Auteur Topic: Verversrui 13/2, Larissa (avond/nachtshift)  (gelezen 5113 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Larissa (avond/nachtshift)
« Gepost op: 17 oktober 2018, 00:53:22 »
Aan de Verversrui nummer 13, vlak naast Cafe d'Anvers, heb ik tijdens mijn avondlijke slenterwandelingen al vaak twee knappe grietjes zien zitten. Jonge meisjes, waarvan ik me voorgenomen had om die vroeg of laat eens te pakken. Vorige week had ik op 13/3 nog een Roemeense Anneleen bezocht (zie mijn recentie daarvan) en vandaag was het de beurt aan de andere, de blonde.

Gisteren zat ze daar al in een geel bikinitje mijne piet stijf te lachen, en ik had er een uitgebreid gesprekje met gedaan. Jammer genoeg had ik geen cash meer op zak en sinds ze die KBC bank op de hoek aan de Brouwersvliet overgebracht hebben naar de kaai, is het toch wel direct een eind lopen en terug om cash op te halen, en bovendien staan die geldautomaten binnen en geraak je daar na een bepaald avondlijk uur blijkbaar niet meer aan. In het gesprek aan de deur viel Larissa mij heel goed mee, en ik had haar gezegd dat ik vandaag langs kwam en deze keer wél voorzien van cash.

Ik ben er dus vandaag direct naartoe gegaan. Niet dat ik me zo gebonden voel door een belofte aan een vitrinemeisje, maar ik had gewoon dikke goesting om met die meid te seksen. In t Vlaams gezegd: ik stond geil en mijne piet hing te wachten om er stijf te mogen van worden. Ik was nog wat te vroeg, geen enkele van de VR 13 meisjes was al op post. Maar geen nood, ik zou wel wachten. Er was trouwens nergens al veel te bespeuren. Ik heb nog net Sara SS25/1 getroffen, in gewone kleren, die naar huis ging. En in de Verversrui nog een praatje gemaakt met Rushi, die ook naar huis vertrok. Een uurtje later, iets voor 20 u, kwam Larissa toe, en zij glimlachte al direct als ze zag dat ik aan haar deur stond te wachten.

Zij ging zich omkleden en even later was het zover: ik mocht binnenkomen. Ze vond het tof (hehe, wat had je gedacht) dat ik mijn belofte hield en dat ik dus naar haar gekomen was. Wij naar achteren, een beetje raar hoerenkotje die VR13, trap op en uiteindelijk een ruime kamer. Nog voor er iets betaald was, stond zij al in haar blote. Ik ontdeed me ook van mijn totaal overtollige kleding natuurlijk, en na de sponsoring en een wasje lagen we zo maar bloot naast mekaar op bed. Ik, en dat meisje waar ik geil als boter naartoe gekomen was.

Larissa is best een mooie jonge griet. Roemeens. Knappe spleet, knap kontje, tietjes zoiets tussen dikke A en dunne B denk ik, en ze hangen wat als ze niks meer aan heeft. Niet storend, geil zelfs, en met een grote tepelhof. Heerlijk om te likken, te zuigen, te strelen. Vanderbeffen kon er maar moeilijk afblijven, maar gelukkig was dat ook nergens voor nodig.

Larissa vroeg meteen wat ik graag had. Ik zei, vrijen, teasen, strelen om te beginnen. En ze begon. Hemelse aanrakingen. Om gek van verlangen naar haar te worden. Dat meisje kan een man opwinden. Je moet wel zeggen wat je graag hebt of doet. Wie zwijgt, zal haar te passief vinden. Wie zijn mond open doet, geniet met volle teugen.

De zoentjes mochten (nog?) niet op de mond, maar toch heel dicht er tegen. Ik tuitte op de duur mijn lippen nog maar, en ze keek me verleidelijk in de ogen en ze bood haar wang aan, net naast haar mond. Ik was ondertussen afgezakt naar haar fijne kale doosje, een heerlijk foefke, en ik was voorzichtig begonnen met haar te vingeren. Langs achter mocht ik probleemloos aan haar anusje zitten, maar liever niet erin. Ik respecteerde die wens onmiddellijk, en dat vond ze fijn, want blijkbaar trekken veel mannen zich niets aan van wat een meid toestaat of niet toestaat. De kreuntjes die zij bij het vingeren slaakte, klasseer ik uiteraard bij 'leuk gefake', maar even later was ik toch niet meer zo heel zeker van dat faken, want ze werd nat, natter en nog natter. Ik was haar eerste klant, en ik denk dat ze niet echt loog als ze zei dat ze het fijn vond. Ze kwam niet klaar, maar ik denk dat zich laten gaan en klaarkomen voor de meeste meisjes een brug te ver zou zijn, zeker bij een eerste bezoekje.

Ik mocht ook, zoals ik gevraagd had, haar poesje likken. Dat was dus ondertussen goed nat, net als bij een gewone vriendin waarmee je eens naar bed gaat met wederzijdse geile goesting. Het smaakte erg lekker. Weer die smaak van een jongemeisjesgleuf, maar toch altijd weer net iets anders dan de vorige die ik heb gebeft. Ik heb lang met mijn hoofd tussen haar benen gezeten. Genoten met een hele grote G.

Ik had het gevoel dat wij al zeker onze twintig minuten hadden opgevreeën en opgebeft, maar Larissa sprak niet over te tijd. Integendeel, terwijl ik mij liet gaan tussen haar benen, was zij deskundig bezig met mijn klokkenspel en met mij overal in de buurt van mijn billen zot te strelen. Ik stond ondertussen zo pokkegeil als het maar kan, en uiteraard bleven de gevolgen niet uit. Ik kwam klaar, nog voor ik in haar poesje zat. Er was geen stoppen aan. Het bleef komen, twee keer dat ik dacht, het is gedaan, en dat er nog een hele lading achterna kwam. Ik wou deze avond nog een tweede meisje gaan neuken, maar het was me meteen duidelijk: na mijn ontlading op Larissa haar onderbuik/poes zou dat niet meer gaan. Leeg was de zak...

Een plasje heb ik niet meer durven vragen, gezien de tijd. Een wasje, een rustig afscheidsgesprekje, nog wat gepraat zelfs, zonder haast, en dan weer naar beneden. Kusje als afscheid, knuffeltje, en einde date. Weer op straat keek ik op mijn telefoon naar de tijd, en mijn vermoeden was dus waarheid: ik ben zo goed als een vol half uur bij Larissa geweest, voor slechts 50 euro. Waarschijnlijk doordat wij zo lang gevreeën hadden en dat vond ze zelf ook fijn. En dan toch nog de tijd extra geven om me hemels te laten klaar komen. Een meid waar ik naar opkijk. Toffe griet. Misschien niet direct een zogenaamde topper waar iedereen 'wow' van zal zeggen, maar wel een meisje waarvan ik echt enorm veel genoten heb, en waarvan ik nu al weet dat ik haar nog vaker zal bezoeken. Knap en goeie seks. Daar doen we het voor.
« Laatst bewerkt op: 17 oktober 2018, 22:39:26 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Larissa (avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 24 oktober 2018, 01:21:17 »
Larissa heeft vandaag al opnieuw haar beentjes gespreid voor mij. Het was nog maar van verleden week geleden, maar ik had er al terug goesting voor. Ze was enerzijds natuurlijk blij dat ik daar al terug stond, en andertijds ook verrast. Ze realiseerde zich wel dat ik een terugkomklant geworden was, maar zoooo rap, dat was blijkbaar toch een uitzondering. Zij en haar eveneens blonde schone buurvrouwtje van 13/3 (die ik onlangs ook nog eens goed mocht pakken voor 50 euro sponsorgeld) kennen me al. Vrolijke groetjes. Ook als ik hen beide een half uurtje na mijn date met Larissa in de gang van VT tegenkwam met een handdoekje om hun goddelijk poepje, op weg naar een bevriend meisje in de SS. Zoiets maakt het plezant. Meisjes die je herkennen, even wuiven, babbeltje doen, niet jaloers zijn als je ook eens ergens ander binnegaat. Zo hoort het. Het SKW is toch een foor voor grote mensen. Die van het schietkot gaat toch ook niet morren als je eens in de botsautootjes zit.

De klant die net buitenkwam als ik bij Larissa binnenstapte, had er blijkbaar ook zijn plezier aan beleefd. Getuige was een grote natte spermavlek op het bed. Ik heb er, geloof ik, nog eentje bij gemaakt.  :lol