Auteur Topic: SARA - Marokkaanse  (gelezen 19934 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
SARA - Marokkaanse
« Gepost op: 21 augustus 2017, 10:57:06 »
nieuw in het vak was de aankondiging op de website van privehuis House of Dreams bij deze Sara. Sara is een jonge twintiger met slank tot normaal postuur, natuurlijke grote borsten. Goede positieve energie en lieve ondeugende attitude.

Het werd een lekkere vrij partij, beetje girlfriend experience. Leuk voor tussendoor ;)

Offline Wouter1234

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Sara (Rus./Mar.) House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #1 Gepost op: 11 december 2017, 16:40:39 »
Heerlijk uurtje beleefd met Sara! Die volle borsten kon ik echt niet weerstaan tijdens het 'voorstel rondje' (zeg maar gerust lange ronde, had moeite om de vele namen te onthouden, maar de naam van Sara had ik gelijk in m'n hoofd geprint :-) ).

Ze vrijt lekker, en ik kwam tot een orgasme op z'n russisch tussen die heerlijk zachte tieten.

Ik ga zeker nog eens een tussenstopje maken in Amersfoort!

Offline Yankee

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Sara (Rus./Mar.) House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2018, 23:50:42 »
Een moderne, zelfbewuste en sexy uitziende jonge dame is Sara, een mix van russisch en marokkaanse ouders. Twintiger, lang bruin haar, stralende witte tanden, bruin/groene ogen licht getinte huid en een normaal figuurtje met volle ronde billen en heerlijke passende borsten. In het begin proefde ik wat afstandelijkheid, niet lekker aanhalig. Ze was wel heel duidelijk voor wat betreft haar extra mogelijkheden en de kosten hiervoor. Vond ze zelf wat aan de hoge kant, achteraf te hoog. In bad nam ik het initiatief, streelde haar lichaam en beroerde haar vrouwelijkheid. Genoot van haar heerlijke borsten en zoende haar hartstochtelijk, wat enigszins beantwoord werd, had op meer gehoopt.  Op bed werd mijn mannelijkheid bewerkt, wat absoluut heerlijk was, niks mis mee. Sara is een leuke frisse jonge twintiger, die (volgens de site) GFE als specialiteit heeft, wat mij betreft moet daar nog iets aan gewerkt worden.
Leuke date gehad.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Sara (Rus./Mar.) House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #3 Gepost op: 12 februari 2018, 18:44:22 »
[attachimg=1][attachimg=2][attachimg=3][attachimg=4]

Sara

Looks …

Mediterraanse
Sara ontvangt alleen Nederlandse heren
22 lentes
1.68m
Brunette
Groen/bruine ogen
75D-cup Borsten (echt)
Normaal postuur
1 piercings + 2 tattoo’s
Roken? Ja

Talen …
Nederlands
Engels

Bij juiste klik & hygiene bespreekbaar …
Franse massage
Deepthroat pijpen
Russisch (tussen de borsten)
Laten beffen
Anaal bij klant
Trio met 2e meisje
Masseren
Golden Shower
Specialiteit: Girlfriend-experience

__________________________________________________________________

Eventuele extra’s kunt u altijd tijdens of vlak na het voorstelrondje met de dames, even discreet met de dame bespreken voordat u uw definitieve keuze maakt. Dames bepalen bij House of Dreams zelf welke extra’s zij bij een klant wel of niet aanbieden en tegen welke prijs.

Indien uw persoonlijke hygiene in orde is, en u respectvol met de dame omgaat zal de kans op een geslaagde erotische date met veel plezier voor u beide toenemen. De dame kan u vragen vooraf even bij ons te douchen, dat is op iedere kamer mogelijk (de kamers op de 1e verdieping hebben een aparte luxe badkamer).


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SARA - Marokkaanse
« Reactie #4 Gepost op: 4 maart 2018, 14:20:17 »













"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal