Auteur Topic: Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense-avond/nachtshift)  (gelezen 30919 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense-avond/nachtshift)
« Gepost op: 28 maart 2017, 22:29:03 »
[box title=HEIDI]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         20
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            normaal
BH:                 B
Kontje:           heel lekker
Haarkleur:      blond bruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC
[/box]

« Laatst bewerkt op: 6 november 2018, 16:52:45 door bet(d)weter »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense-avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2017, 23:20:07 »
Vandaag 1 van de mooiste meiden aanwezig in het SKW. Service jammer genoeg zwaar onvoldoende. Herhalingsgevaar onbestaande. Uitgebreide recensie volgt!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense-avond/nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 29 maart 2017, 12:33:26 »
Ik heb gisteren in het SKW geneukt met Roemeense Heidi.

Zoals zo vaak in een ramenbuurt, waren de 3 meiden, die ik het hoogst op mijn to do lijst had staan, uiteraard bezet, op het moment dat ik hun raam passeerde. Ik had geen zin om op hen te blijven wachten, dus ik ben maar binnen gegaan bij nummertje 4 op mijn lijstje: Heidi (Schipperstraat 29/3) dus. Dat had ik beter niet gedaan…

Heide is een hele mooie meid van 20 lentes jong die 2 maand in het SKW werkt, en een korte voorgeschiedenis heeft in saunaclubs Samya en Mondial (daar zelfde werknaam). Ze is zo’n 1,70m groot, heeft een mooi gezicht, groenblauwe ogen en lang blondbruin haar. Ze is gezegend met een perfect gevormde poep en een mooie, echte B-cup met leuke reactieve tepels. Piercings of tattoos zijn me niet opgevallen.

De kamergang was een absolute ramp ::): zoals wel vaker in een ramenbuurt, moest ik me onmiddellijk op het bed leggen, en werd kleine Piet stante pede voorzien van een rubbertje. Heidi begon aan een pijpbeurt, maar die voldeed absoluut niet: veel te zacht en te eentonig. Na 2 minuten of zo begon ze dan ook nog aanhoudend te zagen achter een 69, waar ik dan wel 50€ voor moest bijbetalen :o.

Ik bedankte vriendelijk voor het aanbod, waarop de kwaliteit van pijpen zo mogelijk nog slechter werd. In Heidi haar borsten :showtits1 mocht ik ook absoluut niet knijpen (wat strelen mocht wel, wauw) en haar poes was al helemaal verboden terrein...

Het hoeft dan ook niet te verbazen dat kleine Piet slechts op halve oorlogssterkte kwam. Maakte Heidi niet uit: ze stopte ineens met pijpen en vroeg me of ik wou neuken. Ondertussen al behoorlijk gedesillusioneerd, besefte ik dat enkel hondjes deze kamergang nog enigszins zou kunnen redden, dus ik stemde maar toe om Heidi te neuken.

Ik frommelde mijn halfslappe lul in Heidi haar mooie poes en begon haar voorzichtig te neuken. Ondertussen kon ik het schouwspel ‘bewonderen’ in de spiegel die achter het bed hing. Dit miste zijn effect niet, en mijn kleine vriend kwam nu dan toch op volledige oorlogssterkte ;D. Mejuffer Heidi voelde mijn genotsknots nu goed, en dat stond haar duidelijk niet aan. Ik kreeg immers al snel de vraag of ik nog niet ging ‘finishen’. "Uiteraard loog ik, elke moment" ;D ;), maar bij mezelf dacht ik: ik wil nog wel wat meer waar voor mijn geld dan ik tot nu toe gekregen heb.

Ik heb dus wat een spel gespeeld: wat sneller gestoten, dan weer wat trager, wat dieper, dan weer helemaal niet diep… en kon zo mijn orgasme nog een hele tijd uitstellen. Heidi kreeg het ondertussen meer en meer op haar heupen en begon te klagen dat het allemaal veel te lang duurde. Dit was voor mij het signaal om nog even stevig door te gaan. Het geklaag verstomde plots, en maakte plaats voor gekreun en net binnen de 20 minuten slaagde ik er dan toch in een lading sperma, gevuld met tonnen frustraties en irritaties in het condoom te spuiten :pica.

Zonder nog al te veel woorden te spreken, hebben we ons beiden opgefrist en aangekleed en hebben we met een zoentje op de wang afscheid van elkaar genomen.

Samen met mijn kamertje met Renata (saunaclub Beluga) was dit veruit mijn slechtste ervaring van het jaar. Ondanks Heidi haar schoonheid hoeft een herhaling dus niet zo direct. Eén keer, nooit meer 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense-avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 6 november 2018, 13:08:02 »
De voorbije nacht heb ik niet alleen aan Annebel VR9/1 gezeten, maar ik vond het ook weer maar eens tijd om nog eens iets nieuws uit te proberen. Vaak teruggaan bij dezelfde meisjes, die je dus goed vindt, heeft als voordeel dat meestal die dates steeds beter worden omdat ze je als vaste klant toch doorgaans wat meer toelaten of meer tijd geven. Anderzijds loop je natuurlijk op die manier ook wel voorbij aan verschillende andere knappe grieten, die misschien even goed zijn, maar waar je nog niet binnen geweest bent. Dus tracht ik die balans altijd wat in evenwicht te houden. Regelmatig de vaste adresjes bezoeken, maar ook regelmatig toch meisjes uitproberen die ik nog niet gepakt heb. Soms is dat eentje die ik ineens zie staan en voorheen nog niet opmerkte, maar meestal is het eentje waar ik al een tijd min of meer wat op liep te geilen als ik er passeerde.

Zo had ik 's avonds al heel vaak enkele knappe meisjes gespot in de Schippersstraat. Je kent dat he. Je vindt er eentje het neuken waard, maar je pakt dan toch nog een andere die je nog net wat geiler vindt, en als je de volgende keer terug bij die eerste passeert, zie je die toch eigenlijk elke keer een beetje meer 'zitten' en zo komt de dag dat je er binnen gaat.

Zo was het mij vergaan met een knappe griet met lang haar die me al ettelijke keren verleidelijk toelachte vanachter haar raam in de Schippersstraat nr 29/3. In eerste instantie vond ik altijd dat haar lippen nogal overdreven rood gemaakt waren. Ik ben niet zo voor die erg opgemaakte toestanden. Ik heb ze eigenlijk liefst redelijk puur. Maar langs de andere kant: ze had wel iets dat me triggerde, en ik had er al vaak eens tegen gelachen of geknipoogd bij het passeren. Gisteren heb ik haar dan toch eens aangesproken en bij het praatje aan de deur bleek dat zij wel openstond voor een paar van mijn wensen, zonder meerprijs bij de standaard 50 euro.

Ze praatte aangenaam en vriendelijk met me en de beslissing was dan ook gauw genomen: ik wou ze eens pakken. Zij komt uit Roemenie en stelde zich voor als Heidi. Ik weet niet of ik het goed schrijf, lees het op zijn Duits, Haidi, maar dat maakt nu ook niet zoveel uit. Ondertussen al de zoveelste Roemeense partituur voor mijn fluit dus.

Heidi is een knappe griet. Ze oogt lekker jong, ze heeft een knap kontje en vermits ze alleen een klein wit slipje en een bovenstukje aan had, stond ze daar al heel snel in hare pure te pronken. Aan haar gezicht merk je dat ze waarschijnlijk een twintiger zal zijn, maar haar tietjes doen je echt denken aan een meisje van pakweg 16 jaar. Niets voor de liefhebbers van bigboobladies dus, maar o zo mooi, onweerstaanbaar. 2 flinke koplampjes, ik denk een grote A of misschien een klein B'tje, maar echte jongemeisjestieten die perfect gevormd zijn en rechtvooruit kijken. Bovendien bood ze, steeds met diezelfde glimlach waarmee ze ook in het raam staat, die wondertietjes al direct aan, door ermee tot vlak bij mijn mond te komen teasen.

Ik zat er dan ook vrijwel onmiddellijk aan. Heerlijk zacht om te strelen, en gewoon verrukkelijk om aan die tepeltjes te zuigen en te likken. Wat dat betreft een voltreffer dus.

Dat kon niet worden gezegd van mijn logische volgende 'actie'. Ik vind het namelijk vrij normaal, als je met zo een fijn meisje begint te vrijen, dat je niet alleen de tetjes streelt, maar dat je uiteraard ook de rest van haar lichaam streelt, knuffelt, verwent. Dat lukte eerst perfect, ik mocht haar overal strelen en ze vleide zich tegen mij aan, zodat we subliem huidcontact hadden waarbij ze voortdurend met haar tietjes bleef teasen terwijl ik de rest van haar lichaam streelde. En ook haar prachtig kontje liet ze gewillig strelen, maar hoe meer ik tussen haar billen ging, hoe meer ik voelde dat ze een heel klein beetje terughoudend was. Ik vroeg haar dan ook of ze dat niet fijn vond, en inderdaad, ze hield niet zo van vingers tussen de billen en aan het anusje. Ik stopte dan die actie, want uiteindelijk bereik je altijd meer bij een meisje als je respecteert wat ze fijn/niet fijn vindt. En ik kan er ook wel begrip voor opbrengen: niet iedere meid heeft graag anaal contact of anale aanrakingen/stimulatie.

Toen ging mijn hand in de richting van haar mooi flamoesje. Ze lag netjes met haar benen open, dus ik kon makkelijk bij haar grotje komen als ik haar dijen streelde, maar telkens mijn hand in de buurt van haar mijolleke kwam, trok ze redelijk opvallend wat achteruit. Ze was duidelijk dus niet gesteld op vingeren. Noch anaal, noch vaginaal. En dat vind ik wel jammer, want als ik anaal contact nog wil aanvaarden als iets dat niet elk meisje lust, dan vind ik eerlijk gezegd toch dat het strelen en het vingeren van een kutje standaard behoren tot het pakketje van 'normale seks' waar je voor betaald hebt. Ik ben bovendien altijd erg zacht en subtiel op dat vlak, nooit ruw. Mijn nagels zijn altijd zuiver en erg kort geknipt, dus angst voor pijn of kleine blessuren hoeft niet. Dat viel me dan ook erg tegen, en ik dacht dat het bij de mooie tietjes ging blijven en dat het helaas verder een flop zou worden.

Maar... Dat draaide heel anders uit. Zij keek me verleidelijk in de ogen, en ze vroeg of ze mocht beginnen met de facesitting waarover we gepraat hadden aan de deur. Ja, uiteraard mocht dat. Ik dacht, als ik niet mag vingeren mag ik er hopelijk toch eens aan likken, dan heb ik nog iets voor mijn geld.

En toen begon het... Ze kwam wijdbeens over me heen. Ik lag op mijn rug, en ze positioneerde haar knappe poes vlak op mijn mond. Terwijl ze me subliem zachtjes begon te pijpen bewoog ze heel subtiel wat met haar flamoes en ik likte me echt gek. Man man man, wat was dat een heerlijk kutje. Lekker strak, een lekker smaakje, en wonder boven wonder mocht ik met mijn tong ook naar hartelust binnen, zowel in haar poesje als ik haar kontgaatje. Dat was dus een complete verrassing: niet mogen vingeren maar met de mond en de tong mocht gewoon alles. Ik heb me echt minutenlang tegoed gedaan aan haar allerintiemste delen. Superbefgrietje, die Heidi.

Ik dacht dat ik het daarmee gehad had, en dat de tijd ondertussen wel bijna om ging zijn, maar aan de deur had ik haar gezegd dat ik ook kick op plasseks. En dat was zij niet vergeten, want zachtjes vroeg ze mij, of ik het fijn zou vinden als ze wat zou plassen terwijl ik haar verder befte. Ze was trouwens ondertussen al behoorlijk nat geworden. Ik zei uiteraard dat ik dat erg fijn zou vinden, tenminste ik probeerde dat te zeggen, want met zo een verrukkelijk kutje op je mond is het moeilijk praten  :lol Maar ze verstond me, en ze vroeg zelfs of ik liever een paar keer een klein beetje had, of dat het meer mocht zijn, of zelfs of dat het veel mocht zijn. Ze vroeg dat tijdens de actie trouwens nog een paar maal. Ze wilde echt dat de plassessie geheel naar mijn zin en verwachtingen zou verlopen. Zoveel was duidelijk.

En toen volgenden heerlijke ervaringen. Haar eerste klein straaltje kwam op mijn mond, terwijl ik haar clitje likte. Het smaakte heerlijk. Eigenlijk smaakt Aldi bier nog meer naar pis dan Heidi haar plasje  :lol_hitting: Ik voelde een paar kleine straaltjes langs mijn wang lopen. Heerlijk, de natte lichaamswarmte mogen voelen van zo een knappe griet. En het toppunt was, dat zij helemaal geen rekening hield met de tijd, die al lang verlopen was. Integendeel, zij doseerde haar plas in straaltjes die telkens op het gepaste moment kwamen. En toen kwam er een grotere zondvloed, die heerlijk aanvoelde. En nog hield zij niet op. Ze kon zo dadelijk nog wat, zei ze. En we gingen door. Er kwam inderdaad nog enkele keren wat. Grotere hoeveelheden, kleine teasertjes, onvoorstelbaar.

Ik had net voor ik bij Heidi binnenstapte al een superdate gehad met Annebel VR9/1, ondertussen een van mijn beffavorietjes. Ook zij plast erg fijn en veel. Maar ik heb, eerlijk gezegd, in mijn lange wandelcarrière nog nooit een betaalde date gehad waarbij het meisje zo lang en toegewijd liet beffen en rimmen, en waarbij het plasgedeelte zodanig lang en gedoseerd gegeven werd als hier bij deze Heidi.

Bij het einde van de date, flink over tijd overigens, sprak ik haar daarover aan, en zij vertelde dat ze bijna altijd vrij vlot kan plassen bij de seks en dat ze daarin ook veel geleerd heeft met klanten die net als ik voor dat soort seks komen. Ze zei ook, veel mensen vinden dat misschien vetzakkerij, maar geef toe, je fluit leegspuiten in een meisje haar mond of over haar gezicht, dat is even grote gore vetzakkerij. Sperma is niet bepaald 'properder' dan plas, integendeel. Dat is gewoon seks, en als je allebei voor dit soort dingen open staat, is dit erg fijne seks zelfs. Op dat vlak klikt het dus duidelijk tussen die Heidi en mij. Ik ben er dan ook zeker van dat ik hier nog vaak ga terugkomen. De ideale combinatie van vandaag herhalen. Annebel en Heidi. Voor mij een supergeslaagde avond, met enerzijds een favoriete dame en anderzijds een nieuwe ontdekking.

Ik wil hierbij duidelijk stellen, dat ik Heidi niet wil 'ophemelen' tot de ideale dvp. Noteer dat ik duidelijke minpunten vermeld heb. Niet laten vingeren zal niet alleen voor mij een afknapper zijn. Niet aan het kontgaatje mogen komen, vind ik ook maar niks. Niet zoenen op de mond, ok, zo zijn er wel meer in het SKW. Maar voor wie de combinatie van facesitting/beffen/rimmen/plas opwindend vindt, is dit een meid om eens bij binnen te stappen. Op dat vlak ga je volgens mij zeer moeilijk een betere vinden. Hoe ze neukt, weet ik zelfs niet. Ze heeft me wel heerlijk gepijpt, maar ik kwam recht van bij Annebel, dus het was voor mij nog eventjes te rap om alweer te kunnen spuiten of neuken. Ik heb haar dat ook gezegd, en zij vond dat helemaal niet erg dat ik ook op een ander ging. Waarschijnlijk ga ik bij een volgend bezoekje haar ook wel neuken, maar het facesitting/plas gedeelte zal toch DE reden zijn dat je me hier nog dikwijls zal zien binnenstappen.

« Laatst bewerkt op: 6 november 2018, 13:22:24 door Vanderbeffen »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense-avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 6 november 2018, 16:51:15 »
Over deze Heidi bestond reeds een topic !
Heb het door Vanderbeffen nieuw aangemaakte topic dus samengevoegd met het bestaande.

Indien dit fout is, lees ik het graag !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense-avond/nachtshift)
« Reactie #5 Gepost op: 6 november 2018, 17:12:07 »
Volgens mij gaat het over dezelfde meid.

Doc

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense-avond/nachtshift)
« Reactie #6 Gepost op: 7 november 2018, 00:31:20 »
Het zal inderdaad wel over hetzelfde meisje gaan. De beschrijving klopt, en wat KanariePiet er over schreef in maart 2017, daar kan ik mij best wel iets bij voorstellen.

Ik heb zelf ook als duidelijk minpunt in mijn recensie aangegeven dat ik niet aan haar poes mocht zitten met mijn vingers. Pijpen was bij mij wel goed, dat zal ze misschien in het afgelopen jaar bijgeleerd hebben  ;D ofwel verkiest KanariePiet een andere manier van pijpen dan ik, wat best wel kan aangezien ik houd van zacht. Aan haar borstjes mocht ik mij wél onbelemmerd laten gaan, dat is dan ook weer een verschilpunt, maar ja, we zijn ondertussen ook anderhalf jaar later.

Zoals ik in mijn recensie schreef, dacht ik ook eerst aan een flop van jewelste. De reden waarom ik er uiteindelijk toch heel enthousiast buitengekomen ben, is simpel: op het vlak van mijn fetish -facesitting, beffen. rimmen, plas- was zij werkelijk top en ik mocht ook al meteen langer bij haar blijven zonder dat ook maar iets over bijbetalen werd gezegd. Een mogelijke verklaring hiervoor zou kunnen zijn dat zij de orale seks op de manier waarop ik dat doe, plezanter vindt dan neuken. Het is niet om te pochen, maar ik heb wel een paar gewone non-dvp vriendinnen die me regelmatig speciaal eens komen opzoeken om zich oraal te laten verwennen. Het is ook niet voor niks dat mijn nickname verwijst naar beffen. Uiteraard zit die Heidi daar als job, en niet om zich te amuseren maar ook dan kan een bepaalde manier van seks haar voorkeur wegdragen. Wat ook in die richting wijst: toen ik haar vertelde dat ik niet ging neuken omdat ik nauwelijks 10 minuten eerder al een volle lozing gedaan had bij Annebel, drong zij helemaal niet aan. Ze pijpte wel en ze speelde wel wat met mijn klokkenspel, maar er was absoluut geen drive te bespeuren om mij toch terug stijf te krijgen en te doen klaarkomen.

In elk geval goed om te weten, door de samenvoeging en de recentie van KanariePiet, dat zij dus blijkbaar slecht neukt. Ik ga zeker nog vaak teruggaan naar haar, en ik had me voorgenomen om haar de volgende keer dus ook eens te neuken, maar na wat ik van KanariePiet gelezen heb, ga ik Heidi voor bef- en plasbuddy houden. Daar was zij gisteren brilliant in, en dan heb ik liever een date die helemaal opgaat aan oraal genot van de bovenste plank, dan een ondermaatse neuk. Om te neuken, heb ik verschillende andere favorietjes. Tenslotte ben ik gisteren volle 25 minuten bezig geweest met het orale feestje, en dat kan ik toch nooit combineren met nog eens een deftige neukpartij daarbij. Tenzij ik waarschijnlijk dubbel betaal, maar dat is dan iets dat zich duidelijk niet zou lonen bij deze meid.

La Ling

  • Gast
Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense-avond/nachtshift)
« Reactie #7 Gepost op: 21 september 2021, 19:37:47 »

Ruim een week geleden Heidi bezocht ze stond op Schipperstraat 25/3
Ik wil de de gewone zaken PBN dat kom maar was niet veel soeps.
Geen herhalings gevaar voor mij.


font=arial][/font]
Het zal inderdaad wel over hetzelfde meisje gaan. De beschrijving klopt, en wat KanariePiet er over schreef in maart 2017, daar kan ik mij best wel iets bij voorstellen.

Ik heb zelf ook als duidelijk minpunt in mijn recensie aangegeven dat ik niet aan haar poes mocht zitten met mijn vingers. Pijpen was bij mij wel goed, dat zal ze misschien in het afgelopen jaar bijgeleerd hebben  ;D ofwel verkiest KanariePiet een andere manier van pijpen dan ik, wat best wel kan aangezien ik houd van zacht. Aan haar borstjes mocht ik mij wél onbelemmerd laten gaan, dat is dan ook weer een verschilpunt, maar ja, we zijn ondertussen ook anderhalf jaar later.

Zoals ik in mijn recensie schreef, dacht ik ook eerst aan een flop van jewelste. De reden waarom ik er uiteindelijk toch heel enthousiast buitengekomen ben, is simpel: op het vlak van mijn fetish -facesitting, beffen. rimmen, plas- was zij werkelijk top en ik mocht ook al meteen langer bij haar blijven zonder dat ook maar iets over bijbetalen werd gezegd. Een mogelijke verklaring hiervoor zou kunnen zijn dat zij de orale seks op de manier waarop ik dat doe, plezanter vindt dan neuken. Het is niet om te pochen, maar ik heb wel een paar gewone non-dvp vriendinnen die me regelmatig speciaal eens komen opzoeken om zich oraal te laten verwennen. Het is ook niet voor niks dat mijn nickname verwijst naar beffen. Uiteraard zit die Heidi daar als job, en niet om zich te amuseren maar ook dan kan een bepaalde manier van seks haar voorkeur wegdragen. Wat ook in die richting wijst: toen ik haar vertelde dat ik niet ging neuken omdat ik nauwelijks 10 minuten eerder al een volle lozing gedaan had bij Annebel, drong zij helemaal niet aan. Ze pijpte wel en ze speelde wel wat met mijn klokkenspel, maar er was absoluut geen drive te bespeuren om mij toch terug stijf te krijgen en te doen klaarkomen.

In elk geval goed om te weten, door de samenvoeging en de recentie van KanariePiet, dat zij dus blijkbaar slecht neukt. Ik ga zeker nog vaak teruggaan naar haar, en ik had me voorgenomen om haar de volgende keer dus ook eens te neuken, maar na wat ik van KanariePiet gelezen heb, ga ik Heidi voor bef- en plasbuddy houden. Daar was zij gisteren brilliant in, en dan heb ik liever een date die helemaal opgaat aan oraal genot van de bovenste plank, dan een ondermaatse neuk. Om te neuken, heb ik verschillende andere favorietjes. Tenslotte ben ik gisteren volle 25 minuten bezig geweest met het orale feestje, en dat kan ik toch nooit combineren met nog eens een deftige neukpartij daarbij. Tenzij ik waarschijnlijk dubbel betaal, maar dat is dan iets dat zich duidelijk niet zou lonen bij deze meid.

Offline High heel

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense-avond/nachtshift)
« Reactie #8 Gepost op: 18 januari 2022, 23:09:17 »
Who had an expérience with Heidi blonde girl blue eyes pretty face beautiful breast magnificent ass with réd lingerie and white high heel

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense-avond/nachtshift)
« Reactie #9 Gepost op: 19 januari 2022, 11:04:15 »
Who had an expérience with Heidi blonde girl blue eyes pretty face beautiful breast magnificent ass with réd lingerie and white high heel
Kanariepiet had sex (well yeah, sex) with her
Very beautifull girl  ;D ;D ;D ;D :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense-avond/nachtshift)
« Reactie #10 Gepost op: 19 januari 2022, 11:07:23 »
But it is o so easy to search and see the topic that was already there for years
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline High heel

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense-avond/nachtshift)
« Reactie #11 Gepost op: 19 januari 2022, 14:38:45 »
Yes because i am a client of her and every time i have a good service.but when i read i see she make a bad service but a good service in sex with pee

Kyle1999

  • Gast
Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense-avond/nachtshift)
« Reactie #12 Gepost op: 10 maart 2022, 01:16:22 »
Ik zou graag willen weten of heidi momenteel aan het werk is aangezien Ik ver weg woon

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense-avond/nachtshift)
« Reactie #13 Gepost op: 10 maart 2022, 13:05:17 »
Ik zou graag willen weten of heidi momenteel aan het werk is aangezien Ik ver weg woon
Ja, naast Heidi kan je gaan liggen (dat alleen is 50 euro waard, volgens Kanariepiet)  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal