Auteur Topic: Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)  (gelezen 98349 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #60 Gepost op: 30 maart 2018, 13:23:37 »
Hoezo ? Verklaar je nader, sexmachine !
Onze doc heeft wel degelijk geschreven dat Kirsy de ganse week in de dagshift zou werken; die week is, als ik het goed heb, nog niet voorbij hoor, sexmachine....
Ach ja, misschien ben je, door de omstandigheden, een beetje in de war; kan de beste overkomen...
Ik tracht steeds up-to-date te zijn (bij andere fora is dat niet het geval...), en had Kirsy daarom (tijdelijk ?) in de dagshift geplaatst !!
De week is voorbij en Kirsy blijft als vaste werkplek VT 46 hebben.
Den doc had dat gemeld en je moet haar eens bezoeken, ze houdt al haar "schatjes" op de hoogte via whatsapp van haar werkuren EN RECENTE FOTO'S  ;D :lol :lol




Enkel daarom, bet(d)weter, twee keer werk als je ze vandaag verplaatst en morgen terug moet zettten  ;)


Misschine ben jij in de war door wat ik allemaal hoorde op het nieuws  ;) ;) ;) ;)
Als daar iets van voorkomt is het een communistje  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #61 Gepost op: 30 maart 2018, 17:34:02 »
Als dendocteur het op dinsdag heeft over "nog de ganse week" betekent dat voor mij t.e.m. zondag...
Maar soit....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #62 Gepost op: 6 juni 2018, 14:50:03 »
sinds afgelopen week, terug op post ..... ik liep haar in de dag op woensdag tegen haar "wel zeer bevallig" lijf, en sindsdien terug iedere avond vanaf 21u haar diensten aanbiedend in het rosse huis  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #63 Gepost op: 11 augustus 2018, 23:07:53 »
Vlg mik één van de mooiste vrouwen van de nacht.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #64 Gepost op: 23 september 2018, 13:27:06 »
Kirsy is inderdaad één der allermooisten die ooit in het skw heeft gezeten (gelegen, gehangen)  :lol

Ik denk echter dat ze steeds meer en meer rondzweeft tussen verschillende ramen in het midden van de nacht - ik bedoel dus dat ze geen vaste kamer meer heeft.

Het zal wel het beste zijn mejuffer te laten staan op de 46, tot we een andere "vaste" kamer hebben gevonden voor haar  ;D ;D ;D ;D ;D

Hoe herkennen jullie haar? Als je bakkes spontaan openvalt en je WOOOOOOOOOOW roept indien je de knapste ziet, dan is het vast en zeker Kirsy  ;)

Aanwezigheid: hangt af van waar mejuffer vertoeft, ze reist zowat de wereld af (met onze centen) en geef haar eens ongelijk  :dance2 :dance2 :dance2

Het is alweer veel te lang geleden dat ik nog eens onder haar heb gelegen, misschien komende vrijdag wel .... wie weet
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #65 Gepost op: 23 september 2018, 13:38:22 »
Kirsy is inderdaad één der allermooisten die ooit in het skw heeft gezeten (gelegen, gehangen)  :lol

Ik denk echter dat ze steeds meer en meer rondzweeft tussen verschillende ramen in het midden van de nacht - ik bedoel dus dat ze geen vaste kamer meer heeft.

Het zal wel het beste zijn mejuffer te laten staan op de 46, tot we een andere "vaste" kamer hebben gevonden voor haar  ;D ;D ;D ;D ;D

Hoe herkennen jullie haar? Als je bakkes spontaan openvalt en je WOOOOOOOOOOW roept indien je de knapste ziet, dan is het vast en zeker Kirsy  ;)

Aanwezigheid: hangt af van waar mejuffer vertoeft, ze reist zowat de wereld af (met onze centen) en geef haar eens ongelijk  :dance2 :dance2 :dance2

Het is alweer veel te lang geleden dat ik nog eens onder haar heb gelegen, misschien komende vrijdag wel .... wie weet
Indedaad, ze is blijkbaar aan het zwerven; zag haar donderdagavond op VT48 !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #66 Gepost op: 13 oktober 2018, 19:11:21 »
Gisteren in de late namiddag ons Kirsymet de fiets en haar kleine buldog zien voorbijfietsen, even aangesproken.
Het blijft me toch één der lekkerste stoten die ik ooit heb gezien, en Bema beaamt dit maar al te graag ... ze is zo mooi dat hij er niet binnen durft te gaan  :lol_hitting:
Omstreeks 20 u ging ze de sleutel afhalen in de VT ...
Haar even aangesproken .... die stoot beweerde dat ze vanaf nu in de VT 24 werkte ...
Even gewacht, en daar stond ze ... in de ..... VT20
Even hard met haar gelachen (I AM SO CONFUSED SOMETIMES), waarna ze vertelde dat ze haar sleutel afgelopen week al meermaals in het sleutelgat van de 24 probeerde te steken  ;D ;D ;D :lol

Het schatje .... ze werkt dus nu 's avonds in de Villa Tinto 20  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #67 Gepost op: 13 oktober 2018, 20:03:31 »
waarna ze vertelde dat ze haar sleutel afgelopen week al meermaals in het sleutelgat van de 24 probeerde te steken  ;D ;D ;D :lol
Dat hebben we allemaal al eens voor he, dat we ons van gat vergissen. Heel erg is dat niet. Ik heb vorige zaterdag nog mijn sleutel in het verkeerde gat gestoken en ik ben vlot binnengeraakt.  :shakekontje :shakekontje :shakekontje

Offline Gebl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #68 Gepost op: 28 oktober 2018, 16:17:30 »
Iemand een idee waar ze nu vertoeft (en tot welk uur)? Eventueel mag je een pm sturen. Thx

Edwin007

  • Gast
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #69 Gepost op: 29 oktober 2018, 16:44:23 »
Welke man heeft zin in een trio met Kirsy? Ikzelf ben niet bi maar misschien wel nieuwsgierig

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #70 Gepost op: 13 december 2019, 18:23:11 »
Volgens mij is Kirsy al een poos verdwenen uit het skw.

Zonder tegenbericht gaat topic dus eerstdaags op slot.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #71 Gepost op: 13 december 2019, 19:51:28 »
Volgens mij is Kirsy al een poos verdwenen uit het skw.

Zonder tegenbericht gaat topic dus eerstdaags op slot.
Durf geen slotje op Kirsy te zetten, of we straffen je  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #72 Gepost op: 13 december 2019, 22:03:59 »
Durf geen slotje op Kirsy te zetten,
Ola Pola, ne kuisheidsgordel is niet toegelaten in het het SKW he.  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #73 Gepost op: 14 december 2019, 17:11:19 »
Volgens mij is Kirsy al een poos verdwenen uit het skw.

Zonder tegenbericht gaat topic dus eerstdaags op slot.
Durf geen slotje op Kirsy te zetten, of we straffen je  ;D ;D ;D
Da's tenminste een duidelijke reactie... :o :o
Ik ga er dus vanuit dat ze er nog is, en verwacht derhalve een recensie van je bezoek aan haar, machientje ! :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #74 Gepost op: 16 december 2019, 01:07:36 »
en verwacht derhalve een recensie van je bezoek aan haar, machientje !
Moet die komma er nu staan of niet?  :lol_hitting: