Auteur Topic: SENNA - Marokkaanse  (gelezen 44781 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
SENNA - Marokkaanse
« Gepost op: 15 maart 2018, 13:11:39 »
Dit is echt wel een topper van een hoger niveau. Senna wist met haar verleidelijke blik en sexy wulps figuur bij het voorstellen mij al opgewonden te krijgen. En toen moest het sexfeestje nog gaan beginnen. Nou, dat heeft Donald geweten. Het was een achtbaan van sexuele energie waarbij ik zintuigen te kort kwam. Mooie meid, lekkere grote borsten en heerlijke ronde billen. Tongzoenen lekker erbij en dat was bij Senna geen half vertellen. Verder de sex subliem. Ik ga zeker heel snel weer naar deze Arabische schone!

Offline Yankee

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
SENNA - Marokkaanse
« Reactie #1 Gepost op: 11 juli 2018, 23:48:45 »
Absoluut een classy lady deze mooie arabische dame. Onze date dateert van enkele weken terug. Tijdens ons kennismakingsgesprekje bleek dat wij elkaar jaren geleden al eens hadden ontmoet, zelfs meerdere keren. Senna is een spontane dame met veel ervaring in het vak. Ziet er fantastisch uit, niet een niemendalletje om haar heerlijke lichaam, maar een outfit wat past bij een classy lady. Haar diensten zijn van uitstekende kwaliteit en met Senna is ook een leuk gesprek te voeren. Eenmaal op bed verandert deze lady in een heerlijke sex partner. Absoluut een aanrader.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SENNA - Marokkaanse
« Reactie #2 Gepost op: 7 oktober 2018, 17:11:42 »











"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
SENNA - Marokkaanse
« Reactie #3 Gepost op: 9 februari 2019, 18:41:50 »
Weer geile seks gehad!

Ik liep deze Arabische schone steeds mis, en ik had destijds een topervaring met haar gehad. Nou vandaag zaterdag is/was ze er weer, dus Donald snel naar Amersfoort gereden na een telefoontje voor reserveren met de gastvrouw. En Senna was gelukkig weer top! deze rijpere maar o zo opwindende Noord Afrikaanse ademt gewoon seks uit en is seks en ziet er goed goed en geil uit. De 3 kwartier vlogen om maar ik heb weer alle hoeken van het bed gezien en zit nu afgepeigerd dit te tikken. :) Tongzoenen lekker en geil en niet van dat laffe zoentjes geven, nee Senna gaat ervoor, en pijpen door haar met die lippen en geile blik in haar ogen helemaal top, en neuken duurde mij bijna tekort omdat ik gewoon mijn geile zaad niet meer binnen kon houden, Donald heeft zijn geile zaad met plezier weer gedumpt :D

Dus geslaagde seks! :sex

LVER-Lover

  • Gast
SENNA - Marokkaanse
« Reactie #4 Gepost op: 24 augustus 2019, 09:31:46 »
Van de week voor het eerst privéhuis HoD bezocht, vriendelijk ontvangen door de gastvrouw.
Had telefonisch Senna geboekt voor 30min. Senna is een top vrouw! Je kunt gezellig met haar babbelen naast vrijen en toen er tijd over was kreeg ik een heerlijke massage:)
Ze is echt een mooie verschijning.
Herhalingsvatbaar is zeker aanwezig;)

Thank you habiba see you very soon!