Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 600646 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline smouse

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #210 Gepost op: 10 mei 2016, 18:42:37 »
 :08:

De laatste dag van de maand bezoek ik standaard onze oosterburen en mijn schatje was Pasen aan het vieren in Roemenie. Ik kon dus eenvoudig eens een andere club bezoeken. Ik had via de diverse fora vernomen dat mijn oude favoriete club weer in de lift zat. Dus de keuze welke club het deze keer zou worden was snel beslist: Het was weer eens tijd om de hemel te bezoeken. Jarenlang was Heaven Seven mijn club maar na de verbouwing miste ik wat sfeer, specifieke dames en ben ik wat gaan dolen.

Ik arriveerde om 13:45 op de Siemensring in Willich en werd voor 10 Euro omgetoverd tot ijsbeer, dit scheelde 50 euro met de club die op plek 2 van mijn lijstje stond! Deze 50 euro deze keer niet aan een dame besteed maar aan een uurtje met Menno de masseur. (Menno is een sympathieke vakman die op vrijdag zaterdag en zondag aanwezig is.) Hij herkende me nog van de vorige keer , 2 jaar geleden, toen zijn massagetafel nog op het oude dakterras stond. Nu heeft hij de ruimte ingericht waar voorheen de omkleedruimte was.

Na de massage een sauna met aansluitend en frisse douche genomen en klaar was Smouse voor het volgende deel van zijn programma. Inmiddels had ik gezien dat er volop dames en beren aanwezig waren (20 dames en 20 beren)  4 dames kende ik nog van eerdere bezoekjes ( Eva, Bianca, Lia en Olga) De site 6profis.de die ik thuis alvast had geraadpleegd gaf een accuraat overzicht van de te verwachten dames.

Als eerste met Olga op de kamer terecht gekomen een half uur afgesproken wat al snel niet genoeg bleek en dus verlenging ingezet naar een uur. Bij de Theke bleek ik 2 uur te zijn weggeweest  :wtf: maar dat kon voor mijn gevoel niet kloppen 3 keer gevraagd en er werd zonder twijfel gezegd dat ik 2 uur weg was geweest. (“Time flies wen having fun” ) De twee uur afgerekend met Olga en gaan douchen onder het douchen nog een nagedacht: Net voor 2 uur binnen; een uur massage; 15 minuten sauna; 2 uur op de kamer en met de actuele tijd vergeleken, dit kon niet kloppen. Ik opgefrist naar de theke en gevraagd wie de tijd had ingeschreven dat had ze zelf gedaan ik zei er is echt iets misgegaan. Menno de masseur stond er bij en hij wist precies hoe laat ik bij hem was geweest en dat er inderdaad iets niet kon kloppen.

Ik heb gevraagd om het uit te zoeken en ben wat gaan drinken aan de bar. Even later werd ik geroepen door de theke en kreeg ik 80 euro van haar terug plus excuses. De theke had inderdaad zelf een fout gemaakt bij het inschrijven, ze had ondertussen zelf gezien aan de boeking voor mij dat mijn starttijd niet kon kloppen. (Het zal wel iets met het uur tijdverschil tussen Roemenie en Duitsland te maken hebben?)
 m.i. prima opgelost!  :PDT_Armataz_01_37:

Ondertussen was de brunch vervangen door de BBQ (iedere dag is er tegenwoordig vanaf 16:00 uur BBQ)
Ik had interesse in wat ander vlees en ben met Denisa gaan kameren. Nieuw in vak en moet nog wat meer relaxed haar programma afdraaien. Ze is nu iets te enthousiast om je te plezieren en dat had bij mij niet het juiste effect. Ik had er op dat moment er ook geen zin in om haar bij te sturen en heb haar maar enthousiast gelaten. Over een paar weken nog maar eens op herhaling.

In het middengedeelte strategisch plaatsgenomen om wat te drinken, te rusten en wat geinen om zodoende het volgende slachtoffer te bepalen. Op een gegeven moment twijfelde ik tussen 3 dames (Tanja, Nerea, en ?) Nerea zag er mooi uit maar leek me wat arrogant. Haar vriendin waar ik voor wilde gaan was opeens even onvindbaar. Nog maar even wachten dus: totdat Nerea bij me op schoot kroop. Ik had het weer eens helemaal verkeerd ingeschat Nerea was totaal niet arrogant maar een Draguta naar mijn hart. We hadden een prima klik/tijd samen en zijn deze keer wel echt voor 2 uur in een kamertje geweest. Nerea wil ik snel weer op mijn schoot hebben, voor mij is ze perfect  en daar zal mijn schatje in Roemenie niet blij me zijn.  :014:

Bij het afrekenen hadden we voor de avonddienst een nieuwe theke gekregen geen onbekende voor H7 bezoekers deze dame werkte voorheen aan de andere zijde onder de naam Anka. Nerea en ik zijn na het opfrissen samen nog wat gaan eten. De DJ draaide zijn muziek, de dames hadden commentaar, dansten en hingen aan de paal geinde met de aanwezigen beren. De avond ploeg had een prima klimaat voor “der Tanz im Mai”. maar omdat het voor mij toch niet meer beter kon worden ben ik na een paar kopen koffie rond 23:30 uur weer met een   :dance: richting NL vertrokken.

 Fazit: IJsbeer Smouse had een topdag in Saunaclubland, die met stip in zijn top tien notering terecht is gekomen.  :clap:
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2016, 21:36:49 door smouse »

Offline BenGunn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #211 Gepost op: 17 mei 2016, 19:41:19 »
Monday 16.5

After a quick brainstorm of 10 seconds, I've decided to go to Heaven 7 on this holiday. I arrived before 2 PM and choose the towel option to have a free entry. Lot of men were already present.

There was a long time since I last came at the Heaven 7 et I didn't have a great memory of it. I have to admit It's much better now. Soft drinks freely available at different places in the club. The massage spot is moved downstairs which leaves the patio to relax in the sun protected from the cold wind.
There were a barbecue with sausages outside, nothing fancy but knowing the entry price it's hard to complain.

Monday is a FKK day so one can easily check the line-up. Visually speaking it's not exceptional expect maybe for 2 or 3 girls. If you're not to difficult on the aspect of the girls, you could find easily a girl for your taste. Moreover I was very lucky with the service given.

My sessions:

Naria : I met her last year at the PHG. She's working in the H7 for a month and should stay a bit cause she's making more money here. As I had a good memory of her, I went with her again and it was very good. She likes to play before the action, nice FK, ... A very good hour with her.

Victoria : She told me she's Italian of 26 years old. She should be Italian from Bucharest I wouldn't be surprised ;). I also thought she was older. She's a nice voluptuous brunette. In the room, it was fantastic: DFK non-stop, nice blowjob. She alternates energy and softness. To be done again!


To sum up, it was a nice visit in this low-cost club with a free entry and 40€ the half hour.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #212 Gepost op: 19 mei 2016, 19:27:49 »
Het zat al even in de pijplijn: een hernieuwd bezoekje aan H7. De rechtstreekse aanleiding was een RB-vrijkaartje, maar ook zonder dat was ik eerder vroeg dan laat wel weer eens in Willich terechtgekomen…

In telegramstijl zou ik H7 als een budgetclub omschrijven, maar dan in de positieve zin van het woord. Een entreeprijs van 10 euro (tot 14 u) of later 30 euro is echt wel klantvriendelijk, zeker wanneer de accommodaties erg verzorgd zijn en de aanwezigheidslijst voor elk wat wils bevat.

Om met dat laatste te beginnen: de AWL was prima. Een erg aangenaam aandoende mix van mooie slanke jonge meiden (my cup of tea) tot iets vollere meiden. Jonge meiden en iets rijpere dames. A-cupjes en volle sili’s. Etc., etc. In totaal een 20-tal, naar mijn inschatting. Ik ben behoorlijk kieskeurig in p6, maar ik kon probleemloos een vijftal dames spotten waarmee ik het zonder voorbehoud zou willen doen.

Bij mijn aankomst, iets over 14 u stond de parking bomvol. De ontvangst was vriendelijk.  De thekedame meende mij terecht nog te herkennen. Een rondleiding was dus niet nodig, hoewel het best gemogen had: de blote dame die net ook aan de theke stond was eigenlijk al meteen een zonde waard. Maar goed, het enige wat veranderd is sinds vorig jaar is de eetruimte: die ligt nu recht tegenover de theke, meteen bij binnenkomst rechtdoor.

De club is meer dan netjes ingericht, ze straalt in feite gewoonweg klasse uit. Alles is prima verzorgd, erg hygiënisch ook. Qua wellness zijn er twee prima sauna’s (binnen en buiten). Frisdrank is gratis, met bediening aan de bar, en zelfbediening in de eetruimte.

Het enige wat ietwat uit de toon valt, wat ‘budget’ in negatieve zin is, is de catering. Rond half drie lagen er enkel nog wat sneetjes brood en wat overschotjes beleg, later op de middag aangevuld met Aldi- of Lidl- of zo plakjes cake. Nogal minnetjes. Het avondeten was ook niet echt geweldig: spaghetti met kipfilet en een champignonsaus. Ook krielaardappeltjes en de klassieke rauwkost. Op zich niks mis mee, maar dus toch wel ietwat budget.

Maar ik wil absoluut niet klagen. Ik bezoek (uiteraard) een club omdat er daar dames zijn die de moeite van een bezoekje waard zijn, en dat is H7 op dit moment zeker het geval, en dat ook nog eens voor een aangenaam prijsje. Combineer dat met de minimale entreeprijs en je krijgt een club die een absolute aanrader is. In consumentenbond- of test-aankoop-termen: een ‘beste koop’.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline smouse

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #213 Gepost op: 20 mei 2016, 01:12:12 »
Vrijdag de 13 in de hemel.  O:-)

De week ervoor had Smouse een uitstekende zaterdag in de 7de hemel beleeft.

Door omstandigheden plots vrij op de vrijdagavond waardoor een bezoekje eenvoudig te organiseren was. Eerst gebeld of Wohin aanwezig was dit werd positief beantwoord dus richting Willich gevaren. (De Turk/Duit se ijsberen lachen om de naam Nerea wat in het Turks waarheen zou betekenen.)
Om 18:30 aangekomen maar kon geen Nerea vinden wel zag ik: Lia, Monika, Claudia, Rebecca, Daniella, Eva, Ariana, Mirjam 1&2, Bianca, Sugar, Nicky, Victoria, Antonia, Olga, 2 Bulgaarse, 2 tattoo grils: één met sili Melissa en één met mooie blauwe ogen Vera, Denisa en Tanja stonden wel als aanwezig maar waren er niet, Raisa juist andersom.
 Anka was theke  :shakekontje

In het lounge gedeelte plaatsgenomen, de ruimte aangrenzend aan de theke balie. Ik had zojuist een berichtje in “live from H7” geplaatst komt Waarheen aan gelopen en zodra ze me ziet spoed ze naar me toe en springt op mijn schoot.  Ze zag er deze keer vermoeid uit, als ze de eerste keer er zo uit had gezien dan was het een  :nofuck  geweest  Gelukkig voor haar had ze de vorige week genoeg credits bij me opgebouwd. Samen naar buiten om te roken en van de laatste zonnestralen te genieten.
Met deze redhead met blauwe ogen een donkere kamer opgezocht. Deze kamer tegenover de speelautomaten had geen verlichting dus toen tijdens ons 1,5 uur durende verblijf de zon langzaam verdween was, was het op het eind pikdonker. Gelukkig hadden we beide genoeg ervaring om ook in het donker elkaar goed te kunnen plezieren. :13:

 Ik aan het nagenieten in de ruimte van de speelautomaten komt Raisa bij me zitten en begint me te masseren. Ze kijkt me met haar pretogen aan deze geoefende dame weet hoe ze een man moet plezieren. Haar dus haar even later meegenomen naar de tijgerprint kamer waar ze me een uur lang een heerlijke en sensuele massage heeft gegeven.(terwijl ze continue bleef praten over van alles) :ecomcity:


 Na de opfris ronde bij de grote bar terecht gekomen waar het een gezellige drukte was de DJ draaide zijn muziek en riep de nummers van de tombola op. De dames Lia en Danielle dansten (twerken)  op de bar. De aangekondigde lesbische show heb ik niet gezien maar een aantal keer werd er wel een ijsbeer meegenomen door een dame voor een openbare (gratis)  :sexxx blowjump/nummertje op de mat bij de danspaal. De dames joelde en moedigde elkaar aan helaas / gelukkig zat ik aan de koffie in plaats van de alcohol dus mijn remmingen waren nog intact  :celebrate:


 Ondertussen liep de tombola voor gratis drank, een massage, een half uurtje met een dame continue door. Ik won een drankkaart dankzij de security man die kwam vragen “heb je al iets gewonnen?” Wat ik negatief bevestigde even later was de tombola me wel goed gezind. Helaas kon ik na ontvangst van mijn prijs, bij de DJ mijn sleutelnummr laten zien, maar 2 seconden mijn gewonnen drankkaart vasthouden.  Lia nam de kaart over en zei: “Je drinkt toch niet” en gaf hem aan haar iubi van het moment.  :014: Normaal zou ik dit niet accepteren maar omdat het haar verjaardag was heb ik het zo maar gelaten en ben naar NL vertrokken.

 Prima vertoeven in de hemel goed verzorgt en iedereen geniet (de dames de beren en zelfs het personeel)
 Aankomend weekend ben ik weer van de partij  :lostit

 See ya Smouse


 P.S  :azn:
 Budget neukers, er niets beter dan de gratis hemel!!!
 Voor 14:00 uur gratis entrée
 Doorlopend gratis buffet en frisdrank om 16:00 uur gratis BBQ
 Door middel van de tombola kans op: gratis massage e.o. een half uurtjes met een dame.
 In de avonddisco gratis liveshow met de kans dat een dame publiekelijk de liefde met je wil bedrijven.

 Dus een dagje naar een saunaclub voor 0 Euro  :13:

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #214 Gepost op: 29 mei 2016, 19:52:00 »
Vrijdagavond tegen 20.00 uur gearriveerd in de 7e hemel. Bij binnenkomst werd mijn kortingskaartje langdurig gecontroleerd door de theke dame, wat op zicht geen straf was, want de theke dame is een lekker ding.  ;D Uiteindelijk wist ze de code match te maken en kreeg sleutel, badjas en handdoek mee. De theke dame wees de omkleed kamer aan welke zich links van de receptie op een trappetje bevindt Omkleed kamer is voorzien met ruime lockers met allerlei kleuren wat toch een vrolijk sfeertje creëert. Uitgekleed en even gedoucht om op te frissen.

Na het douchen Sjeufke begroet en een aangenaam kennis gemaakt met Kanarie Piet. Helaas liep de alibi van Sjeufke om en most ons verlaten. KP kreeg een telefoontje en zoef weg was ie.  :lol_hitting: Dus maar besloten om de club eens te verkennen. Via rechts vanaf receptie kom je in he t restaurantje wat doorloopt naar de tuin. In de tuin vind je wat relax stoelen en banken. Verder bevind zich hier een sauna. Aan de andere zijde van het pad bevind zich de partyzone,voorzien met bar, dj danspaal, lounge banken. Via de trap bij party-zone ga je naar de 1e tevens enige verdieping van he pand welke voorzien is met een sauna, dakterras en een bioscoopkamer. Alles ziet er keurig en netjes uit.

Terug naar het restaurant kwam ik KP weer tegen. Na een prettige gesprek en gezamenlijk een hapje gedaan te hebben nam KP ook afscheid en verliet de club. Vervolgens kreeg ik gezelschap van Cladia die mij tijdens mijn verkenningstocht al begroette en vertelde dat ze mij nog kende van VV.  Ze kwam mij ook al bekend voor maar kon haar niet plaatsen. Besloten o met haar de kamer op te gaan.

In de kamer heb ik haar gemasseerd en vervolgens zij mij. Overige diensten bestaan uit TZ, beffen, PZC, ballen likken, NMC en trekken. Met en al een goede sessie.

Na deze sessie douchen en op naar de bar voor een drankje. Onderweg zag ik in de gangpad een leuke blonde dame zitten o een bankje. Deze dame was de Hongaarse Miriam. Op de of andere manier had ze een bepaalde aantrekkingskracht op mij, dus ging bij haar zitten nadat ze mij ervoor uitgenodigd had. Na een korte gesprek begonnen we met elkaar te bekken. Van de sessie met Claudia had ik dorst dus moest ik wat te drinken hebben. Vroeg aan Miriam of ze wat wild drinken. Ze zei dat ze appelsap wilde. Voor mezelf haalde ik vodk-energy. Met haar een gesprek gehad over alcoholgebruik. Zo vertelde ze mij dat ze tijdens drinken niet drinkt en meer een gelegenheidsdrinker was. Even wilde ze mij drankje proeven wat ik toeliet. Meteen al dat ze er vrolijker van werd. Ze zei dat ze dit eigenlijk wel een erg lekker drankje vindt. Alhoewel ik nog maar net uit de kamer was, wist Miriam mij zodanig op te winden dat ik weer op oorlogsterkte was. Dus besloten om naar de kamer te gaan.

De kamer met Miriam begon met douchen. Ze had nogal moeite om de deur op slot te krijgen. Hierop zei ik "no alchol anymore for you".  Dit leidde tot hilariteit tussen ons. ;D  De sessie begon met een massage bij haar en daarna zij mij. Haar massage kwaliteiten doen niet onder aan een professionele masseur. Na de massage gingen we gepassioneerd zoenen met elkaar. Miriam is meer van het rustige sex, wat vooral geldt voor beffen. Ze wordt helemaal gek als je haar poesje nauwelijks aanraakt met je tong. Helaas is zij niet in voor vingeren. Ze kan wel lekker pijpen maar zat helaas niet veel variatie in. Wat geldt voor beffen geldt gelukkig niet voor het neuken. Bij het neuken moet je de tempo langzaam opbouwen bij haar. We hebben intens in allerlei posities geneukt. Met en al een geweldige sessie beleefd met deze dame.

Na deze sessie terg naar de bar om de dorst te lessen Met op dat moment begon Lia met een paalshow, wat ze heel goed deed. Vervolgens volgde er een lesbo show door 2 dames waarvan ik de namen helaas niet weet. En daarna tombola uitreiking. De rijzen bestonden uit pakje condoom, drankkaart 20 euro, masseur kaart en hoofdprijs was een vrije kameren met Erika. De hoofdprijs was gevallen op mij ;D maar Erika was nergens te bekennen.   :lol_hitting: Heb ik dat weer win ik een keer eens iets heb ik er alsnog niks aan  :banghead: Echter dit heeft de pret niet bedrukt en ik heb een geweldige avond gehad in 7e hemel te wil ik. En of ik het wil. Deze club ziet mij zeker terug. :039:

PS in d 7e hemel heb ik geen maagden gespot.  :lol  ;D
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2016, 20:24:04 door pret »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #215 Gepost op: 29 mei 2016, 21:04:20 »
PS in d 7e hemel heb ik geen maagden gespot.  :lol ;D
Troost je bij de gedachte dat ze mij destijds (zonder een krimp te geven) hebben proberen wijs te maken dat Maria maagd was, toen ze zwanger was van Jezeke ..... pas vele jaren later besefte ik dat Jozef gewoon een hoorndrager is en Maria het niet slecht zou doen in saunaclubs, en al de rest is geschiedenis .... allemaal de schuld van de kerk dat ik nu een viespeuk ben, die niks meer gelooft van meiden  :lol ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #216 Gepost op: 29 mei 2016, 21:21:40 »
allemaal de schuld van de kerk dat ik nu een viespeuk ben, die niks meer gelooft van meiden  :lol ;D
[/quote]

Heeft de kerk toch nog tot iets goeds geleid.  ;D

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #217 Gepost op: 29 mei 2016, 21:31:03 »
allemaal de schuld van de kerk dat ik nu een viespeuk ben, die niks meer gelooft van meiden  :lol ;D

Heeft de kerk toch nog tot iets goeds geleid.  ;D
[/quote]

Hoezo 'de schuld van de kerk': Ga heen en vermenigvuldigd U, heb de ander lief, deel wat u hebt met een ander!
Kortom, de kerk heeft het goed voor met ons!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #218 Gepost op: 1 juni 2016, 20:20:42 »
Op vrijdag 27/05 ben ik voor de eerste keer in 2016 naar Heaven7 getrokken. Ik kwam na een voorspoedige rit aan om 11u45 en trof op de parking Sjeufke, die ook net aangekomen was. Van goed timen gesproken.

We zijn naar binnen gegaan en kregen te horen dat de inkom gratis was, indien we als tenue opteerden voor een handdoek. Voor een badjas moest er 10€ afgetikt worden. Ik had geen zin om met mijn bierpens te pronken, dus toch maar braafjes 10€ neergelegd.

Ik ben me snel gaan omkleden tot ijsbeer, en begaf me daarop terug naar beneden, net op tijd om Smouse te zien binnenkomen. Veel meer dan dat zou ik niet van deze sympathieke ijsbeer te zien krijgen, want hij had een pannenkoekendate met Nerea, een hele mooie meid, die ondertussen hoog op mijn to do lijst staat.

Ff de club verkend. Er was niet veel veranderd tov van mijn laatste bezoek een klein jaar geleden. Enkel het restaurant was verplaatst en bevindt zich nu in de eerste ruimte voorbij de receptie.

Van dat restaurant hebben Sjeufke en ik kort na binnenkomst in de club gebruikt gemaakt. Ik heb een broodje met charcuterie en groentjes gegeten. Smaakte goed. Het buffet (vergelijkbaar met PE en SS) was btw goed verzorgd.

Na de deugddoende maaltijd heb ik enkele uren buiten doorgebracht. Het zonnetje was aangenaam, de frisse pintjes smaakten en de ganse namiddag was het gezellig druk op het buitenterras. Het sfeertje deed me terugdenken aan leuke momenten op het buitenterras van HP in de topperiode van die club.

Op een gegeven moment ben ik Sjeufke kwijtgeraakt (hij ging vogelen met Lia) en voelde ik een zekere groepsdruk om ook te kameren. Ik had enkele meiden op het oog, maar kon niet zo direct kiezen. De keuze werd dan maar voor mij gemaakt, en wel door…

Denisa, een Roemeense meid van amper 20 lentes. Deze vrolijke dame had haar zinnen op me gezet, wat leidde tot een uitgebreide en heel aangename presale, die niet anders kon dan uitmonden in een kamergang.

Denisa is een vrolijke meid die het Engels goed beheerst. Ze heeft een mooi gezicht, bruine ogen en lang zwart/bruin/rood haar. Denisa is 1,60m groot, is iets voller, maar heeft een mooie strakke poep en gespierde benen. Ze heeft een leuke B-cup. 2 tattoos, eentje op een onderarm, eentje op een schouderblad. Piercings kan ik me niet herinneren.

De kamergang was heel goed. Het tongzoenen had iets dieper en enthousiaster genomen, maar voldeed. De pijpbeurt was uitstekend en Denisa plaatste zich ondertussen strategisch zo, dat ik uitgebreid met haar borsten en poes kon spelen. Neuken in 3 standjes was heel goed.

Ik ben probleemloos klaargekomen tijdens missio en heb de kamer na 25 minuten heel tevreden verlaten! Herhalingsgevaar is bestaande.


Na mijn kamergang trok ik terug op zoek naar Sjeufke, maar ik vond hem niet zo direct. Ik dacht dat hij zich weer aan het laten verwennen was, maar dat bleek niet te kloppen. Ik had hem simpelweg gemist tijdens mijn intensieve zoektocht. Tja, dat slanke afgetrainde lichaam valt ook niet echt op hé.

Eens we elkaar teruggevonden hadden, besloten we een hapje van de barbecue mee te pikken. Ik heb me 2 stukken vlees en aardappelsalade genomen: simpele kost, maar het smaakte me uitstekend.

Na de maaltijd heb ik nog wat bijgepraat met Sjeufke op een nog steeds gezellig gevuld buitenterras, tot het bij hem weer te hard begon te kriebelen en hij op zoek trok naar Claudia, een mooie meid die hij al de ganse in het vizier had.

Daar zat ik weer alleen… Wat nu te doen? Goh, ook nog eens kameren zeker!? Ik trok op verkenningstocht doorheen de club, maar kon niet direct een keuze maken. Tot… mijn oog voor de zoveelste keer die dag viel op Ariana, een Roemeense met een héél mooi lichaam.

Ik installeerde me naast Ariana in een zetel en knoopte een gesprek aan. Dat gesprek vlotte eigenlijk niet zo goed en Ariana bleef wat afstandelijk, maar ik was zo betoverd door haar mooie, slanke lichaam, dat ik haar toch zei dat ik met haar op kamer wilde.

Zo gezegd zo gedaan en dat zou ik me niet beklagen.

Ariana is 23 jaar jong en heeft dus een mooi, slank lichaam. Ze heeft mooie benen en een ware killerkont. Het enige dat enigszins tegenviel waren haar borsten: die mochten ietsje groter. Ariana heeft een mooi gezicht, de neus weliswaar ietwat groter dan gemiddeld, mooie blauwe ogen en halflang bruin haar. Tattoos of piercings kan ik me niet herinneren.

De kamergang was niet super, maar zeker voldoende en alleen al voor Ariana haar lekkere lichaam en haar guitige blik zou ik zo met haar op herhaling gaan.

Het zoenen beperkte zich jammer genoeg tot kusjes op de mond. De pijpbeurt was echter uitstekend. Neuken was héél goed: cowgirl, missio, hondjes. Ariana deed goed mee en het duurde dan ook niet lang eer ik klaarkwam. Minpuntje: we hebben de kamergang al na 20 goed minuten afgesloten.

Overall was ik best tevreden over de kamergang en Ariana ziet mij waarschijnlijk nog wel eens terug.


Na mijn kamergang trof ik Sjeufke weer. Hij had zijn kamergang gelijktijdig met mij beëindigd. We hebben nog een uurtje nagepraat, waarop Sjeufke zijn alibi verstreken was. Ik nam afscheid van hem aan de lockers, waar ik in 1 ruk ook Pret leerde kennen. Net op dat moment werd ik echter opgebeld door een Bulgaarse furie en moest ik me even uit de voeten maken. Ik verstopte me op toilet voor een grondig kruisverhoor. Waar was ik!? Toch niet in een club!? Toch niet aan het neuken hé!!!? Enfin. Alles uiteraard staalhard ontkend en na een kwartiertje trok ik op zoek naar Pret.

Ik trof hem in het restaurant, waar ik een aangenaam gesprek met hem had en nog snel een hapje at: gepaneerde vis en wat groentjes. Beetje droog, maar het smaakte wel.

Rond de negenen was voor mij jammer genoeg de tijd gekomen om H7 te verlaten. Ik had ook een alibi te respecteren.

Ik heb vlak voor mijn vertrek nog een leuk gesprek gehad met Martin, de clubeigenaar, die oprecht geïnteresseerd vroeg of mijn dagje H7 me goed was bevallen en ik heb de club iets na de negenen heel tevreden verlaten.

Samenvattend: de club is sinds de verbouwingen voldoende ruim en modern. De bar en het buitenterras zijn aangename plaatsen om te vertoeven. De line-up was kwantitatief en kwalitatief in orde (ik heb nog zeker 8 meiden op mijn to do lijst staan). Mijn kamergangen voldeden. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De sfeer zat goed. Het eten was, zeker rekening houdend met de lage inkomprijs, meer dan voldoende.

Ik heb me uitstekend geamuseerd en H7 zal mij snel terug zien!


Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #219 Gepost op: 4 juni 2016, 19:31:02 »
Heaven 7 Seven op 27 mei 2016

Weinig toe te voegen aan het verslag van KanariePiet.
De theke van Heaven7 is eigenlijk het mooiste wat er in in deze club rondloopt. Zo naturel  :))
Een tientje voor de badjas betaald en na het omkleedritueel mij te goed gedaan aan de brunch.
Met KanariePiet ff bijgeklets om vervolgens eens rond te kijken met als doel waar een club voor is bedoeld.

Wederom kwam ik Sabrina tegen van ex Panthera. Ik heb nooit gekamerd met Sabrina in HP, maar haar recensies waren destijds dik in orde. Ik begroette haar met een paar knuffels. Op een of ander manier vind ik haar afstandelijk geworden. Ik moet een klik voelen en die is er helaas niet.

LIA
Op het terras genietend van een peuk kwam een hoop lawaai het terras op lopen. De Roemeense Lia. Tijdens mijn vorige bezoek leren kennen. Toen niet mee gekamerd, omdat douchen vooraf aan een kamer mij altijd fataal wordt als licky Luke in de buurt is. Zijn ervaring heeft mijn interesse gewekt en nam naast deze gekke doos plaats op een van de sofa's in de tuin. Ze is leuk, grappig, maar ook compleet gestoord (op een positieve manier dan wel). Ze is hoorbaar aanwezig op het terras.
Op de kamer is het schatje. GFE zoals ik het graag heb. Helemaal mijn ding! Een uurtje volgemaakt naar volle tevredenheid.

Na de kamer was het even zoeken naar KanariePiet. Uiteindelijk gevonden op het terras met een pint!
Tijdens het rondjes lopen kwam ik een frequent Panthera bezoeker tegen. Hij liep er met een buideltje over zijn schouder met daarin een zuurstofflesje en een slangetje in de neus. Bij de goede man is longkanker geconstateerd. Respect als je op deze wijze nog een club bezoekt.

Met KanariePiet samen een bordje van de BBQ genomen. Niets mis mee, zeker niet in relatie tot de gratis inkom.

CLAUDIA
Tijdens de presales met Lia werd ik begroet door een dame die mij scheen te kennen. Claudia! Ik zou haar straal voorbij zijn gelopen. Een andere haardracht! Maar dat lekkere lijf herkende ik wel weer.
Toen ik haar na de BBQ weer ontmoette besloot ik te gaan douchen. Aansluitend met dan mooie lijf van Claudia in de zon geknuffeld en zo meer....... .
Claudia had een grote luxe kamer geregeld op de eerste verdieping, direct bij de trap. Een kamer die ik nog niet kende bij H7. het schijnt dat zo'n zelfde kamer ook op de begane grond is, waar voorheen het kantoor was tegenover de voormalige receptie. De date met Claudia was weer van een uitstekend niveau.

Intussen had pret zich present gemeld. Mijn tijd zat er echter weer op.

Illusion Plopp!


 
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #220 Gepost op: 4 juni 2016, 23:30:19 »
Op maandag weer veel te hard gewerkt. Dit moest gestraft worden.
Op dinsdag dan ook op strafkamp. RB en H7 zaten mee in het complot en zorgden voor een vrijkaart zodat ik mijn straf zeker niet kon ontlopen.
Bij aankomst (11:45) mijn bolide voor de deur gezet en de theke stond me reeds op te wachten. Ik overhandigde mijn strafbrief en de theke grijnsde en verleende me toegang met de volgende woorden "Willkommen und Viel Späss".
Het was een jaar geleden dat ik hier nog was, niet zoveel veranderd, maar het verplaatsen van de eetcorner is wel beter nu. Buiten is er ook wat nieuw meubilair aangeschaft en ook hier is het nu aardig toeven.

De club was reeds aardig draaiende, alle dames gingen af en aan  naar de kamers. Verhoudingsgewijs zou ik zowat 1:1 zeggen. Voor iedereen wat wils. Enkele knappe slanke tienertjes, wat pornoqueens met opgeblazen D en E cups, de schooljuf en het bibliotheekmeisje en ook een gezellig dikkertje.

Even opwarmen vooraleer me aan te melden voor een eerste strafsessie. Prima sauna op de bovenverdieping. Glaasje water erbij en klaar was ik.

Beneden in bar me aangemeld voor een eerste beulensessie. Sabrina een slanke zwartharige Roemeense nam deze voor haar rekening. Pijn niveau was matig en programma was standaard. Binnen de 30 minuten had ze me op de knieen.
Gelukkig was er wat spijs en drank voorzien zodat ik weer wat kon aansterken en zo niet te snel zou bezwijken onder de tweede martelgang.

Het was tweeën gepasseerd en de club liep wat leeg. Samen met nog een 4-tal andere hielden we de wacht (al slapende in de tuin).  De dames hielden ook een pauze en blijkbaar dienden de slotmachines ook van aandacht te worden voorzien. Daar zag ik de schooljuf die ingepland stond om mijn tweede strafsessie in te leiden. Het geselen van de slotmachine was belangrijker en deze dame zou pas haar stoel verlaten toen het avondeten werd aangekondigd.

Weer in de bar zat mijn volgende beul. Met een kruisende oogblik liet ik merken dat ik er klaar voor was, maar al snel kwam er nog een andere beul haar rechten op eisen. Gelukkig kwam ik hier snel onderuit en Betty de Russische met het goddelijke tienerlijfje kwam naast me zitten om de volgende sessie af te stemmen. Presales verliepen aangenaam en Betty verzekerde me dat ik niet te veel lichaamsdelen ging verliezen. Een hap hier en daar diende ik uiteraard wel toe te staan aan deze zotte tijger. Zeer aangename sessie en rest van de dag nog de nodige aftersales gehad.

Vermits mijn derde beul nog steeds aan de slots zat ben ik dan maar huiswaarts gekeerd en zal me dan weldra weer eens aanmelden om een nieuwe martelgang te ondergaan.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #221 Gepost op: 5 juni 2016, 09:13:59 »
Eigenlijk stond H7 pas voor volgende week gepland, want ik had zaterdag afgesproken met een dame in de Happy. Maar toen ze meldde dat ze ziek was geworden, de planning omgegooid en doorgereden naar Willich. Toch netjes van haar om even een berichtje te sturen. Scrotum en Smouse stonden in het meetingpoint, dus enige aanspraak was verzekerd. Een jaar of 6 geleden kwam ik hier regelmatig. Was toen een rommelig clubje, maar de service was prima, en daar gaat het me in de eerste plaats om. Een nieuwe beheerder hield de vinger niet meer aan de pols, want een jaar of 3 terug, was het echt kloote met twee oo’s. Laufhausmeiden in the house! Tot vorig jaar een Duits forum een kennismakingsactie hield, en ik zowaar een uitstekende sessie en een redelijk goede  sessie had met twee ex Panthera dames. Zeker weer onder nieuwe leiding gekomen, een hele verbetering. Want als je vrouwen zelf laat bepalen wat ze doen, dan is dat altijd en overal het begin van het einde. Ook was de club verbouwd, en heel netjes geworden. Hij was weer een heel stuk in mijn achting gestegen. Toch kwam het er op een of andere manier niet meer van. Er zijn denk ik simpelweg te veel clubs in de regio. Maar toen sexmachine me een kaart voor H7 aanbood, dacht ik toch: ach waarom ook niet. Dus leverde ik halverwege de middag drie A4tjes in bij de Theke van H7, te weten een vrij entree, een drankkaart twv 20 Euri en een tegoedbon voor een massage.

In de tuin stak scrotum de hand al op, we hadden elkaar een keer eerder getroffen. Kennis gemaakt met Smouse en Johan35, en wat clubnieuws uitgewisseld. Toen eens een rondje gelopen, want ik had ergens gelezen dat er een paar veelbelovende Afrikaanse meisjes zouden zijn. De enige die enigszins aan het signalement voldeed, klopte op de plaats naast haar en stelde zich voor als Sonja. Maar die was niet die ik bedoelde, bovendien een lichaam in een beginnende staat van verval en bij mezelf een slecht voorgevoel. Ik maakte me op hoffelijke wijze van haar af en hoorde later van Scrotum dat ze uit Jamaica kwam. Juist, mijn intuïtie had me niet in de steek gelaten, want met meiden uit dat zeeroversnest heb ik louter slechte ervaringen. Meestal wel goede looks, en ik val echt wel op zulke types. Maar vaak hondsbrutaal, afspraken aan hun slip lappen, en nog nooit gehoord van kussen. Standaard een gezinstube glijmiddel in de tas, want een kut zo droog als een kruimelvlaai van de Aldi. Totale afwerkservice. Je moet niet generaliseren, maar het feit ligt daar nu eenmaal. Verder liep er nogal wat Oostblokspul rond, in verschillende gradaties van schoonheid.

Ik werd getipt dat Olga een goede gfe zou zijn. Kleine roodharige Roemeense. Olga werd het. En het was zo. Niet de mooiste van het stel, maar tijdens het intakegesprek al lekker zoenen, wat op de kamer uitgebreid werd voortgezet. Een goede blowjob, en zelfs nog even gesoixantneuft. Pussysliden. Dan een rood condoom erom, vind ik nooit zo’n geslaagde kleur, want het geeft een idee dat je een vrouw in haar maandstonden hebt geprikt, maar eenmaal aan de gang, dan denk je er niet meer aan. Olga zoende de hele tijd volop door, terwijl ik op haar lag, en de explosie liet dan ook niet lang op zich wachten. Goed gedaan meisje, jij staat op de herhaallijst.

Nog wat met de mannen gekletst, een worstje naar binnen gewerkt, de buitensauna gedaan, die was echt goed heet. En wat porno van Lenanitro gekeken. Ze droop weer van de sperma. Altijd leuk, vooral omdat ik haar in de Farell Lounge zelf een paar keer goed ondergespoten heb. Die massagebon was goed voor een kwartier. Maar het was een goede vakman, hij heeft me de knopen weer losgemaakt voor zo lang het duurt. Eigenlijk moet je dat regelmatig bijhouden, maar in de praktijk komt het er niet zo van. Op een gegeven moment werden alle dames naar buiten geroepen voor een bespreking. Gaat ons verder niet aan, maar is wel een teken dat er leiding gegeven wordt. Is gewoon nodig in een bordeel, hou ze bij de les, en laat ze niet hun eigen gang gaan, want ze kunnen je club maken of breken. En daar ben je zelf bij. Het management van Heaven 7 schijnt dat door te hebben.

Ik liep nog met die drankkaart in mijn zak. Zelf drink ik geen alcohol, en de softdrinks kun je eigenhandig tappen. Maar ik bood Olga een drankje aan, nam zelf een 0% biertje, en zo zaten we gezellig samen aan de bar. Na ieder slok een lekkere tongzoen, met de smaak van koffielikeur en gerstenat. Hierdoor kreeg ik al gauw met een probleem van een centimeter of twintig te maken, wat even later in kamer 1 door Olga verholpen werd. Twee keer met dezelfde dus. Want na een sessie met zo’n zoenkanon, dan valt een ander al gauw tegen. Deze keer werd de hele klus in cowgirl geklaard, wat me zelden lukt, maar ze deed het zo lekker dat ook deze explosie sneller plaatsvond dan ik had verwacht. De tafel komt hier alweer spontaan omhoog terwijl ik dit zit te typen en er aan terug denk.

Inmiddels stond het buffet ook klaar, dus daar wat van genomen. Geen haute cuisine, maar een degelijke maaltijd. Er kwamen ook wat meer dames bij. Nu ook een van de Afrikaanse meisjes. Maar dat zal dan een volgende keer moeten gebeuren, want Olga had me de zak grondig geleegd. Ik had er tenminste een behoorlijk vacuümachtig gevoel in tijdens de terugrit. H7 en forum, bedankt voor die relaxkaarten, die me een leuke avond hebben bezorgd, in een club waar ik uit mezelf niet zo gauw aan gedacht zou hebben. Dat gaan we nog eens overdoen, tot gauw.
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2016, 09:26:55 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Koot@Zuur

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #222 Gepost op: 5 juni 2016, 23:15:13 »
Een bekende uitspraak van ondergetekende is: het maakt me niet uit of ik in de hel of de hemel eindig, vrienden heb ik toch overal! Het was de laatste tijd weer raak op het werk, uren niet normaal. Het leek dus inderdaad met op hel dan werk. Wat doe je dan als de mogelijkheid zich voordoet, je bezoekt de een plek die bekend staat als hemel op aarde of een plek die zich letterlijk hemel noemt.

Net ver over de landsgrens ligt een clubje dat zich de 7de hemel noemt. Niet al te lang nadenken, de uiterst behulpzame dame in het dashboard kort en krachtig bewerkt om me de kortste weg naar Willich te zoeken. En zie daar binnen 35 minuten stond ik op de parking van Heaven7.

Na alle formaliteiten gepleegd te hebben met de zeer aantrekkelijke Theke Lucie, mocht ik me gaan douchen en verkleden tot beertje. Het blijft toch apart om te zien dat er mannen zijn die zich omkleden maar het vertikken om zich te douchen en meteen naar de kamer willen met een dame. En zich vervolgens afvragen en beklagen dat deze dame in de weer gaat met schoonmaakdoekjes en/of alleen maar PMC! Ik zou zeggen: zeik eens lekker over je eigen hand, laat het een uurtje of 4 in de zon opdrogen en begin dan eens lekker de vingertjes 1 voor 1 af te lebberen. Ben echt benieuwd of je dan vinger nummer 2 met of zonder condoom in je mond neemt!

Afin we dwalen af. De ‘Umkleide’ ziet er met de verschillende felle kleuren fris uit, op de grote inloopdouche is niets aan te merken. Goed regelbaar en lekker veel water. Persoonlijk hou ik wel van kokos, dus de zeep kan ik waarderen. Naar beneden en een rondje door de club gemaakt. Het plezante van een vrijdag is dat alle dames hun Eva-kostuumpje in deze hemel dragen. Doordat de dames zich op meerdere plaatsen kunnen ophouden, zoals in de eetzaal, bij de gokkasten, in de grote barruimte, boven in de relaxruimte bij de 2de sauna of in de grote mooi verzorgde tuin, heb je niet in de gaten dat er toch wel makkelijk een dame of 30 tot 35 aanwezig zijn. Binnen is roken verboden [wat een genot voor een niet-roker], dus als je strategisch in de tuin gaat zitten zie ongeveer 85% van de aanwezige dames regelmatig voorbijkomen.

Er zit volgens mij voor iedereen wel een potentiële bedgenote voor bepaalde tijd bij. Qua haar heb ik gezien: kort, lang, zeer lang ,sluik, gekruld, blond, bruin, zwart, rood en namaak blond.
Qua borsten:  de cupmaten A t/m DD, lichthangend, staand, onbeweegbare siliconen en dansend op de muziek [Melissa]. Qua leeftijd van 18 tot laten we het schappelijk houden eind 30!
En tot slot qua figuur van heel slank [maatje 32], via slank naar iets voller en eindigend bij iets om je aan vast te houden [maatje 38].
De houding van de dames, overal heb je de jagertjes dus ook hier. Volgens de eerste 2 woordjes in Roemenië die je leert zijn ……Hé Schatzi…. Moet wel eerlijk zeggen dat de jagertjes zwaar in de minderheid zijn en niet erg volhardend. Het overgrote deel speelt subtiel het speeltje mee om je eventueel tot een kamergang te verleiden.  Op een bepaald moment werd ik aangesproken door Melissa in het Engels. Heel vriendelijk gesprekje maar voor haar helaas had ik geen zin in een kunstig gemodelleerde  boezem. Later op de avond demonstreerde  ze nog ff dat ze deze kan laten dansen op muziek!

Verder nog introductiegesprekken gevoerd met zowel Ariana als Rebecca. Werkelijk 2 jonge bloedmooie meiden met een figuurtje….joheee johaaa…! Echter altijd twijfel ik dan over de service van zo’n jonge mooie meid met een oudere vent. Ik stel me dan voor dat ik op mijn 19de met een vrouw in de leeftijdsklasse van mijn moeder of zelfs nog iets ouder zonder te morren en verplicht de lakens te moeten delen. Eerlijk gezegd zou ik dan waarschijnlijk ook niet volledig uit mijn dak gaan en maar hopen/duimen dat het snel voorbij is!

Vera vind ik persoonlijk als ik haar in werkelijkheid zie niet de vrouw waar mijn eikel voor uit zijn winterslaap te voorschijn zou komen. Claudia daarentegen wel weer, helaas troffen we ons telkens op het verkeerde moment. Miriam en Olga schijnen beide vele fans te hebben, daar ze het ene naar het andere kamertje aan elkaar rijgen.

Bij het binnenlopen van de bar uit het niets, op een bankje rechts…what the f..k, wie is dat. Zo’n gevalletje van girl next door. Echter zou dat mijn buurvrouw zijn, kocht ik van zijn leven nooit meer suiker! Ze stelt zich voor als Sabrina en wat volgt is een süsser Anfang van iets heel moois. Al snel zijn we het er over eens om iets stoutere dingen achter een gesloten deur te laten plaatsvinden. Ik weet nu place to be is Zimmer 3 of 10!! 3 it’s gonna be!
Éénmaal binnen word ik vakkundig uit mijn kleding bevrijd. Wat volgt is een amoureuze vrijpartij tussen twee geliefden op hoog niveau. Teasen, kussen, oraal bij elkaar, oraal tegelijk, diverse standjes [of course safe] waarbij ze goed meedoet en als laatste heel subtiel..und jetzt möchte ich dein Sperma sehen..Netjes alles weer schoongemaakt en nog ff geknuffeld…gewoon top. Sabrina deed mij wanen dat ik in de 7de hemel geland was. Herhaling, immer wieder gern.

Na een lekkere douche afgedaald richting tuin en genoten van de BBQ. Geen poespas, goede kwaliteit vlees, een deftige aardappelsalade en ‘Kräutersalat’. Vlees en worstjes precies goed gegaard, niks mis mee. Blijkt weer lekker eten hoeft niet ingewikkeld te zijn.

Tijdens het eten zag ik in een ooghoek Memo de masseur. Even later bij Lucie stond hij er weer en ik vroeg netjes wat de door Relaxxxboard aangeboden massage inhoudt. Een rugmassage van een kwartier. Ik zeg mooi en als ik een volledige massage zou willen? Geen probleem volgens hem, je kunt de rest gewoon bij betalen. Top dan doe maak er maar een uurtje van. Ik ga even douchen en dan kunnen we. Memo is gespecialiseerd in sport en fysio massages, dus het stevigere werk. Hij zei nog netjes meld even als het er te hard aan toegaat. Ik zei dat zal wel meevallen, nou ik had toch 2 keer de tranen in mijn ogen staan. Maar dan heb je ook wat, ik kwam als herboren naar buiten. Memo is gewoon een aardige vent waar je ook nog een goed gesprek mee kunt voeren. Ik kreeg tussen neus en lippen door ook nog enkele goede voedingstips. Nooit geweten dat alcoholvrij Weizenbier goed is naar het mountainbiken dankzij goede isotonische waarden.

Op de terugweg richting de lockers zat er een onbekende schoonheid op het laatste bankje voor de trap omhoog. In het voorbij lopen troffen onze blikken elkaar. Een heel decent Hallo van haar kant volgde. Verder ging het met sprichst du deutsch? Ja wenn du möchtest deutsch ist kein Problem. In eerste instantie, en dat heb ik haar later ook gezegd, denk je zo’n net over de top modelletje met te opvallende rose, lange en ook nog zeer spitse nepnagels. Opvallende lippen, perfect gekapt, grote oorbellen, simpel gezegd te gestyled! Ze stelt zich voor als Estelle en is een rasechte Duitse van 23 met een fraaie B-cup. Oeps dilemma, daar ik een zwak heb voor Duitse dames. We komen met mekaar in gesprek en op de één of ander manier weet ze toch om een bepaalde erotische gedachtegang in mij te doen ontwaken. Estelle regelt een kamer en ik ga ff douchen na de massage. We treffen ons in kamer 6 zegt ze nog snel. Als ik de kamer binnen loop heeft ze reeds alles in gereedheid gebracht. Ik hou mijn hart vast bij de zin…leg dich hin dann fang ich an mit blasen. Ik had echt zoiets van ja hoor daar ben je weer mooi ingetrapt. Verblind door de schoonheid van een jonge dame. Ah nee kitzlich, da nicht anfassen bitte, ZK mache ich nicht, nö kein Finger…!?!?
Dus ik pareer met..Hallo ich habe alle Zeit. Zij: wie lange möchtest du denn. Ik weer: Machen wir mal eine Stunde…
Wat er toen gebeurde weet ik niet maar volgens mij verliet Estelle de kamer en kwam haar tweelingzus terug naar binnen. Ze begon nog net niet te spinnen maar het scheelde niet veel. Haar oorbellen gingen uit en ze begon me toch een knuffelpartij met kussen en strelen. Er ontstond iets, god moge weten wat. Er werd van beide kanten flink geteased met af en toe likken op ondeugende plaatsen. Op een gegeven moment was Estelle de kluts kwijt, ze wou graag standje 96..? Nou ik ken 69 maar harder ga ik niet in bed anders vlieg ik over de kop. Dit was GFE ten top. Haar heerlijk op zijn Frans laten komen zonder enige vorm van beperking. Wat kan men zich vergissen. Even een kleine adempauze, gevolgd door het laten monteren van een Schwalbe en gaan met die banaan op alle mogelijke manieren beschreven in het grote boek. Een formidabel grandioos uurtje beleefd met uit het niets vaar haar kant…ich mag dich, du bist süss. Herhaling anytime, anyplace anywhere…zou Nena zingen!

Na een verkoelende douche boven gebruikt gemaakt van de sauna. Aansluitend in de tuin terecht gekomen waar enkele actieve forumleden gezellig met elkaar aan het keuvelen waren. Eentje smaakte het bier echt goed, maar goed dat hij een chauffeur bij zich had. Hier ook nog in contact gekomen met Lia, die zich eerst alle moeite deed om Nederlands te praten en er na 20 minuten achter kwam dat Duits voor mij niet zo makkelijk is. Lia is een aangenaam dametje als er wederzijds genegenheid aanwezig is. Misschien wel 2 uur met mekaar opgetrokken, zowel buiten alsook binnen aan de bar. Haar gelukkig gemaakt met een hele rits M.V. blikjes voor wat meer energie……hoezo spring in het veld!
Een hele aparte verschijning is Monika. Ze heeft iets speciaals. Vraag me niet wat. Iets ouder maar perfect in vorm. En heel leuk om haar in het Nederlands te horen spreken.

Samenvattend: een topdag in een club dichtbij huis. Goede service, eten&drinken mankeert niets aan. Hygiëne staat zeer hoog in het vaandel. Alles in perfecte staat, tenminste mij zijn nergens gebreken opgevallen. Aardige dames van diverse pluimages. Ik heb me goed geamuseerd en volgens mij was ik niet de enige!

Bedankt RB!!! Truste……..im Gedanke siebten Himmel!

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #223 Gepost op: 6 juni 2016, 22:35:45 »
Dit is de voorlaatste van zes clubverslagen met bijhorende 10 (!) dames-recensies van de maand Mei. Of eigenlijk de tweede, ik ben begonnen met mijn laatste clubbezoekje de week erop en zal eindigen met de eerste de week daarvoor. Ben je nog mee? Waarom ik dat zo doe? Gewoon leuk :D


Uitgebreid “gratis” ontbijten in Heaven7
7 Mei 2016

Ik werd wakker gemaakt door de schoonmaakploeg dat m’n kamer al onder handen wou nemen voor ik m’n bed uit kon. Dat m’n wagen nog voorstond en de valiezen keurig in de gang stonden, ontging haar blijkbaar.
 
Ik pakte later m’n spullen en reed de 2km richting H7 voor mijn ontbijt. Aangekomen keek ik naar die grote prent van Lena Nitro…tjee ik herken al meteen de modellen op hun billboards, misschien is dat ook een teken van verslaving :o
 
Ik werd vriendelijk onthaald door de theke en overhandigde 0€ waarna ik met 2 handdoeken naar de lockers boven begaf. Ze wist dat ik hier eerder gekomen was al herkende ik haar niet. Het was bijna een jaar geleden, op 16 Mei, dat ik hier kwam. De lockers zijn ruim te noemen. Ook de douches van heaven7 zijn overal aangenaam: geen drukknop-gedoe en steeds warm water dat je vlotjes kan regelen. Het is een voorbeeld voor veel clubs, vind ik.
 
Ik begaf me naar het ontbijt. Er was meer dan voldoende: omelet, spiegelei, spek, pistoleekes, kaas, confituur, goede koffie, fruitsap,…ik nam mijn tijd en liet het me smaken. Het beloofde erg warm te worden vandaag, de temperatuur volgens mijn wagen was 32° (is de buitentemperatuur!) en dat voor mei. Echt relax- en barbeque-weer en die barbecue werd later ook in de kleine tuin geïnstalleerd op het moment dat ik vertrok.
 
Ik maakte nu gebruik van hun buitensauna die erg heet stond. Met dit weer uit de sauna kruipen maakte weinig verschil uit…ik liet het er dus bij. Positief is dat er spuitwater klaarstaat met glazen bij de sauna’s. Wat verder kan je je douchen in ijskoud water. Ik bleef hier vooral buiten relaxen en luisterde wat van m’n muziek….waaronder Manele.  :pica :showtits1
 
De dames en de heren zaten apart (?). Een Duitse ijsbeer lag met z'n grote rood aangelopen kloten gans naakt te zonnen te midden van alles en iedereen. De dames konkelfoezden onder elkaar met guitige en bij enkele ook verzuurde blikken, beren keken raar rond en dan weer weg. Later op de middag werden wat meer ‘koppels’ gevormd. De line-up leek overwegend Roemeens, trouwens. Ik had een dame op het oog met een brilletje, heel sexy maar ken haar naam niet. Op een van de andere zetels bij de ingang zat een corpulente heer met een ‘roodharige’ dame. Toen hij even weg was, kwam ze bij me zitten en vroeg nieuwsgierig waar ik naar aan ’t luisteren was: Manele dus.  :lol
 
http://www.youtube.com/watch?v=01Lpu-Jy8ns
 

Weeral die blik van verbazing en ze vertelde dit de overige dames die me even verbaasd opnamen. Is dat dan zo ongewoon? We luisterden samen naar een aantal nummers van mijn keuze  en ze kwam helemaal los, heupwiegde wat, knipte met haar vingers. Een Roma-meid zoveel is duidelijk. Ik deed dat vingerknippen na om de reacties eens te peilen (en de muziek best iets ritmisch had) en ze werd nog enthousiaster. We flikflooiden wat en een aanzet van TZ werd een feit. Ik verwachtte geen TZ hier, dus dat was een aangename verrassing. Ik legde nog uit wat ik allemaal leuk vindt en daar was ze voor te vinden en we gingen op kamer na dat we damen een vlugge douche namen boven.
 
 
=> Olga
Score: ****

 
 
Tevreden ging ik van kamer en relaxte nog wat en kreeg tussendoor wat updates van Lustman over Babylon. Dat werd m’n volgende place-2-be en zo rond 15u20 verliet ik Heaven7. Kan bijna niet geloven dat ik hier een dikke 4 uur gebleven ben, zo voelde het niet. Het ruimtetijd continuüm moet in clubs toch anders lopen, volgens mij. Maar dat heb ik al eens gezegd, in Mondial zou ik dat een week later weer ervaren.
 
Wederom tevreden verliet ik de club na een uitgebreid  “gratis” ontbijt ... van 40€, op naar Babylon in Babylonisch weer!
 
 
Wordt nog eenmaal voorvolgd met de laatste recensie van het eerste clubbezoek van Mei 2016:
 
In feeststemming voor een verjaardag in Living Room
6 Mei 2016

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #224 Gepost op: 7 juni 2016, 23:04:59 »
Afgelopen zaterdag met Johan 35 en Smouse naar H7 gegaan. We waren er net na 13.00 maar de mooie theke (Lucy)  deed niet moeilijk over de gratis entree (behoudens 10 euro voor de badmantel).
Direct een lunch genomen: lekkere broodjes en scrambled eggs (o.a. aanwezig).
Qua dames was er volop keuze. Het was mooi weer dus ook nog gebruik gemaakt van de buitenfaciliteiten die weer waren uitgebreid na mijn laatste bezoek.
Na verloop van tijd kwam ook Noglangnietuitgewandeld aanschuiven. Het was gezellig.

Gekamerd heb ik met Sarah, een Roemeense dame met brilletje (niet Rebecca). Ik vind dat ze een heel mooi figuur heeft. Sessie was goed maar stak niet veel boven het gemiddelde uit. Sarah is een niet-rookster. Doet aan tongzoenen (bescheiden).

Met een kaartje van dit forum klopte ik bij de masseur Memmo aan. Ik werd een kwartier flink onder handen genomen. Ik ga zeker nog voor de 4daagse een keer terug bij deze professional (werkt ook bij een ziekenhuis)om mijn benen te laten masseren.

H7 had al voor 4uur een BBQ aan. Om een uur of acht kwam het avondeten. Het smaakte me goed; heerlijk vlees (een soort fricandeau).
Even voor het avondeten werd buiten een teamvergadering gehouden: het management van de club en alle dames. Als je op dat moment de club binnenkwam zag je overal heren met geen enkele dame ;D. Na een kwartier liepen de dames weerd door de club te paraderen.

Na meer dan 8 uur in de club te hebben gebivakkeerd nam ik mijn 2 medepassagiers weer mee naar Holland. Het was een geslaagde dag.