Auteur Topic: Casina (Roemeens)  (gelezen 3495 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Casina (Roemeens)
« Gepost op: 31 augustus 2017, 22:26:40 »

[box title=CASINA]
Land:             Roemenie
Taal:             Engels
Leeftijd:         25 (geschat)
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m-1,70m
Model:            slank
BH:               Grote A of Kleine B
Kontje:           Echt Lekker
Haarkleur:        Blond
Haarlengte:       Schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC/PMC NMC
[/box]
[box title=pro en contra]
-Vraagt extra voor PZC
+Steek haar kontje lekker in Doggy
[/box]

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Casina (Roemeens)
« Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2017, 22:28:57 »
In de bar belanden we al enkele malen naast elkaar en ik had een maybe in gedachten. Ze pushte niet maar af en toe een subtiele aanraking bracht ons toch in contact.
Waarom ook niet ze ziet er lekker uit en we hadden een vlotte babbel.
Net terug uit Zwitserland zei ze. Het was nu beter in Sixsens terug. De zomermaanden waren haar hier te kalm maar nu was het Sixsens toch beter dan in Zwitserland vertelde ze me.

Op de kamer begon het goed. Lekker tongzoenen en ik spoorde haar aan om niet te gehaast te werk te gaan. Toen ze piemelmans wou verwennen vroeg ze "Met of Zonder?". Ik liet de keus aan haar, uit ervaring weet ik dat de dames dan wat extra hun best doen. Maar ik moest kiezen en toen ik zonder zei kreeg ik de mededeling dat ik moest bij betalen. Mijn reply was kort "Met dan". Dom dom want dit breekt de sfeer.
In plaats van het rustig aan te doen heb ik haar dan maar aangespoort om het zaakje in een half uurtje af te werken. In doggy zette ze haar zo dat ik maximaal diep kon stoten en ik moet zeggen erg aangenaam.
Als ze de vraag niet had gesteld was het zeker een uurtje geworden en wie weet nog een herhaling mogelijk. Nu niet dus.