Auteur Topic: Schippersstraat 25/1, Sara (Roemeense/dagshift)  (gelezen 31685 keer)

Offline Vanderbeffen

• rakker
Schippersstraat 25/1, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #55 Gepost op: zondag 20 januari 2019, 22u51 »
Alhoewel ze niet zo lang is weggeweest, zal dit bericht ongetwijfeld bij bepaalde wandelaars toch een belletje doen rinkelen: Sara is terug !!! :1rij:
Een belletje??? Een klokkenspel zeker...  :lol_hitting:

The following users thanked this post: bet(d)weter

Offline bet(d)weter

• modje
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
« Reactie #54 Gepost op: zondag 20 januari 2019, 17u54 »
Alhoewel ze niet zo lang is weggeweest, zal dit bericht ongetwijfeld bij bepaalde wandelaars toch een belletje doen rinkelen: Sara is terug !!! :1rij:
« Laatst bewerkt op: zondag 20 januari 2019, 18u07 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #53 Gepost op: woensdag 05 december 2018, 00u30 »
Wij willen tetten zien    ;D ;D ;D ;D
Met andere woorden .... vetzakkerij willen we lezen, want die Sara triggert me ook, alleen moet ze nog iets vettigers te werk gaan .... hoe vettiger ... hoe prettigerrrrrrrr     :lol :lol :lol
Tetten ZIEN??? Gewoon zien??? Dat kan jij niet bij Sara. Als je Sara haar perfecte joekeltjes ziet, zit jij daar binnen de halve microseconde met jouw pollekes aan te spelen. Zeker weten.  :movingtits :tietjes :showtits1

U vraagt, Sara draait. Ik heb er al vettige pleziertjes mee beleefd.  :pompe :kissass :censored

Offline sexmachine

• admin
« Reactie #52 Gepost op: dinsdag 04 december 2018, 17u32 »
Sara was een weekje afwezig. Vandaag zag ik haar voor het eerst terug staan en ik heb haar dan ook maar direct een bezoekje gebracht. Ze zou trouwens al sinds vorige zaterdag terug aan het werk zijn.

Over mijn bezoekje van vandaag geen verslag, er is niets nieuws gebeurd of niets anders dan anders. Details over mijn vroegere bezoekjes zijn in mijn vorige posts op dit topic te vinden.
Wij willen tetten zien    ;D ;D ;D ;D
Met andere woorden .... vetzakkerij willen we lezen, want die Sara triggert me ook, alleen moet ze nog iets vettigers te werk gaan .... hoe vettiger ... hoe prettigerrrrrrrr     :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

• rakker
  • Behandel de dames altijd met respect !
« Reactie #51 Gepost op: dinsdag 04 december 2018, 17u27 »
Sara was een weekje afwezig. Vandaag zag ik haar voor het eerst terug staan en ik heb haar dan ook maar direct een bezoekje gebracht. Ze zou trouwens al sinds vorige zaterdag terug aan het werk zijn.

Over mijn bezoekje van vandaag geen verslag, er is niets nieuws gebeurd of niets anders dan anders. Details over mijn vroegere bezoekjes zijn in mijn vorige posts op dit topic te vinden.
Give yourself over to absolute pleasure Swim the warm waters of sins of the flesh
(dixit Dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Picture Show)

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #50 Gepost op: donderdag 22 november 2018, 22u40 »
Speciaal meisje die Sara. Als ze te koop was, had ik haar al lang mee naar huis gepakt  :lol_hitting: :lol
Daar zou ik wel een stokje voor steken !   :lostit
Je stokje IN steken zeker...  :lol
Da was nen binnenkopper hé vanderbeffen  :lol_hitting:
Inderdaad, dat was een open scheurtje, excuseer, een open deurtje  :lol

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #49 Gepost op: donderdag 22 november 2018, 17u52 »
Speciaal meisje die Sara. Als ze te koop was, had ik haar al lang mee naar huis gepakt  :lol_hitting: :lol

Da was nen binnenkopper hé vanderbeffen  :lol_hitting:
Give yourself over to absolute pleasure Swim the warm waters of sins of the flesh

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #48 Gepost op: donderdag 22 november 2018, 00u38 »

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #47 Gepost op: woensdag 21 november 2018, 17u30 »
Ik kan echter wel bevestigen dat Sara de laatste tijd inderdaad in een "stoute" periode zit. Als je er een goede klik mee hebt dan kun je bij haar wel één en ander meemaken.

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #46 Gepost op: woensdag 21 november 2018, 14u32 »
Ik kan echter wel bevestigen dat Sara de laatste tijd inderdaad in een "stoute" periode zit. Als je er een goede klik mee hebt dan kun je bij haar wel één en ander meemaken.
Dat is het minste wat je van haar kan zeggen  :lol_hitting:
Gaande van pure GFE over kinky spelletjes tot soft SM. Speciaal meisje die Sara. Als ze te koop was, had ik haar al lang mee naar huis gepakt  :lol_hitting: :lol

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #45 Gepost op: dinsdag 20 november 2018, 17u27 »
Ik bezoek Sara nu regelmatig maar ik schrijf niet iedere keer dat ik haar bezoek een verslag. Ik kan echter wel bevestigen dat Sara de laatste tijd inderdaad in een "stoute" periode zit. Als je er een goede klik mee hebt dan kun je bij haar wel één en ander meemaken.

Voor de verandering hebben we voor mijn volgend bezoekje (normaal gezien volgende week tenzij ik me op het einde van deze week al niet meer kan inhouden) eens iets helemaal anders afgesproken. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Ik kijk alvast uit naar mijn volgende sessie met deze deugniet! Als deze sessie brengt wat ik ervan verwacht dan schrijf ik er nog wel eens een verslagje over.

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #44 Gepost op: dinsdag 20 november 2018, 00u35 »
Ik had Sara al enkele keren mislopen omdat ze steeds bezet was. Vandaag had ik sjans. Ik kon direct binnen. We hebben ruilhandel gedaan. Een partij spermatozoïdale objecten uitgewisseld voor een warme douche uit Sara haar persoonlijk kraantje. Ik kon op geen (voor mij) beter moment komen: ze 'moest' net hoognodig. Facesittingske gedaan, met een xxl shower, en daarna schieten voor het Saraland. Ze was trouwens echt stout vandaag. Toen ze een condoom over haar vinger trok, wist mijn gat al meteen hoe laat het was  ;D ;D ;D
« Laatst bewerkt op: dinsdag 20 november 2018, 01u18 door Vanderbeffen »

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #43 Gepost op: vrijdag 09 november 2018, 04u20 »
Sara is een bloedmooie, toffe, vriendelijke, goedlachse, actieve en geile jonge meid. Ze levert bovendien elke keer een topservice
Sara is een van die meisjes waar je al snel eens een hele nacht zou willen mee daten. Maar dan moet natuurlijk eerst een loodgieter gevonden worden, om het lek in mijn bankrekening te dichten  :lol_hitting: :lol

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #42 Gepost op: donderdag 08 november 2018, 20u48 »
Ik heb vandaag deze mooie Sara nog eens bezocht, voor de zesde keer ondertussen. Ik ga geen nieuwe recensie of verslag schrijven, uit mijn vroegere posts kan iedereen afleiden wat voor een toppertje zij is.

Sara is een bloedmooie, toffe, vriendelijke, goedlachse, actieve en geile jonge meid. Ze levert bovendien elke keer een topservice (voor mij toch). Ze is te vinden voor gewone vanilla seks, kan naar ik verneem ook wel uit de voeten voor een GFE en voor de liefhebbers, ze geniet er zélf geweldig van als ze wat kinky spelletjes met de klant mag spelen  :ff  :whipbeer. Naar mijn ervaring is ze zeker geen klokkijkster. Ze is wel gesteld op een goede hygiëne en zorgt daar zelf ook voor  bad26

Sara staat ondertussen stevig in mijn top 3 en ze is goed op weg om één van mijn vaste seksmaatjes te worden.  :sign0098:

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #41 Gepost op: donderdag 11 oktober 2018, 15u19 »
Ik had vorige week aan Sara beloofd dat ik haar zeker deze week nog zou bezoeken voordat ik op verlof ging. Toen ik vanmiddag aankwam in het SKW was Sara spijtig genoeg niet vrij. Na een paar toertjes wandelen zag ik haar staan toen ik vanuit de VT de Schippersstraat in stapte. Ik versnelde mijn pas even zodat niet één of andere snoodaard me voor zou zijn. Sara zag me echter al van ver afkomen en de deur ging al wagenwijd open. Ik trof haar aan in een nieuw sexy zwart pakje met een aangepast halsbandje en nieuwe high heels.

Boven aangekomen was Sara vanaf het eerste moment heel speels. Ik kreeg ook overal op mijn gezicht kusjes, en véél kusjes. Daarna deden we een leuke babbel tijdens het uitkleden en wassen. Sara was eerst klaar en kwam naast mij aan de lavabo staan. Daar begon al een kleine teasing en toen ik me omdraaide kreeg ik al een flinke mep op mijn achterwerk. Ik wilde haar er ook eentje geven en zo ontstond een speels gevechtje. Het draaide uit op wie er wie eerst op het bed zou kunnen duwen. Natuurlijk liet ik haar winnen.

Op mijn rug gelegen kwam ze op mijn benen zitten en begon ze aan een partijtje armworstelen. Ze wist dat ze niet kon winnen maar ik gaf me gewillig over want het was duidelijk dat ze een plannetje had. Ze nam mijn bril af en legde die op een veilige plaats. Dan greep ze mijn polsen vast, drukte deze tegen de matras en kwam met haar poes boven op mijn mond zitten. Tijdens het likken keken we vrijwel constant in elkaars ogen. Gaandeweg voelde ik haar poesje natter en natter worden, ik zag ook wel een extra geile blik in haar ogen verschijnen.

Even later kwam ze omgekeerd naast me liggen met haar beentjes aardig gespreid. Die houding was écht té uitnodigend en ik kon er dus niet aan weerstaan om met haar poesje te spelen. Ik mocht met dat poesje een aantal dingen doen die ik bij vorige bezoekjes niet altijd mocht, mmm dát was leuk! Ondertussen keek ze me diep en geil in de ogen.

Vooraleer er een condoom over mijn stijve paal ging kreeg hij van Sara nog aardig wat kletsen tegen zijn hoofd en ook mijn ballen kregen het nog even hard te verduren. De beloning daarvoor bestond uit een geweldige pijpbeurt. Ik wist al wel dat Sara goed kon pijpen maar vandaag was echt “outstanding”. Ze maakte me zó geil dat ik wat heviger met haar poesje begon te spelen en daar werd dat poesje behoorlijk nat van. Tijdens al dit geile geweld nam ze nog een bijkomend condoom, schoof dat over haar vinger(s) en begon mijn kontgaatje te vingeren. Ondertussen pijpte ze heel enthousiast verder en zag ik mijn stijve paal regelmatig helemaal in haar mondje verdwijnen. God, wat was dat een geil spel om te zien én te beleven!

Plots onderbrak Sara het spelen met haar poesje. Ik zag even een rare blik in haar ogen, ik vermoed dat het allemaal een beetje té gevoelig werd. Ik likte nog lekker mijn natte vinger af terwijl Sara zo snel mogelijk mijn stijve paal in haar poesje wilde voelen. Ze wilde een standje uitproberen dat we nog niet samen gedaan hadden. Ik lag op mijn rug op het bed met mijn voeten plat op de matras en mijn knieën naar boven. Sara kwam achterwaarts op mijn paal zitten, een soort van variant op een reverse cow girl eigenlijk. Ze ging in die houding stevig op en neer en er was aardig wat gekreun bij. Toen ze ietsjes voorover boog zag ik mooi hoe mijn stijve paal in en uit haar natte poesje schoof. Tijdens dit standje had ze ook vrije toegang tot mijn ballen en die kregen dan ook weer regelmatig een paar fikse petsen te verduren terwijl ze om “my sperm” vroeg.

Sara draaide zich om en kwam tussen mijn benen zitten, ze verwijderde het condoom en begon mijn paal stevig af te trekken terwijl ze me geil in de ogen keek. Ik nam het even later zelf over zodat ze haar beide handen vrij had om in mijn tepels te knijpen en sensueel over mijn lichaam en tussen mijn benen te strelen. Het duurde op die manier niet lang meer voor ik mijn buikje onder spoot.

Sara maakte alles een beetje proper en streelde nog even verder. Daarna deden we beiden een wasje en hadden we nog een aangename nababbel.

En ik die dacht dat Sara me de vorige keren verrast had! Deze keer toverde ze wéér een aantal nieuwe dingen uit haar hoed die ik bij haar nog niet had meegemaakt. Dit was wellicht de allerbeste sessie sinds ik haar ken. Ik was helemaal “happy” toen ik buiten ging en ik heb er nog uren van nagenoten.

Wat een mooie, speelse, toffe meid is dit toch! En wát een service! Daar kunnen veel dames in het SKW nog iets van leren.

Herhalingsgevaar, dat stadium ben ik al voorbij, voor mij begint verslavingsgevaar te dreigen.

Thank you Sara for this great session! I hope to see you again soon.

• *Users: 6
  • *Guests: 208
  • *Total: 214

Board: ALGEMEEN
Topic: CONTEST
door Shakir
[Gisteren om 23:42]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES JANUARI 2019
door Klatergoud
[Gisteren om 09:25]
Board: GENT
Topic: Schepenenvijverstraat 02, Senna / Cenna
door ADNOH
[dinsdag 22 januari 2019, 23u50]
Board: MOOI EN LEKKER
Topic: Elin
door Rolly
[dinsdag 22 januari 2019, 23u30]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: Mimi (Guinea)
door Rivera
[dinsdag 22 januari 2019, 22u45]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: FICKFABRIEKVERHAALTJES
door Rivera
[dinsdag 22 januari 2019, 22u42]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[dinsdag 22 januari 2019, 22u19]
Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
door Shakir
[dinsdag 22 januari 2019, 20u43]
Topic: Emily (Hongaars/Roemeens)
door Kwakje
[dinsdag 22 januari 2019, 20u20]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: Heaven 7 Willich
door Kwakje
[dinsdag 22 januari 2019, 20u12]
Board: LEUK EN GEESTIG / MOPPEN EN HUMOR
Topic: HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
door de vulkaan spesjalist
[dinsdag 22 januari 2019, 20u11]
Topic: Lori (Roemeens)
door Kwakje
[dinsdag 22 januari 2019, 20u11]
Board: VILLA VENUS - Duisburg
Topic: Villa Venus Duisburg Belevenissen
door Kwakje
[dinsdag 22 januari 2019, 20u05]
Board: M O N D I A L - Köln
Topic: EVENTS
[dinsdag 22 januari 2019, 09u05]
Topic: EVENTS
[dinsdag 22 januari 2019, 08u54]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: EVENTS IN SAMYA
[dinsdag 22 januari 2019, 08u52]
Board: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- / VRIJKAARTJESTOPIC
Topic: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- EN VRIJKAARTJESTOPIC: JANUARI 2019
door PoarNeemn
[dinsdag 22 januari 2019, 04u11]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
door Vanderbeffen
[dinsdag 22 januari 2019, 04u03]
Board: D O L C E   V I T A - Düsseldorf
Topic: MIRIAM
door Taylor
[maandag 21 januari 2019, 19u11]
Topic: LIVE FROM SIXSENS
door sexmachine
[maandag 21 januari 2019, 18u28]