Auteur Topic: Thailand in de winter.  (gelezen 13466 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Thailand in de winter.
« Gepost op: 7 februari 2019, 16:28:31 »
Door werkomstandigheden moest de Thailandtrip die ik meestal in september maak deze keer uitgesteld worden. Maar in januari kwam het er dan toch van. Een mooie onderbreking van de winter moet ik zeggen. Geen spat regen gehad en rond de 30 graden. Wat een verschil met West-Europa. Vanaf de luchthaven meteen door naar Pattaya, waar Eem al stond te trappelen. Amper op de hotelkamer vlogen de kledingstukken overal heen en kwam het tot een heftige paring met het geile loeder. Er zouden er nog vele volgen. De eerste dag in Patts gebleven om te acclimatiseren. Ik had idee om deze keer naar Samui te gaan, maar daar leek het de eerste dagen nogal te regenen. Dus eerst een klein weekje naar Samet. Een klein eiland op 100 km van Pattaya. Samet heeft een vrij droog klimaat, het regent er weinig. Bovendien zijn de stranden aan de oostzijde schitterend.

We vermaakten ons met afwisselend een dagje aan het strand, en dan weer een boot tripje naar de nabijgelegen archipel om te snorkelen boven de koraalbanken. De avonden aan het strand zijn hier veelkleurig, met fire shows en dinner party's onder gekleurde lampen. Ook nog een avond met een vissersboot de zee op geweest om te vissen. Iets wat je in je eentje niet zo gauw uitvindt, maar met een personal assistent die zulke dingen regelt wordt je horizon toch wel wat breder. Het bed in dat strandbungalowtje heeft behoorlijk gekraakt 's avonds en 's morgens. Wat me opviel sinds de eerste keer dat ik hier kwam, is dat het wegennet verbeterd is. Vroeger was het niet te doen, maar deze keer hebben we toch zelf op de motorbike rond gereden.

Tegen dat we hier uitgekeken waren leek het weer op Samui, aan de overzijde van de Thaise golf, op te knappen. En het was mogelijk om er vanaf U Tapao, de luchthaven van Pattaya, heen te vliegen. Handig, dat scheelt een hoop kilometers met Bangkok. Samui is veel groter dan Samet. Van de cycloon die hier onlangs gewoed heeft was weinig schade te vinden. Het schijnt meegevallen te zijn. Ook Samui heeft mooie stranden. Deze keer voor Lamai Beach gekozen. Een andere optie is Chaweng, iets noordelijker gelegen. Is qua strand eigenlijk beter, fijner zand. Lamai heeft dan weer meer barren met meiden, waarvan akte. Maar ik had er zelf een bij me. Ook hier zijn genoeg mogelijkheden om je te vermaken. Tijdens de trip naar een paar eilanden in de buurt was het vrouwtje zeeziek geworden, dus kwamen we bij de volgende uitstap in een jungle safari terecht. Songthaews met 4 wheel drive. Ging er ruig aan toe. Volgens mij bewoog die boot minder. Maar wel veel lol. Elke dag na de avondhap biljarten in de bar. En uiteraard werd elke avond in bed de rekening voldaan. Heb zelf de frequentie maar wat terug geschroefd, want Eem krijgt er nooit genoeg van.

Terug in Pattaya nog wat inkopen gedaan en op stap in een paar gogo's. Op de meest onverwachte momenten stak ze haar tong in mijn waffel. Bij voorkeur in de lift van het hotel. Om hem eruit te laten ploppen op het moment dat de deur open gaat. Waarbij je ook wel eens betrapt wordt als dat ding onderweg stopt voor een argeloze gast. Ook uitgebreid zitten tongen in een ladyboy gogo. En deze keer zelfs in een gay gogo in Boyztown. Als ik single ben zullen ze me daar niet zien, maar met zo'n zotte doos erbij is het wel vermakelijk. En de boys laten je met rust en zien de humor er ook wel van in. Na twee weken samen opgetrokken te hebben, vertrok ik naar Bangkok voor een lang weekend met een vriendinnetje dat ik daar al een paar jaar ken.

Dat is een heel ander type. Stadse dame, rijdt zelf auto, bloedmooi, maar minder sletterig in het openbaar. Hoewel ze op de kamer even geil is. Verliest helemaal de controle als ze aan de paal wordt geregen. We dineerden bovenin het Bayoke Sky hotel, het hoogste gebouw van Thailand met een prachtig uitzicht over Bangkok by night. Gevolgd door een heerlijke partij seks op de hotelkamer. De volgende dag gingen we op haar initiatief naar Petchabun, in het noordoosten van Thailand. Mooie bergachtige omgeving. Voor het nachtleven moet je hier niet zijn. Maar de mooiste Boeddha tempel die ik ooit gezien heb staat hier. Niet mijn hoofddoel, maar deze was echt indrukwekkend. Aan het publiek merk je ook dat je hier in een heel ander deel van Thailand bent. Veel Thaise en Chinese families, want het was deze week Chinees Nieuwjaar. In Pattaya kwamen ze ook met busladingen tegelijk binnen had ik gezien. Westerse touristen slechts een handvol. Ik vermaak me altijd goed als ik met deze schoonheid samen ben en opgemerkt word door Europeanen. Toen ik uit de bus stapte, kreeg ik een welwillende glimlach toegeworpen van de knokige vrouwelijke helft van een Scandinavisch echtpaar, die eruit zag of iemand haar in elkaar had geschroefd van de overgebleven onderdelen van vier of vijf aartslelijke wijven. Niets paste. Ha, aanspraak, zal ze gedacht hebben. De vriendelijke lach bevroor ter plaatse, toen miss Bangkok achter me uitstapte en zich met haar weelderige vormen tegen me aan nestelde. Tijdens de rondgang heb ik nog verschillende keren haar venijnige oogjes afkeurend in mijn rug voelen prikken. Heerlijk. Je zult maar met zo'n spook op reis moeten door een land waar de lokale vrouwen gewillig zijn. Ik moet er niet aan denken.

De laatste avond in Bangkok Kwamen we in soi 12 in een restaurant terecht dat Cabbages and Condoms heette. Merkwaardige naam, maar wel mooi opgezet. Als een tropische tuin, waar je helemaal niet het idee hebt dat je in een wereldstad bent. Een Thaise manier je in de veilige richting sturen zeker. Want toen dat mapje met wisselgeld kwam, zaten er twee condooms bij. Heb het in het saaie Nederland nooit meegemaakt. Hilarisch moment. Oh, you want two times tonight. That's why you took me here. Uiteindelijk heb ik later toch maar een rubber van mezelf gepakt, want het was weer Thais fabricaat. Maatje garnaal. Maar eerst gingen we nog even stappen. Vroeger was het schering en inslag dat meiden vanuit hun poes ijsblokjes van een meter afstand in een bierpul schoten. Echter, toen de militairen aan het bewind kwamen was het snel gedaan met dit soort ranzigheden. Behalve nu bij Suzie Wong in soi Cowboy.

Er werden ballonnen uitgedeeld die je omhoog moest houden. Waarop een naakte meid op het podium een blaaspijp in haar doos stak en ze de een na de ander met pijltjes kapot schoot. Daarna ging ze nog een rondje pingpongballen het publiek inschieten vanuit haar getrainde poes, ter leringh ende vermaeck. Om half twee 's nachts rolde ik met een lege zak voor de laatste keer tussen de benen van miss Bangkok vandaan. Dit was de laatste wip van de tocht die drie weken daarvoor was begonnen met die welkomstbeurt met Eem in Pattaya. De volgende ochtend naar Suvarnabhumi voor de vlucht terug. Het contrast was enorm. Van dertig graden en kurkdroog naar een paar graden plus en gietende regen. Dat noemen ze dan zacht voor de tijd van het jaar. Ik heb er niets aan gemist en heb me in ieder geval weer goed vermaakt in het mooie Thailand.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.