Auteur Topic: Villa Weizigt Dordrecht  (gelezen 59233 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Villa Weizigt Dordrecht
« Gepost op: 17 november 2018, 00:07:37 »


Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Villa Weizigt Dordrecht
« Reactie #1 Gepost op: 17 november 2018, 10:45:13 »
Ga je meespelen Taylor? ;D

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Villa Weizigt Dordrecht
« Reactie #2 Gepost op: 17 november 2018, 11:46:20 »
Ga je meespelen Taylor? ;D

Met die 2 klapeksters?  :-\ Nee, liever niet  :lol
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
Villa Weizigt Dordrecht
« Reactie #3 Gepost op: 8 mei 2019, 00:59:24 »
OVERMOEDIG

Op de 2e maandag van de 3e maand pas laat klaar met afspraken. Welke club dan nog aan te doen of toch doorschuiven? Uiteindelijk besloten uit te wijken naar Villa Weizigt.
Voor m'n saunaclub vakantie kwam ik hier geregeld vanwege de beperkte reisafstand. Echter de beperkte faciliteiten, zoals slechts 1x per dag voer en een infrarood sauna waar je het zweet er zowat uit moet persen zijn minder aantrekkelijk om er lang te verblijven. En dan ook nog dat rare semi saunaclub concept, waarbij je 60 inkom betaalt en daarnaast ook nog kamerhuur betaalt, hebben me een poos weggehouden.
Maar nu met minder reistijd, was het aantrekkelijker om hier weer es te koekeloeren.

Vriendelijk werd ik door de mij nieuwe ontvangst dame die er nu een jaar werkt, binnengelaten. Op de vraag of het mijn eerste keer was eerlijk aangegeven dat het voor mij alweer een poos geleden was. Even kort een opfriscursus gekregen van het reilen en zeilen van de club.
Omgekleed in de lockerruimte waar ook de vrouwelijke bezoekers hun spulletjes in doen. Wel hebben ze ernaast een opmaak ruimte waar het niet de bedoeling is dat de heren er komen snuffelen.

Zo een 9 dames op een maandag middag vind ik niet verkeerd voor zo een kleine club. Alleen jammer dat het zo rustig is met heren. Er waren maar een stuk of 2 a 3 anderen, waarvan er eentje ook baalde dat YY gesloten is, die langer verbleven.
Heb het gevoel dat ze doordeweeks het van hun privé club concept moeten hebben. Hoorde al paar maal de theke 'effe voorstellen' bij de dames roepen.
Voor degenen die dat concept niet kennen, je hoeft dan geen entree te betalen, maar kunt wel zien welke dames er beschikbaar zijn. Zij komen zich stuk voor stuk (heel) kort voorstellen. Als er iemand voor je tussen zit, betaal je het tarief van de dame en kamerhuur aan de club. Dat is dan wel een hoger kamerhuur tarief, als wanneer je entree zou hebben betaald.
Bij Weizigt krijg je nog een glaasje drinken mee. Na het kameren dien je de tent weer te verlaten.

De club zelf is niet veel veranderd, behalve dat bij het zwembad nu ook een bar staat en een DJ tafel. Beetje jammer van die 2e bar, want je bent in 10 stappen bij de andere bar...
Had het relaxter gevonden als ze er een jacuzzi hadden, geplaatst. Dan heb je daar een mooie wellness hoekje naast het huidige zwembad en IR sauna, en zou mentholbear niet meer zo ver hoeven te rijden. Vooral nu YY dicht is. Maar we dwalen af.
Muziek is overdag relaxte rustige pop muziek en op aangename achtergrond niveau, zodat je een praatje met iemand kunt maken, zonder later een schorre keel te hebben.

Heb zelf een aantal maal de sauna genomen. Beneden douche heeft 2 standen, te weten koud en minder koud. Is eigenlijk maar 1 stand. Je moet wachten totdat ie minder koud wordt zeg maar... Goed voor het afkoelen na de sauna, maar minder als je je even opfrist na aankomst, kameren of vertrek.

Kwa dames was er van alles wat. Wat oudere, vollere maar ook enkele slanke. Eentje was wel mijn type, maar helaas maakte ik een inschattingsfoutje. Ik dacht dat ze Roemeense was, en toen ze bij haar vriendin zat begroete ik hen op die manier. OVERMOEDIG blijkbaar, want het bleken Bulgaarse dames. En die waardeerden het niet om voor Roemenen aangezien te worden. Dus het sprankje contact dat er was, bleek snel te zijn vervlogen. Dom dom dom...
In het vervolg maar niet uitgaan van assumpties, want later ook in andere clubs Bulgaarse dames tegengekomen die me aanstonden, waarvan ik dacht dat ze Roemeens zouden zijn. In de clubs waren het voorheen meestal de Roemeense dames die mijn aandacht trokken, en de Bulgaarse juist niet. Blijkbaar was ik tot op heden niet de juiste Bulgaarsen tegengekomen.

Afijn, dan maar even verder gaan werken naast het zwembad. Door het beperkte geluidsvolume en het feit dat de meesten de gezelligheid rondom de bar zoeken, is de lounge ruimte naast het zwembad lekker rustig on te dutten of wat te werken.
Ook meegedaan met het avond eten. Er wordt hier maar 1x 1 portie gekookt voor ieder die wilt mee eten. Verstandig om dit bijtijds aan te geven. Anders heb je om de hoek nog een Mac.

Intussen toch wel wat stressen, omdat de overige dames niet mijn type waren. Gelukkig kwam daar ene Lauren binnen. Een fraaie slanke brunette met Colombiaanse en Spaanse roots als ik me niet vergis.
Na een babbeltje zijn we een kamertje gaan zoeken en daar een lekkere sessie met deze latina beleefd.

Eenmaal weer beneden nog wat gebruik gemaakt van de wellness. Na het afkoelen in de tuin, kwam ik bij binnenkomst een wat oudere dvp tegen. Daar een praatje mee gemaakt over o.a. de club, de line up, en het aanbrengen van een 2e bar ipv jacuzzi. Zodoende kwam zij op de stelling dat er best wel wat meer health wellness mag komen in saunaclubland. Gezonde hapjes en drankjes, maar ook yoga sessies ofzo. Ik stelde haar daar tegenover dat ik betwijfel of er wel animo voor iets dergelijks is.

Kort erna afscheid genomen van de club. Ik weet niet of ik er zo snel weer een bezoek breng. Hoewel de rustige sfeer overdag me aan staat, vind ik het dus jammer dat er niet continue wat te eten valt (hoewel, misschien beter voor de lijn...) en bovenal die kamerhuur bovenop de (stevige) entree.
Overigens zat daar als ik me niet vergis zowel bier als wijn bij inbegrepen. Bovendien kun je met hun concept eerst voor het prive huis concept gaan en de dames even kort bekijken, om als het bevalt alsnog voor de saunaclub entree te gaan. Normaal gesproken krijg je hooguit het aantal aanwezigen te horen, en betaal je op goed geluk entree.
En natuurlijk zijn ze voor iedereen nabij Dordrecht, veel sneller te bezoeken dan de Duitse clubs met eventueel alibi problemen of die laatste andere SC in Nederland helemaal in Limburg.

Enfin, de tijd zal het leren...

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
Villa Weizigt Dordrecht
« Reactie #4 Gepost op: 28 september 2020, 01:51:16 »
VERANDERING VAN SPIJS

Op de 4e woensdag van de 8e maand besloten om het eens om te gooien na zo een lange tijd. En dus besloten om eens niet naar het zuiden te trekken, maar om het lekker 'om de hoek' te zoeken bij Weizigt. Mijn eerdere afspraak die dag liep wat uit, waardoor ik iets later dan gepland had aankwam bij de fraaie Villa. De parking was al redelijk vol, maar er waren gelukkig nog enkele plekjes beschikbaar. Ik vermoed dat in het weekend er op straat geparkeerd zal moeten worden.

Enfin, ik werd binnengelaten door een fraaie en vriendelijke jongedame. Blijkbaar vind ze me erg leuk, want ze vroeg behalve m'n naam ook om m'n telefoonnummer. Het zal wel een echte nympho zijn, want haar dansboekje stond vol namen en telefoonnummers ;)
Het was voor mij alweer een hele tijd geleden geweest. Dus even de regeltjes vragen. Blijkbaar werkt zij hier niet zo lang, want ze moest vragen of ik ook met handdoek de sauna in mag of dat dit met zwembroekje moest. Handdoek mocht dus ook. Het is beetje een omgekeerde wereld bij Villa Weizigt, als je de wellness in wilt, moet je juist een zwembroekje aan doen, terwijl dat elders juist uit is. Maar het is sowieso beetje een aparte club. Tegenwoordig hebben ze tussen 14 en 18 uur een happy hour entree. Dan betaal je in plaats van de reguliere 60 euro, slechts 4 tientjes. Maar dan moet je om 18 uur vertrekken of bijbetalen. Het is dus zoals geen vroege vogel voordeel, dat je de hele dag mag blijven. Aangezien ik er een dagje uit van maak, besloten gelijk voor de volle pond te gaan. Ook al zou de line up tegenvallen, dan nog zou ik niet nog helemaal naar Vaals gaan.

M'n spulletjes meegekregen en in de kleedruimte gaan omkleden. Dat was toch even slikken. De kleedruimte deel je met de dames. Dus als enige beer voelde ik me nogal wat bekeken, ook al valt er niks te zien...

Eenmaal m'n ijsberenvel om, me met een glaasje prik gaan settlen op m'n favoriete plek. Die hoek was een klein beetje veranderd, doch er was ook nu weer een bank waar ik languit op kan liggen. Dus zodoende m'n spulletjes er neer gestald en maar eerst even opwarmen in de sauna. Die stond nog uit. Jawel, het is een IR versie, dus die eerst maar een half uurtje op temperatuur laten komen.
Dus maar weer terug naar de bank. De club zo overziend, is er niet veel veranderd. Naast de douche is nu wel een DJ stand gezet waar eerst een bar stond. Ook de bankjes naast de douche hadden er plaats voor moeten maken. De bar staat nu aan de raamkant. Vraag me af waar dat voor nodig is, want 2 stappen verder is de normale bar. Maar goed, blijkbaar hebben ze het nodig.In de middag waren er al 6 dames gereed, en een stuk of 3 aan het opmaken. 1 dame lag in de kleedruimte in halve slaapmodus. Een man of 4 waren er binnen. Hollandse bar muziek draaide op volle toeren. Dat vond ik persoonlijk wat minder. Gelukkig toen die gasten verdwenen werd er wat anders opgezet op een prettigere volume ook.

M'n sauna was intussen heet. Nou ja, als je 60 graden heet kunt noemen... Eerst me nog even opfrissen met een douche. En jonge, wat een wereld van verschil! Daar waar ik vroeger stond te bibberen van de kou, en er eigenlijk een beetje tegenop zag onder die ijskoude stralen te gaan staan, was het nu warempel goed warm. Sterker nog, het kon nog behoorlijk heet worden ook!
Dus eenmaal fris, eindelijk de sauna in. Met moeite kwamen de druppels luie zweet er uit, in daar waar ik bij de meeste sauna's het met moeite 10 minuten uit hou, bleef ik er nu zowat een half uur in zitten.Eenmaal opgewarmd even afspoelen en hop die ijskoude zwembad van hen in. Zo kun je flink afkoelen, want dat dit is niet verwarmd. En na een paar baantjes kon ik me hemel zij dank onder de warme douche staan om weer wat op temperatuur te komen.

Het zal wel de Hollandse zuinigheid zijn ofzo, maar ook hier zijn de handdoeken niet langer meer vrij te pakken. Echter sinds ik de saunaresorts heb ontdek waar je ook geen onbeperkte handdoeken hebt, heb ik zo m'n reclycle manieren bedacht die ik ook hier kon toepassen.
Wat ik wel jammer vind is dat ze geen fohn hebben. Zit je daar met je vochtige haren...

Maar zo kwam ik met wat wellness rondjes en m'n e-reader de dag wel door. Er wordt weinig geanimeerd. Slechts 1 maal kwam er een dame naar mijn bank voor een kennismaking praatje. Helaas is ze niet mijn type, en daarom beleefd kenbaar gemaakt dat ik nog wat verder wilde lezen en mocht ik interesse hebben ik haar zou benaderen. Ze begreep de hint en verliet me weer. Tot op heden waren er maar 2 dames die mijn interesse hadden. Ene slanke blondine en die sleeping beauty in de kleedkamer.

Volgens de theke zouden er zo een 12 a 16 dames kunnen zijn, want later in de avond zouden er nog meer binnen komen. Piet Plezier had het over ene Suzie. Dus ik dacht daar es op te gaan wachten. De theke zei dat ze meestal wat later pas aankomt.

Wat een verschil met die andere Nederlandse club. Daar zijn er meestal wel meerdere die ik op m'n wenslijstje heb staan. Maar tja, VERANDERING VAN SPIJS doet eten dacht ik. Nou, van dat laatste kwam niet veel van terecht. Er werd 1 keer opgediend in de avond. Dat smaakte wel okay. Niveau huis tuin keuken lasagna. Ik ben er tevreden mee. Maar verwacht geen vreetfestijn in deze club. Zelfs het buffet meubilair wat ze eerst nog hadden staan, is verdwenen.

De theke kwam op een gegeven ogenblik naar me toe dat Suzie er was. Ik er naar toe, in de veronderstelling dat ik haar kende van Magnum of Heaven 7, maar mispoes. We keken elkaar aan en er was aan beide zijde geen spoor van herkenning. Bovendien was zij ook niet mijn type, dus me verontschuldigd dat ik me wel vergist zou hebben.
Mijn pijlen waren nu wel erg gericht op het enige alternatief die mij echt aantrok: sleeping beauty. Die was intussen ontwaakt. Ze zat veel op haar telefoontje te spelen, leek weinig interesse te hebben. Dat beloofde geen hoogvlieger te worden, doch voor mij was zij het mooiste meisje van de klas, en besloot om zelf contact te maken. Een kort amicaal praatje volgde en vervolgens haar sleutelvraag. Hop Mentholbear opfrissen en miss Virginia naar de receptie. Voordat ik aan een half uurtje lichaamsbeweging zou doen, moest er eerst vooraf 5 tientjes aan haar overhandigd worden. En daar bovenop nog 20 euro kamerhuur. Wablief, je had toch al entree betaald!?
Jawel, maar dan krijg je korting op de kamerhuur. Anders zou het een tientje meer zijn geweest. Zie hun site voor een overzicht van de tarieven.

Na alles overhandigd te hebben, volgde ik, met fraai uitzicht, m'n date naar boven het kamertje in. Dat zag er allemaal prima uit. Blazen deed ze prima en volgde instructies ook goed op, dus liet haar d'r gang gaan. Naast ons gingen andere mensen de kamer op.

Op een gegeven ogenblik hoor ik een gozer z'n maat Dennis zoeken. Dennis, waar ben je? Dennis, ben je hier? Dennis Dennis!!Wij dachten, laat die gast maar. Totdat ie ineens onze kamer open deed. Yo gast! En what are you doing riep Virginia uit!! Sorry sorry, en gauw deed doe gozer de deur dicht. Virginia deed goed d'r best om me de afleiding te doen vergeten. Het werd uiteindelijk een lekker kamertje.

Daarna nog wat wellness rondjes gemaakt en wat gewerkt op m'n e-reader om zo tegen middernacht de club te verlaten. Bij vertrek nog het akkefietje van de inval aangekaart bij de theke. Ze kon er ook weinig aan doen en het was uit veiligheid dat de deuren niet op slot zaten. Ik snap dat ze de kamer op willen kunnen komen als dat nodig mocht zijn. Maar dat kan ook op manieren zonder dat de maat van Dennis binnen kan stormen...