Auteur Topic: LEA  (gelezen 20967 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LEA
« Gepost op: 22 oktober 2017, 12:30:21 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LEA
« Reactie #1 Gepost op: 25 oktober 2017, 23:19:24 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LEA
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2017, 18:52:36 »
In de loop van de dag was ik kort in gesprek met de Roemeense Lea. Een lekker strak ding van 18 lentes. 18 jaar! Tja, dan krab ik me nog even achter de oren. Voorts is het ook maar de vraag hoe de service is.
Toen ik weer toe was aan een kamer waren er precies 3 meiden in de bar
Lea was één van die drie en zat in een sofa achter in de bar. Ook de enige die mij aansprak.
Ik ben er naast gaan zitten. Het is wel een vrolijk ding...lachuhhh, ook al liep het gesprek gebrekkig vanwege haar beperkte talenkennis. Ik had niet veel verwachtingen op de kamer. Een voorwaarde is altijd wel: tongzoenen. Ze voegde meteen de daad bij het woord en .......ZWOEL kan ik meedelen. Dat zette meteen alle seinen op groen.......!

Er zijn veel ervaren meiden in Bab die mindere service geven dan Lea.
Ik ben niet zo van de punten of sterren, maar Lea verdient een ruime 8!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LEA
« Reactie #3 Gepost op: 24 januari 2018, 17:59:22 »
Lea (Babylon) - sessie met de 60ste dame
Bij deze recensie

 
DVP-Cataloog
 
#jongVeulen
 
 
Bijzonderheden
 

Dit is een aardig meisje van ca19 jaar. Na mijn slecht verlopen onderhoud met Thea ging ik naar de alleraardigste verschijning van Lea (dat rijmt, I know). Ze was veel meegaander dan Thea en niet hafl zo snobistisch in hoe ze overkwam. Ik had Sjeufke eerder die dag horen boffen met haar en ging ervoor. Dit wordt mijn 60ste dame van het jaar. Ze is wat aan de verlegen kant en de communicatie was wat gering maar een klik was er wel. Haar service is zeker aan te bevelen!
 
 
Presales
 
We zaten op rode sofa onder het scherm en recht tegenover Thea die hier een klant heeft verloren aan Lea. De presales waren eerder kort maar we streelden elkaar wel wat en er werd gekust.
 
Kamer
 
You never guess: kamer 4! Deze is redelijk populair tijdens dit bezoek, dit is al de 3de keer.
 
 
Voorspel & Sex
 

Alles verliep vlot en goed, een bovengemiddelde kamergang. Net als Julia was ze helemaal mee in mijn wensen en we streelden en kusten. Lea was niet afstandelijk en het was seks met een jong leuk verlegen vriendinnetje. De seks op zich was ook erg goed, zij boven op me: een heel mooie meid. Op het einde speelden we wat na en ik heb nog heel goede herinneringen over aan deze sessie. Lea ziet me zeker terug! De tijd met Lea werd vol gemaakt. Ik was bijna tweemaal klaargekomen maar de kans dat ik dan extra moest betalen hield me in.
 
 
Afsluiten
 
We ruimden rustig af en ik overhandigde 50€, geen problemen.
 
 
Aftersales
 
Die waren er niet echt.  ::)
 
 
Fazit en Score
 

Lea is een leuke sexy dame met wie ik zeker nog eens op kamer zou willen als die omstandigheden het mogelijk maken!
 
Score: 8,0 / 10
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2018, 18:19:42 door Vazkor »

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
LEA
« Reactie #4 Gepost op: 30 april 2018, 20:05:49 »
Lea zag er wel aardig uit en ik kreeg een mooie glimlach van haar die me naast haar deed belanden.
Op het bankje voor de bar kusten we innig en werd piemelmans geliefkoosd. 10 minuutjes later met een stijve pik door de bar een kamertje zoeken.
Beneden vonden we ons nestje en ontpopte dit mooie hertje zich als een GFE+. Nog net geen 19 lentes maar deze juffrouw wist me 100% te bekoren.
Het uurtje was weer te snel voorbij en zoals we innig hadden kennisgemaakt namen we evenzeer innig afscheid.

After-sales beperkte zich tot enkele vriendelijke blikken.
Communicatie ging goed ook al was het behelpen van Engels, Duits en mijn beperkt Roemeens.