Auteur Topic: Iza ( Roemeense )  (gelezen 26942 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Iza ( Roemeense )
« Gepost op: 10 juli 2017, 18:24:03 »
Vrijdag door Seksenfun op deze dame gewezen, waarvoor nog dank,..prima tip!

Nadat Seksenfun de bar had verlaten, ben ik naast Isa gaan zitten.
Heel gezellig geconverseerd, ze heeft het nodige gezien, en heeft een duidelijke mening over verschillende onderwerpen.
Ze vertelde al de nodige jaren in het vak te zitten, en dat haar SS goed beviel.

Uiteindelijk heb ikzelf na een half uur de sleutelvraag maar gesteld, en zijn we naar een kamer in het oude gedeelte vertrokken.
Wat volgde was een hele degelijke GFE met precies aanvoelen wat je prettig vind, en zonder terugtrekken, klagen, of
"hier niet aanzitten en daar niet aanzitten." Gewoon een heerlijke kamer;.. met PZC begonnen, reverse cowgirl , omdraaien op de krukas
naar cowgirl, doggy, en uiteindelijk een heerlijke missio, waarbij ze je met haar donkere kijkers recht in de ogen kijkt!
Verrukkelijk hoogtepunt, nagenieten in elkaar(s armen), en Isa die uiteindelijk de Goodyear afneemt, en even alles oplapt.

Na afloop gezamelijk douchen, dat doet ook niet iedere DVP meer.
HHG 100% was een prima ervaring

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Iza ( Roemeense )
« Reactie #1 Gepost op: 3 september 2017, 02:49:34 »
Geen echte babe maar lief en zeer goed in sex, en mooi figuur.
Bleef daarna nog jagen op een herhaling maar ondanks dat het relatief rustig voir een zaterdag was, genoeg todo meiden aanwezig

Offline Titlover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Iza ( Roemeense )
« Reactie #2 Gepost op: 9 maart 2018, 17:51:59 »
Afgelopen woensdag zoals gepland naar Sixsens geweest. Bij binnenkomst zag het er allemaal netjes uit. Was er al vroeg en vond de line up wel tegenvallen. Zat aan de bar en paar krukken verder kwam Iza zitten. Meteen kwam er een andere ijsbeer langs zitten, maar wij wisten wel beter. Ze zat alleen maar naar me te lachen en kusjes geven. Die andere ijsbeer ging weer en wij op de bank zitten. Na wat gepraat en gefriemel wij naar boven. Het is een Roemeense dame van 32, wat ik haar nooit gegeven zou hebben. Mooie kleine borstjes, strak buikje en klein kontje. Was een echte GFE met alles eropmen aan. Ze was lief en teder en voldeed aan al mijn wensen.
Na een half uurtje kwam de ontlading en was zeker het geld waard.
Een toppertje. Dit bevestigde de andere ijsberen waar ik later mee zat te praten.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Iza ( Roemeense )
« Reactie #3 Gepost op: 29 april 2018, 11:31:17 »
Op het feestje van de spesjalist voor het eerst gekamerd met Isa. Een dame die me altijd al heeft geïntrigeerd. Als ik aan mijn gebruikelijke kant aan de bar zat dan zat zij altijd in mijn zichtsveld. Altijd een glimlach maar tot een nadere kennismaking was het nog niet gekomen. Ik was van mijn gebruikelijke routine afgeweken en had besloten eerst een kijkje en een drankje te doen in de bar voordat ik een rondje wellness zou doen.

Aan het statafeltje in de buurt van het rokershok hadden een aantal bekende veelplegers post gevat en ik besloot een drankje te bestellen voordat ik mij even bij hun zou voegen. In afwachting van mijn beurt had ik koud mijn kont geparkeerd op een kruk of Isa stond naast mij. Er volgde een kort gesprekje en dit was overtuigend genoeg om mijn eerdere voornemens in de prullenbak te gooien.

Aangezien het feit dat een kamergang er toch van zou komen en Isa altijd al op mijn to do lijstje had gestaan geen tijd meer verspild en we besloten de krochten van de bar achter ons te laten om tot grote hoogtes te stijgen en te belanden op 3A.

Een heerlijke rustige GFE-sessie met een zin prikkelende opbouw. Ik was ook uitermate verbaasd dat deze vrolijke goedlachse dame al 33 was. Een zijdezachte huid en in mijn ogen een a-cupje. Aanradertje voor degene die van slow en soft houdt. Toch zal de kans op een herhaling klein zijn. Dit heeft niks te maken met haar maar met een andere dame die in SS rondloopt.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Iza ( Roemeense )
« Reactie #4 Gepost op: 22 juli 2018, 15:32:00 »
Leuke aantrekkelijke meid, probeert het je naar je zin te maken.

Het echte vuurwerk op de kamer bleef nog in de verpakking, maar misschien gaat dat de volgende keer los.  :amazone
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Iza ( Roemeense )
« Reactie #5 Gepost op: 22 juli 2018, 15:49:26 »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)