Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 600607 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #510 Gepost op: 24 juli 2018, 07:18:19 »
Hallo brombeerzuid,
wie sind denn die aktuellen Zimmerpreise für normalen Sex  30min/60min?
Finde auf der Homepage nur die gestaffelten Eintrittspreise.
Danke!

vanKees

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #511 Gepost op: 24 juli 2018, 07:50:42 »
Dat is sinds midden vorig jaar: € 50 / 30 min en € 100 / 60 min. Wordt aangehouden als richtprijs want het zijn vrije onderneemsters. In de praktijk heb ik nooit anders betaald.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #512 Gepost op: 24 juli 2018, 08:28:35 »
Dankie wel,
noglangnietuitgewandeld.

vanKees

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #513 Gepost op: 24 juli 2018, 10:00:31 »
En de mogelijkheid voor 45 minuten 75 euro!

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #514 Gepost op: 24 juli 2018, 23:47:55 »
Het was een mooie dag vandaag om naar de FKK-dag te gaan in H7
.
Het vrijkaartje van dit forum (waarvoor dank) werd vlot geaccepteerd door de voor mij nieuwe theke en het feest kon beginnen.

Het was gezellig druk. Een 20-tal dames en een 30-tal rakkers hadden H7 vandaag op hun programma staan. En dat op een dinsdag.

De club zag er weer mooi uit, wordt goed onderhouden en het personeel loopt zich uit de naad om het allemaal goed te regelen. Er was weer een uitstekende buffetmaaltijd te verkrijgen. Buiten werd ’s middags  door de theke schepijs in hoorntjes gedaan.

Rondom het zwembad was bijna alles bezet. Gelukkig kon ik nog een vrije ligstoel vinden. Leuk om alle gebeurtenissen rondom het zwembad gade te slaan. Helemaal als er een aantal dames in het water gaan en wanhopig proberen hun haren en make up droog te houden. Ik heb Raisa, Dana en Jessie regelmatig in het zwembad gezien.

Zelf ben ik er ook een aantal keren ingegaan. Het niet verwarmde zwembad is inmiddels door de zon op een goede temperatuur gebracht. Lekker verfrissend.

Raisa had me wel lekker gemaakt in het zwembad. Ze ziet er leuk uit, heeft kleine borstjes en is slank. Ze heeft hiervoor in Aca Gold gewerkt.
Ze had het in de gaten (hoe weten ze dat toch…..) en hing op een gegeven moment om mijn nek. Niet lang daarna gekamerd met haar. Dat was okay, niet slecht, maar vond het ook niet geweldig. Ik heb betere ervaringen met een aantal andere dames bij deze club. Het zal de klik zijn die je met de een wel hebt en met de ander niet.

Met Jessie had ik de klik wel. Ook zij had me lekker gemaakt in het zwembad waarbij vooral haar uitstekende schaamlippen mij intrigeerden (en mij niet alleen zag ik). Daarbij beschikt ze over een zeer mooi paar borsten (naturel).
Het was de eerste dag van Jessie, ook zij komt van Aca Gold. Het is een Roemeense uit Moldavie. Ze heeft lang zwart haar. Op de kamer was het leuk en spontaan. Toen ze heftig was klaargekomen was ze volkomen “out” voor een paar minuten. En na een harde doggy-sessie (het bed piepte en kraakte zo hard dat het tot in Bochum te horen was volgens mij) mompelde ze dat ze helemaal kapot was maar wel een heerlijk gevoel in haar “muschi”had. Ik kreeg prompt de titel van “Tiger”.

Jessie, een aanradertje.

Mijn eigenlijke favo in H7 is Maria. Twee dingen zorgden er voor dat ze uren vlak bij me was en ik haar niet herkende.
 Ze heeft haar haar een soort zwart-bruine kleur gegeven. Erg jammer vind ik, het blonde stond veel beter. Daarnaast droeg ze een allesbedekkend zwempak. Zij verkeerde, samen met Maya, in het gezelschap van een aantal Auslander die het breed lieten hangen. De flessen drank pasten niet meer op het tafeltje. Ik heb een paar keer gezien dat Maria het bevel kreeg om haar borstinkijk  toe te dekken met een sjaal. Hetgeen ze braaf deed. Een interessante gebeurtenis: je gaat op een FKK-dag naar een club, je kiest iemand uit en die moet zich vervolgens bedekken.

Geld bepaalt.

Het was een dag in H7 die gewoon vraagt om een vervolg. Of er ook zoveel zon zal zijn is de vraag, zeker is dat er vrouwen zullen zijn, want die zijn er altijd!

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #515 Gepost op: 29 juli 2018, 17:58:13 »
Gisteren weer eens H7 bezocht. Kwam er aan rond 15:00 uur. Qua auto’s was het niet zo druk.
De bezetting voor H7 vond ik vrij goed. Denk ongeveer zo’n 20 meiden en wat nieuwe gezichten.

Na mij omgekleed te hebben kwam ik Isa tegen. Even een praatje mee gemaakt maar ze ging er zo even van door. Ze ging met een paar personeelsleden flyeren in Mönchengladbach voor de party aankomende zaterdag. Verder een rondje gemaakt en wat gekletst en buiten gaan zitten.
na een tijdje kwam Sissi er ook aan en ik werd gelijk afgelebberd. Ze moest ook nog even naar de winkel en vroeg of ik ervoor of erna naar de kamer wou. Ik had wel zin dus maar ervoor gedaan.

Had een kamer onder maar was nog te heet op de kamer. Tijdens doggy druppelde ik haar hele rug onder. Het beruchte rode condoom met glijmiddel erop werkte ook niet mee, dus maar even de handdoek in de ring gegooid. Als ze terug was van de winkel zouden we het nog een keer proberen zei ze, maar mocht natuurlijk niet met andere meiden naar de kamer. Heb niks beloofd en dacht ik zie wel.

Na even een verkoelende douche genomen te hebben, buiten gaan zitten waar ook een paar Bulgaartjes zaten. Beetje lol maken met die kleine kabouter. Blonde haartjes en schelle stem. Volgens mij heet zij Susie. Ze komt altijd op mij springen en onzin vertellen. 2 andere Bulgaartjes die er bij zaten waren redelijk nieuw. Eentje was er pas 2 dagen, kan helaas nog zo goed als geen Engels of Duits. Volgens heet ze Geri of zoiets. De andere was er 2 weken en kwam van Magnum af.

Met deze kwam ik later na ook binnen in gesprek. Een wat langere meid met een wat voller figuur met goede kont en lange zwarte haren. Ze zei dat ze Lucy heet, 24 jaar, Bulgaars/Albanese.
Leuke meid, leuk gesprek mee gehad en deed je al goed opgeilen. Ik zag het wel zitten en met haar naar de kamer gegaan. Tongzoenen was wat voorzichtiger maar niet verkeerd. Pijpen kon ze heel lekker, lekker diep en vond het leuk de ballen mee te doen. Ook ging ze zich zo positioneren dat ik lekker bij die kont kon. Ze wou ook dat ik haar wat vingerde en op haar kont sloeg. Ik gaf een klein klapje maar het moest harder. :D Ze deed ook anaal zei ze maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt.
Nog even lekker geneukt met haar en in doggy lekker tegen die volle kont aan beuken, heerlijk klaargekomen. Resterende tijd nog even gekletst en wat rusten, was nog steeds goed warm.
Ze vertelde ook over Magnum dat daar voor veel zaken op de kamer extra wordt gevraagd en als je klaar bent ga je van de kamer. Dan heeft ze zich in H7 goed aangepast want zoiets kun je H7 niet maken. Ik hoop dat ze in H7 blijft, vond het een leuke meid en goede kamer. Alleen zelf weet ze nog niet of ze blijft.

Terug van de kamer was Sissi ook terug. Kreeg gelijk allemaal moord bewegingen naar mij toegestuurd en wat Bulgaars gescheld. Gelukkig gespeeld.

Er was geen bbq gisteren en het eten was ok, later hadden ze ook pizza.
Ik zat buiten en Maja kwam er ook bijzitten. Daar begon ik een heel andere kant van haar te zien.
Ze begon de wespen te killen die ons zaten te irriteren op de meest gruwelijke wijze.
Als een wesp op de tafel lande deed ze er snel een glas bovenop zodat hij gevangen zat. Op een gegeven moment had ze er wel 7 gevangen.  Af en toe deed ze het glas een beetje omhoog zodat een wesp kon ontsnappen maar als hij er bijna uit was plette ze de wesp door midden. Ze lag helemaal in een deuk toen ze zag dat de 2 helftjes nog bewogen. Ik zei wat is er mis gegaan in jouw jeugd. Zo ontstaan serie moordenaars. Ze luisterde niet, en op een gegeven moment wou ze de wespen vergassen met haar sigaret, dit lukte niet helemaal. Na een tijdje lag de vloer bezaaid met wespen lijkjes, de meeste in 2 stukken.
Dat was een andere kant die ik van Maja zag. We hebben wel gelachen.

Eenmaal terug bij Sissi werd ik eerst geslagen en gebeten en toen was het weer goed. Beetje dollen en wat gegeten toen weer met haar naar de kamer. Uiteraard goede kamer en nu wel klaargekomen. Was ook een stuk aangenamer nu op de kamer.

Zag dat ze nu ook wat nieuwe disco apparatuur hadden geplaatst buiten onder de overkapping en binnen in de bar. Allemaal soorten lichten.
Verder nog een tijdje gebleven en rond 23:30 uur naar huis gegaan. Nog even met de theke gepraat en vroeg of ik naar de party kwam volgende week. Ik zei waarschijnlijk wel. Ze gaf mij zelfs een vrijkaartje mee wat alleen geldig is voor de party vanaf 23:00 uur. Mooi gebaar van H7.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #516 Gepost op: 5 augustus 2018, 10:32:15 »
Een zooitje ongeregeld!!!

Ik zag op meetingpoint, dat er een paar veelplegers een dagje H7  in de planning hadden.
Nu had ik eigenlijk psr op de programma staan, maar zoveel veelplegers in h7, tsja daar moest ik er bij zijn.
Mijn medeloper Kaasie een berichtje gestuurt en hij kwam ook naar h7.
Toen ik de parkeerplaats van h7  op reed stond hij al te wachten.
Op naar binnen en we zaten op de betere plekjes op het terras.
Ondertussen kwamen al de veelplegers binnen geslopen.
Cheasehead, jooploop, graagneuker en twee voor mij onbekende type's van laat het bier niet warm worden. ;D
Eentje ervan, had ik vaker gezien in verschillende klubs.
Type's, dicht bij de bar en wat ongein uitroepen, leuke gasten!

Veel dvp's waren er nog niet maar, langzaam aan kwamen die ook uit hun schuilplaats.
In het begin ,voornamelijk met kaasie wat liggen te kletsen en al snel kwamen de veelplegers bij ons zitten.
Het was er al erg druk, maar ook heel veel type's, ligbedje onderbroek cq zwembroek aan en die lagen daar de hele dag.
De flesjes Bitburger werden een voor een getest en ook voor deze veelpleger wat flesje bitburger 0,0!
Cheasehead had Maja geschoten of was het anders om. ;D
Anna die terug was van een uitstapje Ss en acag, was een gezellige gastvrouw. ;)
Mijn complimenten aan haar, want ze had het te verduren door deze veelplegers.
Daar kwam j.f ook het gezelschap ondersteunen, nouja meer mij dan, zoals in mp aangegeven.

J.f wel eens gezien ,maar nooit gesproken, was fijn om je ontmoeten.
Genoeg gelult, ik zag Victoria, zo di had ik al lang niet meer gezien(lees mee gekamert).
Al snel werd het een partijtje tz en op naar de kamer.
Kan weer een heel verhaal schrijven over haar, maar het was weer top met haar.
Een van de betere kamers van vandaag.
Jammer dat ze fan is van die rode condooms :-\, baalde daar wel van.
Ik kan niks met die dingen en het laten afmaken met een hj en tepel game, op het laatst al tz klaargekomen.

Weer terug aangekomen, bij het groepje, waar ook Kaasie met gerry een sessie had gehad.
Hij zei ,mwah en ik keek hem aan wat mwah,hij was niet onder de indruk en ik dacht dat ga ik later wel onderzoeken.
Hij had niet veel tijd vandaag en ging al naar huis.

Ondertussen liep er steeds een mooi lang dvp rond, ze zat veel bij Victoria.
Alexandra was haar naam 23 jaar jong en een goddelijk lichaam(dank u de heer).
De veelplegers waren er veel op aan het geilen, maar nada.
Ik dacht nu moet ik het weten en ja ze stond bij Victoria(was meer haar mentor).
Ik er naar toe en wat onwennig met haar flirten, ze keek Victoria aan en die knikte ja en zei nog nice man.
Op een bankje wat geflikvlooit, waar geen kusje van af kon, nee zegt ze niet buiten de kamer.
Ik dacht nog hmm, dat belooft niet veel goeds.
Op naar de kamer, jezus wat een mooie meid en die  benen daar was ik al gelijk verzot op.
Ik merkte dat ze wat onzeker was en eerst wat vertelt met haar, dat werkte ze ontspande wat.
Voorzichtige zoentjes en wat strelen, haar naar mijn tepels geleid, dat was wat onwennig, maar deed het goed.
Over op bj na dat ik eerst een duikvlucht had gemaakt.
De bj was goed, zin in neuken had ik niet en vroeg haar om mijn tepelgame te gaan doen, ze kijkt mij aan en zag aan haar ogen.
Dat ze het niet gewent was en zei sorry ik doe dat niet, ok als je niet wilt, geen probleem.
Een beetje verbijstert het maar met een hj laten afmaken en van de kamer af.
Ik kwam daarna bij de jongens aan en die zagen eigenlijk al, dat ik wat verbittert was.
Hun vertelt, over deze dame, wil je genieten van een mooie meid en hou je van bj en neuken, doen.
Laten we maar zo zeggen, ze moet nog rijpen. ;)

En daar kwam Firehawk en dvs aan, nouja firehawk werd gelijk door Sissi verleid tot een kamertje!
Een gezellige bende was het, wat gegeten en vertelt, zo liep ik met jooploop ff door h7.
Hem daar Angie aangewezen en ja hij vond het wel wat.
Hij was terug van de kamer en was tevreden, leuke meid.

Het borrelde weer bij mij en ik had Gerry zien zitten en hop naar de kamer met haar.
Het werd niet zo goede kamer als laatst ,maar dat kon ook niet, ze wist wat er ging komen. 8)
Moet wel zeggen een leuke meid die van een dolletje houd.
Deze keer heeft ze als een volleert amazone klaar bereden, ook een goede sessie.
Tsja Kaasie ,ik kreeg haar weer gek, maar niet zo als laatst.
De jongens maakte zich al bezorgt waar is die bbz en ik kwam met en smile bij hun aan.

Maar daarna de tijd verstrek en moest naar huis, wilde mijn alibi verlengen, maar geen ontvangst, gelukkig heeft jp mij erbij geholpen.
Ach na een tijdje zal ik naar huis gaan of nog een kamertje maken en dat laatste wilde ik gaan doen.

Zit mij op het rokers terras en daar kwam Sissy al.
Ze storte op mij neer en al snel kwam de kamervraag, ik had wel zin in haar.
Haar wel ff uitgelegd, rustig aan het is te warm op de kamer.
En ja daar hield ze zich aan, haar Duits word steeds beter.
Op de kamer begon ze gelijk aan de tepelgame en dat deed ze goed ,bbz kwam omhoog en ze ging over op bj.
Ze vroeg nog half uur of uur ik zei half uur het is te warm nu.
Haar met de duikvlucht bevredigt en ff geneukt, maar de vierde kamer was eigenlijk te veel, ik werd erg mooi en het met een hj laten afmaken.
Maar normaal doet ze veel tz en nu nada, na de sessie op de kamer ,haar hier over aangesproken.
Ze zag dat ik wat boos was hierover en ze gaf me nog wat tz na.
Maar heb haar gezegt ,geen tz bij half uur ,word het ook nooit meer Sissi. :o
Maak vaak uurtjes met haar, maar ze moet het niet op de heupen krijgen. :wtf:
Me bij de jongens afgemeld en bedankt voor deze gezellige dag en als de vliegende brandweer naar huis!







Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #517 Gepost op: 5 augustus 2018, 12:58:12 »
Zaterdag 04 augustus

Na afgelopen woensdag in Babylon te zijn geweest was het nu tijd om de after party te doen in H7.
Volgens MP zou er een hoop gezelligheid naar Willich af reizen.
Om half 11 stuurde ik de Cheasemobiel de parking op bij H7 om te zien dat het al aardig druk was met automobielen waaronder enkele NL kentekens.
Bij binnenkomst bij de bali meteen al BBZ gespot op het terras met zijn welbekende pijp in zijn mond.
Mijn vrijkaartje werd moeite loos geaccepteerd en ook kreeg ik een drankenkaart, mijn dank hiervoor richting relaxxxboard.
Samen met Jooploop omgekleed en inplv een berenvel nu een handdoek gekozen als kostuum.
Richting het terras lopend zagen we een maat lopen van de undercover beer die we woensdag in Babylon hadden gespot en op het terras zagen we dus ook de undercover beer zitten.
Nadat hij afgelopen woensdag al het Belgische voorraad in Babylon had opgezopen was het nu tijd voor hem om een aanslag te plegen op de bier voorraad in H7.
Hij had ook de wespen kolonie meegenomen uit Elsdorf als ware wespen fluisteraar.
Op het terras ook de hand geschut van BBZ die samen met zijn partner in crime in H7 was beland.
Ook graagneuker was al gearriveerd en hij gaf het startschot voor die dag.

Maja was ook al gearriveerd in de club en zij kwam me vergezellen op het terras tussen het zooitje ongeregeld. Het was al even geleden dat ik Maja had gezien, maar ze ziet er nog steeds heel appetijtelijk uit en bovendien is het een hele lieve meid. Samen met haar bij gekletst en over koetjes en kalfjes gepraat. Daarna verliet ze me en kon ik mijn buikspieren weer trainen met alle uitspraken van de bende van ellende. Rond half 1 kwam Maja nog even polshoogte nemen en besloot ik om de warmte voor te zijn en met haar een kamertje te maken.
Eigenlijk was het veelste warm om te seksen.
Boven aangekomen op kamer 7 was het nog redelijk te hebben.
Omdat ik Maja haar verzoek respecteer geef ik geen kamer details prijs, maar ik kan wel zeggen dat het weer super was met haar op de kamer. GFE 100% en echt een lieve top meid die weet hoe je een man moet verwennen.

Daarna me eigen weer toegevoegd aan de bende van ellende die luidruchtig op het terras te vinden waren in de schaduw. De maat van de undercover beer werd regelmatig bezocht door Anna die hem de hele dag entertainde. Ook Jonny.F had zich inmiddels toegevoegd aan het gezelschap.
Hij ging ook een potje stoeien met Maja.
BBZ had gezorgd voor heerlijke zoetigheid in de vorm van stroopwafels.
Ook liepen er een paar mooie nieuwe dames rond waaronder de Roemeense Jessy die er heerlijk uitzag met een paar heerlijke borsten.
Door de warmte een paar keer het koude water van het zwembad opgezocht. De temperatuur van het water zorgde voor kleine pielekes.
Ook nog een paar korte sauna rondjes gedaan om weer op te warmen.
Rond een uur of 3 kwam ook Firehawk binnen gelopen en niet al te lang toen hij binnen was werd hij besprongen door Sissi en al snel volgde een kamergang.

In de avond goed gegeten en er werd regelmatig een versgebakken pizza toegevoegd aan het assortiment. Ik moet echt zeggen dat ten opzichte van vorig jaar het eten er super op voorruit is gegaan. Helaas geen crispy chicken vandaag.
Graagneuker had inmiddels een wespen opvangtehuis geopend waar ze heerlijk kosteloos konden zwemmen. Inmiddels was ook de DS gearriveerd in H7 en hij was zijn Duitse dames zoektocht gestart en met succes.

Voor mijn 2e kamer was het een keuze tussen Isa die al langer op mijn lijstje stond of de onbekende Jessy. Uiteindelijk voor Isa gekozen, omdat ik van FH wist dat ze goed was.
Samen met Isa een kamer benden opgezocht. Heerlijk begon ze me te pijpen met haar opgespoten lippen en daarna bereed ze me als een dolle, zelfs met deze temperaturen.
Daarna haar in diverse posities genomen en heerlijk klaargekomen met een blik in de spiegel van haar mooie body.
Later op de avond zag ik Isa nog rondlopen met een mega teddybeer die ze van een klant had gekregen.

Zo tegen half elf werd ons verzocht om ons te gaan omkleden in normale kleren, omdat om 11u de party van start ging. Ik besloot samen met JL en FH nog even te blijven, want het was toch een mooi gezicht om de dames in mooie jurkjes rond te zien lopen.
Niet lang daarna een eind gemaakt aan deze mooie gezellige dag.

Ik wil het zooitje ongeregeld nog bedanken voor de zeer gezellige dag.



Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #518 Gepost op: 5 augustus 2018, 14:21:12 »
Citaat
Een zooitje ongeregeld!!!

Anna die terug was van een uitstapje Ss en acag, was een gezellige gastvrouw. ;)

Als het deze Anna is


Wordt het hoog tijd om weer eens bij H7 binnen te lopen. Maak me gek, maak me wild, hou me niet tegen, ik ga dwars door je heen.  :bonken




« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2018, 14:28:33 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #519 Gepost op: 5 augustus 2018, 15:47:50 »
Citaat
Een zooitje ongeregeld!!!

Anna die terug was van een uitstapje Ss en acag, was een gezellige gastvrouw. ;)

Als het deze Anna is


Wordt het hoog tijd om weer eens bij H7 binnen te lopen. Maak me gek, maak me wild, hou me niet tegen, ik ga dwars door je heen.  :bonken

Ja die Anna was er weer.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #520 Gepost op: 5 augustus 2018, 15:49:11 »
Gisteren dus ook in H7 geweest. Toen ik aankwam zag ik al dat het voor H7 begrippen best druk was, het stond vol met auto’s.
Eenmaal binnen kwam ik Johnny Fontane al tegen die een kamertje met Maja ging maken.

Toen ik omgekleed was en naar buiten ging was de bende van ellende al compleet. Namen zijn al genoemd. Met het zomerse weer is het bier gratis maar denk na gisteren dat ze dat wel weer afschaffen, ze kregen het bier niet bij gesleept. :D

Kwa meiden zag ik ook weer een paar nieuwe gezichten. Een slank Roemeentje met mooie borsten, dacht dat ze Jessy heette. Een forse Duitse waar DBS en Johnny Fontane om het vechten waren. En een Bulgaartje van Babylon die het in H7 ging proberen, Julia meen ik.

De meiden moesten me wel aardig hebben gisteren. Geslagen door Sissi en Susie. De banaan hield Sissi nog bij zich maar mocht niet baten. Zelfs Maja begon mij te slaan en toen ik een tik terug gaf kreeg ik een glas cola over mij heen. Kon ik weer gaan douchen. Haar gemeld dat ze nu een pagina terug gaat op het forum en toen kwam ze weer poeslief naar mij toe. Ze wil niet zakken in de rankings. :D

Het was Isa haar laatste dag gisteren. Ze vliegt vandaag naar Roemenië, wanneer ze terug komt weet ik niet. Het was lekker genieten in H7. Wel vrij snel een kamertje met Sissi gemaakt. Bij een half uurtje gelaten want was veel te warm.

Eten was ook niets over te klagen gisteren. In de middag vlees, en in de avond pizza.
Graagneuker had een waar massagraf gemaakt van wespen. Zijn allemaal in het bier verdronken. Hij hield het nauwlettend in de gaten. Zelfs als een wesp op de grond lag werd hij met het vorkje opgeprikt en in het massagraf gedumpt. Uiteindelijk vond iemand van H7 het wel mooi geweest en werd het van Graagneuker afgepakt. Op zich wel mooi geweest want werd tijd dat Graagneuker zich ging verschonen. :D

In de avond begonnen ze ook op te bouwen voor de party. Ze hebben er veel werk aangedaan. Werden allemaal lichten geïnstalleerd. Om het geheel sfeervol te maken. Ook was er een kleine buitenbar.
Na 22:00 begonnen de meiden zich al om te kleden voor de party die om 23:00 uur zou beginnen.
Sissi kwam ook al langs een sexy zwart jurkje. Maar eens mijn 2e kamer gaan maken.
Ik had het eigenlijk nog steeds warm en was toch niet zo geil als ik dacht. Dus uiteindelijk met de hand afgemaakt. Maar zou €30 extra zijn als ik over de buik kwam. Ik zeg dat doe ik niet. En was er eigenlijk wel klaar mee en wou vertrekken. Toen mocht het wel. Bij het afrekenen begon ze er weer over. Gewoon 50 gegeven en niets meer. Verder geen problemen met haar gehad en ze kwam daarna nog gewoon bij me, maar zoals BBZ zegt, begint ze wel nukken te krijgen.

Nu was de party dus begonnen en kwam een hoop ander volk naar binnen. De rest ging naar huis maar Cheesehead, Jooploop en ik besloten om nog even te blijven. Even omkleden want de party is in je gewone kleren. De meiden hadden zich ook allemaal verkleed en dat zag er wel mooi uit om de meiden zo te zien. Schijnbaar moest je nu wel alles betalen en een Fanta koste mij €3,50. Ze hadden de frisdranktap in de bar omgedraaid en die in het loungegedeelte afgedekt. Ook het type gasten wat nu binnen kwam lag mij niet zo. Overal groepjes met van die bakken drank. Cheesehead en Jooploop hielden het al snel voor gezien. Ik ben nog even gebleven maar toen ik buiten onder het afdak ging zitten kwam mij er al iemand vertellen dat het gereserveerd was en dat hij er zat met zijn groep vrienden. De zin ging mij er wel van over. Ik kom juist naar H7 om dit soort gedoe niet te zien.
Ze hadden nu ook security rondlopen en H7 was een totaal andere club geworden. Ik vraag mij ook af of er veel gekamerd ging worden, ik denk zelf van niet. En er waren meiden bij die voelde zich wel thuis en die ging bij die gasten met de drank zitten maar ook meiden die niet wisten wat ze er mee aanmoesten.
Met naar huis gaan nog even met Victoria gepraat en die wist ook niet zo goed wat ze er mee aan moest, ze keek het nog wel even aan.
Kan best zijn dat dit voor H7 wel succesvol was. Ik voelde mij er in ieder geval niet thuis en zal niet snel weer eens zo’n party bezoeken. Ik blijf wel gewoon overdag komen.

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #521 Gepost op: 5 augustus 2018, 21:48:05 »
zaterdag 4-8 na H7 getogen er was geen parkeerplaats meer voor de deur . dan maar bij de buren me auto zo netjes weg gezet dat er nog genoeg plaats was om te passeren . ik was in de auto nog het 1 en ander aan het bijwerken kwa boekhouding en ik moest nog een paar telefoontjes plegen .in mijn blik veld viel mijn al een mooie dvp op die net aankwam ja jonnyfontana mooi rood is niet lelijk .

ik drukte op de bel en wie trof ik achter de balie de enige echt Manuela altijd met een glimlach een dame die altijd even vriendelijk is in alle jarige tijden .

het een en ander afgehandeld met namen de verschuldiging om deze en ik moet wel zeggen een van de weinige clubs die de laatste jaren zo aan het innoveren is binnen te mogen treden . je treft er op het ogenblik een geweldige club aan . met bijna alle faciliteiten . een buitenzwembad een buiten sauna met voldoende zit en lig gelegenheid . en als klap op de vuurpijl een mooie lijne up . ik stond er zelf versteld van  :lol

ook waren er mindere aantrekkelijke mannen  oa jooploop firehawk brombeerzuid ricadobanana  Cheasehead jonnyfontana onkelwilly en graagneuker maar daar ga ik ook niet voor naar een club  :adult

ik kon die duitse dame maar niet vinden en ik was er van overtuigt dat ze binnen was ik had ze immers zelf naar binnen zien lopen wat ben ge toch ongeduldig zij firehawk er is een duitse in het huis was mijn antwoord .martine is er niet meer zij brombeerzuid . ik voel het in mijn ballen ik ben er van overtuigt er is een duitse in het huis. en ja hoor ik had gelijk maar was te laat een ouwere duitse man had haar al gekleemt 

geduld is een schone zaak had ik in me achterhoofd en 2 kamers na die duitse man werd dat beloond .ik had er gelijk op af kunnen springen maar jonnyfontana zat zo te kwijlen als een jonge boxer dat ik dat niet zo verstandig plan vond om hem te laten wachten . :lol

dus maar even genoten van het o zo lekkere zwembad

ook was er voldoende eten ik heb het onderhand wel gehad met  :103: dat was er ook maar de kok heeft meer in huis als vlees verbranden . ik had een pizza dag en die pizza's in H7 zijn verrukkelijk worden continu aangevuld en ook nog is vers gemaakt .

toen was het tijd voor Irene Irene is gewend om eerst een praatje te maken en dat samen maar even voort gezet ik moet zeggen een zeer inteligente dame .

na 10 minuten had ik het wel gehad praatjes vullen imers geen gaatjes   . op de kamer vroeg ze mijn wensen en die geef ik nooit bloot voor dat je het weet ben je dan 2.5 uur verder . irene is een pijp wonder en daar heb ik het langst van genoten omdat ze dat het langst deed dat boemze is bij mijn nog altijd binnen de 10 minuten gedaan .

later op de avond werd de summernight party in gereedheid gebracht je zag al veel dames in een mooie jurk lopen en dat was oogverblindend

het waren weer 7 geslaagde uren in H7
   

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #522 Gepost op: 16 augustus 2018, 00:09:23 »
Een vluggertje!

Vandaag ff naar H7 geweest, het borrelde met de wetenschap dat ik waarschijnlijk pas weer eind augustus kan gaan clubben! :-\
Rond 16.30 aangekomen op de vrijwel lege parkerplaats.
Helen naam de 40.- aan en ik kreeg een berenvel.
Omgekleed en genoten van het fijne buffet, altijd goed in h7.
Ik schat een 10 meiden daar en een 10 beren.
Tijd om te roken, daar zat een bekende en ff later een andere beer.
Hij ziet dat ik pijp rook en zegt ben jij bbz, tsja wordt tijd dat ik over ga op sigaretten,hehe. ;D
Een schrijvend lid met een hele lange nickname, kort gezegd niet dun maar dik.
Altijd leuk om het gezicht achter de nickname te zien.
Na een tijdej ging hij h7 verlaten en ik kreeg lust.

Had mijn zinnen gezet op Angie maar helaas ze was bezet.
Ik zie Melanie zitten, das een tijdje geleden!
Leuke meid, goed op de kamer en ze staat haar mannetje!
Me naast haar gaan zitten en we zaten al te flirten.
Op naar een kamer met haar en het spel kon beginnen.
Eerst wat zoenen en het werd al snel beter, tz en over naar de befaamde duikvlucht.
Ff later deed ze dat vice versa, ze kan lekker geil pijpen en het tz werd daarna beter.
Ach ja het werd tijd om te sporten, dus ze zat al snel op mijn bbztje. 8)
Ze deed haar stinkende best, waar ik haar een beetje met hielp en het verrekte rode condoom ving mijn lichaamsappen op. :pica
Daarna nog ff over by night met haar gehad en afscheid genomen van haar.

Ff weer wat eten en keek op de horloge, mhh weinig herstel tijd. :-\
Een paar leuke meiden gezien, maar het zou en moest Angie worden.
Had ze al gezegd vanavond nog een kamer met jou.
Toen ik me ff opgefrist had en nog snel een toetje, daar komt ze net aanlopen, ik zeg moest wat zoets hebben, jij was er niet.
En al snel proefde ze mijn toetje met haar tong in mijn mond.
Heerlijk die billen vast houdend en bbztje reageerde, ik kom zo naar je toe.
Voor haar vaste bankje wat staan te tz en strelen, en op naar de kamer.
Een lekker lichaam zachte lippen, boven en onder en benen waar ik niet vanaf kan blijven ,zo mooi. :dance2
Ik ben niet van de sili's,maar zou begrijpen dat ze die ooit gaat nemen.
Door het zogen van een kind, hangen ze erg, wel lekker zacht.
Ze begon me heerlijk te tongzoenen, krop helemaal in mij, haar benen over mij heen.
ach kan  een hoop schrijven over haar, ze is een toppertje, heerlijk slowjob en strelen.
Een fantasische soft gfe, diverse duikvluchten van mij in diverse standjes en ze zocht steeds bbztje op, waar ze ook niet mijn balletjes vergat.
Tijd om te neuken en ja weer die kut rode condooms, deze keer had bbztje geen lust meer. :o
Maar hoe ze het doet weet ik niet, maar ze pijpte hem in no time ,weer op oorlogs sterkte. ;D
Het neuken maar laten zijn en aflaten maken op mijn favo manier, dat was zeer goed.
Ongeveer een uurtje op de kamer en tijd om te douchen.

Daarna nog een kopje koffie en wat met Anna,Lucy en Rebecca bijgekletst.
Anna zei dat Sissi op vacantie was en nog wat met haar over babylon gehad(lees Emma).
Lucy zat voor mij op het bankje en had daardoor mooi uitzicht en Rebecca dekte de zijkant.
Er zijn minder mooie momenten in mijn leven. :))
En oja de line up in H7, ik vindt die prachtig, van lang en slank naar wat dikker,zwart en blond, jongere en oudere dvp, dat zijn pas line up's.
Weer een mooie paar uurtjes in mijn favoriete club.
En weer als de vliegende brandweer naar huis.

Ps: iedereen veel plezier zaterdag, helaas heb ik andere verplichtingen(werk). :banghead:
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2018, 00:33:19 door brombeerzuid »

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #523 Gepost op: 16 augustus 2018, 21:16:38 »
Woensdag 15 augustus in de 7de hemel.
Woensdagochtend koers gezet naar de 7de hemel, net voor de klok van 12:00 op de bel gedrukt, en tegen betaling de benodigde spullen verkregen. Het hoofddoel van mijn bezoek, was een weerzin met “Cur Mare” Anna :kissass, die hier, wat ik uit betrouwbare bron had vernomen, was terug gekeerd. :lol_hitting: Een kort rondje, levert meteen de attentie op van de donkere Daisy op. Ook woensdag blijkt de dresscode FKK te zijn voor de dames, mwah, er zijn ergere dingen te bedenken.  :bud Rondje afgemaakt, veel beren en nog weinig dames. Eerst maar wat chillen. Net na de klok van 12:30, weer een rondje gelopen, en daar stond ik oog in oog met een verbaasde “Cur Mare Anna”. Dat lichaam beet gepakt (genoeg vlees), effe bijkletsen, en door naar een kamer. Genoten van haar orale verwenning en dan mijn lusten bot gevierd op die “big butt”. Een aangename sessie van bijna een uur.   :censored
Wat eten en weer chillen, had gezien dat er nog een “chubby” girl aanwezig was. Ze kwam zichzelf al voorstellen, “Nicole”. Volgens eigen zeggen Turks, maar dat zou zo maar ook Bulgaars kunnen zijn.  ::)  Ja, helaas even geduld, na het eten eerst chillen. Helaas buiten een overkill aan vliegen en wespen.  :sign0135: Beetje wisselend buiten en binnen gezeten. Inmiddels alle dames gespot, ongeveer 10 dames “in the house”. Twijfel een beetje, wachten op de “chubby” Nicole, of mezelf vergrijpen aan een andere dame. Lang hoefde ik niet te wachten, Nicole kwam me al halen, en gooide haar ronde zachte vormen in de strijd. :shakekontje Tijd om een kamer op te zoeken dus. Een uur later, bezweet en voldaan van de kamer af.  :bonken
Nog even wat eten, buiten op het terras nog een kop koffie gedaan :coffee2: , daar kennis gemaakt, met een pijp rokende, brommende beer uit het zuiden.  ;)
En toen was het tijd om te gaan.  :steeringwheel:

Heaven 7 tot de volgende keer.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #524 Gepost op: 19 augustus 2018, 15:16:26 »
Mede dankzij het mooie weer en een gratis entree kaartje van dit forum, waarvoor mijn gemeende dank aan club en forum, ben ik vorig weekend maar weer eens naar H7 getogen. Het was nog erg warm die dag en de parking was tjok vol. Dat beloofde wat.
Het entreebewijs werd wat moeizaam geaccepteerd, maar de twee nieuwe dames slaagden er dan toch in om zowel de Duitse als de NL versie te doorgronden. Afzien somtijds, dacht ik bij mezelf want de bel bleef maar gaan …… ;D ;D

Omgetoverd tot medepleger de zaak maar eerst eens verkennen. Bij het mooie zwembad waren alle bedjes bezet door medeplegers en enkele dames. Binnen was het erg warm, dus de lounge & bar waren verlaten. Ook het rokersterras was wat rustig.
Eerst maar even wat gegeten. Smaakte uitstekend, compliment! Ik besloot maar binnen te eten want buiten heersten de wespen in grote aantallen. Men had op een van de tafeltjes een lekkernij voor de diertjes geplaatst in de hoop dat ze uit de buurt van de andere gasten bleven. Maar goed, daarmee zijn de aanvliegroutes nog niet veilig. Erg irritant hoor.

Gezellig met wat oosterburen gesproken en wat club info’s gewisseld. Altijd nuttig. Met een van hen was ik het er ook over eens dat het niet zo leuk is als dames aan een persoon blijven hangen terwijl er verder niets gebeurt. Op zich wel een leuk tafereeltje telkens als je zag dat hierdoor enkele geërgerde gezichten rondwandelden.
Moet wel zeggen dat de line up ten opzichte van mijn vorige bezoekjes wezenlijk beter was geworden. Club is erg actief op dit gebied kennelijk.

Na verloop van tijd werd het tijd voor actie. Keus genoeg dacht ik zo. Mijn oog viel op een leuke jonge dame die telkens weer ergens anders verscheen. Op zich wel nuttig om niet op een plaats te blijven hangen en we raakten in gesprek. Leuke dame, beetje jong, mooi lang haar en een super slank figuurtje. Jessy heet ze en van het een kwam het ander.
Met Jessy enthousiast naar boven waar we in een hele warme kamer terecht kwamen. Kan niet anders zeggen dat het een hele gezellige tijd met Jessy is geworden. En ik kan mij voorstellen dat er een herhaling met haar in zit    :dance2.
Moet het wel wat koeler zijn de volgende keer. Dit was afzien, maar tevreden.

De tijd verstreek sneller dan ik had verwacht en dus moest ik mij een beetje gaan haasten om op tijd terug te zijn. H7 is een gezellige, kleinere club, met momenteel een prima line up, en een goede verzorging. Hoop dat dit zo blijft, maar ik krijg wel de indruk dat de leiding erg actief is.
Nogmaals dank voor het kaartje.

Grtz         :039:
K