Auteur Topic: ANJA  (gelezen 19319 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ANJA
« Gepost op: 22 april 2018, 22:57:19 »
[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ANJA
« Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2018, 23:23:07 »
ANJA (Babylon) - De Babylon Bunny  :showtits1
Bij deze recensie


DVP-Cataloog:   #playmatebunny  :tietjes


Bijzonderheden en karakterschets

Deze dame gaat graag het zwembad in en kon in de meeste tijd aan de rand van het zwembad aangetroffen worden. Ze heeft prachtige lange haren en mooie tattoos op haar wulpse voloptueuze lichaam met haar prachtige mooie grote borsten. Ze heeft kleine ogen die je ondeugend aankijken doch met een zekere berekendheid. Ze is dat type bij wie ik steeds weer een stel playboy bunny-oren en bijhorende strik zie dragen cfr. Cila van Yinyang. Aan haar deed ze me het meeste denken en dat gold ook voor de kamerervaring. In alles. Ze heeft prachtige grote lippen waar ik zo voor val.


Presales

Ze kwam me vaak verleiden voor een trio maar daar was ik niet voor te vinden. Of ik nu zelf in het zwembad was of zij, steeds trok haar verschijning me aan als een magneet. Ik werd gewoon geil van naar die dame te kijken en het moest gewoon tot een kamer komen, ik was dat aan mezelf verplicht al was het budget ten einde. Zonde deze dame aan me te laten passeren, het zou me achtervolgen tot in mijn wildste dromen dat het niet is gebeurd. In plaats daarvan is het verlangen naar die leuke tijd op kamer wat me in mijn dromen achtervolgd en niet de spijt van het gemis. De optick fick de luxe kwam me weer verleiden aan het zwembad en ik liet haar weten wat ik wou. Ze is erg speels dus dat zit goed, en we gingen ervoor.


Kamer: 16 in de kelder.


Kamersessie

Een stomende optick fick sessie volgde waarin ze erg goed deed wat ik wilde: speels en lachend. Ik wist niet waar eerst mijn handen te leggen op dat wulpse lichaam van haar. Haar borsten zijn amssief, groot en stevig. Sili's maar goede: ze waren van een zachte stevigheid. Ze heeft twinkeltjes in haar ogen en wist me goed gek te maken. Het voorspel werd best lang gespeeld en ze had er evenveel plezier in. De herinnering aan deze wulpe meid doet me weer dromen, wat vreselijk dat alles zo ver weg is.

De seks met haar was erg goed en ik kwam met een stevig en lang orgasme, helaas de laatste van de clubrondes. Het is niet moeilijk, ik was zo vervuld van haar, ik hield die zalige lekkere borsten vast, het was de hemel. Ja er zat meer in, ik zou het zo opnieuw kunnen, maar aan alle leuke dingen komen een eind, ook aan deze sessie met Anja. Ik vroeg haar nog om me een boobmassage te geven waarbij ze haar mooie lekkere grote tieten op m'n gezicht wreef, op m'n lichaam, naar beneden, weer naar boven. Die heerlijke tieten, ik wou ze blijven vasthouden. Helaas was de tijd om. :(


Afhandeling en betaling

We ruimden rustig af en ik gaf haar aan de lockers haar 50€.


Aftersales

Weinig van gemerkt, helaas niet zo'n aftersalestype. Ik gaf haar nog mee dat die playboy bunny-oren en een strik haar goed zouden staan. Ze reageerde nogal verwonderd. Het is de waarheid.


Fazit en Score

Dit was een zuivere optick fick en eentje waar ik erg blij mee ben. Ik zou opnieuw gaan met haar zonder daar een seconde over te hoeven nadenken!

Die tieten...  :tietjes

Score: 8,5 / 10
OFE: ****1/2
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2018, 23:35:52 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ANJA
« Reactie #2 Gepost op: 1 augustus 2018, 14:18:14 »
Anja (Babylon) - De Babylon Bunny revisited :tietjes
Bij deze recensie


 :tietjes DVP-Cataloog:   #bunny #maneledansereslookalike #diktiet


 :tietjes Bijzonderheden

Ineens denk ik eraan dat de dame me herinnert aan een bepaalde maneledanseres die je vaak terug ziet in hun clipjes omwille van die oogjes en haar voloptueuze lijf (dame in rood):



Borsten zijn sili's, niet hard, een stevige zachtheid. Ik masseer ze gaarne. Een idee van een body 2 bodymassage komt nu bij me op voor volgende keer. Vooral een boobmassage moet fantastisch zijn. Ze blijft het ideale type voor een goede optick fick.


 :tietjes :tietjes :tietjes


 :tietjes Karakterschets

Ze is eerder profi ingesteld, lacherig en plagerig doch steeds ervaar ik steeds een bepaalde afstandelijkheid. Ook op kamer zou ik liefst willen dat ze wat van die afstand even liet varen. GFE is hier uitgesloten.


 :tietjes Presales

De dame kwam me verleiden in de veranda terwijl ik naar de voorlaatste WK-match met de Belgen tegen de Engelsen keek op een groot scherm dat ze speciaal daarvoor gesteld hebben en haar mooie voorgevel leidde me af van het eerste doelpunt dat de duivels in de Engelse netten jaagden. Nee een voetballiefhebber zal ik nooit helemaal worden :)) Ze passeerde achter me en liet haar borsten tegen me aan schuren. Later kwam ze vaak polsen om te zien of ik met haar op kamer wilde.

Veel later, het was al ver in de avond, kwam ze even naast me zitten tot ik gedaan had met eten. Ik had erg veel zin in een diktiet en gezien Kira bij haar plaatjesbeer bleef plakken, werd het terug Anja. We spraken af om een sessie te hebben en ik vroeg haar, de haastigheid van Erika indachtig, even te wachten om te schrijven tot ik klaar was om samen naar het blaadje te stappen. Er was een kleine wachttijd, niet overdreven.


 :amazone Kamer

7, kamer benedenverdieping naast de voyeurskamer.


 :tietjes Kamersessie

1) Verwachting bij deze dame en aard van de sessie:
Niet veel, een optick fick zoals de vorige keer om de overige stoom uit te blazen. Daarop beoordeel ik deze sessie.

2) Duur:
half uur (50€)

3) Voorspel:
Zoals de vorige keer, uitstekend gezien vooral haar uiterlijk me al opwindend genoeg maakte. Ik kon niet van die borsten blijven. Ze genoot er zelf van op haar manier.

4) Seks:
Zij boven op me zodat ik goed zicht had en lekker met die dikke tieten kan spelen. Seks duurde lang en goed, liet haar me lekker berijden tot ik lang gerekt klaar kwam. En nog was het naar m'n gevoel allemaal te snel voorbij.

5) Naspel:
Weinig naspel, we praatten vooral wat na. Op het einde vroeg ik haar nog haar mooie tieten op m'n smoel te zetten en me een boobmassage te geven.

6) Communicatie en klik:
Erg persoonlijk was het niet, de dame bleef erg profi en de klik was niet de GFE-klik die ik met Erika had. Dat kon ze trouwens niet evenaren. De communicatie was wel makkelijker want in het Engels. Ze heeft nog in Brussel gewerkt.

7) Ambiance-level / betrokkenheid:
Geen vonken, ze voerde het nummertje wel erg goed op. Ze neemt alles met een lach op.


 :tietjes Afhandeling en betaling

1) Afhandeling tijdsduur: Correct, ze keek op het laatste naar de tijd en we hadden nog de overige 5 minuten gevuld na de vraag.

2) Betaling: 50€ en een kus, geen gezeur.


 :tietjes Aftersales

Geen, de club begon van hier af leeg te lopen.


 :tietjes Fazit en Score

Ze blijft mijn ideale optick fick van Babylon, mijn orgasmegarantie: de bunny van de club is daarin een vaste waarde geworden.

Score: 8,0 / 10
OFE Score: ***1/2 :showtits
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2018, 14:29:22 door Vazkor »