Auteur Topic: Villa Marisol = Gallardo  (gelezen 52016 keer)

Offline Mooiejoke

• rakker
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #64 Gepost op: maandag 28 januari 2019, 22u38 »
Afgelopen vrijdagmiddag even snel naar Gallardo getuft. Ik had gebeld en Israelische Adriana was aanwezig. Dus ik er voor een snelle daad naar toe.

Toen ik aankwam (om een uur of 4) was er een (voor mij) nieuwe dame achter de balie. Zij kende het twee uur entree tarief van 30 euro niet, maar na een telefoontje bleek dat toch te kloppen en kon ik voor 30 euro twee uur naar binnen. Ik vind dit tarief toch wel fijn. Als ik op spanning ben en ik heb geen hele middag dan is dit wel een uitkomst.

Ik kwam bij het omkleden Adriana al tegen. Meteen maar een afspraak gemaakt.

Boven eerst een cola gedronken en toen naar de whirlpool. Deze was, net als de laatse keer, maar lauw warm. Die dingen moeten bloedheet zijn. Maar dat was ie deze keer dus (weer) niet. Daarom maar even in de sauna en daarna een hete douche. Daar kwam Adriana me al op zoeken. Ik zei dat ze de sleutel maar vast moest gaan halen, wat ze braaf deed��.

Op de kamer bijgekletst. Ze gaf aan eigenlijk alleen nog op vrijdag, zaterdag en zondag te werken, omdat het de andere dagen te rustig is. Daarnaast zei ze dat haar Russische vriendin (die we de vorige keer in een trio hadden) op vakantie was naar Roemenie (☺). Adriana wilde graag een trio met een andere meid voor deze middag, maar ik wilde haar alleen.

Na wat kusjes en zoenen maakte ze haar BH los en doken haar tieten naar beneden. Ondanks dat ze last hebben van de zwaartekracht en ik kleine tietjes leuker vindt dan grotere, kan ik me wel vermaken met die van Adriana. Na wat gespeel, gaf ze ook haar grotje bloot en die moest gelikt worden. Net als de vorige keer was dat een mooi feestelijk spektakel. Draden slijmachtig vocht weet ze te produceren, wat mij enorm geil maakte. Ze kreunde er wel wat fake bij. Dat hoeft van mij dan weer niet.

Op een gegeven was ik aan de beurt. Pijpen doet ze aardig. En neuken is prima. Zelf wilde ze enorm graag doggy genomen worden. Het liefste blijf ik echter lui op m'n rug liggen, maar ik moest (zelfs in een relaxclub) aan het werk. 

Na een uurtje de boel tevreden afgerond. Nog wat gedronken en weer naar huis. Het was een mooi bezoek.

Nog wat info/gevoel: Ik heb maar enkele beren gezien. Stuk of 8. Er waren een 12-15 tal dames. Ook wel wat slank spul (waar ik van houd), maar nog niet zoveel. Ik had een prima paar uurtjes, maar er hing geen super vibe ofzo. Waarbij je vroeger in Marisol tijd nog wel een hele middag en avond er rond kon hangen, zie ik me dat nu niet zo snel doen. Dan ga ik toch liever wat meer kilometers maken en naar Babylon toe of naar Venus (die club is luxer en mooier dan Gallardo, maar ook daar loop ik geen hele dag rond) . Maar voor een paar uur is Gallardo (mits er een goede meid is) best ok.

Offline Mooiejoke

• rakker
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #63 Gepost op: zaterdag 22 december 2018, 23u24 »
Flitsfuck

Gisteren (vrijdag) voor een soort flitsfuck naar Gallardo gegaan. Ik had geen zin meer in werken. Ik kon om half 1 in Gallardo of Venus zijn en moest om twee uur weer vertrekken. Na telefoontjes naar Venus en Gallardo gekozen voor Gallardo. Er zouden daar 11 dames zijn (al telde ik er enkele minder toen ik er aankwam) en er waren er nog veel onderweg. In Venus zouden 5 (waarbij mijn zekerheidjes Vanessa, Nicole en Lawinia er niet waren en mijn nominees Dana en Deborah ook niet) meiden zijn. Dus maar naar Gallardo waar ik wel bang was weer in handen van Constantina te vallen, maar ik had me voorgenomen dat dat vandaag ok was.

Ik wilde ook nog iets relaxen, dus had het volgende programma in mijn hoofd: 15 minuten wihrlpool, 15 minuten kino en 60 minuten kamer. 

Na aangekomen te zijn en ik kennismaakte met 2 thekedames (1 werd er ingewerkt) heb ik me omgekleed en ben ik op verkenning uitgegaan. Vergeleken met de laatste keer is den kino weer verplaatst naar de 'oude' plek en is er een rooktent aan het bargedeelte vastgeplakt. 

Mijn schema liep aardig. In de whirlpool kwam Constantina al vragen om een kamer. Ze wilde gelikt worden en klaarkomen en ik was het 'slachtoffer' die daarvoor moest zorgen. Ik nodigde haar uit in bad, maar daar bedankte ze voor. Dus gaf ik haar aan dat ze dan maar even moest wachten. Na het bad en douche naar de kino en toen ik daar was kwam Constantina er aan. Zij was tot dat moment (voor mij) de meest aantrekkelijke dame. Samen een stukje film gekeken en naar de kamer. Terwijl Constantina nog even wat moest halen werden er twee nieuwe vrouwen rondgeleid en voorgesteld bij de manager. Echt fraaie dames. Ik had al spijt van mijn date met Constantina......
Maar de kamer met Griekse Constantina was op zich prima. Het ging wel snel. Ze deed geen moeite om langer dan 30 minuten op kamer te zijn (wat ik normaal wel doe) en upsellen was er vandaag ook niet bij. Dus nadat ik mijn zaadjes op haar borsten had gedeponeerd heb ik haar 50 euro betaald en ben ik aan de bar een collatje gaan bestellen. Het tempo zal er goed in.

De twee nieuwe dames waren ook omgekleed en met name de Blonde trok me erg aan. Ze paradeerden samen door de club. De donkerharige voorop en de blonde (iets schuchter) er achteraan. Ik hield ze tegen om met de blonde te gaan kameren, maar merkte dar de donkerharige Engels sprak en de blonde Duits en de donkerharige wat beter communiceerde en ook wel een brutaal koppie had. Maar ik stelde een kamer voor met de blonde, waarop de donkere aangaf "Trio"? Ik dacht waarom ook niet. De blonde voor de looks en de donkerharige voor de fun (al ziet die er ook heel fraai uit, hoor). Dus een trio!!

Overigens ik ben de namen van de meiden vergeten (balen!!). De ene is lang en blond, is Russisch (20 km boven Moskou) en heeft twee weken in Magnum gewerkt. De donkerharige is Israelisch en heeft gewerkt in Duisburg en Bochum. Het was haar eerste dag in een saunaclub (gezien haar vragen, denk ik dat dat waar is).

Op de kamer was het meer dan prima. De donkerharige moest ik wel even vertellen wat het serviceniveau in een saunaclub was en dat was daarna ook helemaal prima☺. Hele lekkere sessie met zoenen, pijpen, neuken, beetje soft sm, lesbi show etc. Maar het moest allemaal snel want ik had niet veel tijd. 75 euro voor een half uur (per dame). Het was prima.

De blonde is mooi en goed, maar met name de donkerharige was heel goed (en leuk). Ik hoop dat zij blijft, want voor haar rijd ik echt wel een blokje om. Met haar kan ik nog wel wat mooie dingen 'ontdekken' denk ik. Als iemand weet hoe ze heet, dan hoor ik het graag. Ik vind het wat lullig om het de volgende weer te vragen. Ik had het niet mogen vergeten.

Na drie flitsfucks via twee flitsfuckkamers als een speer naar huis waar ik net te laat aankwam (oeps).

Al met al een leuke anderhalf uur en ik denk dat ik dit jaar nog wel een keer naar de Israelische ga.

Fijn weekend allemaal!!

The following users thanked this post: Vazkor, Sjeufke, Shakir

Offline prinz1

• rakkers
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #62 Gepost op: maandag 08 oktober 2018, 16u31 »
Was the first time in the Gallardo.
I was really excited about a new store. Very clean,
Giant spa area, food a la Catre, nice ambience and mega garden with sauna and pool. Girls were enough but still has a lot of air up ;-). :movingtits :movingtits

Offline forgetskinnyletsgetfatty

• Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • rakker
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #61 Gepost op: maandag 17 september 2018, 13u07 »
Citaat
Liana was mijn eerste dame, met die ik in Marisol op kamer was.  Ze schrijft zik zelfs nu "Lidia". Miesschien was ze samen met haar zus in Gallardo?

Het "zusje"van Lydia, ik dacht met de naam Lorena, is in SixSens:bud
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline cath.leen

• rakker
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #60 Gepost op: maandag 17 september 2018, 11u38 »
Naast Lydia plaats genomen op een van de grote banken, Lydia was een van de dames, die in het “Villa Marisol” tijdperk ook actief was in deze club, en maakte zodoende haar rentree.

Liana was mijn eerste dame, met die ik in Marisol op kamer was.  Ze schrijft zik zelfs nu "Lidia". Miesschien was ze samen met haar zus in Gallardo?

Jammer, dat ze maar korte tijd in Venus was.  Ik snap niet dat ze nu in Gallardo zit.  Wie weet?

Ik hoop dat de aantal dames nog word verhoogd

• rakker
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #59 Gepost op: zondag 16 september 2018, 19u06 »
Zaterdag 15 september 2018 Gallardo.

Het weer zin een dagje ontspanning, dus koers gezet naar Hamminkeln. De melding dat Lydia (uit SixSens] aanwezig zou zijn, was een aangename bijkomstigheid.  ;D
Aankomst net na de klok van 15:00, entree vlot afgehandeld, transformatie goed doorstaan. In de salon een bakkie koffie scoren, en kijken wie er aanwezig zijn: Cora, Reni, Lydia, Susi, Carina (of Jasmin), Raissa, Selena, Alexia en zeker nog 3 voor mij onbekende dames.  :diva

Naast Lydia plaats genomen op een van de grote banken, Lydia was een van de dames, die in het “Villa Marisol” tijdperk ook actief was in deze club, en maakte zodoende haar rentree. Wat ongedwongen smalltalk en als afronding een uur naar de kamer geweest. Over de gebeurtenissen op de kamer, laat ik me niet verder uit, maar wat legt zij de lat hoog voor haar conculega’s.  :censored

Na wat chillen in de whirlpool, besloten om maar een hapje te gaan eten. Een a la Carte menu, vergelijkbaar met Babylon en PSR. De menukaart opengeklapt. Keuze uit 2 soorten soep als voorgerecht, 12 hoofdgerechten, met o.a kip, varkenschnitzel, pasta, pizza en vis. Keuze 3 of 4 desserts. Het eten wordt op bestelling gemaakt, porties zijn van een normale grootte, en kan zeggen dat de kipspiezen met paprika en ui en rosti’s goed te doen waren.  :103:

Opnieuw chillen in de whirlpool, trekt de aandacht van een dame, model klein en stevig, lang zwart haar, blanke/witte huid en opvallende groene ogen. Ze komt de whirlpool in en stelt zich voor als Carina. Beetje spelen in het water, tot ik volgens haar zo ver overtuigd was, dat het beter was om een tentje op te zoeken. Een degelijke sessie, waar ik even ging twijfelen of ze geen nymfomane was.  :xrated  :bonken

In het restaurant nog even voetbal zitten kijken, in afwachting van de bestelde zigeunerschnitzel met saus en frieten. Niet culinair hoogstaand, maar degelijk en goed.  ;)

Als afsluiter nog een saunaronde (de sauna in de wellness stond aan) gedaan, nog gesproken met een weinig schrijvend forumlid.  :111:

Toen was het tijd om te gaan. :steeringwheel:

Gallardo tot de volgende keer.  :sign0098:

Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

The following users thanked this post: Sjeufke, Klatergoud, brombeerzuid

Offline cath.leen

• rakker
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #58 Gepost op: zaterdag 01 september 2018, 18u05 »
Vrijdag 31 augustus Grande opening Gallardo Helaas is de verhouding heren/dames nog schever geworden dat het al was, tijd om te gaan verkassen dus

Ik weet niet, maar ik dacht bijnaar 30 mannen en 8 dames

:-\

• rakker
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #57 Gepost op: zaterdag 01 september 2018, 13u34 »
Vrijdag 31 augustus Grande opening Gallardo
Een titel die verwachtingen wekt. Slechts een paar aankondigen in de fora, en op de website, geeft toch te denken.  ::)
De gok genomen om te gaan kijken. Net na de klok van 14:30 op de bel gedrukt. Slordige 20 auto’s, op de parkeerplaatsen in en rond het pand.  Ontvangst met glas Sekt, en de thekefrau die je nog herkent van voor de (plotselinge onaangekondigde) sluiting. Het bedrag afgetikt, op de vraag: hoeveel dames er waren werd ontwijkend gereageerd. Met de melding dat er dames waren, er nog een x aantal onderweg waren, daar moest ik het mee doen.  :021:
Kleine verkenningsronde door het pand zegt mij, dat bijna alle ruimtes op de begane grond, en in de kelder weer in gebruik zijn. En is er wat veranderd sinds het laatste bezoek, niet echt. Helaas was de sauna in het wellnessbereich niet in gebruik.
Wat nog meer direct in het oog sprong was ca. 4 dames en 15 tot 20 heren, dus dat was letterlijk: een nummertje trekken.  :wtf:
Gelukkig had ik voldoende beheersing om wat relaxen in de tuin, bij het zwembad, de whirlpool even in. Een kijkje bij het buffet roept bij mij twijfelachtige gevoelens op, dit is niet het gala buffet wat ik bij een (her)opening had verwacht. Ook het buffet om 17:30 was enigszins tegenvallend.
En zo kabbelde het rustig voort, de dames kwamen mondjesmaat binnen, diverse heren hadden het al binnen 2 uur gezien, en vertrokken weer.
Net voor de klok van 19:00 werd er door 2 dames een act gedaan, van ongeveer 15 minuten. Iemand uit het publiek was de gelukkige, om mee te mogen doen (statisch zitten op een stoel).  :wildcat
Al 5 uur binnen zijn en nog steeds niet op de kamer geweest, is bijna een record voor mij, (slechts 1 keer eerder gelukt) uit de aanwezige dames konden er 2 mij wel bekoren Alina of Alexia zou de gelukkige worden, het werd Alina. Bijna een uur met tevredenheid op de kamer geweest. In de salon vindt er een solo stripact plaats door een dame. Leuk om te zien. Helaas is de verhouding heren/dames nog schever geworden dat het al was, tijd om te gaan verkassen dus.  :017:

Kan het helaas niet mooier maken dan het is, had meer persoonlijk toch iets meer verwacht van de “grande opening”. Ze hadden hier veel meer van kunnen maken. Nu was het (in mijn ogen) een enorme domper.  :banghead:

(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline cath.leen

• rakker
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #56 Gepost op: dinsdag 21 augustus 2018, 09u45 »
Kijk deze:
75995-0

Offline vanKees

• rakker
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #55 Gepost op: dinsdag 14 augustus 2018, 11u57 »
Und noch ein Flyer!

vanKees

Offline cath.leen

• rakker
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #54 Gepost op: zondag 12 augustus 2018, 07u47 »
75972-0

Offline cath.leen

• rakker
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #53 Gepost op: donderdag 26 juli 2018, 14u36 »
Um den Club wieder zu eröffnen, haben Sie bestimmt den tollen Jaguar

----------der war's doch????------------
in Zahlung gegeben :lol :lol :lol

Nee,  doch niet die Jaguar van me   :-\

Offline vanKees

• rakker
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #52 Gepost op: donderdag 26 juli 2018, 12u15 »
Um den Club wieder zu eröffnen, haben Sie bestimmt den tollen Jaguar

----------der war's doch????------------
in Zahlung gegeben :lol :lol :lol

vanKees

Offline cath.leen

• rakker
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #51 Gepost op: donderdag 26 juli 2018, 08u48 »
Kijk de website:

Miesschien doch een Tombola op 01. sept ??????????

75926-0

• rakker
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #50 Gepost op: maandag 23 juli 2018, 12u53 »
Zaterdag 7 juli Gallardo de zwanenzang van forgetskinnyletsgetfatty in Gallardo.
Van een koude kermis thuiskomen. :sign0065:

Lang getwijfeld om dit verhaal dan wel/niet te posten. Vanwege, de toch voor de gasten redelijk onverwachte sluiting van Gallardo. Waar bijna geen voortekenen zichtbaar van waren, achteraf kan je misschien zeggen, er waren een paar kleine aanwijzingen, maar die waren mij niet direct opgevallen.  :banghead:

Zaterdagmiddag tegen de klok van 15:30, met het prachtige zomerweer, binnen gestapt bij Gallardo. Gauw de kleding ruilen tegen een handdoek en slippers. Wat te drinken scoren, en een plek aan het zwembad scoren, prima gelukt kan ik zeggen.  :49: Regelmatig wat drinken halen, en kijken welke dames beschikbaar zijn. Rond de klok van 17:30 gaf junior aan dat het tijd was voor wat spass. Naast Janina plaats genomen wat dollen op de bank, en haar een sleutel laten halen. Vermakelijk uurtje op de kamer beleefd.  :xrated

Inmiddels is Bea/Laura ook gearriveerd, meteen maar een afspraak gemaakt voor later op de avond. Eerst maar wat eten van de grill, kipfilet, een huisgekruide kippenpoot, met frieten en salade. Een fruithapje en een kleintje yoghurt als nagerecht.  :103:
Even rusten, cappuccino scoren, en toen verscheen mijn “date”.  Een zeer goed uurtje beleefd met Bea/Laura, die de lat heel hoog legt voor de andere dames in the house.  O:-)

Nog even bij bekende stamgasten aangesloten om het einde van de voetbalwedstrijd te kijken.

De vermoeidheid komt op, tijd om huiswaarts te keren en terug te kijken op een geslaagde dag.  :NIGHT_1:

(Ik Jan Cremer 3de boek)

The following users thanked this post: Sjeufke

Board: BELGIË / NEDERLAND
Topic: Gangbang eroxx Balen
door Divenice
[Vandaag om 10:30]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door 30 cm
[Vandaag om 09:28]
Topic: Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
door white rabbit
[Gisteren om 23:32]
Topic: Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
door bet(d)weter
[Gisteren om 18:33]
Topic: Villa Tinto 01, Erika(Rou)
door bet(d)weter
[Gisteren om 18:02]
Topic: Villa Tinto 01 (wisselend), Crystal (dagshift)
door Kippenneuker
[Gisteren om 17:05]
Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door de vulkaan spesjalist
[Gisteren om 13:07]
Board: DUISBURG
Topic: Eros 26, kamer 601 (buiten, VIP kamer), Vanny (Albanese)
door TAFKAP
[donderdag 14 februari 2019, 22u23]
Board: P E N E LO P E - Essen
Topic: INFO PENELOPE ESSEN
door seksenfun
[donderdag 14 februari 2019, 21u19]
Board: Y I N   Y A N G - Roermond
Topic: ALGEMEEN
door seksenfun
[donderdag 14 februari 2019, 21u15]
Board: MOOI EN LEKKER
Topic: Nice tits
door Taylor
[donderdag 14 februari 2019, 20u53]
Board: MOOI EN LEKKER
Topic: Kontjesfeest
door Taylor
[donderdag 14 februari 2019, 20u46]
Board: SALOME MEN'S SPA - Herne
Topic: SALOME MEN'S SPA - ALGEMEEN
door seksenfun
[donderdag 14 februari 2019, 20u26]
Topic: Schippersstraat 40/2, Tyna (dagshift)
door sexmachine
[donderdag 14 februari 2019, 19u57]
Topic: Schippersstraat 18/1, Melissa/Simona (dagshift)
door bet(d)weter
[donderdag 14 februari 2019, 17u37]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door forgetskinnyletsgetfatty
[donderdag 14 februari 2019, 15u33]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES FEBRUARI 2019
door Jooploop
[woensdag 13 februari 2019, 19u58]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: EVENTS
door de vulkaan spesjalist
[woensdag 13 februari 2019, 19u32]
Topic: Verversrui 14/3, Patricia (dagshift)
door bet(d)weter
[woensdag 13 februari 2019, 18u30]
Board: CLUB 25
Topic: Club 25 (Beckenkamp 22) algemeen
door vanKees
[woensdag 13 februari 2019, 12u19]