Auteur Topic: ALICIA - Nederlandse  (gelezen 22490 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
ALICIA - Nederlandse
« Gepost op: 6 november 2017, 21:50:06 »
nieuwe knappe slanke aanwinst bij House of Dreams, 19 jaar, brunette echte grote borste, cupje E :showtits1 en een zeer lief maar ook vol gepassioneerd meisje die echt vrijt alsof haar leven er van af hangt.

Tongzoenen, voorspel was heerlijk, haar beffen ook, en ook het neuken was in meerdere standjes helemaal top. Het was dat ik de conditie niet meer had. Echte topaanwinst dit leuke lekkere knappe jonge ding!

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
Alicia (Ned.) House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #1 Gepost op: 26 november 2017, 22:52:13 »
Vrijdag een waar feest meegemaakt. Je hebt als bezoeker van meisjes in dit vak allerlei verschillende soorten evaringen van matig tot, goed of subliem. Het zit vaak in de klik met een meisje, goede looks, jezelf fijn voelen of juiste sfeer gemoedstoestand etc. Ik heb best veel goede ervaringen en hele goede ervaringen mee gemaakt. Maar Alicia is er nu toch eentje die er echt uitsprong. Hartstikke leuke positieve meid, jong met goede looks, echte E cup borsten en ook nog extra mogelijkheden. Wat een geweldige meid is dit zeg. Ik had een uur genomen en heb dat zelfs verlengd naar 1,5 uur!

Ik heb zo intens genoten van haar aandacht, en manier van sexen vol plezier in inzet van haar kant, en ook vol gaan met zoenen, tongzoenen, sexen, en ze smaakte ook heerlijk. Ik had echt een geweldige tijd en wilde na 1,5 uur ook nog doorgaan, omdat ze lekker zoent, vrijt, maar ook heel leuk in haar doen en laten is en heerlijke looks. Een topervaring waarvan ik me nu alleen maar angstig afvraag of het een volgende x dan ook nog zo kan zijn, want beter kan haast niet. Ik wacht dus met smart op wanneer Alicia er weer is. Een meisje om te koesteren! :)

Offline Yankee

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Alicia (Ned.) House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #2 Gepost op: 9 januari 2018, 23:32:49 »
Alicia is een tiener niet groot van stuk, normaal van postuur met, mooi gevormde grote echte borsten en een sympathieke vrolijke, jeugdige uitstraling. Een jonge tiener met best wel een eigen stijl en opvallend veel zelfvertrouwen, ondanks dat ze net is begonnen in dit huis, zonder ook maar een sprankje arrogantie. Tijdens ons nadere kennismakingsgesprekje wisselde we enige wetenswaardigheden uit. De sfeer was direct helemaal goed. Ik had al snel door dat dit een leuke date zou worden en parkeerde mijn hersenen en ging over op de gevoelstand. Ik streelde haar lijf en Alicia wist in korte tijd al mijn zintuigen op scherp te zetten.
We lieten ons langzaam in het bad zakken waar ze direct dicht tegen me aan kwam zitten en haar borsten aanbood als niet te versmaden lekkernij. Ik zoende haar borsten terwijl mijn vingers haar rug en bilpartij streelden. Haar hoofd ruste op mij brede schouder en haar rug kromde zich. Plotseling duwde Alicia mij naar achteren en begon aan een heerlijke verwennerij, haar zachte handen omsloten mijn mannelijkheid en leefde zich uit terwijl ik intens genoot. Ik stelde voor naar het bed te gaan. Alicia kwam dicht tegen mij aan liggen, schuurde haar forse borsten langs mijn lichaam en er ontspon zich daadwerkelijk een prima vrijpartij. Mijn vingers speelde met haar vrouwelijkheid en haar borsten. Aan haar zachte kreetjes van genot, haar handen grijpend aan de rand van het bed, vertrouwde ik dat ook Alicia het naar haar zin had. Plotseling werden de rollen omgedraaid, ik genoot uitbundig tot het einde toe.
Leuke date gehad!

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALICIA - Nederlandse
« Reactie #3 Gepost op: 14 februari 2018, 11:03:03 »


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Pieter210

  • Gast
ALICIA - Nederlandse
« Reactie #4 Gepost op: 1 juni 2018, 16:12:14 »
Werkt ze hier nog? Zag haar niet meer op hun site staan...

guest21214

  • Gast
ALICIA - Nederlandse
« Reactie #5 Gepost op: 18 juni 2018, 01:55:52 »
dit is wel jammer want het was echt 1 van de toppers daar, maar ze is compleet met dit vak gestopt en niet meer werkzaam