Auteur Topic: Villa Marisol = Gallardo  (gelezen 100581 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #45 Gepost op: 8 juli 2018, 18:39:16 »
gesloten ?

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #46 Gepost op: 8 juli 2018, 18:41:47 »
gesloten ?
tot nader orde gesloten

Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #47 Gepost op: 22 juli 2018, 23:35:28 »
Mijn verslag van mijn laatste bezoek aan Galardo

Op de eerste dag van het WK ben ik voor de tweede keer bij Gallardo geweest. 

Waar ik een reguliere VM bezoeker was, viel me de optische kant van de dames de eerste keer in Gallardo niet mee. Zelfs zodanig dat ik zonder kamer bezoek naar de 'buren' ben gegaan.

Aan het begin van het WK dus naar Hamminkeln. De gezette Nederlandse theke nam mijn vrijkaart van een collega forum zonder morren in ontvangst. Een super aardige vrouw die je met elke vraag op weg helpt.

Over de veranderingen bij Gallardo (van toen) heb ik niet zoveel te melden. Ik vond VM super omdat je je daar lekker rustig terug kon trekken in de kino. Die plek is nu weg en toen ik er kwam was de hele oude kino zelfs leeg. Volgens de theke zou er die avond een nieuwe gemaakt worden in de oude ontbijtzaal. Het gedeelte bij de oude kino zou helemaal dicht gaan om de club wat overzichtelijker te krijgen. Ik vond dat jammer (tenslotte waren daar net de mooie ruime kamers). Maar ja... het is wat het is en ik ga vooral voor de meisjes en niet voor de rest.
Maar nog even over de rest.... Door het ontbreken van de kino kon je die avond alleen in het bargedeelte of restaurant zitten . In het restaurant heb ik lekker voetbal gekeken. Maar een fijne uitrust/relaxplek was er nu niet.

Dan de dames..... De theke had me, bij mijn vorige bezoek bij mijn vertrek beloofd dat er mooie en slanke dames op komst waren. En inderdaad.... het aantal dames was groot (meer dan 20). Er waren jongere en slankere types bij dan de eerste keer . En mooi... ach over smaak valt niet te twisten. 

Zelf had ik niet zoveel goesting (zeggen de Belgen dan geloof ik). Ff gesproken met Lilly en Vanessa en er melden zich heel wat nieuwe meiden bij me. Maar ik had niet zoveel zin om te investeren in nieuwe contacten. Al deed de zus van Laura (???) wel heel erg haar best. 1 dame was er voor wie ik een uitzondering wilde maken en die ik wel wilde leren kennen. Maar ze zat meer dan een uur met een beer aan de bar en toen werd ik het wachten wel zat. Vanessa zei later dat ze de dame niet kende en ze haar alleen in Gallardo samen met die beer zag. Raar verhaal, maar het zal wel.

Goed, als ik dan geen nieuw vlees wilde testen, maar op zeker wilde gaan, had ik alleen keuze uit Lilly (paar jaar geleden) en Vanessa (alleen een paar keer een trio mee gedaan). Lilly heeft het geloof in een kamer met me opgegeven ☺. Net toen, we na een tijd ouwehoeren, ik een kamer wilde voorstellen, liep ze even weg en het duurde me te lang voor ze terugkwam. Dus Vanessa opgezocht. Weer wat gekeuveld en toen een kamer met haar bevolkt. De eerste keer dus een een op een sessie met haar. Totaal geen spijt van gekregen. Vanessa is leuk, aardig en haar service is super. Ze weet een man wel gek te krijgen!!

Na de kamergang nog wat gedronken en daarna naar huis.

Deze keer was Gallardo veel beter dan de vorige keer. Wellnes is heel goed . Eten was BBQ. Dit was ok. Sfeer in restaurant was leuk (met voetbalvlaggen enzo). Bar en bediening waren goed. Hygiëne was helemaal ok. En de dames: een dikke 7. De ene kamergang was uitmuntend. 

Dus Gallardo krijgt van mij het voordeel van de twijfel. Jammer voor Gallardo is dat Adina weer in AcaGold zit, want voor Adina reis ik de hele werels over. Ook jammer dat ze dicht zitten, nu. Voorlopig ga ik dus niet meer :)).

En Vanessa zoek ik binnenkort vast nog een keer op bij Venus.

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #48 Gepost op: 23 juli 2018, 08:22:21 »
Al deed de zus van Laura (???) wel heel erg haar best. 1 dame was er voor wie ik een uitzondering wilde maken en die ik wel wilde leren kennen. Maar ze zat meer dan een uur met een beer aan de bar en toen werd ik het wachten wel zat. Vanessa zei later dat ze de dame niet kende en ze haar alleen in Gallardo samen met die beer zag. Raar verhaal, maar het zal wel.

Dat kan wel.
Ik heb de zus van Laura nooit in Marisol gezien. Ik ken haar wel uit Emmerich.  Heb haar langere tijd niet gezien.  Heb haar in Gallardo wel weer gezien.
Vanessa zat langere tijd in Marisol.

Dus zal het best zijn, dat Vanessa de zus van Laura niet uit Marisol kende.

Maar Vanessa was naar de sluiting van Marisol doch in Aca Gold, of niet?   En de zus van Laura zat daar ook?  (Heb ik gehoord)

Ik ken Vanessa al merdere jaaren, maar ik heb nooit contact met haar gehad. Waroom? Ik weet echt niet. Ze ging bijnaar voor me weglopen?
Anders haar zus Lavynia, die altijd bij me komt zitten.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #49 Gepost op: 23 juli 2018, 12:53:24 »
Zaterdag 7 juli Gallardo de zwanenzang van forgetskinnyletsgetfatty in Gallardo.
Van een koude kermis thuiskomen. :sign0065:
 
Lang getwijfeld om dit verhaal dan wel/niet te posten. Vanwege, de toch voor de gasten redelijk onverwachte sluiting van Gallardo. Waar bijna geen voortekenen zichtbaar van waren, achteraf kan je misschien zeggen, er waren een paar kleine aanwijzingen, maar die waren mij niet direct opgevallen.  :banghead:

Zaterdagmiddag tegen de klok van 15:30, met het prachtige zomerweer, binnen gestapt bij Gallardo. Gauw de kleding ruilen tegen een handdoek en slippers. Wat te drinken scoren, en een plek aan het zwembad scoren, prima gelukt kan ik zeggen.  :49: Regelmatig wat drinken halen, en kijken welke dames beschikbaar zijn. Rond de klok van 17:30 gaf junior aan dat het tijd was voor wat spass. Naast Janina plaats genomen wat dollen op de bank, en haar een sleutel laten halen. Vermakelijk uurtje op de kamer beleefd.  :xrated

Inmiddels is Bea/Laura ook gearriveerd, meteen maar een afspraak gemaakt voor later op de avond. Eerst maar wat eten van de grill, kipfilet, een huisgekruide kippenpoot, met frieten en salade. Een fruithapje en een kleintje yoghurt als nagerecht.  :103:
Even rusten, cappuccino scoren, en toen verscheen mijn “date”.  Een zeer goed uurtje beleefd met Bea/Laura, die de lat heel hoog legt voor de andere dames in the house.  O:-)

Nog even bij bekende stamgasten aangesloten om het einde van de voetbalwedstrijd te kijken.

De vermoeidheid komt op, tijd om huiswaarts te keren en terug te kijken op een geslaagde dag.  :NIGHT_1:

Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #50 Gepost op: 26 juli 2018, 08:48:49 »
Kijk de website:

Miesschien doch een Tombola op 01. sept ??????????

[attach=1]

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #51 Gepost op: 26 juli 2018, 12:15:18 »
Um den Club wieder zu eröffnen, haben Sie bestimmt den tollen Jaguar

----------der war's doch????------------
in Zahlung gegeben :lol :lol :lol

vanKees

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #52 Gepost op: 26 juli 2018, 14:36:49 »
Um den Club wieder zu eröffnen, haben Sie bestimmt den tollen Jaguar

----------der war's doch????------------
in Zahlung gegeben :lol :lol :lol


Nee,  doch niet die Jaguar van me   :-\


Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #53 Gepost op: 12 augustus 2018, 07:47:55 »
[attach=1]

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #54 Gepost op: 14 augustus 2018, 11:57:13 »
Und noch ein Flyer!



vanKees

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #55 Gepost op: 21 augustus 2018, 09:45:05 »
Kijk deze:
[attach=1]

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #56 Gepost op: 1 september 2018, 13:34:42 »
Vrijdag 31 augustus Grande opening Gallardo
Een titel die verwachtingen wekt. Slechts een paar aankondigen in de fora, en op de website, geeft toch te denken.  ::)
De gok genomen om te gaan kijken. Net na de klok van 14:30 op de bel gedrukt. Slordige 20 auto’s, op de parkeerplaatsen in en rond het pand.  Ontvangst met glas Sekt, en de thekefrau die je nog herkent van voor de (plotselinge onaangekondigde) sluiting. Het bedrag afgetikt, op de vraag: hoeveel dames er waren werd ontwijkend gereageerd. Met de melding dat er dames waren, er nog een x aantal onderweg waren, daar moest ik het mee doen.  :021:
Kleine verkenningsronde door het pand zegt mij, dat bijna alle ruimtes op de begane grond, en in de kelder weer in gebruik zijn. En is er wat veranderd sinds het laatste bezoek, niet echt. Helaas was de sauna in het wellnessbereich niet in gebruik.
Wat nog meer direct in het oog sprong was ca. 4 dames en 15 tot 20 heren, dus dat was letterlijk: een nummertje trekken.  :wtf:
Gelukkig had ik voldoende beheersing om wat relaxen in de tuin, bij het zwembad, de whirlpool even in. Een kijkje bij het buffet roept bij mij twijfelachtige gevoelens op, dit is niet het gala buffet wat ik bij een (her)opening had verwacht. Ook het buffet om 17:30 was enigszins tegenvallend.
En zo kabbelde het rustig voort, de dames kwamen mondjesmaat binnen, diverse heren hadden het al binnen 2 uur gezien, en vertrokken weer.
Net voor de klok van 19:00 werd er door 2 dames een act gedaan, van ongeveer 15 minuten. Iemand uit het publiek was de gelukkige, om mee te mogen doen (statisch zitten op een stoel).  :wildcat
Al 5 uur binnen zijn en nog steeds niet op de kamer geweest, is bijna een record voor mij, (slechts 1 keer eerder gelukt) uit de aanwezige dames konden er 2 mij wel bekoren Alina of Alexia zou de gelukkige worden, het werd Alina. Bijna een uur met tevredenheid op de kamer geweest. In de salon vindt er een solo stripact plaats door een dame. Leuk om te zien. Helaas is de verhouding heren/dames nog schever geworden dat het al was, tijd om te gaan verkassen dus.  :017:

Kan het helaas niet mooier maken dan het is, had meer persoonlijk toch iets meer verwacht van de “grande opening”. Ze hadden hier veel meer van kunnen maken. Nu was het (in mijn ogen) een enorme domper.  :banghead:

Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #57 Gepost op: 1 september 2018, 18:05:21 »
Vrijdag 31 augustus Grande opening Gallardo Helaas is de verhouding heren/dames nog schever geworden dat het al was, tijd om te gaan verkassen dus

Ik weet niet, maar ik dacht bijnaar 30 mannen en 8 dames

 :-\



Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #58 Gepost op: 16 september 2018, 19:06:34 »
Zaterdag 15 september 2018 Gallardo.

Het weer zin een dagje ontspanning, dus koers gezet naar Hamminkeln. De melding dat Lydia (uit SixSens] aanwezig zou zijn, was een aangename bijkomstigheid.  ;D
Aankomst net na de klok van 15:00, entree vlot afgehandeld, transformatie goed doorstaan. In de salon een bakkie koffie scoren, en kijken wie er aanwezig zijn: Cora, Reni, Lydia, Susi, Carina (of Jasmin), Raissa, Selena, Alexia en zeker nog 3 voor mij onbekende dames.  :diva

Naast Lydia plaats genomen op een van de grote banken, Lydia was een van de dames, die in het “Villa Marisol” tijdperk ook actief was in deze club, en maakte zodoende haar rentree. Wat ongedwongen smalltalk en als afronding een uur naar de kamer geweest. Over de gebeurtenissen op de kamer, laat ik me niet verder uit, maar wat legt zij de lat hoog voor haar conculega’s.  :censored

Na wat chillen in de whirlpool, besloten om maar een hapje te gaan eten. Een a la Carte menu, vergelijkbaar met Babylon en PSR. De menukaart opengeklapt. Keuze uit 2 soorten soep als voorgerecht, 12 hoofdgerechten, met o.a kip, varkenschnitzel, pasta, pizza en vis. Keuze 3 of 4 desserts. Het eten wordt op bestelling gemaakt, porties zijn van een normale grootte, en kan zeggen dat de kipspiezen met paprika en ui en rosti’s goed te doen waren.  :103:

Opnieuw chillen in de whirlpool, trekt de aandacht van een dame, model klein en stevig, lang zwart haar, blanke/witte huid en opvallende groene ogen. Ze komt de whirlpool in en stelt zich voor als Carina. Beetje spelen in het water, tot ik volgens haar zo ver overtuigd was, dat het beter was om een tentje op te zoeken. Een degelijke sessie, waar ik even ging twijfelen of ze geen nymfomane was.  :xrated  :bonken

In het restaurant nog even voetbal zitten kijken, in afwachting van de bestelde zigeunerschnitzel met saus en frieten. Niet culinair hoogstaand, maar degelijk en goed.  ;)

Als afsluiter nog een saunaronde (de sauna in de wellness stond aan) gedaan, nog gesproken met een weinig schrijvend forumlid.  :111:

Toen was het tijd om te gaan. :steeringwheel:

Gallardo tot de volgende keer.  :sign0098:

Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #59 Gepost op: 17 september 2018, 11:38:16 »
Naast Lydia plaats genomen op een van de grote banken, Lydia was een van de dames, die in het “Villa Marisol” tijdperk ook actief was in deze club, en maakte zodoende haar rentree.

Liana was mijn eerste dame, met die ik in Marisol op kamer was.  Ze schrijft zik zelfs nu "Lidia". Miesschien was ze samen met haar zus in Gallardo?

Jammer, dat ze maar korte tijd in Venus was.  Ik snap niet dat ze nu in Gallardo zit.  Wie weet?

Ik hoop dat de aantal dames nog word verhoogd