Auteur Topic: LINDA - Nederlandse  (gelezen 43123 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
LINDA - Nederlandse
« Gepost op: 9 december 2017, 17:51:59 »
Vanmiddag zaterdag weer ff bij House of Dreams geweest. Tegenwoordig ook een goede bezetting van dames. Waren er paar bezet, maar toch nog 4 die kwamen voorstellen waaronder een nieuwe Nederlandse brunette Linda, en die beviel me wel. Slank postuur, B cup en ook extra's in haar pakket. Donald ging voor 45 min met tongzoenen en dat is mij prima bevallen.

Leuke meid en goede body. Inzet was ook goed en zoenen lekker, ook neuken in 2 standjes. Pijpen ook met gevoel en afwisseling. Donald ging voldaan naar huis ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
LINDA - Nederlandse
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2018, 12:19:12 »






"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
LINDA - Nederlandse
« Reactie #2 Gepost op: 4 augustus 2018, 18:34:24 »
Ik wilde het dit x gezien warmte wat rustiger aan doen, dus half uur gedaan. En Linda vond ik onder andere leuk tijdens het voorstelrondje. En had haar al een x meegemaakt, moest ff denken. Directe vrolijke Nederlandse meid. Mooie body en gewoon lekker geile wip gemaakt, neuken en pijpen. Niks mis mee


Offline TheStoryteller

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
  • Af en toe buiten de deur eten kan geen kwaad toch?
    • Bekijk profiel
LINDA - Nederlandse
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2019, 14:47:07 »
In oktober 2018 bezocht ik House of Dreams in Amersfoort; ik had zin in een uurtje plezier in de jacuzzi met een leuke dame. Op Twitter plaatst House of Dreams welke dames die dag aanwezig zijn, en hier legde ik de foto's van de website naast. Zo kwam ik al snel terecht bij foto's van Linda, en ik had mijn besluit gemaakt: met haar wil ik een uurtje plezier in de jacuzzi.

Ik belde naar House of Dreams en een aardige dame nam op. Ik vertelde dat ik graag een uurtje met Linda in de jacuzzi wilde, en dat was geen enkel probleem! Later op de dag was ik meer dan welkom.

Eenmaal aangekomen (gratis parkeren rondom het pand) werd ik net zo vriendelijk ontvangen als aan de telefoon, en ik werd naar de kamer gebracht waar Linda de jacuzzi al vol liet lopen. Een slanke, vriendelijke meid die ook niet vies was van een beetje zoenen. Dus daar hebben we samen ook heerlijk van genoten.

Na ruim driekwartier in de jacuzzi (ja, zo gezellig en opwindend was het!) besloten we het op het bed af te maken en kwam ik tot een heerlijk hoogtepunt.

Ik heb me erg vermaakt met Linda die ook een leuk babbeltje met je maakt als ze merkt dat je daar voor open staat.

Offline SMF

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
LINDA - Nederlandse
« Reactie #4 Gepost op: 8 september 2019, 14:15:24 »
Ik heb met dit lekkere Nederlandse ding met sexy ass en lingerie, lekker gepakt in 2 standjes. En ook lekker getongd en gepijpt door haar. Leuke meid met pit deze Linda ;D