Auteur Topic: SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon  (gelezen 121600 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #60 Gepost op: 23 december 2018, 01:29:43 »
De dag dat ik mijn recensie van Sofia schreef in de ochtend, heb ik Sofia weer ontmoet. Zo rond 17 uur kwam ik die zaterdag binnen en ik was verbaasd een bonnetje voor een biefstuk te krijgen. Ik ontbijt en lunch meestal in Sixsens en met avondeten ben ik altijd al weg. Na betaald te hebben etc etc, liep ik naar beneden op zoek naar Sofia. Eigenlijk dacht ik dat ik haar niet zou tegenkomen maar onder aan de trap herkende ik haar vanachter. Ze draaide zich om en enthousiast begroete ik haar....enfin ze herkende mij niet echt direct maar daar zit ik niet echt mee en legde haar uit dat ik haar vorige maand had ontmoet. Ik had zin in Sofia dus we zijn ook direct de kamer op gegaan. Ze is echt heel lekker  :-\, een mooie meid en ze is leuk in de omgang. Het begon goed maar ik merkte dat ze niet nat werd. Was de magie weg of tja...? Ik begon me zorgen te maken maar gaf haar ook extra aandacht en ik voelde haar snel warm en nat worden. Daarna ging alles gewoon soepel en was de sex TOP! Na een uur heb ik een korte pauze aangevraagd. ff douchen, peukje, biertje en sigaretje en daarna hebben we het laatste half uur gehad. Ze geinde dat ik de volgende maand haar weer moest op zoeken en dat ze me dan wel zou herkennen... Ik zoek Sofia zeker weer eens op,  het probleem is eigenlijk dat als ik haar zie, geen andere dames meer interessant vindt.  :lol_hitting:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #61 Gepost op: 16 maart 2019, 18:15:22 »
Op een druilerige vrijdag maar weer eens afgereisd naar mijn tweede huis in het heuvelland.
Ik wist dat van mijn vaste trio the Queen en Eva afwezig waren! Kortom, Sofia stond op het programma.
Bij binnenkomst in Sixsens ging Sofia juist een collega ijsbeer behagen. Kwam goed uit! Eerst wat socializen, sauna en nog wat van die dingen.

Gek genoeg ben ik vaak met Sofia op kamer geweest. Echter, het laatste half jaar alleen in trio met Violetta of Eva. Sofia in een trio is een aanrader overigens. Ik heb even teruggekeken. Het was 8 maanden geleden dat we samen voor het laatst in duo de lakens hebben gedeeld. Kortom, ik had er zin in!

Het was nog best even wachten uiteindelijk, maar toen ze terug in bar verscheen lag ze meteen naast me in de sofa. Vinoke er bij en het feestje kon beginnen. Aan spraakwater geen gebrek! Een gezellige fuivende losbol. Perfect voor d'n Sjeuf! Want clubbezoek is een dagje op stap, eten, drinken, slap ouwehoeren en natuurlijk een lekkere pot seks!
Na een tijdje hebben we ons terug getrokken in Zimmer Deux in de nok van Sixsens. Douche naast de kamer. Dus eerst samen ff lekker afsoppen en alle onnodige bacteriën via het afvoerputje weggespoeld. Zelfs dat douchen is al ondeugend lekker  :douchen. Sofia IS een feestje op zich.
Sofia is een cuddly bear en Sjeuf houdt er ook van. 1 + 1 = 2.

Het kamertje duurde vééééééééééééééél langer dan ik aanvankelijk voor ogen had. Maar ja gezelligheid kent geen tijd. De intieme capriolen waren weer zoals het heurt! De caloriemeter sloeg op tilt. De komende week kan ik de sportschool best overslaan. Tussen de intieme capriolen door ging Sofia regelmatig de lege vinoglazen vullen in de bar. Een afwisseling van Spielerei!

Kort samengevat: Topservice, met veel lol, vooral heel veel lol!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #62 Gepost op: 21 maart 2019, 21:14:54 »
SOFIA (SixSens) - De verjaardagsmeesteres  :mistress
Bij deze recensie


Weherabouts

Sofia had nog in Babylon gewerkt waar ik ze reeds had ontmoet, dacht dat het toen ook mijn verjaardag was 2 jaar terug. Ze weigerde omdat ze te moe was en wilde me liever geen slechte sessie bezorgen. We zijn 2 jaar later en nu is het er eindelijk van gekomen!


Uiterlijk

Een Roemeense dame met haar helgroene ogen als belangrijkste kenmerk, wat gebruind, zwarte haren en mooi figuur. Tijdens de stoeipartij kon ze me altijd erg stout aankijken met die ogen en ineens wist ik aan wie ze me nog deed denken: Paula ex-Babylon en Miruna deze dag niet aanwezig, beide ook met die erg opvallende ogen. Ik kan me voorstellen dat een trio met Sofia en Miruna een perfecte combo zou zijn. Heb ik nu al 2x over een trio gesproken? Damn sure I did!


Karakterschets

Dit is een ondeugende dame waarmee je ook een goede babbel mee kunt slaan. Ze heeft voor mij de felgewenste dominante karaktertrekjes en de gespeelde bitchy attitude die me zo aantrekken om m'n wildste fantasieën te kunne uitspelen. Ze kon alles goed uitspelen zonder dat je de indruk hebt van acting en ze doet al helemaal geen overacting. Alles was goed, was correct met tijd, betoonde respect. Ik kan alleen lovend zijn hier.

Presales

Wel ze zat bij me voor m'n verjaardagsmoment, verder kort wat praten achteraf maar wou graag met haar de kamer op, weg van de drukte.


Kamer

10: een ruime mooi ingerichte jacuzzikamer met groot bed, tafeltje, een speciale vuurrode bank, jacuzzi (duh...) . Belichting kan bijgesteld en muziek zacht gezet of uitgeschakeld. Het was er erg warm en Sofia vroeg iemand om de klimaatregeling aan te leggen. Dan nog zweette ik nogal: wat een hete meid en ik was zo nerveus als een beginner die zijn eerste spannende avontuur beleefde en dat komt vast omdat de herinnering aan scorpiogirl Nancy een rol in speelde vanwege de fles wijn en de prachtige kamer. Ooit was SS nog een privéclub onder een andere naam en dat zie je nog in kamers als deze.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
SM-achtige kinky sessie: PSE, OFE en wat GFE al lag de nadruk niet zo op zachte vriendinnenseks hier.

2) Duur:
1 uur

3) Communicatie en klik:
Die was erg vlot, ze heeft een vlotte babbel, scherpe tong en niet dom. We hadden van bij het begin een goede klik die steeds beter werd. Uiteindelijk is ze een nieuwe dame ik haar nieuwe klant al wist ze al veel van me via de DVP-geruchtenmolen.

4) Betrokkenheid:
100% betrokken en ze leerde me zelfs nieuwe zaken zoals het feit dat ik graag wat geslagen werd door haar geïmproviseerde 'zweep' op m'n rug. Ze deed mijn kinks als de beste en heeft daar Beatrice van de dag ervoor ver mee overtroffen. Ze is een natuurtalent in domineren en een seksgodin!

5)Sessie:
De jacuzzi werd bij het begin van de sessie gevuld maar zag er van af: er was domweg te weinig tijd. Wie dit erbij neemt, moet zeker tot 2u op kamer blijven. We dronken eerst nog van onze wijn en ik liet ze me plagen door zich langzaam uit te kleden. Daarbij gebruikte ze op gegeven moment een kledingstuk als 'zweep' en sloeg me ermee op de rug waarbij ze haar dominante zelf was. Voor mij een aha-moment waarbij ik vaststelde dat ik dat erg leuk vond. Dit is dan een verborgen kant dat ik ontdek à de 40+ leeftijd en dat geeft wel wat gemengde gevoelens als ik daarnaar terugkijk. In ieder geval is de sessie hiervoor alleen al eentje om goed te onthouden. Ik wist nog niet dat er de volgende dag nog zo een sessie zou volgen voor een gans andere reden en op een andere manier in Babylon: dat is voor deel III. Ze beloofde me er een volgende keer wat rond verder te doen.

Na de plagerijen hadden we erg goede seks met haar boven me. Op sekstechniek niks aan te merken en ik kwam 2x goed klaar en later nog eens in doggy waarbij ik met een brul kon komen. Er werd tussendoor verder geplaagd, gepraat, wijn gedronken: het was super!

Uiteindelijk was het tijd om op te ruimen en we hadden daar nog extra tijd voor na het uur. Ik had nog wijn over en deze staat thans nog in de koelkast om bij gelegenheid te drinken.


6) Extra vermeldingen:
Zoals vermeld wekte de sessie herinneringen aan mijn eerste keer in een priveclub: de vriendelijke baas, de goede klik met de dame, de bijzondere kamer en die fles wijn erbij deden het hem geloof ik waardoor ik weer even 25 was. Wat gaat de tijd toch veel te snel!


Afhandeling en betaling

100€ voor de goede kamergang met deze klassedame Sofia, ik had helaas geen kleiner geld bij anders gaf ik nog een kleine fooi.

Aftersales

Ja ze kwam vaak bij me vragen of alles goed was, we dansten wat op de muziek en we namen afscheid toen ik weg ging.


Fazit en Score beleving

Deze stomende sessie smaakt naar meer, veel meer! Sofia is een talent in de dominantie en met haar opvallende groene ogen die me recht aan kunnen kijken is ze een opvallende dame die me nog lang bij blijft en niet zal vervagen in de herinnering zoals andere dames.

Belevingsscore: *****  :pica

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #63 Gepost op: 25 maart 2019, 19:10:26 »
The One With The Killer Eyes

Tijdens mijn verkenningsronde door de club zag ik Sofia lopen. Gehuld in een zwart lederen/lak rokje, een fishnetje waar haar twee prachtige borsten makkelijk in konden ademen en het geheel afgemaakt met zwarte kousen. Deze aanblik zorgde er al voor dat mijn bloed uit mijn hoofd wegstroomde. Later lag ze ietwat verveeld maar uitdagend op een bankje en toen ik voorbij liep draaide ze haar hoofd naar me toe en met haar grote killer eyes keek ze me indringend aan.

Ik stond een tijdje later met Hasta la Pasta bij te praten in de bar. Met mijn rug naar en mijn hand leunend op het bankje waar Sofia zat. Met mijn Spidey Senses merkte ik dat haar hand richting mijn hand/arm ging en greep achterwaarts de hare. Dit probeerde ze nog enkele malen maar telkens was ik haar te vlug af. Om haar een andere bezigheid te geven bood ik haar de keuze uit een aantal Chupa Chups. Ze koos er twee uit en net terwijl ik me wilde omdraaien om mijn gesprek HLP voort te zetten nodigde Sofia me uit bij haar te komen zitten. Tsja die keuze is niet moeilijk en ik zei haar dat ze de verkeerde kleur had gekozen. Natuurlijk wilde ze weten wat ik bedoelde. Ik zei haar dat als ze de groene had gekozen ik "verplicht" was met haar naar de kamer te gaan. Ad rem antwoordde ze dat als ik met haar naar de kamer wilde ik dit gewoon kon zeggen. Ik legde uit hoe het werkte en ze vroeg me de Chupa Chups weer te pakken. Natuurlijk graaide ze meteen de groene eruit.

Waar de meeste dames deze meteen zouden inwisselen nam ze rustig de tijd voor een kennismakingsgesprekje. Ze was benieuwd of ik ook dacht dat ze agressief en arrogant overkwam zoals ze vaak te horen kreeg. Ik zei haar dat mensen zelfverzekerd vaak als arrogantie aanzien en ik wel houd van een dame met uitstraling. De nodige plagerijtjes werden uitgewisseld en ze stelde voor om samen een sigaretje te gaan roken. Lieflijk hield ze mijn hand vast. Ik stelde hierna voor om ons maar af te gaan zonderen en vroeg wat ze wilde drinken. Water was haar antwoord. Toen ze zag dat ik een Red Bull bestelde wilde ze er ook wel een en gewapend met extra vleugels en een tussenstop bij Linet werd 3A de plaats waar we de volgende stap in onze kennismaking zouden maken.

Wat volgde waren 90 minuten top amusement. Sofia is speels, prettig gestoord en weet feilloos een perfecte GFE neer te zetten. De wedstrijd eindigde in een gelijk spel en we waren het meteen eens dat er later op de avond een rematch moest volgen om een winnaar te bepalen.

Ik had me geen betere partner kunnen wensen om mijn 100e sessie in SixSens mee te beleven. Door omstandigheden moest ze echter eerder weg en het siert haar dat ze via via haar verontschuldiging daarvoor aanbod. De rematch zal er zeker van komen en Sofia heeft ook al bepaald dat ik me aan een trio moet onderwerpen als Eva terug is van vakantie.

Wat rest is de vraag of ik me zorgen moet maken over mijn mentale gesteldheid als je door Sofia als crazy wordt bestempeld.  :-\

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #64 Gepost op: 15 april 2019, 15:44:47 »
Wat rest is de vraag of ik me zorgen moet maken over mijn mentale gesteldheid als je door Sofia als crazy wordt bestempeld.  :-\
Dat is een retorische vraag TAFKAP, uiteraard is er iets met jouw mentale gesteldheid. Mij noemt ze nooit "crazy", enkel "bitch"  :lol ;D


Ze is toch knetterlekker, die Sofia .... ik vergeet nooit meer de conversatie toen we haar de allereerste keer in Bab zagen .... hilarisch, sjeuf ging plat  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #65 Gepost op: 16 juni 2019, 19:50:40 »
SOFIA (SixSens) - De knetterlekkere meid :mistress :pica22
Bij deze recensie


Presales

Ze lag al heel lang op de relaxstoel en we spraken nog eens over mijn verjaardag, het weer, hoe het was en wat andere algemeenheden. Ik kan ook niet zeggen dat alles zo spontaan en vloeiend verliep, maar ikzelf ben ook niet de meest boeiende prater, en introvert zijnde heb ik bij zo'n dame nooit m'n woorden klaar, zelfs na zo lang niet. Na zekere tijd besloot ik de sleutelvraag te stellen gezien zij het nog niet deed. Ze ging er niet meteen om, later deed ze dat en kwam met de melding dat de wachttijden hoog waren en of we de jacuzzikamer niet konden nemen. Ik speelde even met het idee maar vroeg toch om te wachten.


Kamer

Tegenwoordig is het een gok in welke kamer je beland en ik vind dat een groot nadeel, gezien ik een liefhebber van een rustige kamer, zonder overbodig geboenk van buiten om het zo intiem mogelijk te houden. We kwamen in kamer 12 terecht op de verdieping van de lockers. Gezien het vroeg in de namiddag was en het feest boven doorging, was het hier nog rustig. Dit is een standaard (te ) warme kleine kamer.


Kamersessie
1) Aard van de sessie:
Stomende sessie met een dame die ondertussen weet wat ik wil en me alle redenen geeft terug naar haar service te hunkeren bij een volgende keer. Zeer goede klik!

2) Duur:
Het bleef ditmaal bij 30 minuten al scheelde het niet veel voor die verlenging. Ze wou snel dineren, dus daar gaat haar volgende 30 minuten gezien ikzelf eigenlijk al erg tevreden was. Zeer goede ervaringen doseer ik nu, er is steeds een volgende maal.

3)Sessie:
Deze verliep even goed als de vorige en ik kan er moeilijk wat bij toevoegen: het voorspel was erg goedmet die knetterlekkere dame en ze voelde me steeds goed aan. De seks was heel lekker en mijn eerste orgasme bleef lang nazinderen. Ik denk nog steeds met groot genoegen terug aan die kamergang: een vervolg, wie weet terug voor een uur, staat zo goed als vast. De communicatie en klik waren terug goed en ze was is alles erg betrokken, geen gevoel van acting. De dame gaf me geslaagde service en ik kan haar aanprijzen.

4) Afhandeling - betaling:
Tijd is quasi vol gemaakt en een correcte afhandeling volgde.


Aftersales

Er was niet bepaald aftersales, vanwege de drukte vermoed ik. Ik zag haar samen met Violetta zitten eten,  en ik hoop met die laatste ook eens mee te kameren.


Fazit en Score beleving

Sofia is voor mij een superdame en ik keer zeker en vast terug, wellicht op het einde van de maand als het kan!

Belevingsscore: *****
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2019, 20:00:52 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #66 Gepost op: 5 augustus 2019, 22:59:17 »
SOFIA (SixSens) - Overschaduwd!   ::)
Bij deze recensie


Karakterschets

Ze was weer haar dominante zelf als steeds. Ze was losser dan vorige keer, mogelijk een effect na al meer kamers te hebben gedeeld, dit is al de derde dit jaar.


Presales

Niks presales, ze zat aan de bar en ik heb ze direct meegenomen. Bloedgeil was die wolf!


Kamer

3a, een mooie kamer in de bovenverdieping. De raam kan open en de kamer was zodoende voldoende verlicht.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Wild en lekker, alleen mijn vermoeidheid dreigde stokken in de wielen te steken.

2) Duur:
Dik half uur.

3)Sessie:
een uitstekende sessie als steeds, ze weet me goed te domineren en te bespelen en is er steeds beter in. Het enige nadeel betrof mezelf. Ik had al een redelijk heftige sessie opzitten met Denisa in Babylon de vorige dag en dat liet zich nog goed voelen. Ik was niet helemaal uitgerust en zodoende was het moeilijk klaar te komen. We deden meerdere posities en ik kwam uiteindelijk tot orgasme in doggy. Sofia heeft het wel gemerkt en ik legde het uit. Ze ging haar verjaardag vieren de komende week tijdens het ijsberenfeest, ik kon echter niet komen. Zoiezo niet met de uitgaven in het verschiet.

4) Afhandeling - betaling:
Zoals steeds correct.


Aftersales

Geen echte aftersales, druk.


Fazit en Score beleving

Een sessie die herhalenswaard is, ooit komt het nog tot een uur.

Belevingsscore: ****
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2019, 23:15:49 door Vazkor »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #67 Gepost op: 11 september 2019, 17:37:35 »
Afgelopen vrijdag met Sofia op kamer geweest. Knetterdeknetter.

Enfin, met Sofietje naar de kamer. Standaard service, maar wel van een uitstekende kwaliteit. Ik zou graag eens het plafond met haar willen witten, dat zit er niet in. Weer veeeeeeel te lang op kamer geweest, maar het is dan ook bere-gezellig. Een vluchtweg, kamer met venster, is niet meer nodig........!  :lol
Later op de avond nog een tweede kamer met Sofia gemaakt.  ;D
Ik kijk al weer uit naar het volgende trio met Violetta er bij. Zal nog even duren.

Zowel de duo- als triokamers met Sofia zijn zoals het 'heurt'!
Doet wat ze beloofd en geen sneaky behaviour. Best een veel geboekte dame! Haar attitude is haar visitekaartje. Ze maakt sfeer, lult als een raket en is vooral een vrolijk type. In een gesprek altijd een weerwoord en vooral het laatste woord.
Ze wordt wel eens vergeleken met de dames van K3. Mmmmm, nee....in mijn beleving
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #68 Gepost op: 12 september 2019, 13:22:39 »
Sofia
Sofia zat boven op het overdekte terras een sigaretje te roken. Ik ben gelijk naast haar gaan zitten en vroeg of ze nog tijd had voor een kamertje. Dat kon nog net zei ze, want daarna zou ze naar de apotheek gaan, voordat die dicht ging. Echt een gesprek heb ik niet kunnen voeren met haar, vanwege de tijd. Ik wilde me nog wel even opfrissen, dus ging me snel even afdouchen. Daarna zijn we vertrokken van kamer 3b.

Daar met Sofia een redelijke tot goede sessie gehad. Het zoenen en tongzoenen is niet van het niveau dat ik van een Babylon meisje gewend ben.... Tongzoenen was heel minimaal met het puntje van de tong, waarbij ze haar lippen verder gesloten hield. Dat begon al niet gelijk lekker en snapte niet waarom de andere 2 (Cheasehead en Mark de Amerikaan) zo positief over haar waren.

Het pijpen deed ze dan wel weer erg goed. Haar ook aangegeven dat ik het fijn vind als mijn tepel dan worden bewerkt en ook dat deed ze zeer goed. Ze was niet bang en deed het zeker niet voorzichtig. Uiteindelijk haar geneukt in missio, zodat ze m'n tepels kon blijven bewerken.

Ik hoor en lees vaak dat het een gekke meid moet zijn, maar daar heb ik niet veel van gemerkt op de kamer. Ze was eerder een lieve meid, die me wel goed de tepels kon bewerken. Het is jammer dat ze niet voluit (tong)zoent, waardoor een herhaling er waarschijnlijk niet in zal zitten. Voor gasten die weinig geven om (tong)zoenen, is het wellicht een aanrader, want pijpen doet ze erg goed en je tepels bewerken ook.



Naam: Sofia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,64 mtr
Postuur/Cupmaat: Slank, 51kg 34/ B-cup (silicone )
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #69 Gepost op: 9 oktober 2019, 21:06:59 »
SOFIA (SixSens) - Sex met de the100 lookalike
Bij deze recensie


Uiterlijk   

Wel ik kan niet meteen letterlijk van een echte lookalike spreken: met haar scherpe ondeugende blik, sterke uitstraling en karakter deed ze me gewoon terugdenken aan het personage Octavia uit de serie the100 dat ik afgelopen zomer heb gebingewatched, alle 84 de afleveringen ervan. Of het is omgekeerd want ik zat steeds met Sofia in m'n hoofd als ik die actrice zag, call it a nerd thing.



Ze verscheen in de bar voor me in een pikant rood kleed en zag er erg sexy uit. Ze ging recht op me af dus zeker weten werd ze ingelicht over mijn aanwezigheid.


Karakterschets

Nog steeds de domina en ze speelt dit goed! Ze is correct met me en ondanks dat ze duidelijk beter contact met me zoekt, blijk ikzelf steeds degene te zijn die niet goed weet wat te zeggen tegen deze dame omdat ik nu eenmaal geen gemeenschappelijke onderwerpen van gesprek vind met een DVP behalve seks, neuken, de fantasie en de clubs. Ik weet niet of ze maar interesse heeft in de muziekcollectie, de wandelingen in mooie bossen of mijn laatste avonturen in de goa-scene. Sure weten pannenkoekberen daar veel beter raad mee...


Presales

Wat stuntelig bijpraten waarna ik haar maar de sleutel liet halen...


Kamer

5b, de venster werd open gezet en de muziek af.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Een hele goede sessie die soepeler verliep dan de vorige keer als ik dat zo lees.

2) Duur:
Dik half uur

3)Sessie:
Ik ben op een punt gekomen dat ik in herhaling zou moeten vallen: het was vanouds super met Sofia die me weer goed kon bespelen en geil kon krijgen. We deden standje waar zij bovenop me kroop en ik lag met m'n hoofd naar het venster zodat het licht van uit het venster op haar mooie lichaam viel terwijl ze me verder gek maakte. Ik kwam vlot klaar, veel vlotter als de vorige dag in Babylon. Wat het ook was daar, ik had er nu geen last van en de hyperdrive was weer ingeschakeld waardoor ik verrast het orgasme even moest inhouden om het langer te doen duren. Daarna werd er gedoucht samen en praten we nog wat maar niet veel want zoals gezegd ben ik geen vlotte prater en zeker niet bij DVP's. Deze Sofia maakt me steeds verlegener dan ik al ben.

4) Afhandeling - betaling:
Correcte afhandeling, top!


Aftersales

We kwamen wel vaker elkaar tegen waarbij ze vroeg of ik het naar m'n zin had. Ik had van haar ook afscheid genomen voor vertrek.


Fazit en Score beleving

Het was goed en herhaling is dus 100% verzekerd. Dit was al de 4de sessie met haar dit jaar en geloof dat als ik nog eens ga een nieuw record zal gevestigd zijn in de categorie der herhalingen in 1 jaar. Dit heb je als je meer naar dezelfde club gaat en andere clubs gaat negeren.

Belevingsscore: ****1/2
« Laatst bewerkt op: 9 oktober 2019, 21:17:01 door Vazkor »