Auteur Topic: KENDRA  (gelezen 15553 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KENDRA
« Gepost op: 19 oktober 2017, 23:54:18 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
KENDRA
« Reactie #1 Gepost op: 29 oktober 2017, 10:25:11 »
Heb het genoegen gehad, om met deze mooie en heel lieve dame, een kamertje te bezoeken.

Het was een ervaring apart, de eerste keer dat een dvp zenuwachtiger was als mij. ;D
Heb haar eerst wat gerustgesteld, tsja ook dvp's zijn soms wat nerveus, waarom zij geen idee, nieuw in de branche?
Voorzichtig kussend van haar kant, het ijs gebroken.
Kan wel zeggen dat ze erg haar best doet, geduldig is en een mooie body heeft.
Het pijpen doet ze goed en rustig, vingeren bij haar met respect.
Haar ook oraal bevredigd, waar ze vroeg om het rustig te doen.
Heb het met haar als cowgirl, het willen afmaken, maar ze was bang dat het niet zou passen.
Ook hier heel voorzichtig, mijn jongeheer bij haar ingebracht.
Oei, ze zei het niet voor niks, erg nauw(of ze nauw is of gespannen was, wie weet).
Eenmaal erin bij haar ,omklemde haar kutje te strak mijn leuter, hij werd gelijk slap. :-\
Ze verontschuldigde zich, en pijpend was hij snel weer op sterkte.
Met handjob en glijmiddel vakkundig afgemaakt.

Wil haar zeker nog eens bezoeken, misschien nu wat relaxer.
Spreekt idd goed engels en redelijk duits.
Behandel haar met respect, dan heb je een fijne sessie, kan een toppertje worden. :bud

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KENDRA
« Reactie #2 Gepost op: 29 oktober 2017, 23:06:10 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline verkennertje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
KENDRA
« Reactie #3 Gepost op: 4 december 2017, 11:33:33 »
Kendra is bijdehand, slim, spreekt uitstekend Engels, speels, plagerig, eigenzinnig. Haar bril heeft ze nauwelijks nodig, is wel echt.

Naar mijn smaak een bijzonder mooie vrouw!

Ze reageerde wat verbaasd op mijn mededeling dat ik naar haar op zoek was. Een relaxed gesprekje volgde. Ik had er een prettig gevoel bij, en de kamer volgde. Leker rustige kamer op -1, op mijn verzoek. Ik heb een hekel aan die open muren waar je ze in de kamer ernaast hoort alsof je er naast ligt. (Na ja, dat is eigenlijk ook zo, maar mij stoort het een beetje, ben toch liever met mezelf bezig... )

Kendra weet van pit. Ze is niet onderdanig. En dat vind ik wel fijn op zijn tijd. Mijn handdoek werd mij rap ontnomen, ze vond het niet eerlijk als zij de enige was in haar blootje. Goh.  ;D
Wat rollebollen, smikkelen en andere klefdoenerij, kwam het van cowgirl. Mijn favoriete standje, en gezien mijn eerste kamer van deze dag, was het ronduit onmogelijk dat er meerdere standjes zouden zijn.

Het zoeken met Kendra vond ik niet het beste ooit. Ik houd van lekker gepassioneerd vol zoenen, maar Kendra was daarmee in vergelijking iets afstandelijker.

Hier kwam haar pit weer vol tot uiting, want zij ging een stuk harder tekeer dan bij mij nodig is. Dat ging dus heel rap en ik was net niet snel genoeg om haar af te remmen. Misschien interpreteerde ze mij verkeerd, en dacht ze dat ik wel wat pit nodig had. Of het is gewoon haar stijl.

Wel vind ik het een positief punt, want ze deed dat heel goed, lekkere lange en snelle bewegingen, zonder dat ik het gevoel had dat hij er uit zou floepen. Goed gecontroleerd dus.

Mocht ik nog eens een kamer met haar doen zal ik er aan moeten denken dat ik haar van tevoren duidelijk maak dat ik van rustig aan houd.

Naderhand hadden we nog tijd over, en dan houd ik van relaxed not wat knuffels en kusjes, en babbelen. Daarbij wilde zij wel een rokertje, en daartegen heb ik geen bezwaar.

7.5/10
Herhaling: ze is het waard om te herhalen, maar ik heb anderen die beter bij mij persoonlijk passen.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
KENDRA
« Reactie #4 Gepost op: 11 januari 2018, 11:01:56 »
Die voorzorg om eerst te douchen nam ik omdat een dame mij tijdens de maaltijd een beetje zat op te geilen. Kendra bleek ze te heten en zag er lekker uit. Op de website wordt ze een type ‘ondeugende secretaresse’ genoemd en dat bleek geen onjuiste info te zijn. Kendra heeft kort haar, een bril, goed figuur en een mooie ronde kont, fraaie jopen (-jes?) dus het geheel beviel me wel.
Boven lag ik rustig naar een film van James Bond te kijken, alhoewel ik die beelden niet in de gewone bios heb gezien   :17:, toen er plots iemand naast me kwam liggen. Kendra dus. Een leuk gesprek volgde en het viel mij op dat Kendra een slim typje is. Spreekt uitstekend Engels en redelijk Duits, stelt slimme vragen en geeft dito antwoorden.
Blijkt ook behoorlijk opgeleid te zijn. Kendra heeft genoeg in huis en is veel meer dan enkel een lekkere stoeipoes. Op zo’n moment wordt ik altijd extra blij en vervolgens bleek waarom zij een ondeugende secretaresse wordt genoemd, en dat komt niet allen door Kendra’s wijze brilletje.
Op kamer een geweldige tijd met haar gehad en die vloog om helaas. Wat een heerlijke chic is zij zeg. Zo zie je maar weer dat een GND type je onverwacht een overheerlijke ervaring kan geven. Klasse, en voldaan haar de verdiende beloning+ overhandigd en tevreden gaan douchen.
En nu verheug ik mij echt op het voorjaar want ik zie mij toch al met Kendra de swimming pool onveilig maken   :pica!! Heerlijk.

Grtz       :039:
K