Auteur Topic: Iris  (gelezen 40165 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Iris
« Gepost op: 11 juli 2018, 13:41:47 »
Iris (SixSens) - Zoenkanon
Bij deze recensie


DVP-Cataloog:  
#zoenkanon   :adult  en #latinafurie behorend in de categorie van de #kleefteef wie weet  t4515


Paspoortje:

[box title=IRIS]
Land:             Dominicaanse Republiek
Taal:              Spaans (Dominicaans?), Engels
Leeftijd:         27- 32 I guess
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m68
Ogen:       bruin
Model:            ietsje zwaarder dan normaal
BH:                 B
Kontje:           lekker (dat is de latina's eigen)

Tattoo/piercings:   nee
Haarkleur:      zwart en krullend
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ tot het einde PMC NMC Likken GFE Massage Rollenspel
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Zeer goed zoenend, Maximum TZ
+ Zeer aanwezig, contact verliep erg intiem en fysiek
+ Naar GFE
+ Beetje Over tijd zonder gezeur over tijd, alles correct
- Misschien een tikkeltje te claimerig en overheersend
- Communicatie soms stroef, begreep minder goed wat ik wilde
[/box]
[box title=extra info]
Bijzonder vriendelijke meid maar niet zo mijn type voor een herhaling
[/box]


Bijzonderheden en karakterschets t4533

Dit is de vriendin van de Cindy en een andere dame die in de kino zat. Een vrolijke meid met het vuur en enthousiasme dat de latina's hier eigen zijn. Op dat punt is haar enthousiasme voor mij zelfs voorbij de mijne voor haar. Of om het anders te formuleren: de klik was bij haar groter dan bij mij. Ze is wat zwaarder gebouwd dan de dames waar ik gewoonlijk mee ga. Deze dame is er eentje die niet kan stoppen met zoenen. Met haar vrij je gewoon als met een vriendin. Wie daar absoluut een punt van maakt dat de dames goed moeten kunnen zoenen: dit is er een voor jullie. TZ en zoenen doet ze veel (naar mijn zin iets te veel). Een lieve vriendelijke meid die wat te claimend kan zijn in de toekomst naar ik vrees. Dat zou niet nieuw zijn, hier.


Presales t4517

Deze gebeurde in de kino waar ze met b]Cindy en een andere dame zat. Cindy was al met een klant bezig te presalen en instrueerde haar van daar af over deze rare vogel. Ik had mijn massagetoestel bij en dat werd met laaiend enthousiasme ontvangen door de latina-delegatie. Het werd van dame tot dame overhandigd om het eens uit te testen. De dame waarvan ik de naam niet meer weet was er het meest mee aan de slag terwijl ik kennis maakte met Iris die ik uitlegde wat ik graag had, echter Cindy deed er het meeste haar deel in. We bleven nog lang liggen, toch naar mijn doen qua presaletijd. Ik masseerde haar en ze kuste me al op de bek. Ik werd erg geil en liet haar maar de sleutel halen. Wie weet wat het wordt.


Kamer :inlove

16, na lange tijd weer een kamer in de laagste verdieping van SixSens. Ik was bang dat de luide muziek me zou storen, gelukkig viel dat nog mee.


Kamersessie :censored :adult :amazone

Er was veel fysiek contact, deze dame wou me zowaar verslinden en was overal, rond me op me en kustte me passioneel, beet me praktisch als ze kon. TZ was bijna voortdurend en continu en diep. Eerlijk gezegd was me dat een iets te verheersend element tijdens de ervaring terwijl ik vooral graag gedomineerd en verleid werd op een andere manier. Dat deed ze ook wel maar niet zo goed omdat ze dat domineren en zelfs maar het acteren zoals Pamela dat doet duidelijk niet in zich heeft. Dit is een GFE-dame, dat wel. Er was meer als voldoende intimiteit geweest en alles gebeurde ongedwongen. Geen haastwerk, geen vlug vlug, de service was respectvol verlopen.

Seks hebben verliep moeizamer, onhandig en het condoom moest ook omgewisseld en ik vreesde al voor een rampsessie. Bij een derde poging om goed in elkaar afgestemd en op elkaar ingespeeld te zijn (of hoe moet ik dat zeggen), werd het neuken ineens beter. Ik moest haar wel veel sturen betreffende mijn favoriete fantasie (dat is dus niet TZ waar ze al snel op terug schakelde). Je kan gerust stellen dat ik het net graag heb als de dames wat bitchy zijn. Niet Iris. Iris is het vurige vriendinnetje dat je helemaal omgeeft met haar zwoele passie. Op zich niet slecht, ik genoot er ook wel van. Uiteindelijk voelde ik dat ik wel kon klaarkomen en het orgasme kwam er gelukkig aan, het vierde van de dag. Ik bleef nog lekker lang hangen in het heerlijk gevoel klaar te komen. Zij bleef nog heerlijk door neuken terwijl ik al klaar was. Ik kon dus een tweede keer neukend een orgasme hebben als ik dat kon. Na het neuken werd er verder gezoend en nog een beetje gepraat.


Afhandeling en betaling 8)

De tijd werd goed vol gemaakt en we ruimden af. Aan de lockers gaf ik haar 50€ en met een TZ namen we afscheid. Ze hoopte dat ik de volgende dag weer zou staan. Ik had echter afspraak in Heaven7.


Aftersales ::)

Geen want ik was dan meer bezig met wellness, een laatste bier en ging naar het hotel.


Fazit en Score :bud

Ze is niet meteen mijn type dame, wat te opdringerig in zekere zin, wel een top tongzoenster voor wie dat een prioriteit vind. GFE is mogelijk, vooral als je goed Spaans kan spreken. Ze is erg intiem in contact en aangenaam en vurig gezelschap, met haar ben je echt aan het vrijen. Voor wat betreft dominantiespelletjes en dergelijke is het allemaal wat minder, ze is speels op een andere manier. Niettemin was het een kamergang waar ik met tevredenheid op kan terugkijken al hoeft een herhaling niet meteen.

Score: 8,0 / 10
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2018, 13:52:59 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Iris
« Reactie #1 Gepost op: 2 februari 2019, 19:11:01 »
IRIS (SixSens) - SUPER GFE GIRL
Bij deze recensie


Uiterlijk

Niet het meest opmerkelijke uiterlijk, in haar gezicht eerder de girl-next-door der Caraïbbische Latina's met een gewoon een mooi lichaam, geen Latina babe. Wellicht zal de optisch veeleisende rakker op zoek naar de mooiste snoepjes over haar heen kijken en dat ware jammer.


Karakterschets

Dit is echt een vrolijk meisje, uitgelaten lacht graag, is steeds erg vrolijk en geeft je het gevoel je fantastische vriendinnetje te zijn waarop je verliefd moet vallen. Ze kust dolgraag en TZ is overvloedig aanwezig. Ze is een hete en typisch wilde latina. Dansen doet ze graag en knuffelen is ze super in. Je kan ook goed met haar in gesprek tussen haar enthousiaste uitlatingen door.

Presales

Behoorlijk korte maar goede presales waar we weer ophaalden wat in de vorige sessie was gebeurd. Ze wist alles nog. Gabrielli was er eerst bij maar verwijderde zich toen met de melding dat ze echt erg goed zal zijn voor mij.


Kamer

De eerste sessie in kamer 2 en de tweede in 3a een rode SM-achtige kamer met zelfde interieur als de kamer ernaast(3b...duh...).


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
GFE met hoofdletters, dit waren twee stomende sessies waarmee clubjaar 2019 werd aangevangen onder goed gesternte + een volle supermaan, romantischer kan niet.

2) Duur:
2x een dik half uur

3) Voorspel:
Zeer goed voorspel met veel TZ, zoenen, stevig lijfelijk contact en enthousiast in de role-games

4) Seks en naspel:
Behoorlijk hevige seks in alle standjes en een goed naspel in beide sessies, vooral in de tweede kon ik gewoon hevig klaar komen. Ze heeft me helemaal door en weet hoe ze me kan verwennen op elk gebied. De tijd met haar zindert nog lang na!

De eerste sessie ging moeizaam op dit gebied, de tweede was een stuk beter verlopen. Ik kon bij de eerste in Doggy klaarkomen, de tweede was ze me boven me lekker aan het berijden en kwam ik heel hard klaar. Dit patroon was herhaald de dag erop in Babylon: een eerste moeilijker sessie en een tweede vlottere sessie.

5) Communicatie en klik:
De communicatie was goed, de klik was enorm sterk aanwezig, dit is zo een van die sessies die je altijd bijblijven waar de meer gematigde vervagen.

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Zeer hoog in beide gevallen, ze is in haar service 'totally into you' en is die verliefde vriendin met benefits waar je van droomt.

7) Extra vermeldingen:
Ze neemt de tijd, kijkt niet op de klok en zeurt nooit. Herhaling is gewoon een zekerheid


Afhandeling en betaling

50€ beider sessies. Bij de lockers leek het er zelfs op dat ze me niet meer wou loslaten. Ze kreeg een massagetoestel in de kamer met batterijen dabei als extra cadeau, dat had ik haar beloofd.

Aftersales

Uitgebreide aftersales zoals ik niet veel meemaak! We dansten en we knuffelden verder in de bar en ze maakte me zowaar weer geil. Ik durfde het evenwel niet aan om een derde maal op kamer te gaan want ik was er al helemaal door na die heftige tweede sessie dat me bevend en zwetend de trap deed afdalen van de hoogste verdieping en dat, dat is iets van lang geleden.


Fazit en Score beleving

Dit waren droomsessies geweest met een wilde latina met de beste GFE in tijden en ze haalt moeiteloos de maximumscore! Zodoende valt deze meid al niet meer te kloppen terwijl het jaar 2019 nog amper moest beginnen.

Kamer belevingsscore: *****
Damesscore: 10,5/13
Vazkorscore:**1/2


Afsluitende video


Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Iris
« Reactie #2 Gepost op: 16 juni 2019, 19:52:51 »
IRIS - Latina summer has begun t4517
Bij deze recensie


Karakterschets   

Ze komt als een gekke over op een lieve vrolijke manier, ik mag ze erg graag en haar knuffels en TZ zijn lang en stevig. Ik kan er al beter mee overweg dan in het begin.


Presales

Ik kwam ze op de weg van de lockers naar de wellness tegen en we bleven plakken aan elkaar. Er werd quasi snel beslist om op kamer te gaan en gingen naar de keymanager. Daar wachtten we tot we aan de beurt wachten in een van de sofa's waar ze me al onderhanden nam, we handjes vasthielden: zo'n romantische dame is me dat. Ik hield haar mooie lijf goed vast, als een drenkeling die nog zijn laatste minuten wil beleven voor hij onderdook in een zee van knuffels van deze latinafurie.


Kamer

5b, we hadden geluk een kamer boven te hebben bemachtigd. Ik vroeg er expliciet naar en dat was geen evidentie dat ook te krijgen.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Kinky en Knuffelseks zoals steeds.

2) Duur:
Volle 30 miniuten plezier!

3)Sessie:
Eentje zoals de vorige keer was het niet helemaal, ik geloof dat ik toen een hoogtepunt met haar beleefde in Januari, maar slecht was het zeker niet, ze deed alles weer zeer goed maar heeft nog wat sturing nodig. Ze TZ erg graag op haar manier. De knuffels zijn lang en intiem en de vrijpartij met haar is fysiek. Bij haar is geen sprake van afstandelijkheid, ze is 100% betrokken in het spel en de klik was al even goed als vorige keren. Ook nu een goed en niet te snel orgasme gehad met haar boven me. We bleven nog liggen naast elkaar en praten, ik hoefde geen grote schrik te hebben voor tijdsoverschrijding, ze is relaxt hierin. Ik heb steeds de neiging op mijn hoede te zijn, zelfs bij herhalingen want je weet maar nooit.

4) Afhandeling - betaling:
Correcte afhandeling, vlotte betaling.


Aftersales

Een knuffel onderweegs :) Veel zag ik ze ook niet, vast een drukgeboekte dame.


Fazit en Score beleving

Iris is steeds eerlijk en loyaal geweest en heeft een plaatsje gewonnen bij de favorieten hier en ik keer zeker naar haar terug. Ze had me de vertroosting gegeven dat ik net op dat moment kon gebruiken.

Belevingsscore: ****1/2
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2019, 20:01:09 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Iris
« Reactie #3 Gepost op: 5 augustus 2019, 23:01:57 »
IRIS (SixSens) - De onweerstaanbare Latina   O:-)
Bij deze recensie


Uiterlijk   

Ze liep weer rond in een grijzig doorzichtig kleedje en  mooie lingerie, dansend en wulps bewegend met haar mooie latina-lichaam en brede lach.


Karakterschets

Ze is als het verliefde meisje dat je omhelst en nooit meer los laat, die Iris. Ik moet oppassen, voor je het weet ben je verslaafd aan haar latina charmes! Ze houd duidelijk van knuffelen en dansen en lacht graag en veel. Dit is bij verre een van de sympathiekste dames van de club en omstreken.


Presales

Ik heb een paar keer de boot willen afhouden want ik kan niet op ieder bezoek dezelfde dames aandoen. Iris wil echter van geen afwijzing weten en danste zich dichter en dichter naar me toe dartelend van beer tot beer. De laatste was echt in haar geïnteresseerd en op een afwezig moment van hem op het einde van het muzieknummer was ze van hem weg en ging naast me liggen, vleide zich dan om me heen, ging diep tongkussen en liet me gewoon niet los. Ze liet me heel duidelijk haar lekkere borsten voelen, kronkelde haar weelderig mooie lijf over me heen...ik was verkocht, verdomme. Dit kan geen geen beetje geile vent weerstaan, ze heeft echt al haar charmes en schoonheid in de strijd geworpen en er was niet veel voor nodig. Van hieraf ging ik echt over budget en bij Iris zou het niet stoppen, helaas. We gingen samen naar boven voor de sleutel.

Iris is er eentje die echt bij me blijft zitten, wachtend op haar beurt tot er een kamer vrij is.


Kamer

Ze wist geen kamer boven te versieren maar de 12 voldeed ook. Geluidshinder was er niet.


Kamersessie
1) Aard van de sessie:
Wild, PSE, GFE, plagerig stout en dominant, alles was er quoi.

2) Duur:
Half uur

3)Sessie:
Een wilde stomende sessie als steeds met Iris en ik stond geiler dan anders voor deze sexy latina. We rollebolden, tongkusten, ze plaagde en verleidde, domineerde me till end comes. Sex was enorm lekker, traag  en goed. Daarna bleef ze me TZ'en, plagen en verleiden. Ze is geen klokkijkster en nam alles met gemak. Ik kon met haar gewoon even blijven liggen en terug tot zinnen komen. Alsof dat lukt na een superorgasme en met deze Caraïbische orkaan. Hoe vaker ik met haar ga, hoe beter het wordt.

4) Afhandeling - betaling:
Zeer goed met omhelzingen, TZ en moeilijk loslaten. Ze blijft de verliefde dame zijn tot het afscheid.


Aftersales

Geen, druk.


Fazit en Score beleving

Herhaling is gegarandeerd. Ze weet nu al dat ik terugkeer eind Augustus... :o

Belevingsscore: ****1/2
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2019, 23:16:40 door Vazkor »