Auteur Topic: Saunaclub Beluga, algemene belevenissen  (gelezen 17947 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Saunaclub Beluga, algemene belevenissen
« Gepost op: 8 maart 2017, 12:42:48 »
In dit topic kunnen rakkers hun avonturen/ belevenissen in saunaclub Beluga neerpennen.

We verwachten sowieso enkele sappige verhalen over het openingsfeest op 23/03!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Saunaclub Beluga, algemene belevenissen
« Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2017, 07:38:18 »
Gisteren ben ik met een vrijkaartje naar de opening van Beluga getrokken (waarvoor uiteraard dank aan de club!!). Deze club, gelegen te Dormagen, is voor mij onder normale omstandigheden een dik anderhalf uur rijden. Ideaal dus.

Gisteren heeft de autorit door omstandigheden jammer genoeg een stuk langer geduurd, maar uiteindelijk arriveerde ik om 17u15 toch te saunaclub Beluga. In de straat vond ik niet onmiddellijk een parkeerplaats, dus ik heb mijn wagen maar aan de carwash tegenover de club geplaatst.

Beluga bevond zich dus aan de overkant van de straat. Van op straat een mooi statig huis.

[attachimg=1]

De inkom ligt op de -1. Je moet met andere woorden een trapje afdalen, vooraleer je voor de eigenlijke inkom staat.

[attachimg=2]

Beluga is een middelgrote club, qua bruikbare binnenoppervlakte wat vergelijkbaar met Dolce Vita en ACA Gold. De tuin is qua grootte vergelijkbaar met die van Living Room.

Eens je binnen aan de receptie staat, moet je absoluut eens omhoog kijken: het dak is doorzichtig en geeft uit op een podium waar kan worden gepaaldanst.

Voorbij de receptie bevinden de lockers zich links en rechts voor je. Helemaal links om de hoek liggen de toiletten en de douches. Allemaal mooi afgewerkt. Aan de douches hangen sommige kapstokken wel te laag. Als je je badjas daaraan ophangt, wordt hij zeiknat.

De leut moet je een verdieping hoger zoeken. Met andere woorden: beklim de trap en je belandt in de ruimte waar het allemaal te doen is.

Direct links als je bovenkomt, tref je eerst nog een klein restaurantje met 5 tafels. Recht voor je wordt het eten opgediend in voederbakken.

Naar rechts ligt dan de grote barruimte die jammer genoeg wat verstoord wordt door de massieve blok beton die in het midden staat en waar de toog rondom gebouwd is. Je hebt van de ene kant van de bar geen zicht op wat er aan de andere kant gebeurd. Beetje jammer.

In de barruimte zijn verschillende leuke zitruimtes gecreëerd, hangt een mooie, grote flatscreen, en is er dus een podium met danspaal en doorzichtige bodem. Vlakbij het podium, in een nis, staat een slotsmachine. Om de hoek, achterin de barruimte wat weggestoken, is er een aparte rookruimte. De DJ heeft zijn plaatsje achter de toog (hij zou volgens mij beter zijn plaatsje in die nis krijgen).

Naast/voorbij de grote barruimte is er een tweede ruimte. In deze ruimte bevindt zich een grote jacuzzi en een bijkomende zitruimte.

Eens voorbij deze tweede ruimte, sta je buiten. Hier is een sauna geïnstalleerd, vind je een leuke zithoek en eindig je uiteindelijk bij de tuin met zwembad (gisteren jammer genoeg nog niet bruikbaar).

Tot daar de -1 en het gelijkvloers. Er zijn nog 2 bijkomende verdiepingen. Wat vind je daar? Toiletten, de meiden hun lockers, en de neukkamers (ergens tussen de 10 en 15). Vreemd aan enkele kamers: er stonden 2 tot 3 bedden per kamer. Ik snapte de bedoeling ervan niet zo goed. Verder zijn de kamers heel sec en droog afgewerkt. Daar kan Beluga nog veel meer mee doen.

[attachimg=3]

Tot daar de hardware gegevens. Over naar het eigenlijke bezoek nu, een bezoek van een kleine 6u (17u15-23u).


De ontvangst, door maar liefst 3 thekedames, was heel vriendelijk. Mijn vrijkaartje werd ook zonder problemen aanvaard. Een glaasje bubbels bij ontvangst had gemogen, het was immers een openingsparty, maar bon, nu ben ik aan het vitten. Dat is maar een detail.

De heren line-up was indrukwekkend. Heb ik de hand geschud: Eagelke, Cavediver, Aachen61, pret, Wijze Grijze, Satanic Surfer, Ohhlord, Partycrasher, Blueeyes, Piet Plezier en nog een handvol anderen wiens gezichten me nu even ontglippen. Een leuke bende :))! Daarnaast waren er vooral Duitsers en enkele Südlander aanwezig.

De dames line-up... was jammer genoeg zowel kwalitatief als kwantitatief heel wat minder. Ik heb over de gehele avond in totaal slechts 10 meiden geteld, de ene helft fysiek zeker de moeite, de andere helft onvoldoende mijn ding (beetje te mollig of niet mooi genoeg).

Het personeel: ruim voldoende aanwezig, enthousiast, vriendelijk en behulpzaam.

Het drinken: frisdranken, koffie en Carlsberg van het vat zijn in de inkomprijs inbegrepen. Voor de overige alcoholisch dranken moet je bijbetalen. Een greep uit het assortiment: witte en rode wijn (8€), flessen champagne (tot 480€ per fles), Absolut vodka (10€ voor 4 cl), red bull (3€), Jacj Daniel's (12€ voor 4cl), Heineken (4€ voor 25cl), Franziskaner Weizenbier (6€ voor 0,5 liter)... Persoonlijk vind ik deze dranken, voor een 60€ club, wat aan de hoge kant.

Het eten werd gisterenavond voorzien in voederbakken. Dezen werden om 18u en om 22u30 aangevuld. Om 18u heb ik mij een bordje gevuld met gemengde salade, 3 soorten vlees, stokbrood, en groenten met mayo. Om 22u30 heb ik me frieten, worstjes en kippenvleugels genomen. 's Avonds waren sommige vleesjes iets te hard doorbakken, maar overall was de kwaliteit van het eten zeker oké. Vooral mijn eerste bordje heeft me uitstekend gesmaakt.

Schoonheidsfoutjes die horen bij een opstart? Uiteraard aanwezig: naast de ontbrekende bubbels, de magere line-up en de te lage kapstokken aan de douches, waren er geen kapstokken op de kamers of aan de jacuzzi. Handdoeken die op de zetels naast de jacuzzi lagen, werden niet snel genoeg opgeruimd (rommelig zicht) en er was vrije doorgang naar de meidenlockers. Al bij al zijn dat (op de dames line-up na) details, die makkelijk te verhelpen zijn, en binnenkort hoogstwaarschijnlijk ook zullen verholpen worden.

[attachimg=5]

Het was gisteren in de mooie ruime en sfeervolle bar aangenaam vertoeven en veelvuldig zeveren en leut maken met de vele bekende aanwezige rakkers, maar ik ga uiteraard ook nog steeds naar een club om te neuken, en dat heb ik, ondanks de beperkte dames line-up dan ook gedaan. 2 keer zelfs :-\ ;D!

De eerste gelukkige was Jessica. Jessica is Roemeense, 18 jaar jong, 1,70m groot en gezegend met een leuk kopje, een killer poep en een mooie B-cup (die ze nu al wil upgraden naar D... ::)). Ze heeft zichzelf versierd met rood haar, 2 piercings en 6 tattoos. Het is een beetje een Jessica Rabbit look-a-like.

De presales, die dik 10 minuten geduurd hebben, waren leuk. Jessica deed haar best om me op mijn gemak te doen voelen en overtuigde me met de nodige lachjes, streeltjes en zoentjes om met haar op kamer te gaan. Niet dat die overtuiging echt nodig was, want Jessica, de mooiste meid gisteren aanwezig, stond sowieso op nummer 1 op mijn to do lijst.

De kamergang was oké zonder meer.

Eens op kamer ontdeed Jessica zich rustig van haar kledij en pakte zo dat heel mooie strakke teeny lichaam uit. Vooral haar B-cup is prachtig :showtits1 ;D. Ik hoop echt dat ze die niet gaat verpesten met siliconen...

Eens op bed starte alles wat onwennig. Beetje strelen, ons plaatsje op bed zoeken. Het gebeurde ook allemaal wat klungelig.

Het tongzoenen was niet meer dan veel lippenwerk, en slechts heel af en toe 2 millimeter tong. Desalniettemin genoten Piet en ik er wel van, hetgeen mijn kleine vriend ook duidelijk liet merken.

De pijpbeurt was uitstekend. Absoluut van het betere werk. Gevarieerd, met heel gevoel en zonder gehaast te zijn. Jessica vroeg na een tijdje of ik haar wou neuken of dat ze verder moest 'blazen'. Ik heb haar nog wat laten verder pijpen, zo hard genoot ik er van 8).

Zo een mooie 18 jarige meid moet je geneukt hebben, en dat heb ik dan ook gedaan.

Begonnen in missio en dat was goed zonder meer. Daarna Jessica bovenop me laten postvatten en de cowgirl die daarop volgde, wel die deed ze tot mijn verbazing ongelofelijk goed :-\. Zo goed zelfs dat ze me gewoon heeft klaargereden en ik niet eens aan het mij zo geliefde hondjes ben toegekomen. En dat voor een 18-jarige!! Chapeau!

Overall een kamergang met 'dalen' en verrassend hoge pieken dus.

Herhalingsgevaar: bestaande, maar dan toc  vooral omwille van Jessica haar jeugdige enthousiasme en haar mooie teenie looks. Qua service heeft ze nog veel bij te leren (cowgirl rijden weliswaar niet ;)).


Mijn tweede kamergang was met Roemeense Renata. Deze meid is 20 jaar jong, heeft lang donderblond haar, bruine ogen, een mooie lach en een verdomd geil kopje. Ze is 1,60m groot, is iets voller (maar dat stoort totaal niet bij haar), heeft een stevige, ronde poep en een hele mooie naturelle C-cup. Geen piercings, wel een kleine tattoo op haar linkerpols.

De presales waren apart: Renata heeft een half uurtje gedanst op het podium, bij momenten zo goed omsingeld door onder andere Partycrasher, Pret en Breitling en mezelf :)) en ik heb haar al deze tijd aangestaard. Ik heb haar uiteindelijk, toen ik terug aan de toog hing, gewenkt bij me te komen en toen bleek communicatie jammer genoeg onmogelijk. Zij kent immers enkel Roemeens en Italiaans. En ik ken enkel Vlaams en Bulgaars ;).

Ondanks de onmogelijke communicatie, heb ik toch het risico genomen met deze geil ogende meid te kameren, en een risico bleek het te zijn... ::)

De kamergang was slecht. Van het slechtste dat ik in anderhalf jaar in een saunaclub heb meegemaakt.

Kusjes, streeltjes... maar nee gij: daar doen we niet aan mee. Liggen moet je, en gepijpt worden (waarbij ze me btw wel voortdurend geil bleef aankijken met haar mooie bruine ogen).

Piet op driekwart sterkte? Ah, dan moet er uiteraard geneukt worden... Effe missio geprobeerd, maar het was net alsof ik een opblaaspop aan het neuken was. Levensgevaarlijk om mijn al niet op en top erectie te verliezen, dus ik ben maar snel overgeschakeld op "good old doggy".

Reeds na 1 minuut kreeg ik de dwingende boodschap om te 'finishen' (ze kende dus toch wat Engels :o ;)), maar daar had ik nog zo direct geen zin in.

Dankzij Renata haar lekkere kont en mijn favo standje, was kleine Piet eindelijk op volledige oorlogssterkte gekomen en daar moest nog even van geprofiteerd worden. Ik heb het tempo afwisselend hoog en laag gehouden en ben zo tot Renata haar afgrijzen toch dik tien minuten in doggy kunnen doorgaan. Uiteindelijk het schot gelost, en ik denk dat ik zelden een meid zo opgelucht heb geweten ;).

Ook na mijn orgasme moest alles heel snel verlopen en een dikke minuut later stond ik beneden aan de locker af te rekenen. De kamergang had alles tezamen op de kop 18 minuten geduurd...

Herhalingsgevaar met deze meid? Nee. Nee. Nee. Nee. Nee!!!! :banghead:


Mijn conclusies na mijn eerste bezoek aan Beluga:  Het is een mooie, moderne middelgrote club, een club met potentieel. Het personeel wil er duidelijk ook wat van maken. Ondanks de grote, storende blok beton in de bar, kan daar heel zeker een aangename sfeer gecreëerd worden. Idem voor de zitruimte en de tuin buiten.

Om de 60€ inkom te verantwoorden, zal de kwaliteit van het eten wel nog moeten verbeteren, zal de line-up zowel kwantitatief als kwalitatief nog stukken beter moeten (begrijpelijk voor een nieuwe club), en zouden de prijzen van de 'speciale' alcoholische dranken wat omlaag mogen.

Hoe dan ook: ik vind dat Beluga zeker geen valse start heeft gemaakt, en als ze de komende maanden de minpunten kunnen verbeteren of wegwerken, zou dit wel eens een adresje kunnen worden, dat ik veel vaker zal frequenteren.

Beluga: tot de volgende 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Saunaclub Beluga, algemene belevenissen
« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2017, 09:32:44 »
Ziet er fraai uit maar ik voorzag reeds het Ranja deceptie van een paar jaar geleden.
Op de terugreis vanuit Hannover overwoog ik nog even een hapje kaviaar te gaan proeven en een frisse duik in het zwembad te nemen...
Beiden bleken niet klaar te staan en dames ook niet de moeite als ik de verhalen lees  :lol_hitting:
Een andere keer misschien.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Saunaclub Beluga, algemene belevenissen
« Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2017, 10:17:29 »
Het is spijtig dat er zo weinig geschreven is terwijl er 20 vrijkaarten zijn uitgedeeld. Als je een vrijkaart hebt, zou je er iets over moeten schrijven. Al moet ik zeggen dat KP al het overgrote deel heeft vermeld, wat een uitdaging vormt voor de rakkers die nog niet geschreven hebben. Eens even kijken wat ik hieraan nog kan toevoegen.

* Zoals eerder vermeld er zijn inderdaad beperkt aantal parkeerplaatsen. In de weekenden zal het niet zo een probleem zijn, maar door de week is het wellicht raadzaam als ze een regeling hieromtrent treffen met de de naastgelegen auto zaak.
* De club is weliswaar nog niet af, maar voor wat we gezien hebben is het een streling voor de ogen. Heel mooi ingericht en vooral aangenaam dat er veel licht in de 9bar)ruimte is door de aanwezige grote wandramen.
* Zeer goede douches, met mengkraan zonder tijdslimiet met een zeer krachtige straal, waarbij de zwakkeren onder u het gevaar lopen tegen de tegenoverliggende muur aan gespoten te worden.
* Ook bij de jacuzzi zouden handdoek-/ badjashaakjes niet misstaan. Nu worden de badjassen over een scheidingsmuurtje gelegd, hetgeen toch voor een ietwat rommelige aanblik zorgt.
* De handdoeken zijn van een prettig groot formaat en van goede kwaliteit.
* Haken voor badjas dan wel handdoeken bij de sauna zouden ook niet misstaan. Indien mogelijk zou ook een douche bij zowel de sauna als bij de jacuzzi niet misstaan.
* Het eten in de middag smaakte voortreffelijk. Helaas kan ik niet zeggen over het eten in de avond. Het eten was overall niet warm eerder lauw. Wellicht kunnen ze van die elektrische bakken ervoor gebruiken zoals ze die ook hebben in Magnum en Vertigo.
* Wat ik ook gemist heb, een soort van oriëntaalse ruimte en/of een kino waar je even kon liggen om te relaxen. Voor dit zouden ze best 1 van de kamers op de 1e verdieping kunnen gebruiken.
* Over kamers gesproken, deze hebben geen sleutel, maar zijn voorzien van een slot welke van binnen op slot gezet kunnen worden.

Pret heeft 1 kamer gemaakt met Roemeense Bridget (ex-Oceans). Ze is in de 20, heeft brunette haren en siliconen b-cup. Ze is een leuke en spontane meid, maar haar service is ver onder saunaclub niveau.

Met en al mede door de gezelligheid van de aanwezige rakkers en klant- en service gerichte personeel was het een geslaagde dag. Aangezien we een vrijkaart hebben gaan we met Partycrahser, Breitling en Blueeys deze club 15 april nogmaals vereren met een volgende bezoek. Uiteraard zullen we dan nagaan of er wat gedaan is aan de hierboven genoemde verbeterpunten.  :039:

PS
De uitgedeelde vrijkaarten zijn geldig tot en met 15 april.

Offline Breitling

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 82
  • 1 kut trekt harder,als 10 paarden
    • Bekijk profiel
Saunaclub Beluga, algemene belevenissen
« Reactie #4 Gepost op: 27 maart 2017, 12:17:51 »
krijg je allemaal de zelfde verhaaltjes
KP heeft alles goed omschreven

Offline Breitling

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 82
  • 1 kut trekt harder,als 10 paarden
    • Bekijk profiel
Saunaclub Beluga, algemene belevenissen
« Reactie #5 Gepost op: 27 maart 2017, 12:18:56 »
nog niet vermeld
Maar het bier was goed koud

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Saunaclub Beluga, algemene belevenissen
« Reactie #6 Gepost op: 27 maart 2017, 12:30:49 »
nog niet vermeld
Maar het bier was goed koud


Dat is pas goed nieuws!  :dance2

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Saunaclub Beluga, algemene belevenissen
« Reactie #7 Gepost op: 27 maart 2017, 15:59:14 »
nog niet vermeld
Maar het bier was goed koud


Ja en de koffie was goed warm.  :lol

Offline Breitling

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 82
  • 1 kut trekt harder,als 10 paarden
    • Bekijk profiel
Saunaclub Beluga, algemene belevenissen
« Reactie #8 Gepost op: 27 maart 2017, 16:17:05 »
nog niet vermeld
Maar het bier was goed koud


Ja en de koffie was goed warm.  :lol

trouwens, de pinda's waren ook goed van smaak

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Saunaclub Beluga, algemene belevenissen
« Reactie #9 Gepost op: 27 maart 2017, 19:50:06 »
Het is spijtig dat er zo weinig geschreven is terwijl er 20 vrijkaarten zijn uitgedeeld. Als je een vrijkaart hebt, zou je er iets over moeten schrijven.
Het is niet alleen spijtig, het is een grote schande.

krijg je allemaal de zelfde verhaaltjes
KP heeft alles goed omschreven

Ik denk dat de helft tot drievierde van de forumleden slecht kan lezen, tenzij er ergens een post verschijnt dat ze een vrijkaartje hebben gewonnen .... indien ik dan niet snel genoeg de vrijkaartjes verdeel, word ik gestalkt per interne mail of krijgt KP whatsappjes ....... met de vraag waar hun vrijkaartje blijft ....


Op AL onze vrijkaartjes staat nochtans het volgende vermeld .....

Deze club sponsort onze leden met een vrijkaartje.
Daarom vragen we om van het gesponsorde bezoek een exclusief stukje te schrijven op relaxxxboard uiteraard liefst met aparte damesrecensies.
Graag eerlijk zoals u het zelf ervaart met inachtname van respect naar dames en de club.


Niet iedereen is een groot schrijver, maar het minste dat CLUB EN FORUM verwachten is een (kort) verslag van het gesponsorde bezoek ..... zo niet zijn JULLIE het die de vrijkaartjesbusiness om zeep helpen ..... en dan ontstaat er nadien een klaagzang dat er geen vrijkaartjes van die of die club meer voorhanden zijn ..... de enige reden die wij kunnen indenken is 'NIET SCHRIJVENDE LEDEN MET VRIJKAARTJES .... het is eigenlijk gewoonweg een regelrechte schande.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline aachen61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Saunaclub Beluga, algemene belevenissen
« Reactie #10 Gepost op: 29 maart 2017, 00:04:50 »
Das Beluga senkt die Eintrittspreise!
Bis 18 Uhr zahlt man 30 €!
Ab 18 Uhr zahlt man 50 €!

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Saunaclub Beluga, algemene belevenissen
« Reactie #11 Gepost op: 29 maart 2017, 10:04:06 »
Hi KanariePiet,

Thanks for your detailed report. It was a lot of work, I would like to add
him with an information.
Your massive block in the center of the bar is a room maybe to store or
cool drinks (the door is at the side of the smoking corner).
The club management must resolve some "construction sites" but Beluga has potential to the top.
The mood was good on opening day and with patience and some experience I also found
 "meine Liebesdienerin"!
Alex(a/ndra), a Lady from Trannsilvania, blond, topless with nice tits (B, i have small hands), 27 years, good german. She animated often because she
likes me :lol and we arranged us to midnight: Geisterstunde :wildcat.
She came to me right in time and said: Now it's time for Us!
Lost very quickly her golden slip, good kisses, nice blow, she rides very well and
i finished in Missio.
She gave me a good feeling that she liked the time with me. It was a good room but no Topservice(Maybe it belongs to me?). I'm sorry, I'm very spoiled in the last few months.
50430 and after the room
i chilled al little bit on the bar and i went at 2 am.
I got a 20€ discount card for the next visit, let see where the club Beluga
is going.
CU

vanKees



Offline Caracol

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Saunaclub Beluga, algemene belevenissen
« Reactie #12 Gepost op: 31 maart 2017, 22:37:01 »
Hallo,
hier mein Bericht vom Eröffnungstag im Beluga Saunaclub. Bin dort so um 18.00 Uhr eingetroffen. Geparkt habe ich auf der Straße, da der recht große Parkplatz schon voll war. Wird sonst ganz sicher anders sein.
Empfang war sehr freundlich. Die Umkleiden ordentlich und sauber. Die Spinde relativ groß.

Der Aufenthaltsraum sehr ansprechend eingerichtet. Als etwas merkwürdig empfand ich, dass man beim Betreten erst am Buffet vorbeiläuft. Es gibt einen Raucherbereich, der nicht beheizt war. Der große Pool war geschlossen und der innen liegende Whirlpool zu kalt. Ein DJ war auch vor Ort, welcher unauffällig seine Arbeit machte.

Essen war OK aber das Buffet wurde an diesem Abend nur noch einmal aufgefüllt. Von der Qualität passt es aber überhaupt nicht zu einem 60€ Club. Immerhin war der Kaffee sehr gut.

Die Sauna sehr gut. Gegenwärtig aber keine Dusche im Außenbereich. Duschen sind neben der Umkleide und schön gestaltet. Allerdings fehlt das nötige Gefälle zum Ablaufen. Man duscht in dem Sud der Kollegen. Spaßig sind die Haken für die Bademäntel. Von Kleinwüchsigen angebracht so dass sie nur als Halter für Handtücher zu gebrauchen sind.

Frauen: Viel zu wenig. Für eine Eröffnung nur so ca. 10 Frauen zu haben ist schon peinlich. Gefallen haben mir nur 2. Eine Schwarzhaarige mit guter Figur aber sehr reserviert. Dann Alexandra(Alex) mit der ich dann auch zu später Stunde ein Zimmer gemacht habe.
Sonst noch eine farbige Frau, eine Frau ehemals aus dem Babylon und nun im Aca Gold, eine Siliconefrau welche fürs Küssen 20 Euro nimmt(soll rausgeworfen werden) und noch ein Hand voll etwas kräftiger Frauen. Hatte schon fast mit dem Gedanken gespielt mir zu Hause einen zu Wichsen.

Mit Alex hatte ich dann Glück, dass ich noch an sie ran kam. Eigentlich nur deshalb weil das Buffet neu aufgefahren wurde. Ein wenig Unterhaltung und ab aufs Zimmer. Das Zimmer kalt aber schön gemacht. Gefroren habe ich dank Alex nicht, dann sie hat mich gut eingeheizt.
Zungenküsse waren gut und es gab recht viel Nähe. Blasen sehr gekonnt und recht tief. Fingern leider nein. Auch ein Pussysliding war nicht im Programm.
Ficken dann sehr gut. Speziell das Reiten hat mir gut gefallen. Sehr lange und intensiv.
Insgesamt eine gute Nummer. Alex legt Wert darauf respektiert zu werden.

Hab dann noch etwas Reste vom Buffet verzehrt und gegen 24.00Uhr den Laden verlassen. Zum Abschied bekam ich dann noch eine 20€ Ermäßigungskarte in die Hand gedrückt.

Wenn dort das Frauenangebot in Zukunft besser wird werde ich den Laden öfters besuchen. Auch deshalb, da er für mich sehr günstig liegt.

Gruß Caracol

Offline aachen61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Saunaclub Beluga, algemene belevenissen
« Reactie #13 Gepost op: 5 april 2017, 16:13:31 »
Immer noch nicht viel los im Beluga!

Ich kam am letzten Freitag, also 8 Tage nach der Eröffnung, um kurz vor 21 Uhr in Dormagen an. 2 neue, deutsche(?) Mädels checkten da gerade ein!  8)
Frische Handtücher liegen jetzt in der Umkleide aus! Nach dem zügigen Duschen hoch ins EG, denn ich hatte Kohldampf, da ich mittags nur eine Kleinigkeit gegessen hatte. Wenn man die Treppe hoch kommt und dann in den Hauptraum geht, befindet sich geradeaus das Buffet, eigentlich!   ::)
Doch da war nix außer noch etwas vom Frühstück!  :o
Aber beim Betreten hatte ich doch leckeren Duft wahrgenommen?  ::)
Ein Kollege klärte mich auf. Erst vor kurzem wurde mit dem Grillen begonnen.
Also erstmal die Lage gepeilt! Es war sehr ruhig, weniger Mädels als zur Eröffnung. Nur die Rothaarige erkannte ich wieder, alle anderen neu!
Keine Antonia! Keine Alexandra in goldenen Hotpants! Keine 10 Mädels!
Männliche Gäste waren auch nur wenige da, auch keine 10!
Gott sei Dank kannte ich 2 Kollegen, also erstmal bei einem Bier nett unterhalten. Nach einigen Minuten kam dann das erste Grillgut in die Buffet-Anrichte, die es so zur Eröffnung auch noch nicht gab! Zudem eine Schüssel Salat; Sättigungsbeilage Fehlanzeige! Nach 'ner knappen Stunde hatten die beiden Mädels, die zeitgleich mit mir eingecheckt hatten, das Beluga bereits wieder verlassen!
Vielleicht eine Fehlentscheidung, denn kurz nach 23 Uhr kam eine größere Gruppe jüngerer Südländer noch ins Beluga! Eine weitere deutsche DL hatte da auch schon nach 4 - 5 Stunden rumsitzen und immer noch Tagesjungfrau bereits das Weite gesucht. Angeblich hatte sie noch einen Escort-Termin, erzählte dann noch ihre Freundin, die ich schon mal im PHG gesehen hatte.
Diese beklagte sich dann bei uns, die wir noch etwas aßen, über die grapschenden Südländer.
Die wollen erst in 2 Stunden auf's Zimmer! Und ziehen weiter zur nächsten. Außerdem wären die Verdienste extrem in den Keller gegangen. Von 500 € blieben ihr angeblich nur gute 50 €! Für Steuer, Hotel, Fahrtkosten, Schminke, Fingernägel,..... würden fast die gesamten Einnahmen draufgehen. Da hätte eine Kellnerin mehr!
Ja nee! Iss klar! hätte Atze Schröder bestimmt gesagt!  ;D
Da vergeht zumindest mir die Lust auf eine Buchung!
Das Timing vom Grillmeister ist verbesserungswürdig, denn als schon einige Gäste das Beluga verlassen hatten, war reichlich leckeres Grillgut fertig! Zusätzlich noch 2 große Schüsseln Salat und 2 kleine mit Kartoffelsalat. Da wurde aber kaum noch was gegessen.
Nachtrag: Der Fernseher lieferte keine bewegten Bilder! Liegt's an der Abschaltung von DVB-T?  ::)

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Saunaclub Beluga, algemene belevenissen
« Reactie #14 Gepost op: 26 april 2017, 10:41:33 »
Nix mehr los im Beluga?
Das sind lange Osterferien für den Saunaclub!!


vanKees