Auteur Topic: 4-star massage [Edegem] Sophy  (gelezen 12660 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
4-star massage [Edegem] Sophy
« Gepost op: 17 juli 2018, 19:20:04 »
Ik werk eigenlijk aan de verkeerde kant van A’pen. Enfin in de buurt van A’pen.
Verkeerd om, zoals ik zie dat sommige andere RB beren doen, mijn middagpauze in het SKW te kunnen doorbrengen met het al wandelend het verorberen van een middag -boke of een mosselke  :sexxx.
Dus moet ik langs de zuidkant van A'pen soms aan mijn trekken zien te komen voor een snelle schuin-stap.

Kio thai in Mortsel is niet mijn ding, noch qua infrastructuur, noch qua aanbod (ben er wel maar 2x geweest; soit). Er is geen discretie ook als je aanbelt, tenzij de donkere nacht je dekt.
De richting Brussel (All Inn; Red House; ...) veel prive huizen, maar dat vind ik zo onpersoonlijk, ook al is het maar voor een snelle wip. Ik ben een saunaclub mens denk ik, maar ja dan ben je rap minimum 2uur heen en 2 uur terug kwijt alleen aan rijden. Dus niet voor over de middag er effie tussenuit te trekken als de lok roept (lok: inheemse trekvogel die (gelukkig) altijd maar terugkomt).

Als het echt niet over SKW kan, dan is 4 Star massage in Edegem voor mij een redelijk alternatief voor een ontspanning.
Mijn meeste ervaring heb ik er met Zoë, maar daar mssch later meer over.
Channel een iets oudere dame, maar met veel ervaring en prachtige borsten, is ook wel een kort bezoekje waard.
 
Begin juni ll. op een vrijdag - net voor de start van mijn vakantie - vatte ik het idee op om te ‘un-winden’, zodat ik ontspannen de congé kon instappen. Sofy stond al enkele maanden op mijn verlanglijstje en ik had op Redlights positieve commentaren gelezen. Dus belde ik de 4 Star telefoniste en vroeg of Sofy bescikbaar was. Ze werkte en was vrij:”OK, binnen een kwartiertje kom ik er aan!”. Ik stak 80 eurootjes op zak (niet meer, want anders laat ik me mssch verleiden voor een ‘service special’ van 150. Ken jezelf...) en reed naar Edegem.
Parkeren is er simpel en discreet, en op mijn bel deed Sofy de deur open: “Heb je een afspraak?” Het geijkte zinnerje dat ze blijkbaar van de baas moeten stellen.
“Hola, guapa! ¿Que tal? Ja hoor, afspraak met jou.”.
“OK, volg maar.”
Een snelle kus.
Sofy heeft een kamer op het gelijkvloers. Rechtover de badkamer beneden. Alles zou wel eens een opfrisbeurt mogen hebben, want toch fel uitgeleefd. De hygiëne is er echter wek OK.
Met Sofa de gewenste service besproken (stevige B2B massage, 1 uur, “con final feliz”). Netjes 80 euros betaald , Sophy deed geen poging tot upselling, wat ik steeds apprecieer.
Terwijl ze een drankje haalt en haar centjes in veiligheid brengt (afgeeft?) ga ik douchen. Oude badkamer, maar netjes genoeg, met massa’s warm water. Hier moet ik wel collega’s RB-beren waarschuwen want het water is er verschrikkelijk heet!!! Als je niet uitkijkt kan je je wel verbranden! Als ik klaar ben, komt Sofy ook net terug binnen.
Hun kamers vind ik nogal duister, ik zet altijd het gordijn wat meer op een kiertje. Het oog wil ook wat.
Sofy is een mooie Spaanse dame, met aziatische trekjes in haar gezicht. Mooie naturel borsten, platte buik, zachte gladde huid en een mooie poes (ik hou nu eenmaal van schaamlipjes die eruit piepen  :-P ). Ze spreekt een beetje NL , wat beter is haar Engels, en uiteraard vlot Spaans.
Na ontkleden en een welkomstknuffel, start ze met de rugmassage, benen, armen, handen voeten... de normale drill. Ik had haar een stevige masage gevraagd , want vaak krijg je van die zeer zachte massages die niet veel effect hebben. De massage was ok, mocht iets harder geweest zijn, maar was ontspannend.
Na een klein half uurtje vroeg ze me te draaien.
Onmiddelijk ging haar aandacht naar mijn toverstafje, met een liefdevole behandeling en waarbij ze mijn handen op haar borsten legde.
Ik realiseerde me dat ik qua rugmassage geen B2B ervaren had, en wou net een opmerking maken, toen ze met een bodytobody startte om U tegen te zeggen. Hierbij verhulde ze niets van haar lichaam, incl. haar poes en haar ster. Lichte tongzoenen en een geoliede pussysliding (die gelukkig geen minuten duurde, want dan was ik te snel gekomen). Dit duurde zowat 10 minuten, en toen richtte ze de volle aandacht weer op mijn toverstafje, die zichzelf intussen groot getoverd had.
Langzaam begon ze op te bouwen, terwijl ze met haar donkere ogen diep in mijn ogen keek: Walhalla ! Wat een handjob! Ze spoorde me aan om haar intussen over haar  ganse lichaam te strelen.  Na 5 minuten hield ik het niet meer, en dropen mijn zaadjes van haar borsten en buik.  :swim Als ik er aan terugdenk, dan zie ik die zwarte kijkers noch in mijn ogen priemen.  Wow, ... muchas gracias, Sofy! :1rij:
Het herhalingsgevaar is zeer groot en ook het gevaar om met haar  :1rij:naar een full service te gaan. Maar net hun prijzen hiervoor (150 voor 60 min) stuiten hier wat tegen de borst. Ik weet, dit is SKW tarief, maar in Duitsland heb ik hier minstens 90 minuten plezier voor, desnoods gespreid over 3 liefjes en een namiddag. 

4 Star massage is voor mij iets wat ik achter de hand hou voor een snelle ontspanning in drukke tijden wanneer ik moeilijker weg geraak. Het huis kan renovatie meer dan gebruiken en is niet hip als tent, maar ja, je springt er ook maar binnen en buiten en brengt er geen vrije tijd in door zoals bij een FKK. Wel duidelijk je instructies geven aan de masseuses!

Voor wie ambitie heeft, kan ik Sofy warm aanbevelen.   :littleangelx Succes!

PS: pas op,  in juli zal dit niet lukken, want toen ik na mijn verlof, begin juli, effie snel wou langsgaan, hoorde ik dat ze een maand met vakantie is. Je kan best vooraf bellen om te checken.
PS 2: ik check net hun website om een foto mee te sturen, maar blijkbaar is de ploeg grondig veranderd en geen Sophy meer  :cry
PS 3: vals alarm: ik heb net gebeld en Sofy komt op 1 augustus effectief toch terug :pica
PS 4: Intussen 4 uren verder: Sofy staat weer online met haar foto's :sign0098:

Grtz, Pedro.

Hier zijn ze dan:   bab7





No dinero, no amor.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
4-star massage [Edegem] Sophy
« Reactie #1 Gepost op: 17 juli 2018, 22:08:24 »
Laat Sofietje maar schuiven  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke