Auteur Topic: INNA  (gelezen 10222 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
INNA
« Gepost op: 27 november 2017, 18:55:42 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
INNA
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2017, 18:49:17 »
Ik stond in de smoking corner afgelopen vrijdag. Een voor onbekende Imp kwam haar shot nicotine innemen. Een girl next door met hier en daar wat babyvet! Van meet af aan een meid waar je lekker mee kon lullen.
Ik had helemaal geen kamerplannen, want ik was nog maar net terug van een kamer met Tanja.

Ik vroeg naar haar naam en ze noemde zich Inna! Die naam zei me wel iets. Van een bekende had ik deze naam al enkele keren in zeer positieve zin gehoord. Ik zou er zonder achtergrondinfo niet direct op zijn gevallen.
Daar wil ik wel een stoeipartijtje mee. Na mijn mededeling dat ik nog even tijd nodig had, bleef ze gezellig bij me hangen. Ik was net aan een bel weisswein begonnen. Ze had er inmiddels al een paar keer aan genipt. Dus voor deze Imp er ook een besteld. Onder het genot van een peuk en alcohol werd het een gezellig en vooral erotisch gesprek. Sjeufs bloed zakte langzaam naar beneden.

Naar de kamer met Inna. Die dubbele met scheidingswand. Ik was koud binnen en werd meteen op het bed gesmeten. "Het laken misschien eerst even uitvouwen...........?" "Zo geil als boter"! Een tongworstelpartij van heb ik me jou daar.....! Wat een passie heeft dat mokkel! Aan de bar had ze al gezegd, dat ze geen automatic pilot is. Zelf heb ik altijd zoiets dat de meiden allemaal de toneelschool met succes hebben afgerond. Maar bij Inna kreeg ik toch sterk het gevoel dat dit geen toneelspel was. Dit werd een onvergetelijk uurtje.

Afgelopen vrijdag was het haar laatste dag. Ze keert niet meer terug in deze business. We zullen het gaan zien. Ze mag van mij meteen weer terug komen.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke