Auteur Topic: ESMEE - Nederlandse  (gelezen 16896 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Yankee

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
ESMEE - Nederlandse
« Gepost op: 15 september 2017, 00:05:44 »
Ook mijn tweede bezoek “op de bonnefooi” aan dit privéhuis voor de dame waar ik graag mee kamer, is mislukt. Echter vroeg toch om de beschikbare line up zich voor te laten stellen.

Wauw een blonde schoonheid, kwam lachend de voorstelkamer in, maar ik genood slechts van het uitzicht. Ze droeg een prikkelend BH setje met daarover een niets verhullend ragfijn jurkje. Deze outfit verfraaide de lijn van haar taille en accentueerde haar borsten. Ietwat verhullend en toch sexy. Een stijlvolle keuze. Alhoewel ik een casual outfit nog leuker vind. Esmée is haar naam.

Wat mij direct opviel bij Esmée, naast haar bijzonder fraaie uiterlijk, is haar spontane lach, waarbij een hagelwit gebit zichtbaar kwam. Esmée heeft middellang blond haar, een levendig gezicht en een frisse twinkeling in haar blauwe ogen. Oer-Hollands dus. Haar fraaie slanke figuur en haar erotische uitstraling maakten het helemaal af. De wulpse ronding van haar dijen maakte nog eens duidelijk dat aan een mooi vrouwelijk lichaam niet veel hoeken aan te treffen zijn.
Haar bewegingen waren natuurlijk en sexy, als een trouwe hond volgde ik haar naar de kamer.

Na wat “smalltalk” over van alles en nog wat, schakelden we over op de lichaamstaal. Zo begonnen we wat te zoenen, eerst een beetje aftastend met halfopen mond maar na wat strelingen en sturende kreuntjes ging ze steeds voller zoenen. Ik raakte bijna de weg kwijt en vroeg; zullen we lekker in bad gaan? Tijdens het ontdoen van mijn kleding kon ik even op adem komen. De bubbels sloegen stuk tussen de rand van het bad en onze lichamen. Plotseling ging Esmée tegenover mij zitten. De edele kunst van een Franse massage geven kan op heel veel wijzen en Esmée gaf een aanschouwelijke praktijkdemonstratie van haar Franse massage. Vederlicht, donszacht en tergend langzaam maar met veel gevoel voor precisie. Ik trilde van genot. Op bed kreeg dit op een natuurlijke wijze een vervolg. Haar afwisselende Franse massage met de Russische variant was wat het zo lekker maakte. Ik besloot ter plekke het over me heen te laten komen en het hierbij te houden.

Toen ze me vragend aankeek en vroeg of ik nog intiem wilde schudde ik dan ook mijn hoofd. Daarop wist deze heerlijke blonde stoot wat haar te doen stond en ze zette de achtervolging in op mijn orgasme. Een plotseling opstekende korte duizeling bracht mijn lichaamscoördinatie in de war. Het orgasme was zo heftig dat het leek of mijn hoofd uiteen spatte en in duizend stukjes door de kamer vloog. De controle was ik even helemaal kwijt. Heerlijk.

Ik moet zeker nog eens bij haar terug komen om haar andere vaardigheden te ondergaan, maar dit was alvast perfect. Esmée had geen enkele moeite om mijn hormonen wakker te krijgen en tot een spetterend orgasme te brengen. Heerlijke onthaastte date met een uitstekende kamerdame.

Yankee

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ESMEE - Nederlandse
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2018, 11:35:05 »

















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
ESMEE - Nederlandse
« Reactie #2 Gepost op: 23 juni 2018, 23:10:09 »
Ik kom niet heel vaak doordeweeks bij house of dreams, en dat is misschien ook de reden dat ik Esmee nooit ontmoet had. Terwijl ze best vaak aanwezig is, maar dat is dan van maandag t/m vrijdag overdags. Nu afgelopen donderdag was het zover. Ze stelde zich voor, de naam zei mij iets en ik dacht ja daar waren positieve reacties van. Ze kwam leuk over, en dus koos Donald voor de blonde Hollandse. En daar heeft Donald geen spijt van gekregen. Extra zoenen erbij genomen en de 45 minuten vlogen om. Esmee is een intelligente nette maar ondeugend dame van rond de 30. Mooie vrouwelijke body , slank maar op de juiste plekken de juiste vrouwelijke rondingen en best grote borsten.

Lekkere vrij en sexpartij waarbij je duidelijk kon merken dat je met een dame te maken had die ervaring heeft in seks en dat op een gemotiveerde manier laat merken. Ik ga nog een x doordeweeks terugkomen voor deze Esmee! En ik kan de recensieschrijvers voor mij ook zeker beamen. Topdame! :)

Offline steviepersy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
ESMEE - Nederlandse
« Reactie #3 Gepost op: 11 september 2018, 19:14:50 »
Ik vind de Nederlandse Esmee samen met nu Laura en Tess 1 van de betere dames bij House of Dreams. Heb 2 ervaringen meegemaakt met haar. Sexy dame met prachtige grote boezem, een verrukkelijk figuur en ook welbespraakt met de juiste humor en niveau. En een gezonde goede sexdrive en zeer servicegericht.

Heb gekozen voor beffen en tongzoenen erbij. En zoenen doet ze speels, en later vol, spannend. Met haar grote borsten spelen en er aan proeven is net als met haar kutje een heerlijk feest. Pijpen en intiem neuken maken het feest compleet en toen er nog tijd over was, kreeg ik nog een prima massage. Esmee is een topdame hoor!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ESMEE - Nederlandse
« Reactie #4 Gepost op: 11 september 2018, 22:39:41 »
Ik ben regelmatig in de regio Utrecht te vinden, omdat het werk dat nou eenmaal vraagt.
House of Dreams.....ik lees er veel over. Enthousiaste verhalen. Dus interesse!
Ik ben toch erg benieuwd naar de standaard service.
Als fervent saunaclub bezoeker is TZ, PZC en NMC standaard. €100,-- Dit excl. entree. I know dat de prijzen in een privehuis hoger liggen. Maar wat krijg je er voor?
Kunnen de heren die er hier regelmatig over House of Dreams posten aangeven wat de kosten zijn voor standaard (SC) service?

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

guest21214

  • Gast
ESMEE - Nederlandse
« Reactie #5 Gepost op: 13 september 2018, 05:25:18 »
zie http://www.privehuishod.nl/tarieven/

maar als je gaat vergelijken met een saunaclub dan raad ik je af om er heen te gaan dan kan het niet aan je verwachtingen voldoen ben ik bang