Auteur Topic: Severina, Russische, Oudezijds achterburgwal 32L, avond  (gelezen 4876 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Severina, Russische, Oudezijds achterburgwal 32L, avond
« Gepost op: 11 februari 2018, 14:24:54 »
De Boobmeister had gisterenavond zin om eens te gaan wandelen in Amsterdam. In de avonduren is het druk op de Wallen met toeristen, maar er staat ook best wat moois in de ramen te pronken.
Na enkele verkennenderondjes kwamen er een paar potentiele kandidates naar voren, maar deze Russische Severina (ik hoop dat ik de naam goed heb, was wat lastig) viel optisch erg in de smaak bij me.
Een wonderschone lange, zeer slanke (maat 32 tot 34) Russische dame met lang geblondeerd haar, zeer knap gezicht en een killier body. Mooi wit lingerie setjes, en een naturelle C cup.  :tietjes

Ze bood pijpen of neuken aan voor 50, of 100 euro voor beide. Ik ben dan altijd wel wat meer op mijn houde de eerste keer, zeker op de Wallen, en opteerde voor 50 euro voor een blowjob. Ik zou 20 minuten krijgen.
Even kort kennis gemaakt en daarna begonnen met het uitkleden.

Zij hield haar slip aan, maar haar BH ging op mijn verzoek uit. Prachtige naturelle C cup, mooie tepeltjes. Helaas zat eraan likken dus niet in het pakket, maar het uitzicht droeg zeker bij aan mijn erectie. Ze deed vakkundig een condoom om mijn al stijve jongeheer, en begon lekker te pijpen, met veel gevoel. Echt een mooie dame, en het uitzicht (ook via de zijspiegel) wond me goed op. prima pijpbeurt, lang en afwisselend, maar ik kwam noet klaar, en ze begon na enige tijd met wat handwerk. Ook niet helemaal in het juiste tempo, dus nam ik de zaak zelf in de hand zonder condoom, terwijl zij langs me kwam liggen, en aan mijn tepels likte, en ik aan haar kontje (zalig klein!) en toch oo een beetje aan haar borsten kon zitten. Ze likte haar mooie grote lippen eens sensueel, en na niet al te lange tijd kwam ik dan toch lekker klaar zo.


Geen topprestatie dus van haar, maar wel een ontzettend mooie meid, ze nam ook de tijd, 20 minuten hebben we zeker volgemaakt. Na de daad kon ik even wassen en hadden we nog een praatje, en kreeg ik wel een stevige kbuffel (oprecht gemeend geoof ik) bij vertrek en het advies goed op mijn portemonnee te letten want er zijn veel zakkenrollers op de wallen actief. Goed advies.

Optisch gezien zeker een aanrader, qua prestaties, op zich een goede pijpbeurt, maar net iets te traag, daardoor geen orgasme.

Toch tevreden naar buiten gewandeld.

Er stonden nog meerdere mooie dames, ook een paar met behoorijke voorgevels  :tietjes (o.a. op sint annendrwarstraat 1-3, maar de betreffende dame keek zo arrogant, en het droiop er van af dat dat een toerist trap was helaas). Ook goed old Gloria was er met haar grote siliconen voorgevel (trompettersteeg 5-6), maar bij haar begint het verval van schoonheid nu toch wel duidelijk te worden helaas. Ook bepaald niet de beste reputatie meer qua sex handelingen.

Toch een uur of 2 veel mnoois gezien, fijn gewandeld, en met prima vermaakt in Amsterdam.

Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!