Auteur Topic: MAYLIN - Thaise  (gelezen 25312 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
MAYLIN - Thaise
« Gepost op: 1 september 2017, 19:13:08 »
Op een ochtend eens gebruik gemaakt van de vroegere openingstijden (10 ipv 11 uur) van House of Dreams, Maylin was net binnen en Thais staat meestal garant voor kwaliteit en aandacht dus dat leek Donald wel wat ;D

En inderdaad, deze wel wat rijpere dame weet de kneepjes van het vak en dat merk je gewoon aan alles. Lekker zoenen, gepijpt worden en intiem en een overheerlijke massage als dessert. Ja masseren zit wel in de genen van die Thaise ladies.

Moet zeggen niet verkeerd, beter nog gewoon erg lekker en goed! :censored

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MAYLIN - Thaise
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2018, 13:49:12 »














"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Sammeke659

  • Gast
MAYLIN - Thaise
« Reactie #2 Gepost op: 29 augustus 2019, 15:22:52 »
Afgelopen dinsdag (27-8) voor werk in Amersfoort, en gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om nu dan toch eindelijk eens met Maylin af te spreken!
Door de gastvrouw naar de kamer te zijn gebracht, kwam even later Maylin vrolijk de kamer binnengestapt.  Na de kennismaking kwebbelde ze meteen gezellig honderduit, en ook al kon ik haar soms niet helemaal volgen...ik houdt er wel als een dame zo vrolijk en enthousiast is!

Na het douchen op bed plaatsgenomen, waar ik een mooi uitzicht had op Maylin die zich aan het opfrissen was. De foto's komen overeen, Maylin is een mooie rijpere Thaise dame die nog lekker strak in haar velletje zit, met een vrolijk maar ook zeer ondeugend koppie.
Nadat ze was opgefrist kwam ze uitdagend naast me liggen, en begon deze Thaise dame langzaam plagend aan haar heerlijk verleidelijk spel waar ze zo te merken wel veel zin in had!
Over wat wij verder samen gedaan hebben laat ik tussen Maylin en mij, maar met haar enthousiasme en vaardigheden heeft zij mij echt een heerlijk uurtje bezorgd en de orgasme echt vanuit mijn tenen gezogen ;)

Zelden zo'n relaxte en vrolijke dame meegemaakt, een heerlijke Thaise dame die precies weet wat ze doet om je een op je gemak te stellen, je vervolgens enthousiast mee te nemen op een geweldige erotische ervaring!
Ga ik nog eens bij Maylin langs....oh zeker wel, maar wat graag!!!

Maylin, bedankt voor het heerlijk uurtje samenzijn, en hopelijk tot gauw weer!!