Auteur Topic: Melanie (roemeense)  (gelezen 3443 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Melanie (roemeense)
« Gepost op: 19 september 2017, 22:37:21 »
haarkleur/-lengte: Donker lang.
lengte dame: 1,67
postuur/cupmaat: slank/ natuur B
nationaliteit/taal: Roemeense/Engels
leeftijd: ongeveer 22
tatoeages/piercings: Ja/?
service: tongzoenen, PMC, NMC, PSE
Tijdsduur/prijs: 1 uur /  €100

Zaterdag deze mooie nieuwe dame ontmoet in sixsens. In het begin van de dag had ik er niet zo'n vertrouwen in maar in de loop van de dag een paar keer gadegeslagen en haar humeur leek duidelijk te verbeteren. Ze kwam vriendelijk over en ik had in de gaten dat ze niet heel snel weer terug was van de kamer. Toen de tijd rijp was haar maar eens benaderd. Ze nam uitgebreid uit de tijd voor de presales. Deze dame praat makkelijk. Toen we de trap opliepen voor de sleutel zei ze dat ze wel van sex hield. Ze wou kamer 4 graag eens proberen. Was ze nog nooit geweest zei ze. Ik zei dat het m'n favoriete kamer was. Toen ze de spiegel zag vond ze het een prima kamer. Ik zei dat het er wel een beetje heet kon worden maar het was toch geen zomer meer dus dat zou vast meevallen. Dat laatste had ik wel mis. Na een heftig potje sex was ik flink oververhit. We hebben dan ook heerlijk gezamenlijk gedoucht waarbij we elkaar heerlijk hebben ingezeept en gewassen  :13:. Deze dame is wel een beetje gek en lekker los. Het was een uiterst interessant sessie en een herhaling kan niet uitblijven al is het alleen maar om te zien wat de volgende sessie nu weer brengt.
« Laatst bewerkt op: 19 september 2017, 22:42:45 door kempie »