Auteur Topic: Adina  (gelezen 5817 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Adina
« Gepost op: 22 augustus 2018, 12:36:47 »
ADINA (Golden Time) - De beste sessie van de dag
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=ADINA]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Duits, Engels
Leeftijd:         Rond de 27 I guess
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m70
Ogen:       donker bruin
Model:            slank en mooi figuur
BH:                 B
Kontje:           normaal lekker

Tattoo/piercings: geen opgemerkt   
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Rollenspel (kent dominantie) Zoenen (Geen TZ) wat meer fysiek contact
[/box]
[box title=pro en contra]
- Geen TZ
- Betrokken
+ omgang was goed, dame genoot ook
+ zeer mooi lichaam, mooiste dame van de dag
+ Goede service
[/box]
[box title=extra info]
Ik voelde al bij eerste contact dat de deze dame het waar kon maken. Op het einde toen ik naar huis wou gaan, deed ik dat niet want ze zat bij me in de bar: ik kon ze gewoon niet laten lopen. Ze loste mijn verwachtingen in en zette zo GT weer op Vazkor's kaart.
 [/box]


Bijzonderheden

Een dame die service geeft, dominatie is haar niet vreemd. Speels in een goede manier. Een dame met een mooi figuur en haar uiterlijk: ja, ze staat me erg aan en ik voelde een klik. Ze dringt zich niet op en gaat niet jagen. Ze zat in de bar in de hoek dicht bij de gang naar de lockers en de theke, verst van de bar. De dame is hier niet zo lang (dacht een week of een maand).


Karakterschets

Een zekere professionaliteit is haar zeker niet vreemd. In tegenstelling tot Linda was ze meer betrokken en niet zo koel. Ze genoot zelf van de dominante rol die ik haar liet spelen. Ze maakt de tijd vol en gaat niet rushen of aansporen. Ze was ook een goede gesprekspartner.


Presales

Ik zag ze in de zetel naast me zitten, ze ging weg en maakte geen aanstalten naar me toe te gaan. Ik wenkte ze bij me nadat ze me had gezien. We hebben kort wat verder kennis gemaakt, niet meer. Ik liet haar de sleutel halen.


Kamer

Numero 1, een standaard kamer, weer een type à la LR. Wel, als ik me nu nog niet thuis voelde want in LR had ik geen slechte sessies. Kamer had spiegels aan de muren aan weerskanten van het bed. Ik heb de kussens aan de andere kant gesmeten zodat ik de dame in het volle licht kan zien. Deze keer was de kamer niet te koud of te warm.


Kamersessie

1) Verwachting bij deze dame en aard van de sessie:
Een zeer goede service met wat GFE en een goed verleidingsspel. Meer fysiek contact.

2) Duur:
30 Minuten, ik had voor niet meer dan dat budgetgewijs.

3) Voorspel:
Een zeer goed voorspel volgde waarbij ze haast geen aanwijzingen nodig had. Ze deed eerst langzaam haar BH en broek uit en liet me genieten van haar mooie lichaam. Ik streelde haar en vroeg haar haar borsten over me te laten glijden. Er was meer body to body contact zoals het moest.

4) Seks:
Vrouwtje boven, lang gesekst en goed genoten van een lang orgasme. De beste GT-kamergang sinds mijn tijd met de Nederlandse Veronika.

5) Naspel:
Een lang naspel, speels strelen en wat kussen. We speelden een manele muziekje.

6) Communicatie en klik:
Een klik die steeds beter werd en een goed gesprek na de seks.

7) Ambiance-level / betrokkenheid:
De dame was in al de tijd zeer betrokken in alles wat ze deed en wist me goed te bespelen. Met haar fysieke sexy uitstraling en mooi lichaam was het allemaal gewoon af, de kamergang waar ik graag naar terug kijk en nu nog met plezier aan terug denk!

8 ) Extra vermeldingen:
Met deze dame durf ik zeker op herhaling gaan.


Afhandeling en betaling

1) Afhandeling tijdsduur:
De tijd werd vol gemaakt zonder de melding dat de sleutel-afhaaltijd incluis was. Alles werd rustig afgeruimd en we verlieten de kamer.

2) Betaling:
De laatste 50€ werd afgeleverd.


Aftersales

Geen behalve een afscheid voor mijn vertrek naar huis.


Fazit en Score

Dit was voor mij de beste kamer van de dag: save the best for last en de reden waarom ik zeker ga terug keren naar GT. Ik kan ze aanbevelen tenzij TZ in het pakket MOET zitten. Weinig dames heb ik er ontmoet die dat wel doen.

Score: 9,0 / 10
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2018, 12:51:10 door Vazkor »