Auteur Topic: REBECCA  (gelezen 10317 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
REBECCA
« Gepost op: 28 januari 2018, 13:30:01 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
REBECCA
« Reactie #1 Gepost op: 29 januari 2018, 20:13:13 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
REBECCA
« Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2018, 21:57:52 »
Uit mijn recensie "Hangtieten en silis in Babylon en de 10 voorbij"

In de rust greep ik snel mijn kans om nog een Leffe Blond te scoren en daarna van de tweede helft genieten. Tijdens de tweede helft kwam Rebecca me vergezellen en ze bleef tot aan het einde bij me. Ze gaf me ook steeds tongzoenen en hoopte dat ik toch met haar een kamertje zou doen. Ik had helemaal geen plannen om met haar naar een kamer te gaan. Ze ziet er best leuk uit, muv van haar borsten. Ze blijkt overigens al 3 kinderen te hebben en dat verklaard hoogst waarschijnlijk waarom...

Na de wedstrijd wilde ze nog steeds bij me blijven, maar ik wilde naar de sauna, in de hoop zo van haar af te komen. Ze zei dat ze me wel wilde vergezellen en ja, ik kan het haar niet verbieden. Aan de andere kant vond ik het wel leuk dat ze met me mee wilde in de sauna. In Babylon zie ik zelden tot nooit dames in de sauna. Ja, in het verleden een paar keer Jeanette, maar dan houdt het ook wel op.

Rebecca ging dus ook mee in de sauna, maar na een paar minuten werd het haar toch te warm. Voordat ze eruit ging, gaf ze me nog wel een innige tongzoen. Daarna bleef ze buiten de sauna op me wachten. Af en toe kwam ze even binnen om me weer een heerlijke tongzoen te geven en ze bracht me zelfs nog een beker water. Dit ging zo een klein kwartiertje door en ik begon inmiddels wel zin te krijgen. Ik had wel een goed gevoel bij haar, ondanks haar borsten die me niet zo bevielen. Met de rest was weinig mis mee overigens :)

Na de sauna even douchen en ik vertelde haar dat ik eerst even buiten wilde zitten om goed af te koelen van de sauna. Dat was goed en we gingen op een bankje zitten waar meerdere dames, waaronder Roberta aan het roken waren. Rebecca kwam dichtbij me zitten en begon me steeds te tongzoenen. Ook een leuk gesprekje met haar gehad. Na een minuut of 10 haar aangegeven om naar een kamer te gaan. Bijna alle kamers waren bezet en alleen 2 kamers in de Kino waren nog beschikbaar. Anja die op dat moment ook een klant aan de haak had geslagen, nam de kamer naast ons. Op die kamer ging het er vrij luidruchtig aan toe :D

De sessie met Rebecca was een erg goede sessie. Het tongzoenen was op de kamer net zo goed als in de sauna en tijdens de wedstrijd. Ze gaf me een erg goede blowjob en heb haar ook nog even verwend. Uiteindelijk in ook bij haar in missio afgemaakt en lekker blijven tongzoenen. Na de daad nog eventje met elkaar gesproken. Alles ging lekker relaxt bij haar. Eigenlijk is het best wel een aanrader. De service is erg goed en ze ziet er leuk uit. Over haar borsten moet je even heen stappen, maar dan krijg je een erg goede sessie er voor terug.

Naam: Rebecca
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 25
Haarkleur: Blond, geverfd
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 43Kg, maat 32/ leeggelopen A-cup

« Laatst bewerkt op: 15 juni 2018, 22:10:00 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.