Auteur Topic: Villa Tinto 43, Sofia (dagshift)  (gelezen 22852 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
Villa Tinto 43, Sofia (dagshift)
« Gepost op: 28 oktober 2017, 02:16:45 »
ze stond overdags in het hoekje, waar voorheen de SM girl Kiana stond (inmiddels verhuisd naar VT 17 overdags met naambordje en foto).

Sopia superslank alles puur natuur, cupje B, en soort van die witte beenwarmers aan wat sommige Oostblok dames als sexy mode zien, en ze had kleinere half zwarte laarsjes aan, stijl lang brunette/donker blond haar, knap gezicht

Bij binnenkomst allevriendelijkst , kwam redelijk intelligent over, en gaf de gewone sex service, ben voor 50 Euro binnen geweest en dat was op zich prima, maar geen dame waar ik langer zou blijven omdat het verder standaard sex was en geen extra pogingen werden ondernomen om te kijken of ik nog meer zou willen. Hygiene tip top in orde, en ook leuke lekkere meid, dus voor velen kan dit een prima dame zijn. Voor mij blijft het bij dit bezoekje.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 43, Sofia (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 7 december 2017, 11:37:40 »
Sofia heeft terug postgevat op VT43, de stek waar het voor haar 3,5 jaar geleden allemaal begon in het skw ....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 43, Sofia (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 16 februari 2019, 17:07:54 »
Sofia al heel lang niet meer gezien !

Zonder tegenbericht gaat topic eerstdaags op slot.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...