Auteur Topic: DEA (Roe)  (gelezen 12329 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DEA (Roe)
« Gepost op: 23 juli 2017, 17:57:10 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DEA (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 3 augustus 2017, 19:04:31 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DEA (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 3 augustus 2017, 23:22:27 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DEA (Roe)
« Reactie #3 Gepost op: 5 augustus 2017, 07:16:48 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DEA (Roe)
« Reactie #4 Gepost op: 9 oktober 2017, 23:50:27 »
Na het trio Sofia/Violetta en de kamer met Gabriella was het de beurt voor Dea op 6 oktober.
Dea is pas enkele weken in Babylon. Het was mij tijdens eerdere bezoekjes al opgevallen dat Dea veel kamert. Het voorlaatste bezoek had ik het geluk met haar kennis te maken, omdat een bekende ijsbeer met haar had gekamerd.

Ik zag Dea in een van de sofa's zitten. Trok haar mee en wilde eigenlijk naar een tweezitter. Die was niet vrij en Dea stelde voor naar de kino te gaan. Ik lag daar niet op mijn gemak. Even lekker lullen vooraf was er niet bij. En dat is nou net iets wat ik wel graag wil voorafgaand aan een kamer. Sowieso is het voor het publiek niet geweldig als ze Sjeuf een salto mortale zien maken. Dat wil je echt niet meemaken  ::) Haar TZ waren overigens meteen zalig en dat smaakte naar meer!
Ik stelde aan Dea voor om een kamer op te zoeken.

Samen naar -1 en een tijdelijk appartement genomen. De communicatie laat wat te wensen over. Beperkt Engels en Duits. Alle energie moest in de seks worden gestoken. Niet dat ik dat erg vind, maar een leuke babbel vooraf apprecieer ik wel.
Ik begrijp wel waroom Dea veel kamert. Naast die heerlijke TZ, geeft ze een verrukkelijke blowjob met veel onderdruk en andersom laat ze zich graag verwennen. De wip was in cowboy. Meer variatie was niet nodig om voor de vierde keer te knallen deze vrijdag. Ik ben niet zo van de wip, maar deze was erg goed (en vooral gevoelig).
Dea was ook weer een schot in de roos......niet alleen letterlijk, maar ook figuurlijk.
Een 100% GFE babe.....! Leuke meid met een verleidelijke glimlach. Hoog Babylon niveau!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
DEA (Roe)
« Reactie #5 Gepost op: 10 oktober 2017, 01:01:49 »

". De communicatie laat wat te wensen over. Beperkt Engels en Duits. "

De juffrouw spreekt ook goed frans, heeft voordien ergens in Arlon gewerkt,....