geiler Hammerblick
ZK: Vielleicht beim nächsten Mal
Lecken: Hochgenuss; wer gerne und ausgiebig leckt wird reichlich belohnt
Fingern: Machbar
GV: Reiter gewöhnungsbedürftig und Doggy
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 70%
Optik: Topattraktive Dl im Barbie-Look
Nähe: Vorhanden, da geht aber noch sicher noch mehr

Netter Aufenthalt im Samya, kann man gerne wiederholen.

The following users thanked this post: Sjeufke, French Lover

Online vanKees

• rakker
Samya belevenissen
« Reactie #521 Gepost op: woensdag 16 mei 2018, 07u34 »
Treffen im Samya zum letzten Saisonspiel des FC.
Wenn die Köchin gute Laune hat dann zaubert Sie uns Gästen wie dieses Mal
als Extra einen überbackenen Kartoffelauflauf, Eiersalat und noch viele kleine
Leckereien wie Kartoffelpuffer. Mmmmh, wer da schlank bleibt!?!?
Die Sonne meinte es gut mit mir und so verbrachte ich einige Stunden im 1.Stock
auf einer Liege um zu relaxen und zu lesen. Leider kommen da nicht so viele
Frauen vorbei um mal Hallo zu sagen, so genoß ich die Ruhe.
Mit einem Bekannten traf ich eine hübsche, schwarzhaarige in einem superschönen
weißen Top-Höschen. Und die spricht auch noch ein astreines Deutsch. Beim
Vorbeihuschen: „Ich hab keine Zeit, muß mich duschen und hübsch machen“!
War die kurze Antwort. „Ich warte auf Dich“. „Na dann bis später“ und weg war
Sie nach oben.
Im Samya-Stadion sah ich Sie dann zweimal aber bis auf ein kurzes Winken hielt
sich unser Kennenlernen in Grenzen. In der Pause war Sie in einem Gespräch,
nach dem Spiel nicht zu sehen. Das weckte bei mir den Jagdtrieb in Höchstform.
Ha, da steht Sie an der Kaffeebar. Nix wie hin und…was rede ich mit Ihr? Hatte
gleich den richtigen Draht zu ihr und wir stellten uns gegenseitig vor.
Ayla (wichtig, mit Y!), 22J und Halbtürkin. Merhaba. Hier aufgewachsen, deshalb versteht Sie türkisch und war überrascht dass ich ein paar Worte rede. Nasil sin? Iyi!
Läuuuuft! Schön gebräunt, etwas Hautprobleme  / bestimmt altersbedingt ihrer Jugend geschuldet und dem Job / sportliche Figur, etwa 162cm, kleine B-Titten. Lacht gerne und so war nach ca. 10 Minuten klar dass Wir auf Zimmer gehen. Mich zum Duschen verabschiedet, ein stilles Wasser bei ihr bestellt und um ein Zimmer im 1.Stock gebeten.
Wie ich zurückkam konnten Wir gleich hoch in die 6 – Nomen ist Omen – wo Sie um 2 Minuten bat sich auch noch kurz frisch zu machen. Klar, und jetzt weiß ich warum ich Sie im Kino zweimal ohne Höschen sah. Sie rennt so in die Damendusche, Sie achtet sehr auf Sauberkeit bei sich, fordert es aber auch bei dem Gast. Prima!
Bald darauf war Sie da und entkleidete sich komplett, wo 2 spitze A/B Titten zum
Vorschein kamen, die linke Brustwarze frisch gepierst.
Dann aufs Bett, erst gestreichelt und ihren und meinen Körper mit Händen erkundet, da sagte Sie: „Du darfst mich auch küssen“!! Das Zimmer lief, im Verlauf fragte Ayla ob alles gut ist und was ich will. Mit ihr kam ich den Flow ohne viel reden und bei einer Stunde Zimmerzeit kommt auch keine große Hektik auf. Mit ihr ist das volle Programm des normalen Sex möglich, schöner Blow mit Einbeziehen der Kugeln, mein Lecken überraschte Sie und ihre Reaktion darauf. Reiter, Doggie ihre Lieblingsposition, Missio und dann was kommen mußte….ich hatte fertig.
„Wouw, Du hast es drauf“! Das Kompliment höre ich immer gerne, den Wahrheitsgehalt überprüfte ich noch nie. Vielleicht auch besser so.
Haben Wir etwas überzogen? Ich weiß es nicht und Ayla war mit dem Hunni happy.
Schön war, dass im Barraum später Sie mich immer wieder mal anlächelte und
Augenkontakt hielt.
Mit Kollegas den Abend ausklingen lassen und eins ist sicher, es wird nicht lange dauern bis ich wieder im Samya und den ‚Dance and Fuck Girls‘ bin.
So long.

vanKees

The following users thanked this post: Sjeufke, delaplace, French Lover

Offline 24HOURS

• rakker
Samya belevenissen
« Reactie #520 Gepost op: zaterdag 12 mei 2018, 14u34 »
Some days ago in Samya with thanks to sm and relaxxx  8)
Continue to be one of my favourite place for the moment.

First room with Lori. Romanian girl, brown hair and 1m80 :-\ Look like a top model ;)
Girl not done for this job. Happy to try but recidive not possible.

Second room with Beyoncé. Beautiful and arrogant romanian girl but with a so perfect ass. Long time that I would try her. Room not so bad, she's a pro and like to make her scenario. Recidive not so sure. But I was happy to fuck that pretty girl for an optifick.

Probably back in Samya in some weeks.

The following users thanked this post: delaplace, nrwaddict, French Lover

Offline Firehawk

• rakker
Samya belevenissen
« Reactie #519 Gepost op: zondag 06 mei 2018, 21u19 »
Gisteren dus in Samya geweest. Pas laat vertrokken, want Samya komt ook pas laat op gang.
De weg er naar toe ging moeizaam. Bij Mönchengladbach schoot het niet op. Wat er was weet ik niet, misschien iets met voetbal.
Eindelijk na 19:00 uur aangekomen. Zag dat ze de glazen deur naar het club gedeelte hadden vervangen voor een dichte deur. Deze hield ook aanzienlijk meer geluid tegen.

In het bar gedeelte aangekomen kwam ik d’n Cheesehead gelijk tegen. Ik had honger dus eerst even schaften. Eten is altijd lekker in Samya. Er waren op zich genoeg meiden maar veel nieuwe gezichten voor mij en optisch was het een beetje achteruit gegaan vond ik persoonlijk. Al liep er nog genoeg moois rond. Vooral later kwam er nog wat moois bij.
Na het eten nog een ijsje genomen die je daar zo kunt pakken.

Daarna weer eens rond gaan lopen, de sfeer was nog een beetje mat. Uiteindelijk ging Cheesehead naar de kamer. Niet lang daarna wenkte een meisje mij. Zag er wel goed uit dus er langs gaan zitten. Ze kwam mij direct omhelzen en stelde zich voor als Olivia. Mooie slanke jonge meid met blond krullend haar. Ze was pas een paar dagen in Samya.
Beetje praten en ze voeg of ik naar de kamer wou. Dat ligt eraan. In Samya vraag ik eerst wat ze doen. Ik vroeg of ze deed zoenen maar dat deed ze niet. Helaas ging de kamer dan niet door. Blij was ze niet maar daar kan ik ook niets aan doen.

Na een tijdje kwam ik met Andar in gesprek. Ze had mijn sleutel afgepakt en ik kon hem nergens vinden. Kwa uiterlijk is ze niet helemaal mijn type en Cheesehead vond haar net een “bouwvakker”.
Maar goed met de meiden die er waren zag ik het niet zo rooskleurig in en weet dat Andar goede service geeft. Ze was mij al af aan het likken, dus laat ik het maar proberen.
De kamer met haar was niets op aan te merken. Gelijk te zoenen en tongen, wil het je helemaal naar wens maken. Pijpen kan ze ook heel lekker, eet hem helemaal op. Nog even geneukt en lekker in missio klaar gekomen. Even nog lekker kletsen wat je met haar ook goed kan. De kamer was heel goed.

Terug in de bar werd Cheesehead aangerand door een meid. Uiteindelijk kreeg hij haar van zich af. Hij ging nog even een rondje maken en dan naar huis. Daarna kwam die meid op mij zitten, op zich wel een mooi meid en zei dat ze Raluca heet. Kon amper afscheid nemen van Cheesehead want ze duwde hem weg. :D Toen Cheesehead weg was en ik zei tegen haar dat ik net van de kamer was, toen was ze vliegensvlug weg.

Nog een beetje gaan eten. Het partysfeertje viel een beetje tegen. Af en toe was er maar een meid aan het dansen. Ik dacht laten we het hier maar bij houden. Vorige week in Sixsense was duur genoeg geweest. Ben zo rond 00:30 uur vertrokken. Het viel mij een klein beetje tegen in Samya maar kan een momentopname zijn en hopelijk de is het de volgende keer weer beter.

The following users thanked this post: Vazkor, Sjeufke, manureva, Shakir, PoarNeemn

SAMYA

ADRIANA ANDAR
BEATRICE CARLOTTA
CATALINA CLAUDIA
CORI DERINE
ELINA FARINA
HANNA ILENA
IREN LILIANA
LOORY LULU
MALA NINA
OANA PATRICIA
RAISA ROSSA
ROXI SUN
TIMEA TINI
VALENTINE WARSA

Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: GINA (Bul) vh Sonja SS
door sexmachine
[Vandaag om 19:33]
Board: P A R K S A U N A   R E S I D E N Z - Lohmar Durbusch
Topic: Samantha (Bulgarian/Turk)
door Rivera
[Vandaag om 17:18]
Topic: Adriana (Roemeense)
door Rivera
[Vandaag om 17:14]
Topic: FREETSCHUURVERHAALTJES
door Rivera
[Vandaag om 17:12]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES augustus 2018
door Cheasehead
[Vandaag om 17:00]
Board: MEETINGPOINT
Topic: FEESTJE 8 JAAR RELAXXXBOARD: ZA 18.08.18: BABYLON
door boy69
[Vandaag om 12:03]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: Heaven 7 Willich
door brombeerzuid
[Vandaag om 00:09]
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Gisteren om 22:11]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
door ADNOH
[Gisteren om 20:52]
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door delaplace
[Gisteren om 16:57]
Board: ALGEMEEN
Topic: Naar wat luistert de hoerenloper?
door seksenfun
[Gisteren om 14:28]
Topic: Schippersstraat 23/2, Victoria (Roemenië / dagshift)
door delaplace
[Gisteren om 13:17]
Board: H A P P Y  G A R D E N - Oedt
Topic: PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
door delaplace
[Gisteren om 12:44]
Topic: Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens/dagshift)
door Kippenneuker
[Gisteren om 12:27]
Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: MELIS (Bulgaarse) [ex SISSI, ex LR, ex PHG]
door delaplace
[Gisteren om 12:14]
Board: SAUNACLUB FREUDENHAUS - Dortmund
Topic: ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
door lovemachine
[Gisteren om 09:58]
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door mechelen
[Gisteren om 02:22]
Topic: Schippersstraat 25/1, Anna (Roe.) avond/nacht
door Vanderbeffen
[Gisteren om 00:21]
Board: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- / VRIJKAARTJESTOPIC
Topic: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- EN VRIJKAARTJESTOPIC: AUGUSTUS 2018
door man
[Gisteren om 00:20]
Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT